Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/08/20 ve všech sekcích

  1. Wazi, neber to osobne, ale.....zatlači do sedačky, jak to prudce zabere :-). S litrem? Vtip dne, nechal bych admina přesunout do sekce vtipy, ať to je spravnĕ a nedostaneme kartáč. :-) :-)
    3 body
  2. Vidím, že jsi tady registrovaný již cca 12 roků, takže předpokládám, že auty se nezabýváš i s cestou 14 dní, ale spíše podstatně déle. Sám jsi za ty roky asi poznal, že kvalita výroby automobilů šla v posledním období v některých směrech dolů. Prostě, aby byly automobilky schopné konkurence a udržely nějakou přijatelnou cenu i s přibývajícími povinnými blbinkami, tak všechny tzv. ojebávají kvalitu některých, podle nich méně závažných komponentů (např. materiál brzdových kotoučů, výfukové soustavy, kvalita lakování, odhlučnění, zpracování). Každá značka to má v něčem odlišné, ale v principu je to pravděpodobně tak, jak píšu. Holt Škodovka to má u těch výfuků dost vidět, ale se změnou značky si dneska asi nepomůžeš, každá má něco. Já bych si příště novou značku auta vybíral spíše podle kladných referencí a dostupnosti jejich servisní sítě a ochoty či neochoty značky řešit případné problémy směrem k zákazníkovy. Je fakt, že Škodovka v poslední době v tomto směru tzv. "moc neválí".
    3 body
  3. Počkej po startu než otáčky padnou na normální volnoběh a pak to cukat nebude.
    2 body
  4. Nelíbí se vám nové názvy Škodovek? Kupte si toto.......
    2 body
  5. Klidně se smějte, ale jsem zvyklý na HTP (dříve 1.2 44 kW, 1.4 55 kW, SDI...) a už se mi stalo, že jsem na to v TSI na dvojku dupnul a usmál se nadšením, jak mě to zatlačilo. :D ale k věci, řadil bych s citem dle potřeby, nemám rád nějaké obecné poučky. Já to moc nešetřím a každou chvíli vyháním pavouky v 4000+ ot.
    2 body
  6. Moje skusenosti su presny opak. Takze nemas pravdu.
    2 body
  7. Tady jsou všichni nějak negativní a ti pozitivní jsou v Rusku. Teda ve Varech...
    1 bod
  8. Twisted> Taky skáču doma i nėkolikrát za den z 1.2 HTP do 1.0 TSI nebo 1.6 MPI tak se ti smát nebudu, ale těm poučkám. Pavouky taky nechovám.
    1 bod
  9. Toto je z února, mohli to změnit :)
    1 bod
  10. Možná trochu nadsázka, ale minimálně když nejsem zcela opřený, tak mě to "usadí" :-) Jak píše DušanV, druhý auto máme fábku 2 1.2 htp, takže rozdíl tam je docela značný .
    1 bod
  11. Já mám Nexen nfera su1 215/45 r16 a jsou super tiché. Až je dojezdím jdu do těch Nokianů. Kupoval jsem na svoje i služební vždy zimní a OK, teď jsem pochopitelně v rámci úspory pohonných hmot koupil dražší letní nokiany i na sluzebak a jsou sakra dobrý i ty letní, takže příští rok asi beru tyhle wetproof i na svého Rapida.
    1 bod
  12. @Dodi 15Proč vtip dne? Zrychlení a následné pocity z něj jsou hodně subjektivní dojem a zvláště u řidiče , který předtím jezdil 1.2 HTP (tak to Wazi popisuje výše). V jeho případě to vyjádření v pohodě chápu a že bych to dával do sekce vtipy? :-)
    1 bod
  13. Ti pomůžu, si kup něco jiného :)
    1 bod
  14. No, každej litr měsíčně - při tvý pirátský základně by z toho mohl bejt slušnej příjem ?
    1 bod
  15. Nový design kol - 17 palců, Markab
    1 bod
  16. Včera jsem jel v sedmnácti stupních a auto už výrazně víc plavalo. Šetřit zrovna na tomhle mně přijde hodně špatně.
    1 bod
  17. A co chovani ve vedru a brzdna draha?
    1 bod
  18. Zdar, posledne dni som citil benzinovy zapach pri aute, tak dnes som sa na to pozrel a vidim, ze mi benzin unika po takej tenkej hadicke, asi 15cm dlhej, ktora vedie od regulatora tlaku do sania. Predpokladam, ze v tej hadicke by mal byt podtlak a nie benzin... Kym kupim novy regulator, hadicku som rozpojil a zaslepil ju v smere k regulatoru aj smerom k saniu, moze to kratkodobo fungovat? Neposerie sa tym nieco? Saniu to predpokladam nevadi, a regulatoru neviem... naco je tam ten podtlak? myslel som, ze tlak urcuje pruzina a hotovo... Este otazka, kam vedie ten podlak v sani... co sa mohlo stat, ked mi tam stekal cez tu hadicku benzin?
    1 bod
  19. To nieje o tom kde garážuješ ja som reklamoval, po prvej zime... Proste je to šmejd.
    1 bod
  20. Tak dnes mi vrátili auto ze servisu, kde bylo na pravidelném servisu a hlavně druhém pokusu o reklamaci (poprvé se v servisu nic neprojevilo) kvůli pazvukům od přední nápravy (šoupání, dření, jako když destičky drhnou o kotouč těsně po studeném startu a při zatáčení vlevo) a v mém případě to nakonec vyřešili (doufám, že úspěšně) výměnou LP plastového podběhu, který v určitých jízdních situacích a režimech (studený start, zatáčení) tlačil na poloosu a škrtal o ní a tím docházelo k nepříjemným zvukům, které původně vypadaly na problém se spojkou. Tak mi to bylo vysvětleno. Pravděpodobně šlo o použití nesprávného typu podběhu již ve výrobě (!) vzhledem k tomu, že na autě nebyly měněny žádné díly kvůli opravám apod.
    1 bod
  21. Jak jsem slíbil, pro ilustraci pár obrázků z vytlumení dveří - zadních
    1 bod
  22. Perfektne sedi v zatackach nevim co s tim porad mate. Pokud nejezdim jak prase tak se mne v zivote nestalo, ze by mne v zatacce ustrelila guma. At je to Cina nebo Barumka
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...