Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/25/20 ve všech sekcích

  1. Přečti (vygoogluj) si na internetu nějaké odborné články tribotechniků, viz. třeba Ing. Černý. Ten popisuje , že to použití olejů jak popisuješ na příkladu 5W40 na dálkové jízdy a třeba 0W30 na místní ježdění je zhusta internetová fáma různých rádoby odborných diskusí. Dnešní moderní oleje jsou stavěny jinak a jediný vybraný olej ti na běžné auto vystačí na všechno. Takzvaní internetoví odborníci v tom dělají pěkný hokej, mění dokonce oleje různých viskozit na jaře a pak na podzim dle ročního období, jako bychom tady měli nějaké velké rozdíly teplot něco jako Antarktida a pak Sahara. Dodržuj prosté firemní normy a měň olej dříve, nežli později. Osobně v mém 1.0 Mpi používám celoročně olej 5W40 a ACEA A3/B4 a měním po 10.000 km a jezdím kombinované trasy, jednou okolo komína, příště zase třeba dálkově na Slovensko. Já preferuji zásadu, že když se dá dělat něco jednoduše, tak to nebudu dělat složitě a hledat v tom nějaké špeky. Ale rozhodně existuje spoustu lidí, co se v tom náruživě patlají a diskutují k tomu neustále a je to dokonce jejich velký koníček. Když se rozhodneš jak k tomu přistupovat, tak je to docela jen a jen tvoje věc, ale pak je Ti těžko radit tady a obrať se spíše na fórum oleje.cz, kde těchto internetových odborníků a diskutérů jsou mraky. Vždy je to o tom, si z těch kolikrát protichůdných informací vybrat to správné a na to stačí zdravý selský rozum.
    2 body
  2. 2 body
  3. Jj Wolfram tvrdi -2.98127 :) A evidentne nejsem jediny kdo se ho na to ptal. Nabidl mi to uz po napsani 3x :)
    2 body
  4. To není tak jednoduché, protože appka může nabízet na každý typ auta a klidně i na každý modelový rok nebo stupeň výbavy jiné funkce.
    2 body
  5. @bojler prečo to som už písal. No ide o to ze keď mu jedna odíde tak aby to nevyzeralo divne tak preto vypnúť oba a zapnúť hmlovky. Pozri nič v zlom ale ak chceš tak mi porad ako to urobiť ( za co ti budem vdacny), alebo môžme písať takéto veci cez spravy nech nezahlcujeme vlákno.
    1 bod
  6. Jistě, že to jde. Ale proč bys takovou pitomost kristovanoho dělal? Mlhovky jsou určené do mlhy, svítí u země, svítí do země.
    1 bod
  7. To asi nehrozí - Škoda nemá v nabídce ty nejsilnější benzínové verze jenž má Cupra, nebo VW. A nejspíš v době emisního honu ani už mít nemůže a nebude. https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-dal-sni-o-skode-superb-rs-byl-by-to-bezesporu-byl-prodejni-hit/
    1 bod
  8. Poslední dobou nebylo moc času věnovat se Caristě(popř.CarScanneru), ale včera jsem stalhl novou verzi a všiml si “nové” funkce a to popílku v DPF filtru a možnost vyvolat regeneraci.
    1 bod
  9. Volal jsem do servisu ... u mého Golfa 1.4 TGI není interval výměny palivového filtru. Jedině pokud někdo jezdí většinově na neprémiový benzin tak by mohl výměnit dobrovolně preventivně = u mě nehrozí 98 % cest na CNG nebo pokud by na to upozornila diagnostika při servisní prohlídce,
    1 bod
  10. K používání CarPlay musí běžet Siri. Jinak to nejde.👍
    1 bod
  11. Zdarec, včera to ještě moc nefungovalo ale dnes již přibývají lidé, takže si zjistěte dle VIN jestli se vás týká svolávačka... https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz?fbclid=IwAR0o6btmSgd6UHBTSRXMUiotwOHZPUdh2kPI1Ws6V0ALlGou9mY5EbWU4qs
    1 bod
  12. Konkretne ktore auto ukazuje vonkajsiu teplotu na desatiny?
    1 bod
  13. Hlavne je to podvod (myslím že subvenčný) v zmysle zákona, u nás 2 roky natvrdo.
    1 bod
  14. Pozor na to, i toto je manipulace s tachometrem, sankce az 500 000,-.
    1 bod
  15. Takové trochu gumové :-)
    1 bod
  16. Adaptéry třetích stran nejsou aplikací OBDeleven podporovány. Zařízení má jedinečný firmware. https://obdeleven.com/cs/faqs/obdeleven-device.html
    1 bod
  17. Nemáš KO baterku ? Nech ji zkontrolovat, resp. zkus ji dobít.
    1 bod
  18. makiaka - asi si niekde kusok odo mna (PB). Ja v piatok idem do BA trosku to prezeniem uvidim ;-) Ked tak mozme niekedy to poorovnat ;-)
    1 bod
  19. Já ještě navíc kladně kvituji dojezd... Na plnou nádrž zhruba 800 km...
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Stačí to natočit a v servise ukázat. Nicméněs tvým přístupem se autu ani nedivím, že si z tebe dělá prču...
    1 bod
  22. Ahoj, potřeboval se zeptat na pár otázek ohledně Octavie g-tec. Plánuji koupit ojeté vozidlo ročník cca 2016 a nájezd kolem 150 tkm. Můj roční nájezd je kolem 15 tisíc km. Už jsem tak nějak rozhodnutý pro CNG verzi Octavie. Líbí se mi představa jezdit za 1 Kč/ kilometr. Každopádně chci se zeptat, jestli jsem se rozhodl správně a jestli by pro mě nebyla lepší Octavia na benzín, nebo naftu. Auto budu užívat tak nějak rovnoměrně ve městě, na dálnici i na okrskách. U CNG verze mě zajímají Vaše servisní náklady. A co bych po případné koupi auta měl udělat jako opatření, abych s autem měl aspoň dva roky klid, uvažoval jsem o nových rozvodech. Děkuji za Vaše odpovědi, rady a různé tipy.
    1 bod
  23. Tady je celá videoverze rozhovoru ČT se šéfem Škodovky. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/skodovka-v-krizi-ve-skupine-posili-jdeme-do-afriky-rika-novy-sef-128083#utm_content=freshnews&utm_term=rozhovor s šéfem Škodovky&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz Vypadá to tak, že šéf Škodovky dostává pravděpodobně jiná hlášení od svých podřízených, než je skutečnost. Na podobné praktiky ve Škodovce celkem trefně poukázala redakce časopisu Svět motorů. Ten je dnes v ČR asi jediný, který se nebojí zarýpat do rádoby pozitivně laděných skutečností v oboru automotive. Abych se vrátil k tématu, tak teď zrovna delší dobu přemlouvám známého, co má cca 5 let starou Octavii 3 s motorem 1.6 Tdi a nájezdem cca 200.000 km a že by si chtěl koupit na důchod novou Octavii IV s motorem 2.0 Tdi. Já se ho ptal proč, že jestli má nějaké problémy s autem, když ho má trošku více zajeté? On, že chce něco nového a tak jsem ho odkázal na některé diskuse ohledně Octavie IV. No a cca před týdnem mi říkal, že si to zhruba pročítal a že si Octavii 3 zatím ponechá!!! Jednak prý nečekal u O IV, že bude tak drahá a že mu to za ty případné starosti stát nebude. Nakonec v tom důchodu prý bude mít tak třetinové nájezdy, takže nemusí ještě dlouho nic řešit. Prostě obyčejní smrtelníci, co nerozhazují peníze z okna, tak těm nová OIV asi zatím vonět nebude.
    1 bod
  24. pokračování k tématu, po servisu a více jak měsíci trápení.... - restart IT s náběhem až nekolik minut, při restartu nejde napěti do USB !! - neustále vypínání asistentů za jízdy pořád dokola s patřičným zvukovým a grafickým hlášenim... - line asistent potvrzuji, že jede klidně podle letícího meteoritu, jen ne podle bílých čar na silnici....když uz ten škodováckej krám má front asistent, mohl by si odpustit škubat volantem doleva přímo před protijedoucí auta na úzké silnici - tohle naprogramoval kokos - zadní parkovací senzor tak v 1/5 případů nefunguje, hlášky má i cestou dopředu - odpojoval jsem vlek, nechal jsem si nastartovaný motor, po chvílí zas hustokrutá oranžová ikona na LCD....ignorace, běžný stav. Pak přišel email ze servisu, že se mi auto automaticky nabonzovalo s nefunkčními předními světly a že se mám určite stavit u nich, protože mi to v rámci záruky opraví. IT to fakt hlásí, tak hledám ty světla, co nesvídí, ale ty mi už stojí odpojené doma na dvorku :) něco k ergonomii: - obrovský display místo budíků, kde chybí zakladní informace - čas, nemá dokonce ani pevné místo na IT (po přeepnutí na Android Auto se přestěhuje klima a čas jinam...) - display nad volantem má 3 módy, použitelný je jen jeden, když jsou zobrazeny budíky. Ty druhé dva módy budíky nemají, místo nich je témeř volná plocha, kde se skoro nic nezobrazuje ...k čemu tam ty módy jsou ? ....kdybych měl Kolumbuse, bude tam navigace.. - pod sedačkami není ani kousínek přihrádečky na vesty... - ukončení hovoru tlačítky na volantu znamená vlézt do menu a složitě vybírat, O3 měla intuitivně ukončit hovor jako první volbu (první věc, co člověk dělá, když dohovoří...) - kabely v USB-C taky nedrží nějak zvlášť pevně - nemá to v interieru CL zásuvku, k čemu prodávají to CL přísušenství ? Abych si to zapojoval v kufru ? - vana do kufru: už to není guma jako v O3, ale kluzký levný plast - vlevo v kufru uděali dírky, tam patří druhý háček, za který jsem musel zaplatit 150 Kč, mimochodem je ale tak nízko, že nákupní taška v něm už nevisí, ale povaluje se - nastavení sklonu světel....OMG zase zahrabané v menu, vezl jsem dvě děti a plyšáka a už na mě všichni po setmění blíkaj, že je oslňuji...já to rád seřídím, ale chápejte, za jízdy si nesmím hrát s audiovizuálm zařízením.... - po zapnutí tlačítka ofuku předního okna se zapne AC a zůstane zapnutá i po vypnutí / nastartování, když byla předtím ručně vypnutá... - plato kufru liftbacku není zlomené, ale v kuse....po otevření kufru mají věci na platě tendenci se přeskupovat - ten slavný modrý trychtýř na ostřikovač tam vůbec nedrží něco pozitivního: - 2.0 TDI žere pod 5 - couvací asistent pípá do repro jemnější melodii a dobrý nápad: stereo podle toho, ze které strany je blíže překážka - všude led jsou fajn, ikdyž jsem zjistil, že světla v kufru mají žárovky a snad i někde v parabole jsou pořád taky... - interierové led umí dotykově intenzitu - sedačky stejně pohodlné, jako O3 - díra na deštník - gumový kryt středového tunelu vzadu, když vezete dobytek - haubna má konečně dvě vzpěry, 10x tleskám Tragedie_v_JZD: ty problémy má auto každý den, někdy několikrát za jednu jízdu. Výrobce nic nevyřešil, dealer nic nevyřešil, neboť vyrobce NEVÍ, co s tim mají dealeři dělat. Údajně programují nový SW, který má být v prosinci.... jo suchý z nosu, vyřeší jeden bug a dalších deset napáchají Mimochodem článek: článek na Seznamu Schäfere, ty lháři sedmilhář !!, vyřešili jste kulový. Nebýt operáků a flotil, tak neprodáte jedinou O4. Služebáky nikdo neřeší, viď, tak si tohle můžetee dovolit. Styď se, ty Zelená Škrabko.
    1 bod
  25. Moc jsme ten ceník nestudoval, ale minimálně při Style vidím v RU ceníku Matrix světla za příplatek (článek tvrdí opak), konkrétně 91 900rublů v paketu, nebo 74 800rublů samostatně. Dále je v ceníku třeba nepřehlédnout poznámku Tedy bez příplatku je ve Style jen Swing s 8" a 10" Columbus až za příplatek (o Boleru se v ceníku nezmiňují). Takže bych ten článek bral trochu z rezervou. Kdyby někdo chtěl udělat podrobnější porovnání, ceník je dostupný zde: https://www.skoda-avto.ru/m/pricelists/octavia-price-list-231020.pdf
    1 bod
  26. já chtěl zapnout zadní denní svícení v předprodejním servise a servisák říkal jestli to je nějakým ODISU nebo v čem tak že to pujde...a šlo to😄
    1 bod
  27. Stavitelný podvozek je podle na mě příliš komplexní a velký zásah. Problém je, že já si neumím ani sám přehodit pružiny. Nemůžu tak ani pořádně nic otestovat. Je to jako bych si zkoušel oblečení a za každé vyzkoušení zaplatil 500 :) Proto jsem si koupil auto, které má hodně lidí a teoreticky by o něm mělo být hodně informací. Bohužel jsem na ty lidi ještě nenarazil. Mám dokonce pocit, že to v tom servisu vidí vždycky poprvé. Ale podložek bych se nebál, fungují. Také asi nezvednou auto o nominální hodnotu, ale poznat to je. Když říkáš, že dorazy pružin nefungují, tak zkusím ty měchy.
    1 bod
  28. Jistě i ty chápeš velmi častou neshodu mezi povolenou a přiměřenou rychlostí.
    1 bod
  29. To že máš Kupru R ještě neznamená, že můžeš někoho dalšího poučovat :-)
    -1 bodů
  30. Přesně, když nemáš na banány, nepořizuj si opici...
    -1 bodů
  31. Ja mam v aute pevne namontovanej i s rusickou. pokud by si chtel muzu ti poradit kde koupit pevnej antiradar za normalni penize pokud se smiris ze nebudes mit uplnou novinku na trhu
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...