Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/17/21 ve všech sekcích
-
Můj osobní zážitek s Matrixy. Když jsem pak přesedl zpět do F3 s H7 projektory, tak jsem měl pocit, že vůbec nesvítím. IMG_0525.MOV4 body
-
Pavel to myslel asi tak, že bude mít clonítko bez nálepky a třeba může srazit srnu. Kdyby tam tu nálepku měl, určitě tu srnu nesrazí. To bys nevěřil co vše ta nálepka dokáže :-(. Už jsem se tu setkal s tím, že je nálepka pro jisté lidi ultimativně důležitá a svatá. Prohlašují, že "tam ta nálepka být musí", a tak. No prostě peklo. Těmto lidem pomůže ke spokojenosti snad jen rouška na hubu :-). Vůbec nechápu jak jsem mohl jezdit se š105? Že nejsem už 7x mrtvej. Stopětce do bezpečnosti chybělo hodně technických řešení. To by se dnešní jupíckej moralista divil. Dneska je doba jiná. Stačí nálepka a je vytaráno. Nebýt nálepky, je v crashtestu o hvězdičku míň.3 body
-
Odemčeno: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/jan-macek-profesor-elektromobily-zdrazeni-emise-nabijeni.A211130_141001_tec_technika_wes&h=534B390174C00D08DD8824273C3A37EA2 body
-
1 bod
-
Nakolko su motorizacie,ktore maju z vyroby iba maly kryt motora/taky polmesiac/,inspiroval som sa tu na Skodahome od jedneho clena a doplnil kryt motora velky.Je to kryt z original Skoda prislusenstva. Neviem,aka je kompatibilita u inych motorizacii,ale viem,ze tento ktyt s tymto cislom dielu je vhodny pre benzinovu verziu 110 a 140 kw.Rocnikovo 2019,2020,ine rocniky overit neviem. Kryt je podla ETKA urceny pre Superb 3,Octavia 4 a Karoq,predpokladam benzinove motorizacie. Takto vypada povodny kryt pre moje auto./obr.1/ Diely pre montaz: 3Q0 825 236 C kryt motora WHT 000 729 A skrutka 3ks U mna boli v napravnici osadene hmozdinky,takze ich montaz/nalisovanie/ nebolo potrebne 8 samoreznych skrutiek sa pouzilo z povodneho krytu. Prilozene foto 2 pred montazou so starym,malym krytom,foto 3 uz s novym,velkym krytom. Myslim,ze uz na pohlad je jasna estetika,ale ak vidime,co vsetko tam je bez toho krytu odhalene,bude sa jednat o ovela viac,ako iba esteticku funkcnost a zalezitost.1 bod
-
Lampárna, nelampárna, kdo chce k tématu diskutovat, ten tady zůstane, nebo si něco k tomu přečte. To, že se do tématu Elektromobilita často vkrádá tak trochu i politikum, popř. probírá se zde Elektromobilita v kontextu širších souvislostí, které na první dobrou nemusí možná 100% souviset, není ani tak záměr, nebo účel, ale prostě je to tak dané. Jen bych si přál, aby souvislosti s Elektromobilitou a vše z toho vyplývající, si taky uvědomovali Ti, co o ní rozhodují a co ji tlačí. Nejsem přesvědčen, že to tak mají.1 bod
-
Souhlasím. Ale VCP dokáže víceméně to samé, co VCDS (a online VIS si můžu koupit i bez licence VCDS). Ale VCP má možnost i zapisování firmwaru jednotek a předpokládám i jeho zálohování. A když tak někde čtu, jak nový firm dokáže opravit / vylepšit např. DLA, lane assist, a podobné věci, tak to láká.... otázka samozřejmě je, jak se k tomu firmwaru dostat.1 bod
-
@roubic ted' jsou jen 4 diagnostiky mozna kupit. 1. obdeleven - bohuzel je tato licence , pausal na 1 rok (kazdeho roka musis kupit licence, pausal). Jinak verze pro nebo ultimate bude jist jako obycejna diagnostika bez kodovani a dalsich veci. Obycejna diagnostika - smazat chybu, precist chybu apod. 2. Vcds - nevypada az takhle draho. Nema pausal na 1 rok. Cena nakupu je vysoka. 3 VCP - cena je stredni ale je pausal na nektere ukoly np. kkl, nebo long coding nebo VIM atd. 4. Odis - kazdy vi ze to je moc drahe a vi co to je .... Takze musis trochu premyslet co kupit. Osbne do S3 bych sel na vcds. Kdybych moc setril to obdeleven. Osobne mam obdeleven na F2FL a jsem spokojeny.1 bod
-
Zdravím vespolek. Jsem na tomto fóru také nováček, ale na jiných fórech jsem již nějakou dobu a všude je to stejné. V dnešní uspěchané době se lidem nechce číst, tak se hned ptají a někdy nemají trpělivost ani počkat na tu odpověď. A když jim doporučíte nastudovat téma a dáte jim odkaz, tak vás pošlou do .... ,že přece nebudou hodinu něco pročítat. Tož asi tak nějak to dnes chodí :-)1 bod
-
Jen muj osobní postřeh , ostatní si ho nenechte vnutit poslední dobou tady na foru zaznamenávám dotazy od FERDŮ co se přihlásej , vznesou JEDNIM příspěvkem dotaz at už rozumnej nebo debi...nechytrej a čekaj na spasení světa Když se jim dostane odpovědi-í tak už ani nemaj tu slušnost vyjádřit výsledek rad-y ... chápu že je těžky to vyfiltrovat kdo je slušnej a kdo vykuk , ale asi už nemam sílu ani chuť někomu s prvním dotazem po registraci před ,,pěti´´ minutama poradit ...... JE TO FAKT JEN ZA MĚ1 bod
-
1 bod
-
ONO bylo svého času nechvalně proslaveno množstvím pokut za nekvalitní paliva, lze to snadno dohledat. Takže žádná blbost. Navíc, píše, že to bylo před dvaceti lety, tak to příště čti pořádně, než se tady rozohníš...1 bod
-
to video nelže ani trošku ;-) je to opravdu tak, ale mlha nesmí být o moc silnější, protože v takovém případě to rozumně Matrixy vypíná, ať nejedeš proti bílé stěně1 bod
-
Myslíš, že výrobce palivo neaditivuje? Preferuji tankovat základní N95 a aditivovat jak uznám za vhodné, za mě VIFem1 bod
-
Myčka sem nepatří a zkušenosti má každý nějaké. Doba pokročila, konkurence "doporučuje" častější kontroly a zákazník je spokojenější.1 bod
-
"Problém je v tom, že nikdo z automobilových odborníků si nedovedl představit, že by Evropská komise mohla vymyslet takový nesmysl, jaký vymyslela." - toliko citace z odkazu na článek od @panet Problém je taky v tom, že když jsme před lety vstupovali do EU, tak věřím, že 99% obyvatel si představovalo (a nejenom v ČR), že EU bude fungovat v mantinelech její původní hospodářské spolupráce, viz EHS v letech 1958-1993. Dokáži si představit, že ani naši zastupující politici nevěděli a netušili k čemu v EU dojde po podpisech na Maastrichtskou, posléze Lisabonskou smlouvu. Místo toho se z toho stalo politikum non plus ultra, které nám začíná diktovat skoro vše, na co si člověk jen pomyslí! No a zrovna na elektromobilitě a energetice je nakrásně vidno jak se to projevuje a diktuje nám to naše další životy. Nakonec včerejší sumitní jednání EU, kde se jednalo i o energetice je toho "příkladným" důkazem, jak je EU rozpolcena a ani se tomu nedivím. Já osobně jsem při vstupu do EU čekal ledasco, ale tohle nynější dění a násilné a pro mne i kolikrát nesmyslné prosazování určitých věcí rozhodně ne. A otevřeně taktéž říkám, že pro mne je tímhle násilným způsobem prosazovaná Elektromobilita jedno velké ideologické pokrytectví od EU a nejenom od ní! PS: pro odlehčení ještě přidávám humornou vložku zn: přeteslováno přeteslováno.mp41 bod
-
Před dlouhými 20ti lety (v dobách olovnatých benzínů super a speciál) jsem na Onu natankoval a po pár km začalo auto cukat a přestalo jet. Odtah do servisu, vyčištěn karburátor. Pak tankování jinde, nicméně jsem Ono zkusil podruhé. Úplně stejný scénář, v servisu mi při druhém čištění karburátoru položili otázku, jestli jsem náhodou netankoval na Onu... Ano, dnes už jsou jiná auta, spousta automatiky, která si poradí se vším možným, ale prostě to ve mě pořád je a rozhodně už zde tankovat nezkouším. Nicméně mám v okolí X lidí, kteří na Ono nedají dopustit, i když někteří z nich přiznají, že např. na Benzině mají větší dojezd. A jako bonus ještě zkušenost s jejich myčkou: Říkal jsem si, že tankovat zde nebudu, myčka snad nic nezkazí. Jak jsem se mýlil - když pominu, že nějaká část auta vždy umyta nebyla (říkal jsem si, že to je daň za nízkou cenu) dlouhodobé ježdění pouze na jejich myčku mi způsobilo výrazné odření laku ve spodní části dveří (naprosto jasně viditelné stopy drobných rýh po kartáčích), což při dlouhodobém používání jiné myčky na jiném autě není. O příjemnosti obsluhy raději nemluvit :-). Toť mě zkušenosti s Onem...1 bod
-
Je potřeba vyměnit cele sedalo jelikož v sedačce bez paměti nejsou motory se snímači polohy. Pak samozřejmě připojit na CAN a nakódovat. CAN vodiče tam určitě nejsou.1 bod
-
Dobrý, ale jelikož nevěřím na dobré a špatné palivo, tak pokud to jen jde tak využívám služeb Tank Ono. Nyní je u nás rozdíl s Benzinou "pouze" 4 Kč. To je jako s inflací a úročení na sporicich účtech. :-)1 bod
-
😂 nebezpecne sundat nalepku... a pojistovna po ni bude patrat. Jako ze si nekdo v mem vozu donese cizi dite ve vajicku, a ja si toho nevsimnu a neco se stane? Ty se musis strasne bat udelat cokoliv. Treba rozhodnuti... vic by mi pomohlo to objednaci cislo, za 1500kc tady nebudu maturovat s alkoholovama, na to uz jsem prilis stary a cas si vazim. muze se nekdo ochotny prosim podivat?1 bod
-
Pravda, nezní to moc automobilově, ale to s sebou elektromobily nesou - ekonomika provozu elektromobilu je silně spjata s domácí výrobou elektřiny a my řešíme tu ekonomiku, jako by se řešila cena benzínu u spoalováků, jenže ten si doma moc lidí nedělá.1 bod
-
Nie nove menu v mriežke ma skoda az od 4xx FW. Ten co ty pises ma len to modernejšie kolotocove ale nie dlzdice VW a seat maju to dlazdicove uz od verzie 3xx ale skoda az so 4-kovym FW. A ku vhodnosti skinu, nie nie je to oddelene verziou train. Zoberie to kazda technisat navigacna jednotka.1 bod
-
V RS to bude moje první zkušenost s Matrix technologií. Koukal jsem už na x videí na YouTube, jak tahle technologie pracuje, ale z toho to kolikrát není vůbec poznat. Teď jsem našel video, kde je to poznat díky mlze opravdu krásně. Za mě fakt paráda. Octavia IV Matrix1 bod
-
takže bychom asi dospěli k tomu, že má tazatelka v autě sedačky L&K a ptá se na ně :) nebo ... @Ivana_Ostrava ... nemáte fotku sedačky? ať to konečně rozlouskneme? :)1 bod
-
O4 na diaľnici na 100 % ľavú stranu tlmí, osobne vyskúšané, pokiaľ prepneš z auto módu na manuálne diaľkové, okamžite auto nasvieti ľavú stranu,ktorá je inak zatemnená.1 bod
-
Samozřejmě to na 100% nemůžu potvrdit, protože nejsem vývojář těch světel a ani zaměstnanec Škodovky. Jen popisuji osobní zkušenost. Při jízdě na dálnici a zapnutých dálkových je poznat, že levý světlomet je utlumený. Dává mi to smysl. Protože (přesně jak všichni píšou) auto nemusí vidět přes středové svodidlo a tudíž by vyřezávání moc nefungovalo a nebylo by to moc použitelné. Pokud to tak není, tak jsem trouba a spletl jsem se. Ale z osobní zkušenosti jsem přesvědčený, že to tak je.1 bod
-
jj, to at si kazdy dela jak se mu to hodi. ja zase SS vlastne vubec nepotrebuju a ty info o stavu aku asi taky ne. pokud mam odpojenou rekuperaci, mam jistoku, ze aku je vramci moznosti vzdy na 100 %.1 bod
-
1 bod
-
A k tomu este to spinenie diskov... Niesom sice expert,ale tieto kotuce do normalnej prevadzky podla mna nemaju vacsi zmysel.Osobne by som siel radsej do zvacsovania priemeru,kedy zlepsim treciu plochu namiestodrazok,ktore plochu koniec koncov zmensuju,a chladenie podla mna nezlepsuju.1 bod
-
Zdá se mi to nebezpečné. Co když se něco stane a potom bude pojištovna pátrat zda to tam bylo. Možné jen překrýt něčím ve stejné barvě co ale není pevně spojeno s vozem? Videl jsem jednu diskuzi zde: https://forum.skodahome.cz/topic/130324-odstran%C4%9Bn%C3%AD-samolepek-ze-clony-spolujezdce/-2 bodů