Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/22 ve všech sekcích
-
U mě se objevila kombinace závady EPC a ACC po startu. Chcípnutí a znovunastartování pomohlo a toto se mi stalo asi 2x během tří měsíců. V servise diagnostika a vyměnili snímač otáček vačkového hřídele - že prý nějaké kusy mohou dělat neplechu. Zatím to jede OK.2 body
-
to spíš model Super skončí úplně, ano, dobře už bylo... ale jak píšeš, já se také svého FL L&K vyrobeného 19.7.2019 a na značkách od 1.8.2019 nehodlám hodně dlouho zbavovat, možná první auto, se kterým půjdu jednou na STK a mpak si ho ještě hodně dlouho nechám... jen mě trochu mrzí že nemám 360 ° kameru (ta se dá klidně dodělat), ale co jsem tu četl a bavil se s prodejcem, stejně se na ni nedá moc spoléhat, jak je nepřesná ... aby mě přesvědčil Superb IV, to by musela být hooodně velká bomba a hoodně dobrá cena... takže ano, kupovat dokud jsou...2 body
-
nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde, máte někdo v nové S III tyto háčky - v kufru v zadním úchytu kotvícího systému dětské sedačky? viděl jsem že to mají nová auta, tak jsem hned objednal u prodejce 57A867785A - jinak to mají i v OB - třeba se to taky bude jako tip někomu líbit, kdo to v autě jako já nemá1 bod
-
Takze závada Start Stop s kontrolou ESC, bez nouzáku = přehrání SW řídící jednotky motoru. Snad konečné řešení.1 bod
-
Na to, že máme dízl, kterého jsem se trochu bál, tak mám stejnou zkušenost jako csabac. (clona na chladiči proces ještě zlepší)1 bod
-
Ja mam presny opak, kuri paradne a rychlo. Ale mam tdi s ptc. Za 3min je auto vykurene a detom dozadu fuka cez stredove fukare vzadu tiez teply vzuch. Ale ja mam stale plnu automatiku a upravujem len teplotu medzi max pre rychlovyhrev a navolenou po vyhreve. Za mna najlepsie kuriace auto co som kedy uzival.1 bod
-
Vzhladom k dnesnej dobe,kedy sa optimalizuju naklady a od montaze sa vyzaduje co najrychlejsia a co najjednoduchsia zastavba do auta,bude uchytenie identicke a v okne bude vsadena iba navyse ta akusticka ochrana.1 bod
-
Napada me - na tom stredovem sloupku vzadu - neni nahodou "zavreny" privod vzduchu dozadu ? Kdyz jsem Skalcu kupoval tak si taky deti vzadu stezovaly ze je tam zima, ale pohrali jsme si s temi vydechy a od te doby si nestezovaly :) - jen napad. Jinak klimu mame climatronik, tak co se s tim trapit - od toho je - zapnu vse na auto A/C stale zapnuta (zima/leto) a volim jen teplotu, vic me nezajima. Krasne to funguje i kdyz se vlivem venkovniho pocasi (dest vlhko...) zacne mirne mlzit predni okno, tak behem chvile je videt jak nejaky senzor zjisti problem a zacne resit. A to je prave ten luxus. Nikdy jsem nevypinal ani na predeslych vozech a ze by byl problem s vyparnikem a zapachem jsem nikdy nezaznamenal....prece si z climatroniku neudelam dobrovolne manualni :)1 bod
-
Davam protikvalt podle toho jak parkuju jako pojistku k rucce. Navic jen se zarazenou zpateckou zamknu construct. Jen na rychlost mi zasadne parkuji v AS. Ja rvu rucku vzdy na krev, od toho tam je ;-) Jo, obcas dojde i na ten spalek pod kola...1 bod
-
Včera jsem řešil zadní stěrač,při zmačknutí od sebe nic,když jsem zmačknul ještě víc,jakoby zadní stěrač s ostřikem,tak se rozběhly přední stěrače.hned jsem po přečtení fora zkontroloval pojistky,ty byly v pořádku.Zkusil jsem nanečisto jiný motůrek,měl jsem jeden starší a taky nic.Přední fungovaly tak,jak měly.Nakonec to bylo páčkou stěrače.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Řekl bych, že to sklo je stejně silné. Jen je ze dvou částí a slepené folií. Když nezapomenu, změřím přední vs. zadní.1 bod
-
To je nějaká ptákovina ne? Alespoň já měl za to, že SOS nouzové volání má svoje nezávislé připojení a využívá vestavěnou SIM. Nikoliv tedy, že by to mělo cokoli společného s telefonem uživatele.1 bod
-
Zdravím, já to mám vyřešené s přední kamerou, na které mám připojenou i zadní kamerku...je to jen malá kamera, která snímá co se děje za autem a vše se nahrává k přední kameře na kartu1 bod
-
"Cost cutting" v praxi alias dobře už bylo. Taky by se mi to nelíbilo, nicméně já měl ještě štěstí a objednal jsem v pravý čas a vypadá to, že se auta jen tak zbavovat nebudu. A souhlasím s tebou. Nicméně poptávka i tak stále převyšuje nabídku a tím pádem se změn k lepšímu jen tak nedočkáme. Jakmile to lidi přestanou kupovat, budou s tím muset něco udělat, ale na to jsme malí páni, bohužel...1 bod
-
Nizky tlak: https://wirer.sk/f3_hadicka-ostrek-oprava/ Oneskorenie striekania: https://wirer.sk/f3_spatny_ventil/1 bod
-
@whitecoat Porovnaval som ako sa S3 menil v case. Mal som MR2017 a teraz mam MR2021. Mnozstvo veci bolo a uz nie je v S3. A zaroven niektore veci neboli a uz su. Pointa je inde, a to trapne osekavanie vybav/features napriek pomerne razantnemu narastu ceny.1 bod
-
Myslím, že by to zde mohlo zůstat jako memento pro ty, jenž si budou vybírat nové auto, aby pak nebyli překvapení co všechno nemají v ceně. A hlavně co tam již dnes ani mít nemohou.1 bod
-
Ahojte. Otestoval som OBDEleven s úspechom. Skúste pozrieť aplikácie na https://obdeleven.com/en/supported-vehicles kde je popis vecí, ktoré je možné urobiť pomocou OBDeleven. Otestované, ja som si aktivoval napr. VRS cocpit. Predtým som mal "až" dve varianty virtual cocpictu, dnes mám po aktivácii štyri. Som zvedavý, kedy bude možne odomknúť SFD aj v VCDS..1 bod
-
Za parkování jen se zařazenou rychlostí ti poděkuje rozvodový řemen.1 bod
-
Bez urážky, ale vzhledem k tvým znalostem zajeď raději do servisu👍1 bod
-
Fotku nemám, ale pokud chce člověk nějaký fakt pevný držák na telefon bez obav o ulomení lopatky výdechu, tak připadá v úvahu ProClip od Broditu: https://www.brodit.cz/drzak/855485/brodit-proclip-montazni-konzole-pro-skoda-octavia-iii-18-21-na-stred.html A na to už jde potom chytit třeba přímo Brodit držák, nebo nějaký jiný levnější. Taťka má toto řešení u O II FL už x let a ten ProClip drží jak přibitý. Jinak já osobně díky Apple CarPlay vždycky telefon vrazím dolů do přihrádky a více se o něj nestarám. Cokoliv jiného, co CarPlay nepodporuje (např. zpátky na různých komunikátorech a tak), řeším až po tom, co zastavím1 bod
-
Proto vždy zvu, k měření zdarma či se slevou pro porovnání. Potom to je ok. Dost těchto firem má brzdu, která není slyšet. Asi perfektní odhlučnění. Zrovna s DP jsme před časem měřili. Seata někde na 260 PS a krouťák vyšel stejně a výkon nám ulít o 3 PS, a to si myslím je ok. A mělo by to tak být. Ale už to neplatí o Jarovu kde mají také MSR, či Technology. Tam lítají hausnumera. Možná obsluha??1 bod
-
Ano přesně tak! Už se to tu psalo na první straně. Na Scale mít ac Climatronic trvale zapnuto!!! Pokud není ac potřeba tak kompresor nebere nic. Stejně se točí i když je ac vypnuté. Tady nemá absolutně smysl ac vypínat!!! Stejně se stále spouští a furt lézt do menu je vopruz. Ten snímač vlhkosti funguje dobře. Je to humidity senzor. Jednou je to automatické tak to nechat. Také jsem dělal ze zyku, že jsem ac vypínal jako wormer. Zbytečnost, klikání navíc! Spojka kompresoru zde funguje úplně jinak...0 bodů
-
chci a chci ... a dupnu si nožičkou. ale co před tím zkusit tzrošku přemýšlet? většinou kdyz chci odstranit námrazu z předního skla, chci to co nejrychleji. a rovnou to chci odstranit i v zadu. proč bych to měl ovládat třema různejma tlačítkama?-1 bodů
-
A to je problem jet někam 60 km? Naopak, poradil jsem ti dobře, chce to být trochu akční, když máš o něco zájem. Budeš kupovat auto za za skoro mega (pokud ho tedy nedostaneš jako pracovní nástroj) a dělá ti problém 60 km a nakonec pojedeš za někým na kódování nějaké drobnosti 150 km... . Co asi z fotek poznáš? Když to někdo hodně dobře vyfotí, uvidíš že je to sklo, fólie, sklo, když blbě, neuvidíš nic... Fólie je jakoby zapuštěná, tedy pocitově je na hraně mezi skly mezeza. Normální sklo je na hraně celistvé zbroušeně jako by do boblouklu. Mám ty skla už na třetím autě, takže vím jak vypadají, jak se to dá interpretovat neznámému a fotkám bych tedy moc nevěřil, když bych se měl rozhodovat. To samé názory od druhých, 10 lidi 10 názorů. Asi tak...-1 bodů
-
-1 bodů
-
-5 bodů