Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/20/21 ve všech sekcích
-
V noci mě manželka probudila, že se chce milovat. Povídám, ty bláho, koho já ti teď ve tři ráno budu shánět? Koukám se na sebe do zrcadla, jaká jsem přitažlivá a krásná. Jako by mi bylo zase dvacet let. V každém případě tohle víno si ještě koupím. Miláčku, jsem tlustá? Zlatíčko, ty nejsi tlustá, jsi prostě připravená na zimu. Dneska jsem přemluvil manželku, že si budeme hrát na doktora. Souhlasila a dala mi termín na červen.4 body
-
K doplnění předešlého sem dávám vyjádření jednoho člena z fóra oleje.cz: Tak mi nedalo a napsal jsem do firmy SGS, bývalý ústav pro kontrolu paliv. Některé sítě ČS u nich byly v programu pečeť kvality, včetně Benziny. Napsal jsem panu Ing. Třebickému. Vedoucí úseku kontroly paliv a maziv. Asi největší kapacita v ČR na paliva. 20% ETBE nevidí jako problém. Kvalitou to podle jeho slov bude podobné. Verva 100 je teď pod E10, protože obsahuje více kyslíku, díky vyššímu podílu ETBE, čili teoreticky nižší výhřevnost a v důsledku vyšší spotřeba, nicméně k tomu mi řekl, že se bude jednat o nárust o 0,4%, že prakticky to nebude mít vliv na spotřebu. Spíše než obsah ETBE v palivu jde o aditivaci pokud je člověk spokojený s benzinem, určitě by kvůli vyššímu obsahu ETBE palivo neměnil. Další co jsem zjistil jinde. Robin Oil a jejich Natural 98 - 15,5% ETBE. Psal jsem i na ONO - jejich Natural 98 se vozí z Rakouska. Je bez ethanolu, a obsahuje cca 14% ETBE. EuroOil Natural 98 - tam mi bylo řeceno taky 14% ETBE. Tak mám další data. MOL a OMV nemají úplně konkrétní listy u prémiových paliv, nicméně něco jsem zjistil. MOL EVO 95 - Etanol 4.9%, ETBE 4.8% MOL EVO 100 - Etanol 0,62%, ETBE 14.9% OMV Natural 95 a MaxxMotion 95 mají stejné info, nicméně moc konkrétní také není. Etanol max. 5%, ETBE max. 7%. Rozdíl u těchto dvou paliv bude asi pouze jen v aditivaci. MaxMotion100 - Etanol max. 3%, ETBE 13 až 17%. Nicméně ten etanol tam bude jako u ostatních, tedy pod 1%. Shell FuelSave 95 - Etanol 4.1%, ETBE 6.17% Až bude možnost, ještě zjistím Shell V-Power 100. Zjistil jsem i jak se počítá ETBE do celkévo možností biosložky. Jelikož není celé vyrobené z bio, tak se započítá 47% z jeho množství, čili koeficient 0.47. PS: Stopové množství etanolu v premiovkách pochází z ETBE, které se z něj vyrábí.3 body
-
Takže naněkolikrát jsem to video dokoukal a kromě obvyklých omáček to začalo být zajímavé tak od 23. minuty, kdy se začali toho experta ptát na biosložky v palivu. Důležitá informace pro mě byla ta, že složka benzínu ETBE (je tam v té VERVĚ 100 , co by 20% podíl) je z 50% procent vyráběna z Ethanolu (biolíh) a z 50% z ostatních petrochemických uhlovodíků. Čili proto má VERVA 100 na stojanech označení 10 v kroužku, neboť z celkového objemu paliva je tam v základu 10% biolíhu, i když to není přímo samotný biolíh, ale to ETBE, které se vyrobilo z poloviny z biolíhu. Biolíh jak tam bylo ve videu řečeno má horší energetickou účinnost než ETBE a ETBE má jen o málo horší energetickou účinnost, než čistý benzín. Takže nová VERVA 100 nebude na sebe vázat vodu, jak tomu bylo taktéž i do konce roku 2020, ale při její výrobě se používá v současnosti v základu více biolíhu, než doposud. I za tím mohou snad stát některé z těch negativních zkušeností našich kolegů po 1.1.2021. Nevím jaká je finanční náročnost výroby čistého benzínu a finanční náročnost výroby biolíhu, ale ORLEN-Unipetrol asi chtěl zabít dvě mouchy jednou ranou. Jednak zvýšit podíl biopaliva (Ethanolu alias biolíhu) v celkovém podílu výroby všech paliv, aby plnil nějaké to nařízení EU a dopadlo to při tom i na VERVU100, no a jednak i při výrobě snad nákladově něco ušetřit. Jednak nechtěl tedy ten Ethanol přímo míchat do benzínu, tak jako v N95, ale přes to ETBE a zároveň zachovat tím nějakou tu vyšší prémiovost VERVY 100. Možná tím tedy ušetřil nějaké ty výrobní náklady, ale možná taky zhoršil tzv. stravitelnost (energetickou účinnost) VERVY 100 pro naše motory. Až nám i do N95 za nějaký čas nacpou napřímo až 10% Ethanolu, tak budem v budoucnu u Benziny rádi i za tu VERVU 100. Já osobně zatím u Benziny kupuji EFEKTU 95 a dodávám tam i VIF z plechovky.3 body
-
tak ja som si urobil znacky na lepiacej papierovej paske ako predtym a ono to drzi, skusal som aj buchat s chrbtom o sedacku a stale to je na tej riske .... cize moj problem to vyriesilo .... otazne je ci to vydrzi dlhodobo, ale zatial co to sledujem nikolko dni, tak je to v poriadku ... cize odporucam to riesit, ak ma niekto s tym problem2 body
-
Pro zajímavost jsem zabrousil (pro někoho) k "úhlavnímu" nepříteli a .... No kdybych si za tu cenu měl vybrat mezi O IV a i30 tak by to nejspíš vyhrálo auto vyrobené v Nošovicích : i30 N line SW.pdf2 body
-
2 body
-
Tak tak, kdyby se mi nezobrazovala kontrolka tak o tom ani nevím :). 1,5 dobrá volba 👍.1 bod
-
Taky je třeba brát v úvahu (a to platí při všech výrobcích), že člověk začne většinou něco psát na internet, když má problém. Když je spokojený a vše funguje jak má, tak se většinou neozve a užívá si produktu :)1 bod
-
@touareg3 Budete dávat i subwoofer? Já na jaře zřejmeně nechám vytlumit dveře, podběhy (ani ne tak pneu, ale komínky jsou slyšet dost) a kufr. A zatím nechám stávající repro.1 bod
-
Já jsem spokojen. Dnes prvních 250 km na nových zimních pneu. Výlet, zařizování a večer ještě 70 km pro další sadu bazar elektonů na léto Minoris bez jediného škrábance za 7500 Kč. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kolo-z-lehke-slitiny-minoris-16-pro-octavia-iii/p/5E0071494++8Z8?fbclid=IwAR3DSCtS9rIYA1xzZ7aXxGUlGB41g2YSVPPFrn5v-IAbpu_zuImXgtmovPM Auto jede luxusně. Byl jsem na STK o měsíc dřív kvůli evidenčce a auto prošlo naprosto bez závad. Prostě nic. Jediná závada dle mě je olej po smrti, v úterý jdu na výměnu, aby byl motor tižší a spojka už není nová, ale zatím funguje obstojně. Časem brzdy, ale dle technika na STK brzdí super bez závad, což bych netvrdil, zázrak to tedy není. Jsou ale zatuhlé jak auto stálo. Vzal jsem včera 20 litrů Vervy. Chci dát pár nádrží plus aditiva po výměně oleje a všech filtrů. Seata bych nechtěl promiň. Jsme na škoda fórum tak pryč ze Seatem. Cena je dle mě normální, když auto stálo 4 měsíce v bazaru a v leasingovce a nikdo o něj neprojevil zájem. Vše je zatuhlé, ale pomalu ho rozjíždím. Večer už jezdilo lépe než ráno (teprve včera jsem dal nové zimní pneu) Dle mě nejlepší kup co jsem mohl koupit. za 250 000 jsou všude socky bez výbavy a nebo Style 2016, ale já jsem chtěl 4 očko facelift. Dnes jsem zjistil, že mám i senzor deště - uplně jsem ho přehlédl. Objednal jsem si sadu na leptání VIN kódu na všechny skla za 480 kč jako jsem měl kdysi na Hyundai Lantra -)) Dle lustrace ve Škodovce dle VIN měněné jedno přední světlo a mlhovka, nic víc, ale nenašel jsem to. Zřejmě měněn i nárazník - už jsem to dál nezjišťoval. Povinné ručení, havarijní pojištění a krádež za 7300 Kč ročně. Už dám jen tažné - přednárazník, na přepravu kol za autem a asi folie na skla a můj tuning končí. Pak už jen jezdit a jezdit. Zde pár foto pro pojišťovnu před pojištěním -)1 bod
-
Włączenie trybu "OFFROAD" w menu Radia Sterownik 5F Adaptacja: Znajdujemy "Car_Function_Adaptations_Gen2" Następnie "menu_display_compass" - włączamy na aktywne Cofamy się i znajdujemy "Car_Function_Adaptations_Gen2" Następnie: "menu_display_compass_over_threshold_high" - włączamy aktywne (powinno być aktywne w wersji L&K) Cofamy się i znajdujemy "Car_Function_List_BAP_Gen2" Następnie "compass_0x15" - włączamy na aktywne długie kodowanie sterownik 17 Bajt 24 - Navigation System_włączamy na aktywne *Wyswietlane kąta pochylenia kół w OFFRAD Menu <Wymaga aktywacji OFFROAD MENU> Wybierz sterownik 5F (Elektronika układów informacyjnych) Dostęp bezpieczeństwa (20103) Adaptacje Wybierz - Car Function Adaptacje Gen 2 -Znajdź submenu - Menu display angle of stope (ON) -Znajdź submenu - Menu display angle of stope over threshold (ON) Wybierz - Car Function List Bap Gen 2 -Znajdź submenu - Angle of stope 0x24 (ON) -Znajdź submenu - 0x24 Angle of stope msg bus (data bus comfort) Resetujemy radio (10-15 sek trzymamy włącznik radia) Wyłączamy/włączamy zapłon. Naciskamy CAR (w pętli jest kilka ustawień i powinno pojawić się OFFROAD) Na ekranie Infotanimet możemy zmienić wyświetlane wartości przesuwając palcem wskazania (np. góra dół) - dostępne są: *Kompas, stopień skrętu kół, *wysokość n.p.m. temperatura oleju, temperatura płynu chłodzącego. * Nie występuje przy braku GPS w radiu. Aktualizacja; Offroad Monitor, bez (GPS) Wyświetl wskaźniki temperatury sportowej na ekranie Off Road Dzięki temu modowi ekran Off Road może być używany do wyświetlania wskaźników temperatury wody i oleju bez aktywacji ekranu sportowego za pośrednictwem ODIS. Został przetestowany na całym oprogramowaniu 04xx Amundsen FL i na oprogramowaniu MIB2.5 Columbus 11xx. Oraz działa na Bolero (bez GPS) Ten mod nie zezwala na wszystkie funkcje bez NAV. Logicznie wysokość i kompas nie wyświetlają danych. Zgłasza również błąd w module 5F, mówiąc, że brakuje danych środowiskowych (Tylko raporty o analizie za pomocą OBDeleven, nic nie pojawia się na ekranie) Menu Wyświetlanie Kąt nachylenia - kąt obrotu kół Dzięki tej modyfikacji możesz dodać nową funkcjonalność do menu wyświetlacza MOD OFFROAD. To pokaże graficznie kąt obrotu kół1 bod
-
Dosavadní zkušenosti tohle nepotvrzují. Pohledej na youtube, je tam hodně videí o životnosti aku. Čech, co jezdí s Teslou po Rusku a pravidelně nabíjí na 100 % (což je pro aku špatně), má po 255 tis. km kapacitu cca 88 %. Obecně zkušenosti uvádějí, že s nájezdem 150 tis. km je kapacita >90 %. Jinak lidi, kteří jsou na tom ekonomicky tak, že můžou dát 1.5+ mil. Kč za auto, nejezdí v 10 let starých ojetinách, ale točí auta častěji.1 bod
-
Pánové, nechci si hrát na moralistu, ale neodblokované rádio ve mě vzbuzuje pocit, že asi nebylo nabyto legální cestou. Myslete na to, že když budete podporovat zloděje, tak budou auta vykrádat i vám!1 bod
-
1 bod
-
Já také nemám víceméně problém, jen mě občas trápí pomalé reakce např. při načítání obsahu fóra nebo při vkládání příspěvku. Používám applacké Safari.1 bod
-
Problém je asi v tom, že 1.5 TSI DADA (O3) i DPCA (O3 a O4) má velice složité uspořádání. Po startu vstupuje do řídící jednotky, teplota, nasávaného vzduchu, teplota katalyzátoru, motoru, atmosférický tlak a další. Když nastartujete jsou změny teplot, tlaku a jiných hodnot velice dynamické, řídící jednotka se snaží o regulaci, ale celý systém je velice nestabilní. Už je to, že motor má samostatný kompresor, který vede do katalyzátoru je další proměnná. Řídící jednotka obtížně stanovuje dávku paliva i vzduchu, krásně to uvidíte, pokud nastartujete a vyšlápnete spolku na studeném motoru v zimě, otáčky budou lítat minimálně o 250 ot/min. Motory vyrobené cca do 03/2019 vyžadují aktualizaci a je zdarma, ale to se týká myslím jen O3. U O4 je jediná rada nechat motor 30 s běžet na volnoběh… K ACT… oni to moc dobře vědí, že ACT se spouští hluboko pod 85 °C, ale kdyby to chtěla Škodovka řešit bude muset zaplatit Audi dost velký balík. Otázka je, zda to Audina umí vůbec vyřešit. Pokud nebude dostatek stížností nebude Škodovka mít důvod řešit. Nejlepší řešení by myslím bylo ACT deaktivovat, ale to zatím nikdo pořádně neumí a Audina to neudělá, protože pak by motor měl v testu o málo vyšší exhalace. Výsledek by byl nedodržení patřičné normy Euro a z toho vyplývající pokuta pro koncern VW.1 bod
-
Mám náhradní vozidlo s 1.5kou a skáče už jsem zkoušel všechno možný a při rozjedu si připadám jako poprvé v autoškole. Jinak tichý a velmi kultivovaný motor, ale 1.4 byla na jízní projev živější!😉1 bod
-
mám octávku 4 s motorem 1.5tsi a to vypínání válců je úplně o ničem... nechápu, že to vypíná dva válce už při studenem motoru. Ještě nemá olej ani 50°C a já jedu už na dva válce... a při rozjezdu cuká,jak píšete.1 bod
-
Těžko něco podkládat, protože problém oficiálně (zatím) ve velké míře není aktuální a není prezentován, motor je do embéček montován nějaké tři roky a první fleetová přibližovadla k této hranici teprve dojíždějí. V době kdy to bude normální smrtelník ve větší míře za pár let řešit, už bude tento motor stejně ekovyautován a nahrazen hybridy 1.4, takže už to nikoho zajímat nebude. Vycházím z referencí od osoby, která je přímo u zdroje a informace jsem v době koupě neměl, bo v té době se to ještě považovalo za technický zázrak a um německých konstruktérů. Jednak 1.4 TSI a 1.5 TSI není stejný motor jak se mnozí domnívají, druhak problém je jen v konstrukci té 1.5 TSI ... zjednodušeně řečeno, písty se vypínáním neopotřebovávají stejně a nejde opravit výměnou jednoho, nebo dvou pístů, aby oprava byla za pár korun, ale u 1.5 TSI se mění celé jako kompletní oficiálně nerozebiratelný díl (možná bude jednou uznáno a bráno jako konstrukční vada motoru) ... nepochybuji o tom, že český člověk časem přijde na to, jak levně opravit ... viz rozdíl cen oprav motorů HTP v autorizovaném servisu a u mechoše ne od forda, ale ze stodoly ve vedlejší vesnici. Mě utěšuje to, že 1.5 TSI tak nějak jede a že až přijde čas shánět mechoše ze stodoly, bude wagen už někde ve světě ... Koneckonců, ani na ty HTP si nemohu stěžovat, službu udělaly a když se jich člověk zbavil včas, má na ně jen dobré vzpomínky ... předpokládám že tomu bude tak i u současného klokana :-) ... No a ten, kdo uvažuje držet 1.5 TSI dlouhodobě, chybu deaktivací ACT neudělá ...1 bod
-
Hlavně ACT je už několik let u 1.4 TSI běžné a nevěřím tomu, že by i 1.5 TSI udělali tak velké změny, aby se z bezproblémového systému u 1.4 TSI stal systém který pošle motor mechanicky do kytek po 100 tisících.1 bod
-
Taky si nevšímám přepínání do dvou válců. Dokonce jsem se na to snažil i zaměřovat, takže jízda bez rádia a uši nastražené na každý divný zvuk. (A že je mám kvůli problémům v pronajatých bytech fakt vycvičené), ale nic. Vibrace taky neznám. V Octávii jsem znal vibrace v autě do volantu jen ve služebním TDI s DSG, které ten motor tak podtáčelo, až se to auto fakt rozvibrovalo, jak se to zoufale snažilo přežít. S TSI jezdím na sportovní režim, takže spíš řeším to, že občas musím přeřadit výš já, protože auto si stále drží nižší rychlost, ale pak to mou volbu drží, proti opačnému problému s režimem D. Ale je zajímavý, že někdo má potřebu se zaregistrovat a napsat jediný příspěvek k tomuhle tématu...1 bod
-
Myslím, že stojí za to, dát si práci a přečíst si téma disků pro Octavii III zde na fóru, je tu vše potřebné. P.S. podle mého sedí na octu hlavně a jen originální disky od škodovky :-)1 bod
-
JanoXXL: číslo dílu je: 8T0857536H nebo náhrada 4F0857536AH. Cena skla je hodně závislá od štěstí ( kde a od koho koupíš, cena použitého se pohybuje v rozmezí cca 1.500,- Kč - 2.500,- Kč, ale dá se sehnat i levněji ). Složitost zapojení se odvíjí od toho, jestli máš z výroby kabeláž pro stmívání skla v P zrcátku skutečně dotaženou až do svorkovnice pravého A sloupku ( v tom případě už dotáhneš kabeláž jen od A sloupku před dveřní jednotku až do zrcátka ), nebo nemáš ( pak musíš kabeláž od P zrcátka přes dveřní jednotku dotáhnout až k vnitřnímu stmívacímu zrcátku ). Zapojení není složitý, jsou to jen dva dráty. Pouze je trochu problém s protikusem ke svorkovnici na sklu zrcátka ( svorkovnice na sklu má číslo 8E0973202 ) - mně osobně se nepodařilo dohledat její číslo a koupit jí coby náhradní díl u prodejce ŠKODA, ale koupíš jí u prodejce dílů pro BMW pod číslem „BMW 61 13 8 366 275“ za necelých 170,- Kč ( foto protikusu přikládám ). Pokud se týká zapojení, tak od zastínitelného zrcátka vedou kabely k černé 16-i pólové svorkovnici na dveřní jednotce ( na pin 8 černo-šedý kabel; na pin 16 černo-zelený kabel ), následně z 20-i pólové svorkovnice na dveřní jednotce ( z pinu 1 bílo- červený a z pinu 10 bílo-žlutý ) do svorkovnice ve sloupku A na pravé straně ( na pin 7 bílo-červený a na pin 8 bílo-žlutý ) a odtamtud ke stropu k vnitřnímu stmívacímu zpětnýmu zrcátku na kabely shodných barev ( bílo-červený a bílo-žlutý ), průřez kabelů je po celé délce 0,35 mm2. Pro zapojení jsou ještě třeba piny č. 000 979 009 ( tzv. samice; 6 ks ) a č. 000 979 012 ( tzv. samec; 4 ks ).1 bod
-
0 bodů
-
Vypnuto start -stop ,režim sport a o nějaké odpínání válců se mi může jenom zdát.-1 bodů
-
Zdravím Vás, všichni kdo uvažují o nákupu vozu s motorem 1.5 tsi 110 kW, důrazně varuji na základě vlastní zkušenosti. Motor je v praxi nepoužitelný. Vypínání válců je tak otravné a nedoladěné že se motor po stránce běžného používání stává nepoužitelným. Vibrace se přenáší napříč celým vozem až do volantu, při přepínání z 2 na 4 válcový režim sice lehce škubne ale je to znát a pořád a pokaždé. To vše doprovázeno nizkofrekvencnim hučením, které je neakceptovatelné, přirovnal bych to k jízdě s pořád otevřeným oknem. Za mě nejhorší motor co byl kdy za celou dobu koncernu použitý. Prostě hrůza. Auto šlo z baráku.-1 bodů
-
Zdravím Miroslave, osobní zkušenost s opravou nemám ale právě kvůli obávám že by se něco podobného mohlo v budoucnu stát, a to na základě projevu motoru při jízdě a celkového projevu motoru, jsem raději vůz ihned prodal, najel jsem pouze 3800 km a to jsem vůz kupoval zcela nový. Neštěstí je již pryč z domu. S pozdravem Josef.-1 bodů
-
-1 bodů