Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/22 ve všech sekcích
-
2 body
-
Dají se sehnat jinde i levnější ale přes mihocar máš pojistku že to kupuješ od český firmy, takže budeš chráněny spotřebitelským zákonem, pokud v servisu zjistí, že to neumí rozchodit tak ji můžeš do dvou týdnů vrátit bez udání důvodu, samozřejmě pokud jednotku nějak nepoškodíš.2 body
-
@wirer Jen doplňuji, že ta KA1 je zas podporována jen u některých Swing/Swing+. Můj Swing+ v Rapidu má sice aktivovaný Smartlik, ale couvací kameru nepodporuje 🤔. Taky ve mě vrtá červ vyměnit to za Amundsen a do dodělat tu KA2 + přední senzory, když už bude vše na autě rozebraný. No v cestě tomu stojí hlavně nedostatek času a trochu i to, že čas letí auto stárne a i když to do něj nacpu (což je fůra času, peněz), tak to furt bude jen Rapid 😅. Já mám pořád radost, že jsme s @ferda25 úspěšně realizovali průkopnickou přestavbu toho kokotskýho ovládání oken na dojezdy u všech spolu s ovládáním po vypnutí zapalování i přes DO. https://forum.skodahome.cz/topic/146621-automatické-zavírání-oken-škoda-rapid/?do=findComment&comment=2547077 zároveň jsem vytlumil dveře, podběhy. Na jaře mě čeká vytlumit kapotu a kufr, možná i torpédo a podlaha. To se odvíjí od toho jak velký slevy teď v únoru/březnu na ahifi.cz budou 🤪. Pak mám nějaký kravinky dokódovaný a pár drobností dodelaných (vnější těsnění předních dveří, těsnění kapoty, chrom třmen klíčku, už ani nevim). Na jaře ještě budu čalounit přihrádky v interiéru, asi tímto (ten Turek má i set pro Scalu 😉): https://tr.aliexpress.com/item/1005003773809642.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.15bc3e5fQbhYi9 @mapo27 od něj bral materiál pro svůj Karoq, má nalepeno a výsledek si chválí: https://forum.skodahome.cz/topic/144753-karoq-textilná-výplň-dverí/?do=findComment&comment=2560297 @keras Přeju ti, aby bacil brzo chcíp. Taky jsem s tím pár dní před Vánoci poležel, ale jak se mi jen trochu ulevilo, tak jsem měl hned roupy kolem aut kolem domu 😂. Tak ať jsi zas brzo fit 😉2 body
-
Na dálnici ve stejném aute bez a s je velký rozdíl. Určitě je doporučuji2 body
-
Pokud parkuješ se zařazeným rychlostním stupněm, tak u motoru HTP alias Mpi 1.2 asi nic tak překvapivého. To by si musel zatáhnout ruční brzdu co to jde a musí fungovat na 100% a ještě podložit ze svahu auto klínem, aby se ta celá hmotnost auta tzv. "neopírala" částečně i přes rozvody. Mě to taky tak dělalo ve Fabii 1.2 HTP, pravděpodobně vlivem té větší hmotnosti se vyvine dlouhodobý tlak i na hydraulický napínák rozvodového řetězu, ten se zatlačí, no a při startu motoru si dočasně volný řetěz zařahtá, než dojde k natlakování a správné činnosti napínáku. Už to tady myslím i někdo v minulosti popisoval.1 bod
-
Tak vyzkoušej apku VAG DPF (je na obchod play pro Android). Pro začátek můžeš zkusit VAG DPF lite, ta je zadarmo. Pokud Ti ta apka načte data z motoru (u některých moderních agregátů to neumí) tak je to senza apka a kup si za těch pár korun plnou verzi. Co máš za kód motoru? P.S.: Neptáš se jako debil. S DPF se člověk musí naučit žít :-).1 bod
-
No musím sa pridať. Na malom Fiatíku, 1,3 multijet , keď som ho kúpil , zánovný, a jazdil som iba po meste som raz pozrel do spätného zrkadla. Valil sa za mnou biely kúdol dymu, až som sa zľakol, že mi Qubo horí. Utekal som do servisu, kde všetko premerali a skontrolovali. Konštatovanie boli, práve sa vypaľoval filter. Odvtedy sa vždy iba pousmejem , keď zbadám po častej krátkej ceste mestom biely kúdol dymu. Bolo to zhodou okolností aj minulý týždeň, deň po absolvovaní EK i STK.1 bod
-
Ber jed na to, že Ti to vypalovalo. Dokonce dost často. Časy, kdy filtr aktivně vypaloval až po více než 700km jsou pryč. Normálně nemáš jak postřehnout, že to vypaluje. Přece nebudeš každých deset kilometrů zastavovat a sledovat pokles otáček? Stejně nevíš, proč jsou zvýšené. Důvodů může být řada. Jestli chceš zaregistrovat vypalování, udělej to diagnostikou, nebo OBD adaptérem. Případně můžeš měřit teplotu výfukových plymů. Ta je notmálně u TDI kolem 350°C, leze až přes 400°C, když tomu řádně naložíš. Ovšem při regeneraci leze teplota až na cca 600°C a drží se tam několik minut. Podle teploty spalin poznáš spolehlivě vypalování filtru.1 bod
-
Informácia ide z motorovej jednotky, ktorá potom ovláda relátka na napájanie. Tam s kódovaním nepohneš.1 bod
-
Málo info o servisní historii. Kdy byla výměna svíček, palivového filtru, špatná baterie..... Jednoduchá diagnostika za pár korun elm327 + app. car scanner by mohla něco zachytit a pak to řešit.1 bod
-
Tak reálně co udělají je že připojí auto na diagnostiku, připojí se na servery VW stáhnou podle VIN jeden soubor a ten nahrajou do rádia za 10 minut hotové a servis má minimálně s 50% marží vyděláno1 bod
-
Ak by to nevypalovalo rok, tak uz mas auto v nudzaku a nepojazdne. Pravdepodobne si si len nevsimol, ze vypaluje DPF. Nie je to nic, co by mal clovek extremne sledovat - je to predsa auto 😀1 bod
-
Mas pravdu, dnes som si to odsledoval a presne je to ako pises. Uz mi je to jasne, dakujem ti1 bod
-
@brrrrmJj, dám určitě vědět, právě na tyto každodenní cesty je to jak dělané, právě jsme zatím kupoval jen jeden kus na vyzkoušení a pokud se to osvědčí, budeme kupovat do dalších rodinných aut :) @karlosx je to sice OT, ale snad když to nebudeme rozvádět nevadí :), zkus se podívat po Samsunsu S10 mini.1 bod
-
Otacky na volnobehu su 1100 a smrad z pod auta. Na opli som mal kontrolku, ktora ale svietila az vtedy, ak som 2 ci 3x vypalivanie prerusil. Vtedy ale bola uz aj hlaska nezastavujte motor, prebieha vypalovanie dpf1 bod
-
ano je to nejak kolem 10% za hodinu jak pise @Martab je to spis o tom pohodli, nemuset nic pripojovat na kratke trasy. ja jsem telefon zvykly dobijet denne takze by mi to ani nevadilo. trosku mi jen vadi ze Rapid ma jen jedno usb, pod radiem. mit ho v operce aby ta krabicka nebyla videt by bylo idealni. no a ted jeste sehnat nejaky telefon s android 9+ co neni velky jako placacka na mouchy...ale to uz je offtopic :)1 bod
-
Ano, samozrejme. Ja som nepisal ze vsetky podporuju, dokonca ani vsetky Bokero radia nepodporuju kameru. Bral som to len vseobecne ako oznacenie radii, nie presne modely a cisla jednotiek :)1 bod
-
Našiel som tu na fóre nejaký sumár o princípe PTC. Toto sa tu často rieši pri každom modely Škodovky od nepamäti. V odkaze priamo tu.1 bod
-
1 bod
-
... a ja byl tak stastny, ze se mi podarilo GreenDrive dat pryc :)1 bod
-
Pro zajímavost : během roku 2021 se u nás v ČR celkově prodalo 5205 kusů vozu Superb. Pouhá 3% z tohoto počtu (to je zhruba 156 vozů) si zakoupila soukromá osoba, jinak vše na firmu.1 bod
-
Omezení (hacky) pro AA: jednotka 5F (bez security code) ENG167428-ENG167510-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android omezit délku zobrazené zprávy => dát na neaktivováno ENG167428-ENG167512-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android auto bez zadávání textu => dát na neaktivováno ENG167428-ENG167513-nhtsa properties-nhtsa omezovací spínače pro android auto žádné přehrávání videa => dát na neaktivováno1 bod
-
Takze nakonec 129k, coz je cca 10,15% Obeslal jsem nekolik dealeru v rozumne dojezdove vzdalenosti a rekl bych, ze v moravskoslem kraji byla mnohem vetsi ochota k poskytniti slevy, nez ve zlinskem. Takze uz mam objednano - jen ta dodaci lhuta je celkem mrzuta.1 bod
-
Pro upřesnění. Denní světla, co jsou vedle mlhovek. Tak od toho spínače, co je vedle pojistek, už to vede jen přes pojistku 17, k žárovkám. V to nemůže být žádný fígl. Tak vadná jen pojistka a nebo ten spínač (pomineme-li přerušené vodiče). Ještě pokud nemáš START/STOP. Tam je to zase jinak. Možná jsi to zkratnul, když si tam dával ty ledky, tak se jen spálila pojistka. Měla by být 7,5A.1 bod
-
Von tady někdo zná značku BOSH? Kdy se už ty lidi z Atlasu Hub a Tlam naučej aspoň opisovat ty cizí slova, když už je neznaj zpaměti...?-1 bodů