Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/23/20 ve všech sekcích
-
Každý koncern má něco, kdo je zvyklá jezdit s VW, přijde mu vytáhnout kolečko jako uplně normální a bude nadávat na ovládání na některé z páček, kdo je zvyklí na něco jiného, bude zase nadávat na koncern. Nechci se nikoho dotknout, ale toto už je fakt hledání problémů kde nejsou, resp označování za problémy jen koncernu, co je problém vždy když člověk přesedá mezi značkami...3 body
-
Myslím si, že jim to za těch dalších 8% dolu ( tj. 100000,-Kč u auta za 1,3mil ) stojí za to. Celkově mají 18% dolu což je 234.000,-Kč. Já se jim nedivím :-)2 body
-
mam dodelavane a taky to tak mam1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jenže ta uvedená cesta není pro stovky, ale sotva pro desítky zákazníků za rok (a to počítám všechna dealerství), vzhledem k době za jakou se u nich předváděcí auta obměňují. A asi všichni kteří máme nějakým takovým způsobem koupená auta, dobře víme, že to navíc úplně každý autosalon nedělá. (Ani to není z hlediska prodejní politiky Škodovky úplně "čisté" - v MB to velmi neradi vidí). Je samozřejmě nepopiratelné a s tím i plně souhlasím, že pokud chci něco a je možnost ušetřit i za cenu polepů řádově desítky tisíc není co řešit. Osobně jsem měl takto jedno auto - ovšem bez jakýchkoliv nálepek autosalonu.1 bod
-
Zadní světla v kombinací s DRL vůbec ničemu nevadí. Takže na STK nemají co řešit a jestli vrhají blbý pohledy, je to pouze jejich neznalost. Některý značky, např. Reanult mají denní svícení defaultně vždy se zadními světly.1 bod
-
Tohle mám. Nastavení na zadní s DRL nechám na Ferdovi, zatím to nechci - blbý pohledy na STK, jak je znám.1 bod
-
1 bod
-
@Martabmyslel jsi doufám, "palivový filtr se nemění.... je součástí palivového čerpadla", máš tam totiž napsané olejový filtr se nemění.... aby to nepoučené nespletlo. Jinak souhlasím s tím, že vzduchový filtr se mění po 90.000 km a olejový filtr je vždy stejný. Nějak se mi některá vyjádření v tom textu od losllanos nezdají, podivuje se nad něčím co mu na autě neprovedli a co není běžně předepsáno, pokud to vysloveně sám nepožaduje, třeba ta výměna palivového filtru u benzíňáka není běžně předepsána atd.. Na druhou stranu 18 návštěv servisu za 1 a 1/2 roku by mě taktéž nas.....lo a v afektu bych se pak v požadavcích třeba unáhlil !!!!1 bod
-
Jo to bych taky nechtěl, tohle je prostě normální auto bez polepů. Ale asi bych to tady nerozebíral více, jenom to tady zaplevelíme.1 bod
-
Tady další diskuse nemá smysl, protože cos napsal, to je úplný blábol. Jestli je něco dlouhodobě prakticky shodné, tak je to právě způsob ovládání mezi objemovými značkami koncernu. Modul ovládání oken, světel, nedejbože klimatizace, hlavní podvolantové páčky, kulisa řazení, vnitřní osvětlení atd. Zrovna ten tempomat je jedna z mála věcí, které jsou jinak. Mezi modely mě pak napadá už snad jenom odlišný způsob řazení u MQ100 a několik dalších drobností jako např. samostatná tlačítka pro mlhovky u Passatu B8. Pokud se pak budeme bavit o změnách mezi jednotlivými generacemi, tak i tam je jich minimum. Např. odpružená poloha dálkových světel nebo odpadnutí deaktivace tempomatu přeřazením.1 bod
-
Naprostý souhlas. Od toho je návod k obsluze.1 bod
-
Tak Chlapci Ja sa tu z vami hadat nebudem .Pisem konkretne zazitky z mojim autom . Niesom tu od toho aby som vas zavadzal .Mam dalsie perlicky autorizovaneho servisu v Holansku Konkretne Dealer Korterink Zwolle - Skoda.nl Aby ste si nemysleli ze vas tu odrbavam . Takze prebehla pred dvoma tyzdnami prehliadka garancna mojho auta .Auto mi po prehliadke zacalo papkat o liter benzinu viac ako tred tym .Hovorite si co to no takze . Prebehla vymena oleja a olejoveho filtra po 30 000 km +vymena nejakeho cerpadla klimatizacie za 89 euro ktore ako som neskor zistil sa meni kazdych 60 tisic km a stoji 32 eur /slovesnky autorizovany servis /potvrdene doplnenie chladiaceho plynu a vymena filtra klimatizacie ako aj vzduchoveho filtra . A teraz perlicka Pri prehliadke zabudli vymenit palivovy a vzduchovy filter ????? Co prosim ????? A teraz ta perlicka . Na infotaimente pri zapnuti vypnutia obrazovky a aj hodin /cierny displey / mi po dvoch troch prebliknutiach uz nenaskoci .Musi sa vybrat vytiahnut napajanie a znova poskladat . Prestal sa mi zvynovat pas vodica /Nikto netusi preco / Rucicka otackomeru sa z nicoho nic zacala posuvat sama smerom hore najprv pri vypnutom motore bola namiesto nuly na 10 otackach o tri dni na 200 otackach a ked som viezol auto do servisu tak na 500 otackach . /v servise netusia preco sa to deje / zeby vadny senzor otacok ???? dalsou perlickou je ze na motor ktory mam bol uz dva krat meneny software ale ja som mal v aute este povodny cize az po mojom upozorneni ze by bolo dobre nahrat novy soft na moj motor mi dal primaci technik info ze som mal pravdu a dokonca je na to zvolavacia akcia .Hlavne ze auto bolo pred dvom tyzdnami na prehliadke . Konecne mi riesia aj zrkadlo ktore mam zamontovane na krivo ale vcera som pozeral na auto v servise akoze uz po vymeneni a stale je na krivo tak neviem asi co si neurobim sam to mat nebudem Takze vymenia celu komplet z budikami a ten moj sa vrati do skodovky na preskumanie preco sa posuva rucicka na otackomeri . pas a potah sedacky budu asi menit Nahraty novy software pre motor a infotaiment Z poznamkou od technika ze dakuje za upozornenie ze to treba nahrat Takze len to ze vymena vzduchoveho filtra a palivoveho fitra bola opomenuta zalezitost pridalo k spotrebe auta 1,5 litra paliva na spotrebe naviac to ze filter stoji v holansku 55 eur to uz je detail . Takze toto je moja 18 nasta navsteva servisu za 1,2 roka co mam vozidlo a najazdenych nieco cez 60 000 km . za celu dobu mi vymenili 2x cely infotaiment + modul F5 /dodnes netusim co to je + modul airbagov + pristrojovy panel 2x +modul front a line asistu 2x kameru v predu +pas + potah na vodicovom sedadle +koberec komplet po tom prvotnom zatopeni z klimatizacie . A teraz mi povedzte toto sa naozaj skodovke oplati ? To nebolo jednoduhsie tych prvych 200 ks First edition zobrat a zosrotovat lebo pocitam ze problemy este neskoncili1 bod
-
Toto je názorná ukázka dnešních uživatelů automobilů.Nikdo si nepřečte návod,kde je vše jasně popsáno. Za rozsvícení světel buď denního svícení, nebo potkávacích světel vždy zodpovídá řidič!!!!! Ne pomocný asistent.1 bod
-
Není pravda. Pokud se někdo ozve, tak ho klidně propojím. V konečném důsledku je to jenom byznis a nic co bych nemohl sharoval dále. Ale logicky to tady nezveřejním natvrdo, ale nemám problém někoho kdo si chce koupit auto ho propojit s člověkem co umí lepší ceny a už si to s ním řeší napřímo on. Jen teda sleva se odvíjí podle modelů, ale na daný model je vždy stejná sleva ať je to za 400K a nebo 1M.1 bod
-
Jak uz tu nekolikrat zaznelo a jeste nekolikrat zazni a jak psal i ted @bojler, takovehle slevy jsou diky ramcovym smlouvam. Pro bezneho smrtelnika naprosto nedosazitelne. Takze sice to zni hezky, ze nekdo "ma kontakt", ale kdyby nekdo dalsi chtel vyuzit ten "kontakt", tak ma jaksi smulu :))1 bod
-
Lupání od A sloupků: Tak mi to nedalo a jelikož jsem chtěl vyřešit lupání (sem tam od obou, ale zejména od pravého) A sloupku a sekundárně přichycení kabelu od kamery k ostatní kabeláži, dal jsem dolů obložení A sloupku. Kábl od kamery už je elektropáskama uchycen k ostatní kabeláži a na obložení jsem na styčné plochy s palubkou nalepil „plyšový“ samolepící sucháč. Popravdě jsem se u toho docela zapotil a zlikvidoval dvě kovové svorky co drží tapec u konstrukce. Ale sehnal jsem je jako náhradní díl a už je zase vše jak má být. Jelikož demontážní manuál je dost strohý, tak pár postřehů k sundavání: Primárně je potřeba jakoby odtrhnout tapec od kostry, ale ideálně tahat ve směru rovnoběžném s čelním sklem, tedy jakoby do strany a plast držet spíše v horní části u skla. Až panel trochu odskočí, je potřeba jej vytáhnout ve směru osy A sloupku, tedy směrem ke střeše. Následně ty svorky dosáhnou toho širšího otvoru (červené kolečka na fotce) a jdou ven komplet. Nandavání mi přišlo skoro horší: Nejdřív je potřeba správně zasunout do palubky spodek krytu – to se neobejde bez lehkého zkroucení celého plastového dílu. Důležité je spodek zasunout pod gumové těsnění kolem dveří Pak je nutné panel zase mít dostatečně vysunutý pro to, aby svorky šly do větší části (červený kroužek na fotce) toho otvoru v karoserii. Popravdě nejlíp se mi to kontrolovalo pohledem zvenčí přes čelní sklo. Následně se panel zasune co nejvíc do své původní polohy (snaha o to, aby byl co nejvíc u skla). Pokud se vše povedlo, lze svorky zatlačit do karoserie kde zaklapnou a panel je zpět na místě. Když si nehlídáte jestli jsou svorky v těch velkých otvorech a snažíte se je narvat přes tu menší část, svorka se snadno ohne a když ji rorvnáte, tak praskne. Navíc konec toho plast panelu má celkem ostré okraje, takže při vytahování je fajn dbát na to, abyste si nepoškodili stropnici. A jestli A sloupky budou zticha – uvidíme. Přijde mi, že teď mají prakticky nulovou vůli (při větší vůli na ně šlo tlačit a lupalo v tom), tak snad to bude OK. Ale teploty 15°-20°C ukážou :) Sucháč je nalepen pouze na nepohledových částech.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj všem podruhé. Tak jsem se konečně dokopal k tomu abych zveřejnil přestavbu mojí R5ky na Face s Bi-LED. Začnu tím že se momentálně nacházím ve stádiu rozpracovanosti a i přesto že mám vše na autě tak funkce zatím není plnohodnotná: 1) ANO světla se dají s původní BCM rozsvítit, včetně LED pro denní svícení (nikoliv samotné denní svícení LED) 2) Dálkové se dají ovládat bez jakéhokoli kodování, respektive stačí pouze přitomná jednotka AFS s příslušným kodováním. Gateway ji uvidí na CAN sběrnici a veškerá komunikace proběhne víceméně automaticky. 3) Stále ležím v adaptacích a hledám jak vše zprovoznit ale bohužel není zatím jedniný způsob jak rozsvítit rohové LED světlo 4) V případě že si to člověk rozhodne a oželí rohové LED světlo (není to můj případ) teoreticky není potřeba měnit BCM / Gateway vše se dá učesat na stávající Teď k montáži: Všechno sedí krásně až na několik detailů jako: 1) podběhy jsou tvarově jiné původní jsem chtěl upravit bohužel nesedí na díry (lepší koupit nové) 2) pokud je na autě Front Assist / ACC je pro FL i jiná výztuha (bohužel ACC mě čumí do mřížky - naštěstí to nevadí i přesto funguje :-D ) 3) prodloužení předního nárazníku má jiný tvar (ten černý plast mezi nárazníkem a chladičovou stěnou) 4) přední spodní mřížka má pro motorizace po FL méně otvorů, proto jsem to neriskoval a další si vyřezal za pomocí žiletkového nože (trochu pakárna) 5) absorbér předního nárazníku (polystyren na výztuze) Jinak jsem spokojený i bez funkčních CAN se dá s autem jezdit, ikdyž omezeně (bez dálkových a světelné houkačky), teď mě zbývá dodělat snímač zatížení Z nápravy, chci to udělat společně s přezutím na zimní. Jeden technický poznatek, pokud je snímač připojený a jednotka s ním počítá tak při přidání plynu automaticky stahuje světla na motorech níž ( asi obrana proti oslnění ) počítá se tu asi s tím že při akceleraci dojde k zvednutí přídě vozu. Jinak jsem neodolal a protože jsem "fanda" do 3D tisku vymodeloval jsem si i logo na masku 🙃 třeba budu někoho inspirovat. Vybarvené je ručně a potom přestříkané 2K lakem.1 bod
-
Myslím si, že bez rizika ztráty záruky to nepůjde. Osobně bych do tohohle nikdy nešel, je to stejné riziko jako odpojení inteligentního dobíjení baterie - nikdy nevíš, co všechno to způsobí. A vůbec, nechápu, proč by ACT chtěl někdo vůbec odpojovat. Snad jste si před koupí auta zjistili, co v něm jak funguje, ne? Na trhu je velký výběr jiných aut a motorů, které ACT nemají.1 bod
-
Výše kolega uváděl výměnu po 8500 km, případ, kdy není nutné jezdit do značky a můžeš v běžném servise mít výměnu za reálnou cenu olej a běžnou hodinovou práci. 700 kč olej + filtr 179 + práce a jsi na 1100 kč. Až pojedu na garančku, nechám se překvapit, jakou raketu budou chtít. U konkurence byly 4l oleje za cca 1500 kč :), jen 2x dráž. Rrád poslouchám mechaniky, když se jich člověk zeptá, jestli náhodou nemají olej pro F1:).1 bod
-
V sobotu jsem jel po D1,před Brnem pěkně hustá přízemní mlha a potkávací světla nic, jako dalších x aut. Aktivoval jsem zadní mlhovku a světla hned naběhla.1 bod
-
Martin: z vlakna o aute "v rámci předprodejní prohlídky zjistili, že levý se světlomet neseřizuje a nenatáčí se," - predpokladam ze jde o to kdyz nastartujes jak se vyskove automaticky seridi potkavaci LED1 bod
-
Ale takhle to nefunguje. Dva různí lidé dostanou ve stejné situaci u stejného prodejce jinou slevu, protože záleží na vyjednávacích nebo chcete li obchodních dovednostech. A ne každému se do toho chce, nejsme na arabským bazaru. Pokud chcete slevu, nechte si dělat nabídku a s tou objíždějte autosalony a nahrazujte jí lepší, když jí získáte. Obchodujte, smlouvejte. Nechcete to dělat, příčí se Vám to, tak se prostě zeptejte svého prodejce, zda vám v rámci konkurence dá lepší cenu. Zeptat se snad dokáže každý (to už platí líná huba, holé neštěstí) a prostě akceptujte, co Vám nabídnou. Nedají vám nic, nechcete jít jinam, platíte ceníkovou cenu. To je vše, neexistuje žádný univerzální návod. A záleží na tom, v jaké situaci a v jakém období se s Vaším nákupem trefíte, co šlo dříve nejde dnes a co se dnes zdá jako strop, může být za půl roku překonáno.1 bod
-
Podařilo se někomu to ACT odpojit? Nedá se totiž ten dvoutakt poslouchat... poraďte prosím, jak to odpojit ať ale nepřijdu o záruku, auto je nové... děkuji předem-1 bodů
-
O tom to není. Běžně se na tuto slevu nemá šanci dostat ani dealer, prostě a jednoduše takovou marži zdaleka nemá. Jak už tady zaznělo - cesta je buď odběr z nějaké "větší zakázky" s rámcovou smlouvou, dodávka ze zahraničí a nebo pak víceméně podvod s fiktivním vykázáním předváděcího auta. Je to s těmi "předváděcími" auty vlastně docela vtipné. Řada lidí kupuje auto s koženými sedadly, velkými koly, chromovými doplňky odshora dolů, berou daný model pomalu jako status a na auto montují "dynamické" blinkry, aby to bylo hezké. Pak jim ale nevadí jezdit jako koltočáři s oblepeným autem :-)-1 bodů
-
Tak poctivě, že šmelí s fiktivním předváděcím autem, aby se mohla camrat, že je alarm zanedbatelná položka? To asi ne. Jak napsal weithfisto, cesty ke slevě se dají najít i bez toho. Není to pro masy, není to jednoduše dosažitelné, ale jde to. Jinak tvému příspěvku uděluji plus, aby na to nebyl před dvěma roky registrovany al capone s nulou příspěvků sám :-) Třeba mně pak pod nějakým aliasem přijde zase od tvého fanouška výhrůžka, že si zjistil, kde bydlim.-1 bodů
-
Taky mi připadá, že se tak nějak předpokládá všeobecná znalost těch škodováckých záludností, ale když to neznáte, tak nemáte šanci na některé ovladače přijít. Ještě teď si vzpomínám na první jízdu v octávce, když jsem jako na potvoru potřeboval zapnout zadní mlhovku na dálnici, protože viditilnost byla fakt bídná. Snažil jsem se kroutit tím kolečkem, ale že je vytahovací mi v tu chvíli fakt nedošlo. V takové chvíli proklínáte celý koncern...A že nejdou zvlášť zapnout zadní a přední mlhovky je jen třešnička na dortu. (přední jsem potřeboval tak 2x v životě za chumelenice)-2 bodů