Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/21 ve všech sekcích

  1. Tak predsa! Dnes mi volal, ze ho maju na predajni. 2 mesiace neskor, ale konecne prisla
    2 body
  2. Pokud jdou do faceliftu, tak asi vědí proč. Věřím, že týmy lidí, kteří mají na starosti obchodní strategii mají trochu lepší podklady a do problematiky vidí lépe než my... To, že Scala pro nás jako zákazníky nedává v této cenové relaci smysl je bohužel trochu jiný vjem, než data, která mají.
    2 body
  3. Tak to jsme se nepochopili :-) já to psal v tom stylu, že je Ferda koumák a že na všechno si najde cestičku jak to zprovoznit :-) právě proto píšu. Je to profík :-)
    2 body
  4. Pro virtual: https://youtu.be/OMCGaENlTnA
    1 bod
  5. Je to tá najlepšia vychytávka čo na tomto aute je. Nebudeš ľutovať.
    1 bod
  6. Chlapi, nemáte zapnutá různá vyhřívání a spotřebiče? V zimě se používá kdeco a zvyšuje to odběr, proto si to kvůli alternátoru zvedne otáčky.
    1 bod
  7. Co oranžový Scout, vypadá to dobře 👍🏻
    1 bod
  8. Se bude časem lidem hodit vynulování intervalů 👍🏻 IMG_1783.MOV
    1 bod
  9. já mám "TOP led", takže to bude širší, včetně pátých dveří
    1 bod
  10. Taky mám objednané, doručení se trochu protahuje a s vánoci už nepočítám...
    1 bod
  11. kola jsou original, rozmer je jako primarni v technicaku .. neni to hlucne ani to netriska ... a muzu dat samozrejme nejake jine alterativni disky ... tlak si nejsem uplne jisty. vzdycky koukam u vsech aut na stitky, ale myslim, ze je tam 2,3 ... (nefoukam ECO tlak) myslim ale, ze ses uplne mimo tema a ten povzdech je zbytecny. zpet: prosim. vy z tech, co mate problemy s vnitrkem pneu. jaky mate zpusob jizdy? jezdite na pohodu? nebo rychleji. co zatacky? na zimnich mi to nedela. stejny rozmer. ale jezdim vyrazne opatrneji - zimni guma klouze a nedrzi ... (a bocnice se drive borti) v lete jezdim dost dynamicky. zatacky rychle. nemuze to byt duvod? normlane se pri rychlejsi jizde sjizdi vnejsky. ale kdovi, co se deje s geometrii pri agresivnejsim zpusobu jizdy ... pak by to slo mozna vyresit jinymi silentbloky apod, ... to jsou jen takove nastrely. kdybyste cokoliv meli, nasli, vedeli, dejte prosim vedet ... diky
    1 bod
  12. Pokud ti to Ferda neaktivoval, tak nevím co na něj útočiš, reagoval jsem víceméně na to, co jsi citoval, tedy příspěvek koubapavel2, že to Ferda umí aktivovat. Pokud ti ofic. Google Earth nejede, naříkej u Škodovky (ale máš to zbytečné) , Ferda je alternativa jak dále Google Earth používat i bez serverů koncernu a jak jsem psal, v rámci posílení funkčností dělal nějaké změny, ano právě proto, že je profík!
    1 bod
  13. Nevím, jestli jsem to sem už nepsal, ale mě LA hodně vystrašil :-). Měl jsem náhradní auto a netušil jsem, že má LA. Při snaze objet zmrazek na silnici mě poslal do protisměru. V zatáčce, kde jsem jel v rámci svého pruhu, ale klasicky "vnějšek, apex, vnějšek" mě taky poslal do protisměru. Nevím, jak se LA chová v OIV, ale tohle bylo jednoznačně nebezpečný. Osobně naprosto nechápu, proč si řidič nemůže nastavit, jestli má být LA defaultně zapnutý nebo vypnutý. Já bych jednoznačně volil vypnutý a zapínal ho jen ve specifických podmínkách (dlouhá noční jízda po dálnici).
    1 bod
  14. video z premiery
    1 bod
  15. Při první jízdě s O4 (předváděčka z počátku 2020) mě LIne assist hodně vystrašil. V úzké zatáčce na okresce se rozhodl nasměrovat auto ke straně, kde ale již byly svodidla. U mé O4 (12/2020) jsem se ale s něčím podobným nesetkal. Přijde mi, že se podstatně změnilo jeho odladění. Pokud o něm řidič podvědomě ví, tak nestraší a funguje poměrně dobře. Nejhorší jsou pak zúžení na dálnici. LA nepatří k mým oblíbeným asistentům, ale např. na dálnici může opravdu pomoci, např. když člověk chvíli nedává pozor. Sekundární funkce je i připomínání povinnost používání směrovky:-) K FA nemám výhrad. Jednoznačně super věc.
    1 bod
  16. Už len z dôvodu bezpečnosti by som kupoval vždy to najlepšie na auto. A pri R15 alebo R16 je rozdiel nič, pár eur. Mňa vyšla sada na 550eur ts870p ale nelutujem.
    1 bod
  17. Hankook je ale strašne hlučný. Najvyvazenejsia a najlepšia pneu je continental ts870/ts870p.
    1 bod
  18. Odkud ? Nové stojí 14K kus, vše ostatní je repas i když tovární, často se o tom prodejce nechce zmínit. V ČR jsou tovární repasy předražené, sety vychází na 32 tisíc, osobně bych to nedal, protože se to nechá za hranicemi v DE, nebo i v Italii koupit přímo od repas servisů do 10K max. komplet v setu 4 vstřikovačů kalibrované v sadě. Nechápu proč je v ČR ten to sortiment tak přepálený....
    1 bod
  19. Tak to já mám s lane assist jinou zkušenost. Přijde mi, že funguje tak z 80-90% (zkoušel jsem to už několikrát, pouze dálnice). Občas, když byla prázdná dálnice a zkusil jsem pustit volant, tak auto čáru přejelo jakoby nic. Pak jsou tu ale situace, kdy to je naopak příkladně citlivé a vrací mě to do pruhu. Ale nestěžuji si, beru to prostě jako další fajn bezpečnostní prvek, na který se ale nespoléhám stylem, že bych se vědomky přestal věnovat řízení kvůli jiné aktivitě s tím, že mě lane assist podrží. Pouze popisuji vlastní zkušenost se spolehlivostí na mém voze 🙂
    1 bod
  20. Zbytocne vyhodene peniaze za FL, ktory FL ani dokopy nie je, len kozmeticka uprava ak to bude v takejto podobe. Myslim si, ze scala je uz na odpis a bude s predajnymi cislami i na dalej. Elektromotor, hybrid mu platforma nedovoluje, cena vysoka, do toho ala suv brat vo forme kamzika. Mno logisticky to zvladli na vybornu a zacal by som asi setrit tam vo VW namiesto kvality. Myslim na poziciach co anaylzuju trh a pripravuju/odobruju modely pre jednotlive segmenty.
    1 bod
  21. Kdyby to vypadalo zepředu jako na té ilustraci, tak by to byl za mě velký posun správným směrem. Scalu máme doma a ten předek prostě nemůžu pořád strávit - světla jsou teď na mě moc do klínu a i ty rozšklebený nádechy dole v nárazníku taky není můj šálek kávy. Oboje je na té malůvce pěkně potlačené... ...Tak uvidíme, jak to v reálu dopadne :-)
    1 bod
  22. Návrh 👍🏻 https://www.auto.cz/facelift-skody-scala-vykreslen-dle-spionazi-zmeny-hledejte-pod-mikroskopem-141771
    1 bod
  23. Když po nějaké době přijdeš k zamčenému autu odemčeš dálkovým a otevřeš dveře u řidiče, začne jet okamžitě čerpadlo? Jestli ne, tak máš problém buď v zámku (špatný spínač) a nebo přelomenou kabeláž v průchodce ke dveřím. Prostě když otevřeš dveře u řidiče, tak se musí okamžitě spustit čerpadlo a natlakovat okruh na 4,5 baru.
    1 bod
  24. Ahoj vsem, ja taky řešil černé na predek z ali a na zadek jsem poprosil synatora zda by neudelal z 3D tisku. Na první pokus docela dobry ale budu jeste ladit na predek. Chtel jsem aby nevycnival. Nastrikal jsem orig.barvou. Mozna zkusím aby nebyl vidět kraj ale aby splinul znak s karoserií.
    1 bod
  25. regulace hladiny moře Regulace_hladiny_more.mp4
    1 bod
  26. Môj osobný názor je, že máš vysoký tlak a ta obrovská pneu skáče celý čas po ceste. Pozerám, že máš DCC takže tam to je menej badateľné. Skus ísť s tlakom dole. R19 okrem výzoru nemá žiadnu inu výhodu oproti R18, rozumiem ze R17 ma 215mm pneu a niekomu sa to zdá málo a preto ich nechce. L&K neznamená nič, neviem prečo z toho robia Česi modlu, ved to nemá ani pozdĺžne nastaviteľné opierky hlavy. P. S. 90% Superbov s R19 vidím ma čínskych pneu, katastrofa.
    -2 bodů
  27. Veľké pneu na české auto. Robíte z toho lietadlo a je to väčšia octavia na rovnakom podvozku. Trieska to na dierach, je to hlučné od podvozku, vrzga to na každej jame a vy tam ešte zbytočne dávate 19ky. A fukate to na 2,7 tlak podľa štítku a to koleso skáče ako na trampolíne. R17 max. s tlakom max 2,1...
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...