Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/12/20 ve všech sekcích
-
Staršie verzie e-Up mali na pevno po štarte 22St, aby to tak nebolo tak bola treba neoficiálna cesta. Pre tých čo ich zaujíma aké veci ich čakajú pri bežnom používaní ich nového elektrického miláčika tak toto som zažil ja (aj keď so starým e-Upom, ale až na ten dva krát lepší dojazd a chýbajúce "diaľkové ovládanie pomocou aplikácie" to bude cca to isté): http://danielgago.sk/elektro_e-Up.html Ak má Škoda záujem, tak kľudne pojazdím a preverím ako sa to v praxi zlepšilo na novom CitiGo IV. Ja záujem mám.... Za mňa sú toto absolútne skvelé autá do mesta a okolia. A to je veľká časť ciest pre veľa užívateľov...3 body
-
Hosi, za 3- 5let budou ta auta tak draha, ze i Prazakum z toho bude spatne. Jeste budete radi za novou Dacii se starou technikou za 500tis..[emoji23]2 body
-
@Lancelot Nejhorší na tom je, že když jsem kupoval auto v roce 2014, když Fabia vyšla, tak mi můj známý prodejce z konfigurace zadní kotouče vyškrtnul s tím, že jednou mu poděkuji, že jsou s nimi na Fabii jen problémy a ať si nechám bubny. Nepopírám lepší brzdný účinek atd, ale mám najeto přes 120t km a bubny stále původní a pořád brzdí bez jediného problému. Takže se o tom tak nějak vědělo nebo ví.2 body
-
Zdravím všechny. Před par dny sem tu sháněl podvolantový krouzek do O2 po fl s indexem E coz je temer nejvyssi vybava. Zavada spocivala v roztrzene ksande od airbagu vlivem otaceni volantu. Jednotku E jsem az na jednu nabidku nesehnal a jina mi tam nesla vzhledem k vybave vozidla. Nova jednotka se pohybuje radove okolo 7 tisic. Nicmene oprava se da udelat daleko levneji a to tak ze staci sehnat jednotku se stejnym cislem ale bez indexu. Jednotky tu ksandu maji stejnou. Pak uz jen staci odcvakat kryt od elektroniky a povolit cca 6 malych sroubku na torx. Elektroniku predelat do te koupene jednotky kde je ksanda v poradku a namontovat zpet do auta.!!!! (hlavne si nesplest kryt aby nedoslo k rozmotani ksandy. je to porod poskladat zpet)!!!!. Ksanda ma 4 otacky takze kdyz si rozhodite polohu tak je snadne ji dat do vychozi. Navic je ve volantu aretace kam zapadnou 2 male trny. Volant ma rysky takze nehrozi ani pootoceni volantu. Neni potreba ani zadne prizpusobeni. Staci smaznout chybu airbagu. Hotovo. Me vysla oprava na 500,- pokud by chtel nekdo dalsi info tak mne kontaktujte :) Prosim adminy o prispendleni, urcite to nekomu pomuze1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes maximálni spokojenost s autorizovaným servisem na Hlučínké. Ochota, pohoda, snaží se. Zcela bez připomínek a zádrhelů porzloužená záruka (na 5 let nebo 100000 km). Autodružstvo-FM na Brandlove (stejný podnikatelský subjekt), sliboval prodloužení záruky se zápisem, že byl použitý donesený motorový olej. ? Auto hotové po 12-té hodině. Cena 3716,88 Kč. Na ceně se podepsaly svíčky jedna za cca 355 Kč. Já koupil 5 l Oleje za 989 Kč. Litr oleje vrácen na dolévání (můj motor moc oleje nepapá), dolíval jsem cca 4 dcl oleje. Po minulé garanče, kdy jsem platil 4 litry oleje po slevě za 600 Kč litr a hladina oleje v motru byla cca 2 mm nad spodní ryzku měrky oleje. Moje cena za 4 l oleje je 791 Kč a hladina oleje v motoru je po garančce na horní ryzce měrky oleje. Proti litru oleje za 650 Kč jsem ušetřil 1809 Kč, což je při dnešní ceně za litr benzinu 29,90 Kč 60,5 litrů benzinu. ? Při ceně 530 Kč za litr motorového olrje jsem ušetřil 1329 Kč a to je 44,5 litru benzinu, tedy plná nádrž mojí "RUDÉ JIŘINY". (auto mám červené a bylo mi předáno 15. února a to je v kalendáři Jiřina) ? Přikládám i foto svíček uložených na mou žádost do kufru auta. Pokud by měl někdo zájem prodám tyto 4 svíčky za 399 Kč silikonovou pastu z demontovaných svíčk nesetřu a dám grátis. ?? + poštovné. Případně předám svíčky v Ově.1 bod
-
1 bod
-
Nějak poslední dobou kroutím hlavou. Nová auta se jmenují jak názvy ulic v tatarstánu a nikterak mi ani nezajímají. Je to samé SUV, auta 4x4 přestávají existovat, nebo jsou příšerně drahá. Pořádný nový motor aby pohledal, vždy je inovace ve snížení počtu válců (třeba i formou vypínání dvou ze 4), a přidání nových kaťáků, nebo zvýšení počtu termostatů na chladícím systému. Zavedení stop startu, rekuperace, vypínání motoru za jízdy... ať jdou do hajzlu. Nedivil bych se, kdyby lidi přestali nová auta kupovat. Pravda, že někoho nalákají na infotainmenty a virtuální kokotpity. Za sebe, bych šel dnes do mírné ojetiny, i když to nemám za potřebí. Fakt nevím, co si za 4 roky koupím za auto. Je to děs.1 bod
-
1 bod
-
Dobrý den, Chci se zeptat, mám v plánu dodělat osvětlení v zrcátkách a osvětlení ve dveřích. Je možnost nakódovat tuto funkci jako na karoqu a napojit se jen v jednotce dveří? Děkuji1 bod
-
Šílenci ještě nevymřeli. Saut111111.mp4 Moto22222.mp4 Salto-arriere133.mp41 bod
-
1 bod
-
Podle mě už se tady trochu míchají jablka a hrušky - jsme v ČR (a SR) a tady byl vždy hlavní devízou Superbu objem kufru, aspoň tak jsem to vnímal já. Nabídnu proto trochu jiný (subjektivní) úhel pohledu. Pokud bych až tak moc neřešil objem kufru (viz výše zmiňované Volvo V60 a Peugeot 508 SW), zvolil bych jako alternativu Ford Mondeo Kombi ST, případně i Focuse Kombi ST (i když to už je zase nižší třída, ale lákal by mě motor z Mustanga 2.3 EcoBoost, se kterým už se dá nějaká ta zábava užít). I Mazda 6 Wagon má poměrně líbivý design a použitelné motory. A pokud bych kufr neřešil vůbec, tak mezi moje srdcovky jednoznačně patří Kia Stinger a její šestiválec 3.3 T-GDI (i když tam už se finančně pohybujeme poměrně dost nad hranicí Superbu, proto bych zvažoval i čtyřválec 2.0 T-GDI). Ale jak píšu, je to můj pohled na věc a i já se teď řadím mezi čekatele na nového SIII, jelikož pro mě byl prioritou prostor (a taky jsem na něj dostal poměrně zajímavou slevu)...1 bod
-
adiv@adiv.cz, servis@autotoman.cz, pavel.vancura@autodum-vrana.cz, info@automotor.cz, info@rt-torax.cz, jiri.homola@autocentrala.cz, servis@unicar.cz, servis.hlucinska@autodruzstvo-fm.cz, servis.brandlova@autodruzstvo-fm.cz, strach@autokudrna.cz, servis@auto.dubina.cz, Tady je 11 oslovených autorizovaných servisů a jako příloha zakoupený motorový olej olej.1 bod
-
lepší trpět čekáním a pak mít několik let radost než mít auto teď a být denně nštvanej při každým položení ruky na gumovej volant :)1 bod
-
ČR pozadala Cinu o dobudovani rekonstrukce D1. Vratila se negativni odpoved, ze pro praci na 14 dni nema smysl kvuli vzdalenosti stavbu zahajovat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes som vrátil e-Up čo som mal (súkromne, takže žiadna reklama) požičaný na týždeň. Bol to ešte ten starý so slabšou batériou. A práve tá batéria bola najväčšie obmedzenie (nepíšem problém, dalo sa to v mojej lokalite a možnostiach riešiť...). Takže keď si predstavím ten dojazd čo majú tieto nové verzie tak úprimne závidím každému čo to auto kupuje... Napíšem k tomu článok - súhrn informácií, priaktických zážitkov a skúseností, žiadne žvásty. Dám sem samozrejme link potom. Len tak na úvod - na šťastie máme v Trnave dosť nabíjačiek, inak by to bolo na hrane použiteľnosti ten dojazd starej verzie, dokonca som pár krát radšej nabíjal doma čo som pôvodne vôbec nechcel (v zime maximálne 90km, aj to ťažko). A dúfam že čoskoro budem mať možnosť odskúšať tie novšie verzie s dojazdom 200km. V skratke to poviem takto - je to pohon 21. storočia (úžasné dačo), bohužiaľ nabíjanie a kapacita batérií sú stále ako z minulého storočia...1 bod
-
Přesně tak, restaurace Lašská jizba v Sedlišti.1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, som tu novy a chcel by som sa podelit o moj problem ktory som dnes konecne vyriesil. Vlastnim skodu fabia 2003 1.4 mpi riadenie koyo,posledne 4 mesiace som riesil nasledovny problem-zavada sa vzdy vyskytovala len pri nízkych otackach pri parkovani,niekedy stacilo pri nastartovamom aute zapnut svetla a hla problem bol na svete.Rozsvietila sa kontrolka servoriadenia zacalo stahovat nenormalne elektrinu na svetlach motor zacal kolisat budiky sa znulovali a aj radio,a po rpi tom este aj cvakalo relatko za palubnou doskou.Na vagu som pozeral chyby a na servo jednotke bola chyba svorka 30 slaby signal a v centrálnej jed. bola ulozena bateria nizke napetie.Samozrejme kabelaz vo zvezku uz mam vyriesenu a vyvesenu.Nakoniec som pomenil vela veci ako je servo ,alternator a nakoniec aj baterku.Ale po 2 tyzdnoch jazdenia zase ten isty problem.Tak uz som popozeral aj relatka a dnes mi to nedalo tak som vytiahol baterku a pozeral som ukostrenie pod baterkou a ako tak pozeram ako idu hrube a 2 tenke kabliky do husieho krku dole pri baterke a nasiel som predrany ten tenky kablik az bol zeleny zlomeny vo vnutri.A problem vsetkeho bol ten kablik ktory isiel od poistky na baterke ktory ako inak napajal centralnu jednotku. Snad to niekomu pomoze niekedy :) zdar !1 bod
-
1 bod
-
Jak jsem avizoval ve svém tématu "Mikliskovo TSI-čko", začaly mě drnčet na cca 2000km plasty horního nastavitelného vedení pásů. Drnčení se ozývalo z oblasti "šupny" hlavně na souvislých nerovných površích - dlažební kostky a hrubý beton nebo asfalt (např. R10ka a D11), kdy auto vlivem celkově tvrdého nastavení a 16" kol chytne nějakou rezonanci. Naštěstí zatím drnčely jen ty "šupny" a nic jinýho v interiéru. Problém se zhoršoval s narůstajcímí rozdíly teplot ráno a přes den. Takže první část řešení byla na ŠA a autorizovaném servisu. Vyřešeno to bylo na reklamaci v rámci záruky pomocí textilní izolační pásky do rybiny vedení "šupny". Vlevo u řidiče to bylo dostačující řešení, vpravo "šupna" začala drnčet po 100km. No protože jsem puntičkář, to řešení mě nestačilo a šel jsem na věc sám. Koupil jsem samolepící černý velur a oblepil jsem vnitřní styčné plochy panelu B sloupku, "šupny" a tlačítka. Sice jde mechanismus víc ztuha, ale to zas tak nevadí, protože pásy máme nastaveny do střední polohy a nešïbujeme s nimi.Teď je teprve ten pravý klid na palubě. Fotky nepotřebují komentář. Sablona tlumeni RAPID.pdf A protože je horní panel B sloupku ve svém spodním uchycení (pružná spona + plastová zacvakavací packa) už kapku volnější (už byl totiž 3x demontován), na spodní lem jsem pro jistotu nalepil 15mm široký pásek, tlumící přesah přes spodní panel. Dokonce to tak vypadá, že v plastu na něj odskok je už vytvořen...... co by kdyby.....1 bod