Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/02/20 ve všech sekcích

  1. Tak jsem si s tím malinko pohrál a jde to :-) trošku meření a řezání :-) pak jsem vnitřek vyplnil termoplastem (z Alliexpresu) na oba by mělo stačit cca 100g balení. Postupně vždy jednu stranu vyplnit termolastem a zasunout do sedačky (nejlépe oblepit izolepou ať si ji nepošrábete) a nechat vychladnout, po vyndaní doupravit termoplast. Takhle postupovat i na druhé straně. Pak termoplast přestříkat černou barvou a poté nalepil samolepící gumovou podložku (z OBI - pod nábytek), šla by použít asi i samolepící flís nebo plsť. Rozměry jsou orientační, taže raději větší a pak dopilovat!!! Sprotline_holder_vid.mp4
    3 body
  2. Mas vylepsenu verziu, mas spojku aj regulacny ventil. Bud rad dlhsie vydrzi gufero na kompresorr. To ze sa toci kompresor neznamena ze odobera 100% vykon, ten je regulovany tym ventilom v zadu.
    2 body
  3. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Nakolko su motorizacie,ktore maju z vyroby iba maly kryt motora/taky polmesiac/,inspiroval som sa tu na Skodahome od jedneho clena a doplnil kryt motora velky.Je to kryt z original Skoda prislusenstva. Neviem,aka je kompatibilita u inych motorizacii,ale viem,ze tento ktyt s tymto cislom dielu je vhodny pre benzinovu verziu 110 a 140 kw.Rocnikovo 2019,2020,ine rocniky overit neviem. Kryt je podla ETKA urceny pre Superb 3,Octavia 4 a Karoq,predpokladam benzinove motorizacie. Takto vypada povodny kryt pre moje auto./obr.1/ Diely pre montaz: 3Q0 825 236 C kryt motora WHT 000 729 A skrutka 3ks U mna boli v napravnici osadene hmozdinky,takze ich montaz/nalisovanie/ nebolo potrebne 8 samoreznych skrutiek sa pouzilo z povodneho krytu. Prilozene foto 2 pred montazou so starym,malym krytom,foto 3 uz s novym,velkym krytom. Myslim,ze uz na pohlad je jasna estetika,ale ak vidime,co vsetko tam je bez toho krytu odhalene,bude sa jednat o ovela viac,ako iba esteticku funkcnost a zalezitost.
    1 bod
  6. Před lety se zde na fóru řešilo co znamená pojem celoživotní náplň. Dle koncernu je plánovaná životnost automobilu 5 let / 150 tis. km. Z toho se odvíjí vše ostatní, tedy i životnost oleje.
    1 bod
  7. Dle Sixty i jiných zdrojů tento: https://maziva.heureka.cz/vag-g052171a2-70-75w-1-l/ Je zbytečné přemítat nad viskozitou, tohle je jediné správné řešení.
    1 bod
  8. @csabac u mě to sloupek není, ale něco nak kastlíkem, protože, když se vyklopí přestane to a když se napatrně zvedne, zase to začne. @DušanV já zase nechválím za každou cenu, spíš tak reálně zhodnotím, ikdyž se teď @ben06 může do mě opřít, že jsem Scalu vychvaloval a Rapida pomlouval, ale je to tak. Rapid bylo očividně levný, ošizený auto, aspoň v roce 2013, ale co tam bylo, fungovalo jak má a bylo to ( Toledo 2013) nejlepší auto co jsem měl, to můžu už teď říct, tvrdá vysmívaná palubka nevydala nikdy žádnej pazvuk
    1 bod
  9. @PressoSVK 2x. Staci ak sa xle na to svetlo pozres, ci sadne tazsi vtak ako vrabec na ten spojler, pukne spoj a mozes ist menit. Osobny nazor, bude to robit stale, zalezi lrn v akom casovom intervale. 2plasty spojene kovovou sktutkou nikdy nebudu dobrym riesenim
    1 bod
  10. Facelift by měl být koncem roku 2021.
    1 bod
  11. Tak, tak, tohle co máte na Scale a pozorujete i na Kamiqu, tak mi stejně funguje ohledně klimatizace na Fabii III , výroba listopad 2018 . Ale jak jsem psal dříve, zlatý manuální poloautomat Climatic, ten kdyby se principiálně vrátil, tak by se asi nikdo nezlobil, aspoň né Ti, co ho znají z praxe.
    1 bod
  12. Chápeš to správně, akorát pokud jsou venku míň jak 2 nad nulou, neměla by sepnout ani ta spojka na kompresoru bez ohledu na polohu knoflíku distribuce vzduchu , ale jestli je to skutečně tak ověříme až na podzim :) Jinak naprosto stejná věc se řeší v sekci FIII z roku 2018, jenže to jsem nemohl tušit, pač jsem se o FIII nikdy nezajímal a vlákna neprocházel.
    1 bod
  13. Na odmaštění používám Qyeon Prep popř. CarPro Eraser.
    1 bod
  14. Mám na světlech Gyeon Trim a jsem naprosto spokojený, mušky jdou krásně dolů. Sice trochu dražší záležitost, ale vydrží mnohonásobně déle než i velice kvalitní tuhý vosk - vlastní zkušenost, proto jsem letos šel do keramiky na plasty. Lze použít i na nelakované plasty, u kterých navíc hezky oživí barvu. Rozhodně ale pozor na důkladný odmaštění, jinak se keramika špatně chytí, ve výše vyspaných obchodech seženeš vhodný odmašťovač.
    1 bod
  15. Tak octavia domluvená místo pátku na příští čvrtek. Jsou tam tyto sedačky.:
    1 bod
  16. @Martab když se podíváš na kompresor, když je 100% vypnutá klima, tak se otáčí jen jeho řemenice, ale prostřední část stojí nehybně. Když se klima zapne, je slyšet cvaknutí a to právě sepne elmag spojka a roztočí se ta vnitřní část (hřídel) kompresoru. Jak funguje regulace kompresoru ale nemám tušení.
    1 bod
  17. Se ti mrknu, když nezapomenu, ale nemyslím si, že tam bude díra. Spíš bude zevnitř naznačený otvor k vyříznutí.
    1 bod
  18. V tématu u Scaly na to byl hezký přehled, přikládám i zde. KAMIQ_CZ_Connect.pdf
    1 bod
  19. Sušení brzdového systému Vyberte řidiče 03 (elektronika brzdy) Zabezpečený přístup (40168/20103) Základní nastavení Zvolte - Vypusťte brzdu Vyberte požadovanou hodnotu - Neaktivní (výchozí) - Aktivní
    1 bod
  20. môžem za seba povedať že do týchto starých DSG dáš prípravkom 5L , dáš zátku a máš to v poriadku , nemusíš riešiť hladinu a nič rozpájať ... mám to vyskúšané , aj pri dodržaní teploty tam vôjde 5L ... ak dáš 5,5 ako píše ELSA tak ti aj tak pol litra vytečie ... netreba z toho robiť taký alchýmiu , však v tej prevodovke min. dva litre starého oleja ostatnú v spojkách a v skrini ... toto nie je návod , len postreh pri výmene oleja po možno 1000x ...
    1 bod
  21. Asistent změny pruhu určitě ano, teda pokud si správně pamatuji tak je to hlídání mrtvého úhlu a to je hlavně na dálnici dobrým pomocníkem. SportLine vypadá z venku hodně dobře, no ten interiér je už hodně tmavý. Škoda ze není něco jako LK u Karoqu, kde by byl exteriér SportLine a interiér v béžové.
    1 bod
  22. Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic
    1 bod
  23. Dnes jsem si byl u prodejce pro zástěrky a řekl mi jednu novinku z MR 2021. Vrací se barva zelená Rallye..... :D :D :D
    1 bod
  24. 1 bod
  25. Rada k nezaplacení. Ruční brzda se má používat při každém parkování, ať je to automat nebo manuál. U automatu o způsobu zabezpečení se rozepisovat nebudu, ale ruční brzda za všech okolností v běžném provozu je nutná, jinak se převodovka postupně ničí, vzniká v ní mechanické pnutí váhou auta. Co je nejhorší, když do stojícího auta vám někdo drcne při parkování, to je součet vah a ještě rychlosti. Zde to může být zcela fatální. U manuálu je to zcela obdobně jen s tím, že se nejvíc namáha pnutim spojka a setrvačník, hlavně dvouhmotový, a další díly napojené na převodovku, zas při nárazu může dojít k fatálnímu poškození. Doporučení : Ruční brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zatáhnout ruční brzdu, zařadíme 1, vypnout zapalování, pustíme brzdu Elektrická brzda : doparkujete, stojíme na brzdě, zařadíme P, vypnout zapalování, el. ručka se sama zatáhne, pustíme brzdu Léta praxe a zkušeností.
    1 bod
  26. poslední dostupné mapy lze stáhnout ZDE, vypáleno rychlostí 8x a všechno běží jak má
    1 bod
  27. Verze 1.0.0

    257 stáhnutí

    Povedená kniha o údržbě a opravách Octávie 1, benzín+nafta
    1 bod
  28. 598 stáhnutí

    Škoda Octavia 1 Jak na to
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...