Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/22/21 ve všech sekcích
-
1 bod
-
Ono je potřeba si vždy uvědomit, že se nejedná o autopilota, ale asistenta, který dokáže přidržet volant při nepozornosti a jiných popsaných případech. Určitě bych nedoporučil s ním projíždět rychlé zatáčky, bez rukou na volantu, i když to umí spolehlivě. Vždy je potřeba mít stále ruce na volantu.1 bod
-
Súhlasím s príspevkami @omicron, je to bezproblémový asistent, no treba si uvedomiť jeho limity. Ja som ho spočiatku používal stále, avšak po neblahej skúsenosti, kedy sa uprostred zákruty, kde bol plát vymeneného asfaltu bez čiary, vypol a poslal ma plnou parou na zvodidlá, ho zapínam len na diaľnici, tam je to super vec... Samozrejme, bola to súhra okolností, nie vina LA.1 bod
-
Odpovědi tu už jsou, nicméně zkusím sem dát i své postřehy z řad čerstvého majitele tohoto motoru v Octavii. Co se týká prvního dotazu, nic takového v podstatě nikde nenajdeš. V návodu jsou popsané pouze poruchy, které ti auto ukáže pomocí kontrolek. Druhý dotaz, ještě nemám naježděno tolik, ale zátah je opravdu znatelný oproti verzi bez etec. Problém je spíš prodleva DSG, ale jinak v pohodě. Co se týká toho jak se s tím jezdí, tak Škodovka se hodně snažila aby to nebylo vůbec poznat, pokud bych nevěděl že jedu s hybridem tak to vlastně nepoznám. Jak tu říkali kolegové je to mild hybrid, rozhodně to není elektrické auto. Původně jsem hybrid nechtěl, ale tahle technologie mne přesvědčila. Je to opravdu chytře vymyšlené a je to první auto kde mne nerozčiluje start stop, vůbec o něm nevím a vypínám ho jenom ze zvyku. Časem ho asi i přestanu vypínat.1 bod
-
Tuto diskuzi můžeš směle ukončit, nikdy jsi s tím autem nejel a nebo bylo v servisním režimu. V nejprudším kopci u naháče na D1 před Říčanami, 1.6 77kW v O2 udrží tempo 170 km/h ve dvou lidech. Pokud sešlápneš pedál až ve stoupání tak ze 130 se dostaneš na 160km/h. Ten motor je poruchový a drahý na údržbu, nicméně nejede hůř než ten v OIII. 1.9 TDi v dálničním tempu ztrácela právě proto že měla na pětku ve vyšší rychlosti už otáčky, mimo svůj efektivní rozsah který je velmi úzký, proto 1.6 TDi jede po dálnice lépe. Co se týče dynamiky, tak v OIII získává navrch maximálně díky nižší váze, ty motory jsou výkonnostně naprosto stejné ne jen na papíře ale i v realitě.1 bod
-
jo takové ty "voděodolné" zásuvky, co mají nahoře gumovou zátku, tak voda se do nich dostane s přehledem taky. vydrží tak 2 - 3 než zevnitř shnije a odpraví připojené zařízení. Moje zkušenosti z motorky. Ale když ji dobře schováš, kde na ni nebude stříkat voda, tak vydrží déle.1 bod
-
Osvetleni kufru na viku ma jen combi. Liftback ma zase dve svetla na boku v predni polovine kufru.1 bod
-
Shell ? Není to ta firma, která ztratila v ČR kredit, když se ukázalo, že všechny druhy benzínů jsou na jejich čerpacích stanicích čerpány z jedné nádrže?1 bod
-
Takisto nemam s LA ziaden problem, ci v Octavii alebo v Passate b8. Situaciu s detekovanim stop po zablatenom traktore som nezazil a ani reakciu na snehove alebo mokre kolaje.1 bod
-
1 bod
-
Mam to úplně stejně jako Omicron. Absolutně boží asistent. Jedinná situace, kdy se o volant přetahujeme je, když je na silnici dočasné značení a to jen na dálnici, kde se pruhy na začátku zúžení stahují ke krajnici, tak tam pak občas asistent zazmatkuje. Mám trvale aktivováno adaptivní vedení v pruhu. Asistent jsem vypnul celkem asi 3x abych zjistil, jestli to je lepší. vydržel jsem to vždy tak 2 minutky a pak zase zapnout, holt zvyk je železná košile. Najeto s tím mám lehce přes 130 tis km a další auto už jen s lane asistent typu škoda nebo lepší. Mám FL s DSG a ACC a s trochou nadsázky řeknu, že auto je schopné mě samo dovézt z Brna do Prahy a nemusím nic řešit :-)1 bod
-
V noci mě manželka probudila, že se chce milovat. Povídám, ty bláho, koho já ti teď ve tři ráno budu shánět? Koukám se na sebe do zrcadla, jaká jsem přitažlivá a krásná. Jako by mi bylo zase dvacet let. V každém případě tohle víno si ještě koupím. Miláčku, jsem tlustá? Zlatíčko, ty nejsi tlustá, jsi prostě připravená na zimu. Dneska jsem přemluvil manželku, že si budeme hrát na doktora. Souhlasila a dala mi termín na červen.1 bod
-
Ahoj, ďakujem za múdru radu, spravil som aj scan aj zálohu. Ale namiesto múdrosti by som potreboval radu. Myslím si že nikto učený nepadol z neba a každý niečo najprv len skúšal ako sa stal profikom :-). Ďakujem za pochopenie a prajem ti pekný deň. :-) Ďakujem pekne za radu, pozriem sa teda na tie logy a dám vedieť.1 bod
-
Neboj,tiez som panikaril.Pozri si v priecinku kde mas vcds su tam logy toho co si kodoval resp ako si robil adaptacie.tam presne zistis co vsetko si dokodoval/zapol v adaptaciach.Tiez mi to niekto poradil ked som bol v koncoch.A mal pravdu.1 bod
-
Mě by zajímalo, jestli do budoucna počítají s plnou podporou všech HW verzí infotainmentů a nové funkce budou dostupné i na nich. Zejména ty první verze A, B, C.1 bod
-
1 bod
-
Kryt sloupku docela drží, ale ne zas tak moc - musí ho utrhnout airback. Podle fotky kterou přikládám jsou pacičky blíž skla. Někdo psal, že za něj vzal u dveří a podařilo se nu ho ohnout. Má tři packy. musí se opatrně. Trik je v tom, že sloupek se vycvakne jako by do první polohy. To je poloha do které ho vyrazí airback. Tak že se hýbe a nechá se pod něj šáhnout. Pokud ho chceš úplně sundat tak ho vysuneš nahoru směrem ke střeše. Na těch dírách v karoserii je to vidět jak jsou nahoře širší. Pozor na poškození střechy - netkaná je náchylná. A pozor na kabel od repráčku.1 bod
-
Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P1 bod
-
Po spuštění studeného benzinového motoru probíhá tzv. "lambda ohřev". Zvýší se vstřikovaná dávka paliva a opožďuje se její zážeh. Tím se rychleji ohřívá katalyzátor na potřebnou teplotu. Při venkovní teplotě 20 stupňů Celsia trvá tento proces asi 30 vteřin. Pracovní teplota katalyzátoru je ÷ 700 stupňů C. V této fázi je zřejmý jiný (změněný) zvuk motoru.1 bod
-
1 bod
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím lidičky , včera jsem si koupil Autoradio 2din ISUDAR NA03W6VW0702. a měl bych prosím pár otázek . 1- jak zapojím subwoofer k autoradiu ? z konektoru rádia je jen jeden cinch s názvem subwoofer, ale já mám v autě subáč s dvěma cinchama :/:( 2- a opravdu mám mít vypojený-rozpojený červený káblík se stálým proudem aby se mi auto nevybíjelo ? 3- kde máte schovaný GPS modul ? (v kastlíku, ve sloupku , atd ) 4- Aktualizace map pro IGO primo ? prosím nevíte kde stáhnout ? moc děkuji za rady1 bod
-
Zalohu pred kodovanim si si nespravil,ze? Pomoc mam,teda radu.....,nevrtaj sa nabuduce v tom,comu sa vobec,ale vobec nerozumies.-1 bodů