Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/20 ve všech sekcích
-
Tak jsem si s tím malinko pohrál a jde to :-) trošku meření a řezání :-) pak jsem vnitřek vyplnil termoplastem (z Alliexpresu) na oba by mělo stačit cca 100g balení. Postupně vždy jednu stranu vyplnit termolastem a zasunout do sedačky (nejlépe oblepit izolepou ať si ji nepošrábete) a nechat vychladnout, po vyndaní doupravit termoplast. Takhle postupovat i na druhé straně. Pak termoplast přestříkat černou barvou a poté nalepil samolepící gumovou podložku (z OBI - pod nábytek), šla by použít asi i samolepící flís nebo plsť. Rozměry jsou orientační, taže raději větší a pak dopilovat!!! Sprotline_holder_vid.mp43 body
-
Mas vylepsenu verziu, mas spojku aj regulacny ventil. Bud rad dlhsie vydrzi gufero na kompresorr. To ze sa toci kompresor neznamena ze odobera 100% vykon, ten je regulovany tym ventilom v zadu.2 body
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf1 bod
-
1 bod
-
Nakolko su motorizacie,ktore maju z vyroby iba maly kryt motora/taky polmesiac/,inspiroval som sa tu na Skodahome od jedneho clena a doplnil kryt motora velky.Je to kryt z original Skoda prislusenstva. Neviem,aka je kompatibilita u inych motorizacii,ale viem,ze tento ktyt s tymto cislom dielu je vhodny pre benzinovu verziu 110 a 140 kw.Rocnikovo 2019,2020,ine rocniky overit neviem. Kryt je podla ETKA urceny pre Superb 3,Octavia 4 a Karoq,predpokladam benzinove motorizacie. Takto vypada povodny kryt pre moje auto./obr.1/ Diely pre montaz: 3Q0 825 236 C kryt motora WHT 000 729 A skrutka 3ks U mna boli v napravnici osadene hmozdinky,takze ich montaz/nalisovanie/ nebolo potrebne 8 samoreznych skrutiek sa pouzilo z povodneho krytu. Prilozene foto 2 pred montazou so starym,malym krytom,foto 3 uz s novym,velkym krytom. Myslim,ze uz na pohlad je jasna estetika,ale ak vidime,co vsetko tam je bez toho krytu odhalene,bude sa jednat o ovela viac,ako iba esteticku funkcnost a zalezitost.1 bod
-
Před lety se zde na fóru řešilo co znamená pojem celoživotní náplň. Dle koncernu je plánovaná životnost automobilu 5 let / 150 tis. km. Z toho se odvíjí vše ostatní, tedy i životnost oleje.1 bod
-
Dle Sixty i jiných zdrojů tento: https://maziva.heureka.cz/vag-g052171a2-70-75w-1-l/ Je zbytečné přemítat nad viskozitou, tohle je jediné správné řešení.1 bod
-
@csabac u mě to sloupek není, ale něco nak kastlíkem, protože, když se vyklopí přestane to a když se napatrně zvedne, zase to začne. @DušanV já zase nechválím za každou cenu, spíš tak reálně zhodnotím, ikdyž se teď @ben06 může do mě opřít, že jsem Scalu vychvaloval a Rapida pomlouval, ale je to tak. Rapid bylo očividně levný, ošizený auto, aspoň v roce 2013, ale co tam bylo, fungovalo jak má a bylo to ( Toledo 2013) nejlepší auto co jsem měl, to můžu už teď říct, tvrdá vysmívaná palubka nevydala nikdy žádnej pazvuk1 bod
-
@PressoSVK 2x. Staci ak sa xle na to svetlo pozres, ci sadne tazsi vtak ako vrabec na ten spojler, pukne spoj a mozes ist menit. Osobny nazor, bude to robit stale, zalezi lrn v akom casovom intervale. 2plasty spojene kovovou sktutkou nikdy nebudu dobrym riesenim1 bod
-
1 bod
-
Tak, tak, tohle co máte na Scale a pozorujete i na Kamiqu, tak mi stejně funguje ohledně klimatizace na Fabii III , výroba listopad 2018 . Ale jak jsem psal dříve, zlatý manuální poloautomat Climatic, ten kdyby se principiálně vrátil, tak by se asi nikdo nezlobil, aspoň né Ti, co ho znají z praxe.1 bod
-
Chápeš to správně, akorát pokud jsou venku míň jak 2 nad nulou, neměla by sepnout ani ta spojka na kompresoru bez ohledu na polohu knoflíku distribuce vzduchu , ale jestli je to skutečně tak ověříme až na podzim :) Jinak naprosto stejná věc se řeší v sekci FIII z roku 2018, jenže to jsem nemohl tušit, pač jsem se o FIII nikdy nezajímal a vlákna neprocházel.1 bod
-
1 bod
-
Mám na světlech Gyeon Trim a jsem naprosto spokojený, mušky jdou krásně dolů. Sice trochu dražší záležitost, ale vydrží mnohonásobně déle než i velice kvalitní tuhý vosk - vlastní zkušenost, proto jsem letos šel do keramiky na plasty. Lze použít i na nelakované plasty, u kterých navíc hezky oživí barvu. Rozhodně ale pozor na důkladný odmaštění, jinak se keramika špatně chytí, ve výše vyspaných obchodech seženeš vhodný odmašťovač.1 bod
-
1 bod
-
@Martab když se podíváš na kompresor, když je 100% vypnutá klima, tak se otáčí jen jeho řemenice, ale prostřední část stojí nehybně. Když se klima zapne, je slyšet cvaknutí a to právě sepne elmag spojka a roztočí se ta vnitřní část (hřídel) kompresoru. Jak funguje regulace kompresoru ale nemám tušení.1 bod
-
Se ti mrknu, když nezapomenu, ale nemyslím si, že tam bude díra. Spíš bude zevnitř naznačený otvor k vyříznutí.1 bod
-
V tématu u Scaly na to byl hezký přehled, přikládám i zde. KAMIQ_CZ_Connect.pdf1 bod
-
Sušení brzdového systému Vyberte řidiče 03 (elektronika brzdy) Zabezpečený přístup (40168/20103) Základní nastavení Zvolte - Vypusťte brzdu Vyberte požadovanou hodnotu - Neaktivní (výchozí) - Aktivní1 bod
-
môžem za seba povedať že do týchto starých DSG dáš prípravkom 5L , dáš zátku a máš to v poriadku , nemusíš riešiť hladinu a nič rozpájať ... mám to vyskúšané , aj pri dodržaní teploty tam vôjde 5L ... ak dáš 5,5 ako píše ELSA tak ti aj tak pol litra vytečie ... netreba z toho robiť taký alchýmiu , však v tej prevodovke min. dva litre starého oleja ostatnú v spojkách a v skrini ... toto nie je návod , len postreh pri výmene oleja po možno 1000x ...1 bod
-
Asistent změny pruhu určitě ano, teda pokud si správně pamatuji tak je to hlídání mrtvého úhlu a to je hlavně na dálnici dobrým pomocníkem. SportLine vypadá z venku hodně dobře, no ten interiér je už hodně tmavý. Škoda ze není něco jako LK u Karoqu, kde by byl exteriér SportLine a interiér v béžové.1 bod
-
Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic1 bod
-
Dnes jsem si byl u prodejce pro zástěrky a řekl mi jednu novinku z MR 2021. Vrací se barva zelená Rallye..... :D :D :D1 bod
-
1 bod
-
Rada k nezaplacení. Ruční brzda se má používat při každém parkování, ať je to automat nebo manuál. U automatu o způsobu zabezpečení se rozepisovat nebudu, ale ruční brzda za všech okolností v běžném provozu je nutná, jinak se převodovka postupně ničí, vzniká v ní mechanické pnutí váhou auta. Co je nejhorší, když do stojícího auta vám někdo drcne při parkování, to je součet vah a ještě rychlosti. Zde to může být zcela fatální. U manuálu je to zcela obdobně jen s tím, že se nejvíc namáha pnutim spojka a setrvačník, hlavně dvouhmotový, a další díly napojené na převodovku, zas při nárazu může dojít k fatálnímu poškození. Doporučení : Ruční brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zatáhnout ruční brzdu, zařadíme 1, vypnout zapalování, pustíme brzdu Elektrická brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zařadíme P, vypnout zapalování, el. ručka se sama zatáhne, pustíme brzdu Léta praxe a zkušeností.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod