Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/02/22 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Takhle to v průmyslové velkovýrobě nefunguje. Abys mohl "nařezat podle potřeby a tvaru", musíš na to mít stroj, se správnými přípravky, správně nastavený. Musíš mít nastavenou a vyřešenou kompletní logistiku, interní i externí. Musíš mít vyřešeno smluvně, musíš projít kvalitativní certifikací... To vše je proces na měsíce. Jako reálnější bych viděl výpomoc jiného závodu Grupo Antolin, kam se dočasně přesunou výrobní šablony a přípravky.2 body
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf1 bod
-
1 bod
-
Obecně oleje 5/0W30 se specifikací 507.00 jsou v této kategorii hlavně proto že se všeobecně většinou jedná o low saps , což u 5W40 bývá problém. Je to hlavně kvůli DPF filtru a EGRům kterým oleje xW40 můžou vadit. Nicméně jak bylo zmíněno jsou tu API a ACEA normy používané jinými automobilkami s mid sap obsahem a lijí se taky do motorů s DPF u jiných automobilek. Obecně tedy 5W40 olejem motoru neuškodíš, ale můžeš snížít životnost DPF filtru. Otázka je o kolik a jestli vůbec... @marfan Stav obou nafocených filtrů odpovídá jakémukoli filtru po cca. 8K+ km kdy už je u dieslů olej černý jak bota. Osobně bych si u druhého filtru tipnul spíš na zpackanou montáž (dle deformace, která tam byla evidentně od montáže) než přetáhnutí výměny. Každopádně prasárna co dodat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Neviem o teme Superb 4 a ty si sa pytal tu,tak preto aj tu odpovedam.Zdroj je ale ten najlepsi,priamo z Bratislavskej fabriky.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem to myslel. Ne zpožděné dodávky, ale objednávky podle nového "upraveného" ceníku. Také mám MR22 a mám filc, světlo a chlazení v přihrádce :-)1 bod
-
1 bod
-
Uvidím co napíše SA zákaznická sekce a pokud to zamítnou tak na ně kašlu a opravím to jinou cestou.1 bod
-
Ty dvě od ABT výše jsou manuál, tedy MQ250, ale ten má také limit 250Nm. Jestli dělali i stejnou verzi s DSG netuším.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tvl to som fakt taky pako? :D :D :D inak predtym som mal fw asi 09xx a ten C Arab tam tiez bol... idem to skusit, hned pisem :D no ano, fakt to zmeni skin. len ja som si myslel ze to bude ten kockaty farebny jak na sklenenom columbuse :) ale aj takto dobre, dik1 bod
-
To velkej.tom: Ano objednal. Myslím si, že ty problémy jsou spíš SW rázu a snad se ve Škodě pochlapí a zapracují na tom. SW je snadnější vyměnit než HW. Už jsem také tady na Foru četl pár zkušeností, kdy si majitelé to zařízení dodatečně dodělávali a předělávali. S tím virtuálním cokpitem je Amundsen velmi příjemný na používání (kdyby bylo zrcadlení na přední sklo, bylo by to dokonalé). Zpátky k Amundsenu, co můžu vytknout je, že jsem musel kolem toho hodně nastudovat a vyzkoušet, a to mám určitou zkušenost s počítačem, tabletem, telefonem, gps přístroji, pokud jde o používání a nastavování. Nevím, zda váháš mezi Amundsenem nebo Columbusem či Swingem, já tady mluvím o Amundsenu, ty druhé neznám. Moje zkušenost ze servisu také je, že to jsou odborníci na strojařinu, se SW moc neporadí, nevědí si rady. V tomto Foru vidím velký přínos právě v této oblasti, která se velmi rychle vyvíjí. Ale ne každý rozumí počítačům. Trochu mně to připomíná dobu v roce 1990, kdy každý, kdo měl díru do pr.... stavěl počítač a programoval. Ale také si vše brzy sedlo. Přeji šťastnou ruku.1 bod
-
1 bod
-
Spojit se s řídící jednotkou 6D - výklopné dveře 04 - Základní nastavení vyberte položku v menu – IDE02176 - nastavení úhlu výklopných dveří nepřerušovat komunikaci stisknout spínač kliky dveří, dveře se začnou otevírat a po celou dobu je slyšet pravidelné pípání dveře dojedou na koncovou polohu, zde je nutné dveře ponechat až po dobu, než se ozve dvakrát rychlé pípnutí stisknout tlačítko na dveřích pro zavření, po celou dobu zavírání bude slyšet opět pravidelné pípání až do doby úplného zavření a zajištění zámku ukončit základní nastavení 06 - ukončení komunikace1 bod
-
Základní nastavení mají určité funkce v autě, které jsou v nějaké jednotce. Třeba základní nastavení elektrické sedačky, základní nastavení automatického dojezdu bočních oken apod. Tady je to myšleno specificky pro jednotku pátých dveří (diagnostická adresa 6D). A to je fakt, zapomněl jsem napsat, kterým tlačítkem. Myslel jsem to na kufru, zevnitř. Dělal jsem to základní nastavení pouze jednou a absolutně si nepamatuji už, jak ta procedura byla. Vím, že u Octavie stačilo zapnout základní nastavení a nechat dojet ty dveře do obou krajních poloh, ono si to na mě zapípalo, že je to úspěšné a bylo hotovo. Zda to jde nějak spustit bez diagnostiky, to netuším1 bod
-
Tak si odpovím sám, a pro ty kdo bude jednou řešit tento problém, konektor je schovaný hned za sloupkem pátých dveří pod plastem kolem okénka, ale nestačí pouze povolit stropnici je třeba povolit plasty odspoda takže kryt středu kufru, povolit madlo háčku odjistit a vyhnout tento kryt pak jde vycvaknout i ten kryt který potřebujeme a celé to jde opatrně vyhnout, vznikne prostor tak na jednu ruku, pak stačí vyvěsit ten konektor z držáku směrem nahoru a vznikne lepší prostor na manipulaci. Dle stavu to čeká asi každého kdo aktivně používá kufr, jako třeba žena, kdy každý den vozí děti na tréninky, první vzpěra to odnesla v záruce v cca 95tkm a druhá v cca 108tkm1 bod
-
Nevím jak pro převodovku, ale pro motor je určitě zdravější jezdit na 2 válce (na to je stavěnej), než ho podtáčet na 4 válce...1 bod
-
Tak vytlumení haubny je poznat i uvnitř. Jinej zvuk a hlavně tišší. Ani jsem nečekal, že to bude uvnitř poznat. Opak je pravdou👍1 bod
-
@Kovar však také co by měli říkat ? ten odpojený konektor nemá s STK vůbec nic společného.1 bod
-
Tome děkuji za hezký příspěvek!!! A taky za uzdravení😀 Jeden den 38 a druhý den jsem štípal dříví 🤣 Chřipka je horší. 15 let jsem nemarodil, tak si to protahuju. Jooo Karoq, v mých očích nejkrásnější škodovka. Mít prachy navíc, hned bych ho bral☹️😀 Ale zase děcka velké, dospělé, a z 95% se Scalou jezdím sám di práce. Tak škoda tahat něco většího. Ale Karoq je mazec a vždycky slintám když ho vidím. Takový akorát. Kodiaq už je kráva. Tlumení alespoň dveří mě taky čeká. Ten zesík ty kmitačky pěkně protáčí a přinejmenším tapec to chce polepit. Do bitumenivé fólie přímo na plech se mi moc tedy nechce. Drbačka, rozebíračka, hmotnost... No nevím. Na S2 jsem měl na prasáka vyfoukanejch asi 8 tub montážní pěny do tapecu. Zdrsněn plast a hezky ořezáno. Hrálo to velmi velmi luxusně a na plechy jsem vůbec nešáhl. Možná odhlučňujete kvůli hluku, ale pro mě je priorita muzika. Na to jakej jsem starej zmrd, tak to někdy solím jak teenager 🤣🤣🤣 Ty okna u Rapida. Slyšel jsem, že rapid je co se týče komfortních funkcí hodně očesanej. To ve Scale jde dokodovat bez výměny jednotek (nebo bez přehrání s vcp) skoro vše!!! Je to jak octa nebo supík. Až jsem byl překvapen 👍1 bod
-
Také se přidávám mezi čekatele, objednán Sportline Exclusive 1.5ka TSI s DSG, barva stříbrná. Uvidíme, kdy se dočkám😀1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod