Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/17/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Ty neděle jsou na houby, lepší jsou soboty. Zejména pro přespolní.3 body
-
Moc tady ty baterky řešíte. Jste jejich otroci. Nechte si potlačit rekuperaci kvůli batbaterce, deaktivovat sss kvůli motoru a začněte vnímat i jiné krásy života, než je lítání s nabíječku.2 body
-
2 body
-
21-22.3. Nemohu? Asi to vsechno blbě plánuju? Hlásim se do klubu "Fajnych lidi kraju Razoviteho" ikdyž jsem poloviční Valach a Čecháček?2 body
-
Kódování je prý potřeba, aby systém, co se o baterií stará, poznal, že je tam nová. I když bude úplně stejná.1 bod
-
Tu nabíječka pustí vždy, je to prostě součástí toho cyklu. Ono to nic složitého není, jenom taková dorbná pulzace. Je to prevence, pokud se baterie poškodí sulfatací. Tak jsou na to speciální zařízení, které někdy pomohou, někdy ne. Ty si to chceš dělat mermomocí složitý ? Nedělej z toho vědu, hoď to tam a ráno to odpoj a tradá :D1 bod
-
Já zjistil o víkendu zajímavou věc, že v ŘJ byl špatný IMA kód u vstřikovač č. 3 a 4. Mrknu do protokolů a EPS-815 jim přiřadil shodný kód po repasi, jako byl jejich originální, na nich vyražený, ale v ŘJ byl úplně jiný. Tak jsem si to přenastavil. Bohužel to mělo vliv jen částečný, sice se při studeném motoru stejně roztřese, není ale slyšet to kovové klepání. Trošku mě překvapuje korekční množství na nynějším vstřiku č. 3, které zase dosahuje hodnot 3,00 mg/zdvih. tenhle vstřikovač byl před repasí na pozici č. 2 a měl stejně šílený korekce + vysoký přepad. Nyní je na pozici č. 3 a je to vcelku stejné, jen s rozdílem, že byl repasovaný. Ten jediný úplně nový vstřik, který je nyní na pozici č. 2 má naprosto ukázkové korekce za studena i za tepla, to bych očekával i u ostatních repasovaných vstřiků. Č.1, č.3 a č.4 což jsou repasy a ta korekce tam prostě není úplně nejnižší.1 bod
-
Tak info z reklamací: - obě zadní prasklá světla z výroby postupně vyměněna - pravé hned na záruku, levé po odvolání do Škoda Auto MB s odůvodněním čistě ve vztahu k zákazníkovi. - další závady, tj. uvolňující se opěradlo sedadla řidiče, climatronic - pouští studený vzduch u řidiče (hlavně na dálnici) a nefunkční kontrolka nízké hladiny kapaliny do ostřikovačů, se budou řešit začátkem března. Kvůli sedadlu a diagnostice řešení na cca 3-4 dny dle info ze servisu, tak jsem zvědav.1 bod
-
1 bod
-
https://www.auto.cz/dorazi-nova-skoda-fabia-preci-jen-jako-kombik-koncernovy-unikat-je-zpatky-ve-hre-1333211 bod
-
Ahoj, s odstupem ale přece.. Tady je závěr mého trápení se 4x4 od Haldexu.. Za prvé, většina mechaniků v autorizákách jsou totální hovada a neudělají ani to co nafakturujou. Ano, je to známá věc ale pokud člověk bere info od nich jako základní bázi, pak je to na prd.. Nakonec na to přišel kámoš, odborník přes náklaďáky, ale ještě opravář, nikoliv výměnář. Napíchnul to na diagnostiku při jízdě a zjistil z čidel ABS, že se kola na každé nápravě točí jinou rychlostí.. Odchylka byla markantní zejména na rychlosti na 80 Km/h. V řádu procent, nad kilo ale už přes 8 procent. Dedukce - odlišně sjetá kola na nápravách. Kanál - prohození kol, auto najednou místo pozdě, přiřazovalo zadek brzy, bylo jakoby "našponované".. OK, příčina známá, co dál.. Koupil jsem 4 funglovky 18 -tky gumy , bylo po problému. Na chvíli. Po měsíci, max měsíci a půl, opět náznaky.. Jezdím 40K ročně.. Opět telefon na Sixtu. Ano, řídí to jednotka která bere data z ABS čidel, ale má v sobě v algoritmu naprogramovanou max. odchylku otáček jednotlivých náprav. Ta moje byla asi špatně naprogramovaná, bylo by třeba ten limit upravit - zvýšit. Dal mi číslo na borce z Česany, musel jsem mu říct, že jsem od něj, holt známosti. Pán mi řekl, že to přeprogramovat v ČR nelze, tj. nová jednotka ( možná Ferda?? ).. A nebo, což byla moje cesta, každých cca. 6 týdnů až dva měsíce ( s mým nájezdem ) přehodit zadky s předkama, pak je klid.. Takže, největší idioti jsou v autorizákách, kde jsem zaplatil!!! za diagnostiku na válcích "největšímu odborníkovi ve východočeském kraji" ( Porsche HK ), kterej ani nezkontroloval gumy a RPM data z ABS. Takže 2 hardy spojky plus další krámy - vyhozené peníze. To samé ve dvou dalších servisech - bez nálezu, vše OK.. A závěr? Auto jsem prodal na 277KKm, šlapalo jako hodinky, co dva měsíce jsem prohazoval gumy a pohoda. Novému majiteli jsem o tom samozřejmě řekl, nicméně s jeho přístupem "mám to pro manželku kolem komína" :-) pochybuju, že to bude řešit ( chudák mazlík, DPF si užije ).. Teď jezdím v trojce kombi 140KW DSG TDi předokola a s láskou vzpomínám na kvalitní a poctivý interiér dvojky, na pocit robustnosti celého auta, který mi u tý nový "jen zvětšený ovce" prostě chybí a hlavně na sedačky.. Jo a 4x4 fakt už nikdy :-).. Všechno co píšu jsou data která jsem získal od spousty lidí ale samozřejmě nevím zda je vše pravda. Zejména v oblasti elektroniky a ŘJ fakt tápu, takže nevím zda jde o jednotku na haldexu nebo něco dalšího. V případě potřeby jsem k dispozici přes SZ. Tímto všem děkuji za podporu a ať Vám to jezdí..1 bod
-
1 bod
-
To je fakt nesmysl, elektronicky řízené nabíječky jako ta z Lidlu rozpoznají automaticky, kdy se mají přepnout do udržovacího stavu.1 bod
-
Sulfatace je chemický proces, při kterém vzniká v autobateriích chemická sloučenina, která snižuje kapacitu autobaterií. Děje se to nejvíce, pokud je autobaterie delší dobu vybitá pod určitou úroveň, stačí několik hodin nebo dnů. Na to má samozřejmě neblahý vliv tzv. "inteligentní dobíjení", což je pojem výrobců vozidel, pod tímto vznešeným názvem se ukrývá funkce udržování autobaterie v polovybitém stavu. Polovybitý stav autobaterie potřebuje mít auto jen kvůli rekuperaci, což je ve skutečnosti přebíjení autobaterie při brždění motorem. https://www.auto.cz/rekuperace-energie-v-autech-ani-joule-nazmar-83301 Kvůli tomu přebíjení při rekuperaci potřebuje mít autobaterie rezervu kapacity, proto ji výrobce udržuje v polovybitém stavu. Desulfatace nebo desulfatizace je zase chemický proces, při kterém se alespoň částečně rozpustí chemická sloučenina vzniklá při sulfataci, tedy se alespoň částečně obnoví kapacita autobaterie. Dělá se to pulzním dobíjením. http://wiki.mypower.cz/desulfatace1 bod
-
Ano, rekuperace je špatně, všichni to ví, nikdo to nepřizná, ale to je fuk. Hele já viděl borce, jak uvařil vodu ve skleničce, tím, že na ni koukal. Evidentně nejsi pitomá, to znamená, že protože někteří fb odborníci nebytahnou paty z baráku ale jsou odborníci na tok elektronů nemá cenu se tím zabývat. Přečti si návod k pár bateriím k pár nabijeckam a uvidíš, dneska je toho plnej internet. Znám lidi co samou nervozitou valí destilku do AGM a EFB a myslí si že je to nejlepší co mohou udělat. Z hovna velblouda nemá cenu dělat. Bavíme se o baterii za "pár korun" tak proč si tím znepříjemnit život. Máš baterku, nabíječku, jezdi, občas to nabij, občas si nech v servisu zkontrolovat dobíjení a věnuj se lepším věcem. Myslím že EFBcko snese i obyč starou nabíječku ale proč to dělat? Neřeš sulfataci, je to chemická reakce která v batetii prostě je, a při určitých situacích vzniká. Ber to třeba jako rez. Vypnutím rekuperace a SS nikomu kromě Grety neuškodis.1 bod
-
1 bod
-
Taky bych všem chtěla poděkovat za super sraz se super společností ☺️ jelikož žádnou fotku nemám ( nechávám to na zkušenějších ?), tak postnu aspoň fotku, jak po příjezdu do Sedliště, začala Anděla mítně propadat prostatě ( čemuž se nemůžeme divit, už není nejmladší ). No a taky se musí pochlubit, že už jí zbývá posledních 1000 km do jubilea ?? Konec hlášení. Díky a zdarec příště ☺️1 bod
-
bylo moc fájn a i na parkoviště jsme se vešli.stálo to za to.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, pokud by někdo chtěl změnit grafiku budíků na virtualním kokpitu, tak za pomocí OBDeleven (verze PRO) to jde dle tohoto postupu: - Digital Dash RPM/Speedo Gauge Themes 1. Control Unit 17 2. Adaptations 3. Tube_version: Choose version (Variant_3 is "sport"; Variant_0 is "original") a vypadá to takto:1 bod
-
Myslim, ze je to nejtrapnejsi nazev vsech dob ve Skode. Auta s ceskym puvodem maji nazvy poslednich modelu dobre tak akorat je napsat na papir a vytrit si s nim prdel.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, Dával jsem neorigo kameru ke Columbusu a funguje to spolehlivě. Mám to zapojené pomocí bezdrátu na dekodér. V 5. dveřích jsem tahal šťávu od zadního stěrače a v přístrojovce od pojistky zadního stěrače. Výhoda je, že až odejde kamera, tak stačí pouze sundat výplň 5. dveří místo rozebírání půlky auta. kamera: https://www.aliexpress.com/item/32311569838.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d7jhvNv bezdrát: https://www.aliexpress.com/item/32738538450.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d7jhvNv dekodér: https://www.aliexpress.com/item/32908571947.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dkh7Dht1 bod
-
čas Scaly teprve přijde. Až dorazí Octavia IV, která rozměrově a cenové odskočí, takže se Scala začne prodávat víc. Ale lidí už pro postupně chodí a většina objednávek je Style 1.5TSI s DSG + příplatková výbava. Takže žádné chudinky.1 bod
-
Co moze byt jednoduchsie,ako pozriet na parametre,pripadne cislo VW dielu priamo na baterke a podla toho sa zariadit.....0 bodů
-
Zdravím, tady si dovolím přiložit ode mě pár čísel na úvod. Velký test vyjde na Auto.cz tento týden v pátek ráno včetně podrobnější spotřeby dálnice/okresky/město/režim dobíjení jízdou atp.-1 bodů