Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/07/21 ve všech sekcích

  1. Že by....??? :) EU prohrála, benzín a nafta zůstává.
    2 body
  2. V paneláku. Novákovi bydlí v malém panelákovém bytě. Dostanou na sebe chuť, a aby měli trochu soukromí, řeknou malému Lukáškovi, aby se chvíli díval z okna a hlásil, co se venku děje. Pak se zamknou v ložnici. Při akci slyší, jak Lukášek hlásí: „U Lukešů se dívají na televizi…“ „U Králů večeří….“ „Paní Šubrtová se sprchuje…“ „A Sobotkovi šukaj…“ Novákovi se zarazí a přes dveře se ptají Lukáška, jak na to přišel. "To je jasný, Franta Sobotka se taky kouká z okna.. " Učitel najde u Pepíčka pornočasopis a říká: "Zítra chci vidět tvé rodiče." "To není problém. Stačí, když se podíváte na stránky 25-28!" 80ti-letý dědeček byl na kontrole u lékaře, protože di nabrnknul mladou koc a chtěl vědět, jestli s ní může mít ještě dítě. Doktor ho vyšetří a zjistí, že je naprosto zdravý, nakonec mu dá lahvičku a povídá:,,Strécu, vy jste zdravé jak buk, ale tady máte lahvičku a zítra mě ještě přinesete vzorek spermatu, pošleme ho na testy…Děda přijde druhý den a lahvičku prázdnou….doktor se ptá jakto, že lahvičku nenaplnil…Děda zvedne obočí a povídá: ,,Noooo pane doktór, to bylo tak….zkóšel jsem to levó rukó, po půl hodině už mě bolela, tak jsem to zkusil pravó rukó a nic… zavolal jsem Jolanku, to je ta moja nová láska, ta to zkóšela levó, pak aji pravó rukó, taky hubó a zas nic, tak jsem zavolal dceři, vona bydlí v Brně víte, no a ta to taky zkóšela obóma rukama, hubó, až zeď nám poradil dat to do svěráku, no ani tak se nám nedařilo, dokonce ani sósedka to nezvládla….a tá už má jó teda zkušenosti, že jo…“ Doktor poslóchá a je v šoku: ,,Cože??? Manželka, dcera, zeť, svěrák, sósedka? Strécu,to snad nééé…???!!! ,,No jooo pane doktor, ani jednomu se nepodařilo.. tu skleničku sme otevřit nedokázali, ani kdybysme se všeci posrali.“ Sedí dva chlapi v hospodě, popíjejí pivo, prokládají to kořalkama. Jeden je stále smutnější a smutnější. Tak se ho jeho parťák zeptá: - "Franto, co je s tebou?" A Franta odpoví: - "Ále, když přijdu domů zase takhle ožralej, tak mě manželka nepustí domů a nechá mě spát na chodbě..... taková ostuda..." A kumpán mu poradí: - "To já mam na tohle skvělej trik. Když přijdu domů, tak zaškrábu prstama na dveře a řikam myšičko, pust mě domů.... Ale před tim se vysvlíknu do naha a jak ta moje otevře dveře, tak ty šaty hodim dovnitř.... a nahýho mě na chodbě nenechá, tak mě pustí domů". A Franta, že to určitě vyzkouší. A vesele popíjejí dál. Potkají se po týdnu v hospodě a kumpán se ptá Franty: - "Tak co? Jak jsi dopadl minulej tejden? Vyzkoušel jsi to?" Franta: Jo, vyzkoušel... přišel jsem před dveře, svlíkl se do naha, zaškrábal jsem na dveře, řekl jsem jen myšičko... dveře se hned otevřely, tak jsem dovnitř hodil šaty a najednou slyším: Ukončete nástup a výstup, dveře se zavírají a barák mi zmizel v tunelu..
    2 body
  3. Ako to tu už odznelo, to že je to xW-20-30-40 nemá nič, ale naozaj, vôbec nič spoločné s tým, že pri akej vonkajšej teplote ten olej môžeš používať. Toto pravidlom nebolo nikdy, akurát to mohlo zhruba pasovať pre niektoré motorizácie z minulého režimu a preto by ľudia najradšej dávali v treťom desaťročí tohto storočia ešte stále 10W-40, ideálne aj do elektromobilov, lebo to je najlepšie pre motor za teplého počasia. Jednoducho pravidlo to nie je, a nikdy ani nebolo, treba na to zabudnúť! Ak jazdíš normálne, dával by som do motora to, čo predpisuje výrobca, akurát by som skrátil interval výmen oleja. Ak lietaš a motor dostáva zabrať, a zároveň ak to užívateľská príručka k autu povoľuje, tak zvážil by som prechod na VW 504.00, 0W-30. Olej bez schválení VW by som veľmi neriskoval. Problémom pri týchto schváleniach je totiž to, že tie pre VW sú naozaj prísne, takže ak ich nejaký olej nemá uvedené na obale, napriek tomu, že podľa viskozitnej triedy, ACEA a API zaradenia by tomu ten olej mohol vyhovovať, tak nemusí to byť z dôvodu, že výrobca oleja chcel ušetriť, ale naozaj tam môže byť nejaká vlastnosť oleja, ktorá motorom VW nemusí vyhovovať. Sám čakám na dodanie Superba s 2.0 TSI 140 kW, a plán je taký, že bude dostávať olej podľa toho, čo povoľuje výrobca (VW 508.00, prípadne VW 504.00 ak to bude možné) + skrátim interval výmen na polovicu (max. 15 tisíc km). Na Slovakiaring s tým jazdiť nebudem, takže nemá zmysel tam dávať niečo iné.
    1 bod
  4. Nemas zadne zasterky, poistka o 20E drajsia, hned by bolo na celne skla.
    1 bod
  5. Tak jsem si nakonfiguroval, co bych objednával, pokud bych objednával dnes (ano mám trochu jiné preference, než "běžný" zákazník, ale chci 4x4 a udělat si na starší kolena při výběru auta trochu radost). 1.254.800,- Kč. Je to hezký wagen, ale jsem rád, že jsem na FL nečekal a mám za ty peníze (resp. o něco méně) objednáno něco jiného. car-card-C7GLY630.pdf
    1 bod
  6. Tiez som presiel na Carplay a vidim to tak 50:50. U androidu som mal horsiu konektivitu (mozno starsim tel.) a nedala sa delit v mojej verzii obrazovka. U iosu, su IOS mapy katastrofa z mojho pohladu - vymazane. Neslo to ovladat poriadne hlasom. Ide mi vytacanie hovorov hlasom, no stava sa, ze niekedy nepocut zvuk ani vyzvananie a hovor musim zrusit a volat znova. Stava sa len, ked volam ja, nie ked prijimam hovor. Hlasova navigacia u google maps ide spolahlivo len pri vypnuti BT. Pri pripojenom iphone mozem volat len cez carplay aj ked je BT zapnute. Android umoznoval oboje. Proste ani jedno ani druhe nie je 100% a myslim si, ze je jedno ci si uzivatel vyberie android ci ios. A to podotykam, ze android som mal starsi telefon.
    1 bod
  7. Konfigurátor na FL https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=2X2X&configurationId=&extraEquipments=GPDCPDC|GPHCPHC|GPJDPJD|GPK0PK0|GPK4PK4|GPK6PK6|GPY5PY5|GWEOWEO|GWEPWEP|GWEUWEU|GYA1YA1|GYCBYCB|MKSI3G2|GYN6YN6&id=CZE%3Bskoda%3B2022%3BNU7RQZ%3B1%3BGWEZWEZ\GYOZYOZ%3Bmda20211207075856%3Bcs-CZ%3B%3B62003%3B62733&interior=HG&modifiedPages=trimlines|colors|wheels|engines|extraequipments&snapshotVersion=6de310e1-04f7-40d4-9736-c9140c00804f&trimline=NUR|Sportline Exclusive6273362003&visitedPages=trimlines|colors|wheels|interiors|engines|extraequipments|services
    1 bod
  8. vsechny budou ok. michelin jsou vyborne .. mam je na aute .. . a treba: Test zimních pneumatik 225/45 R18 - Autobild 2021 | PneuSrovnavac.cz
    1 bod
  9. Ani jedna klapka resp. servomotor nevyžaduje demont palubky je ich tam päť a dá sa k nim dostať len by bolo dobré zistiť z výpisu diagnostiky číslo serva ktoré robí problém a tak .Predpokladám že problém bude v motorčekoch č.24-26 preto že tieto ovládajú smer prúdenia vzduchu v klimatroniku.Pokiaľ sa rosí vodičová strana tak blbne č 24 je k nemu o dosť horší prístup ako k 26-tke od skrinky spolujazdca.
    1 bod
  10. SsangYong investora už nejaký čas má, má nim byť Edison Motors. Najnovšia správa je tá, že Korejská rozvojová banka chce od Edison Motors lepší investičný plán, čo sa týka ďalšieho fungovania a rozvoja spoločnosti v budúcnosti. Dúfajme, že ho dodajú a značka nezanikne ako sa to napr. stalo Saabu alebo Daewoo. Aktuálne je ale SY v triede SUV, terénnych áut a pickupov veľmi zaujímavou značkou. V poslednom období prešlo takmer všetko minimálne faceliftom, a majú úžasný pomer toho, že čo dostaneš za daný peniaz. Ak sa trochu polepšia v marketingu, a v budúcnosti ešte v dizajne, verím, že môžu sa u nás rozbehnúť podobne ako Hyundai alebo Kia za posledných 15-20 rokov.
    1 bod
  11. Ta hlučnost od zadní nápravy byla děsná, hlavně za deště to hodně rezonovalo. Mně hodně pomohlo, když jsem ty podběhy v kufru polepil asfaltovými izolačními pásy a na ně pak samolepící koberec. Jednak se skryl ten nevzhledný plech v kufru a také se významně snížila ta hlučnost. Společně s těmi plastovými podběhy to pomohlo.
    1 bod
  12. Jo ten 1,82m jsem tam dnes nacpal 😀
    1 bod
  13. Ahoj, mě tato závada zaskočila při 300tis. km také u dveří řidiče. Opravu jsem prováděl tak že jsem odpojil celý konektor, všechny piny ven, svazek stáhnul zpátky do dveří zakrátil v místě kde se ještě neohýbá všechny vodiče napájel nových 20cm a zafoukat do smršťovačky. Následně osadil nové piny a znovu zapojil na svorkovnici. Nechtělo se mi platit 4400,- za nový kabelový svazek. Zatím je to 3roky od opravy a bez problémů. (piny+krimpovací kleště jsem kupoval na Aliexpress cca 350kč) Práce mi trvala cca 4hodiny. Piny jsou dvě velikosti, původní odkazy již nefungují tak snad jsou to tyto: https://www.aliexpress.com/item/1000006098046.html?dp=291596-3115.13744412&aff_fcid=59ee70f714b14eca8c6eeee32938a3fc-1638824403863-05924&aff_fsk&aff_platform=api-new-product-detail&sk&aff_trace_key=59ee70f714b14eca8c6eeee32938a3fc-1638824403863-05924&terminal_id=f237e2ad763546e4a048d1f4f9a5bb9e https://www.aliexpress.com/item/4001221670144.html?spm=a2g0o.store_pc_allProduct.8148356.1.2870439ahzRSza originál ND v ČR je vč. vodiče s 1,5mm nebo 2,8mm kontaktem https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/000979150e-kabelove-vedeni-29451.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/000979151e-kabelove-vedeni-25067.html náhradní vodiče je potřeba koupit nějaké s odolnou izolací na ohyb. například silikonové. (určitě nic s PVC izolací)
    1 bod
  14. Jedno téma na servis tu je už jsme tam nahráli i faktury. Při prvníl olej, filtr, šroub. Při 30 je i kabinový a kontrola auta, při 60 snad i vzduchový filtr. Rospis zatím nikdo nemá, hledal bych to v tématu Octavia 3.
    1 bod
  15. Pro představu - šedá Graphite
    1 bod
  16. Myslím, že dvojkové Fabie v tomto tématu už bylo dost.
    1 bod
  17. Zřejmě stop stav objednávek před novým ceníkem (zdražením), které se krom ostatních modelů nevyhlo ani Scale : scala-cenik.pdf Ambition + 5 000,- Kč Style + 10 000,- Kč Monte Carlo + 5 000,- Kč
    1 bod
  18. Zavolej panu Šímovi (www.motorpower.cz). Ten ti celou anabázi úpravy rád vysvětlí. Nedávno jsem u něho byl taky na úpravě a o OIV jsme se bavili. Řekl, že ty zatím neupravuje, protože auto je prý stále online a jakmile by poznalo upravený software, hned o tom budou v Boleslavi vědět = konec záruky. Taktéž neshledávám žádnou výhodu v zápisu úpravy do TP. K čemu to je? Jakmile si toho všimnou v servisu, automaticky si udělají poznámku a při prvním uplatnění záruky na jakoukoliv část pohonného ústrojí se budou kroutit. To samé při prodeji - spoustu zájemců to může odradit. Podle mě je lepší to tam nemít. Já sám jsem s úpravou od Motorpower spokojený a doporučuji. Ale nechal jsem upravovat auto, které není online.
    1 bod
  19. Pročetl jsem většinu vláken o čiptuningu na českým internetu, a jediný tři chipy, co bych byl ochotnej riskovat, jsou: -Motorpower (komentuje rozumně a jeho příspěvky dávají smysl, navíc, pokud jsi ochotnej mu věřit, mu jezdí po čipu několik sanitek řádově statisíce km, což mi přijde jako slušnej důkaz spolehlivosti) -TDIFun -APR - jestli to správně chápu, je to zahraniční firma co jen poskytuje soft (kterej by měl být kvalitní), ale nahrávají ho jiní, a jsme zase u té důvěry. Jinak musíš počítat se zvýšenou zátěží na celej pohonnej řetězec, takže to chce zkrátit intervaly oleje a filtrů, počítat že může dřív odcházet spojka, nebo cokoliv jinýho...
    1 bod
  20. Nové ceníky od 1.3. 2021 - celoplošné zdražení všech variant o 10 000 Kč. scala-cenik.pdf scala-cenik-akcni-model.pdf scala-cenik-motorsport.pdf
    1 bod
  21. Buď rad. Kde kdo by za vypnutí ACT i zaplatil 😅
    1 bod
  22. Já už měl nakročeno do prodejny,ale když jsem zjistil,že nejde koupit benzin s manuálem4x4 tak jsem odešel..
    1 bod
  23. No tak to ti pekne hučí, na 90% to bude dvojložisko, je v tej prevodovke vôbec olej ?
    1 bod
  24. Tak už topí. Velké závady způsobují malé příčiny. Doufám, že to někomu pomůže, pro případ, že něco takového nepotká jen mě. Tady diagnostika naprosto selhala. Chybka v expanzní nádobce. Sice jsem dal nové víčko, ale do původní nádobky a v místě kde dosedá těsnící kroužek expanzní zátky víčka nádobky je dosedací plocha na tělěse nádobky poškozená a v chladícím okruchu se nedokázal udržet nutný přetlak. Přišel jsem na to náhodou při odvzdušňování, kdy při cca 2tis ot. vytékala voda a šly bubliny ale při poklesu otáček šla voda z odvzdušňovací dírky značným tlakem , což byl signál nerovnoměrného nutného tlakování chladícího okruhu. Tak jsem ze starého víčka sundal přetlakovou zátku a vrazil ji do hrdla nádobky nadoraz (bez vrchního dílu) v očekávání nějakého zjištění. Zjistil jsem nic, ale sup začal topit. Dám novou zátku a nic. Zjistit příčinu pak už nebyla až taková soutěž. Jsem na sebe dost naštvaný, taková triviální závada. Ale zas mám nový rozvody, pumpu , rozborku a sborku kastlíku u spolujezdce, rozsypaný osvětlení kastlíku (raději dvakrát měnit motor než dát to podělaný světýlko dohromady), uklizenou garáž - samá pozitiva.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...