Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/22 ve všech sekcích

  1. Tak včera úspšně dokódováno díky @kvetosm. MR2019 Style+ . V okolí Prahy doporučuji. Dodatečné setření kapek na čelním skle. Dotankování v litrech v maxidotu Asistent rozjezdu do kopce Zadní světla při denním svícení Stopky v menu Maxidotu ESC možnost vypnout a ASR vypnout Offroad menu + mi ještě navíc nakódoval zavření okna po vypnutí klíčku Zkusil i stahování okna přes dálkové ovládání a to nefunguje, ale ani jsem to nechtěl. Bylo to spíš na zkoušku.
    3 body
  2. Tak konečne po vyše mesiaci je auto doma, pojazdné. Analýza ukázala na poškodenie čerpadla vstrekov. Oprava našťastie v rámci predĺženej záruky, lebo ináč je to cena štvrtiny auta. Ešte nemám doma správu z opravy, ale vymenili čerpadlo AdBlue, vstreky - čerpadlo, trysky, rozvodné potrubie. Vyčistená nádrž a príslušné potrubie prívodu paliva...
    3 body
  3. Lidi sice jezdí pomaleji, jenže jim jaksi někdo zapomněl říct, že důležitá je plynulost... V posledních 14 dnech se mi už několikrát stalo, že jel někdo včelo kolony 70-80 a neustále to střídal. To potom dojede člověk se spotřebou vyšší než kdyby jel stále a plynule stovkou...
    2 body
  4. Stavitelna je skrz ohrevu motora. Ked je zavreta, tak je odpor vzduchu vacsi a aerodynamika horsia. No skor sa zahreje motor s tym dosiahne pracovnu teplotu, kedy su emisie najnizsie. Potom sa lamely otvoria pre aerodynamiku. Dalsie kurvitko, co ked odide po zaruke bude drahe a vyseru sa rovno na opravu
    1 bod
  5. Takže nejspíš reklamace , mám záruku 5 let nebo 100 000 km takže zajedu do servisu
    1 bod
  6. Úplně první post od neda... Ty obrázky... 😉 Taky jsem si toho prvně nevšimnul. Pak jsem s tím šikulou telefonoval a vysvětlil mi to. Nahoře jasné - šroubky, dole se strčí ten užší odlamovák do štěrbiny co skoro není vidět. Jde to snadno.
    1 bod
  7. Zákon č. 465/2006 Sb. Hlava II § 18 (2)/b) Řidič nesmí omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním. Možná kdyby mu PČR naúčtovala adekvátní příplatek... Bohužel s tím se budeme teď setkávat asi častěji... Jak správně podotknul @stanmar jsou prázdniny v mnoha krajích, což přináší běžné výkyvy provozu. Třeba D1 o víkendu byla plná až až...
    1 bod
  8. No když má půlka Prahy prázdniny, bude to spíše tím.
    1 bod
  9. Ano. Sice jsem to do teď nepotřeboval, ale tak když už se kódovalo, tak jsem si to nechal nastavit.
    1 bod
  10. Jaký je rozdíl mezi přisvěcováním do zatáček a přisvěcováním při odbočení?
    1 bod
  11. To vše záleží na prodejci co ti dá jako dárek, nebo za zvýhodněné ceny. Registrace stojí čas a peníze. Já ji měl jednou zdarma jako bonus, dobrých 800. Gumové koberce a výbavu mi dali vždy. Za zástěrky jsem si rád připlatil, protože mě estetické pózy moc neberou. Věčný boj. Sundat se přece dají vždy. U nás se sype i inertem tak vím jak vypadají omlácené hrany podběhů a prahů.
    1 bod
  12. Já to vidím tak, že kdo musí, pojede při jakýchkoli cenách. Kdo nemusí, určitě omezí. Ale pokud budou ceny dál stoupat, nebo dlouho stagnovat, omezí cesty i ti, kteří teď musí - prostě to pro ně nebude rentabilní...
    1 bod
  13. 1.0 TSI 81kW je opravdu dobrý motor. Pokud ale nejsou peníze problém, tak není co řešit. Přecházel jsem z 1.0 TSI na 1.5 TSI, proti litru nemohu říct špatné slovo, ale zpátky už ne.
    1 bod
  14. HTP a TSI jsou výrazně rozdílné a určitě se tříválce neboj, na Fabii stačí a tříválec je pěkně utlumen. Ale 1.5 TSI je prostě ve všech ohledech lepší a spotřebu má cca stejnou. Tedy pokud není problém vyšší pořizovací cena, volil bych jednoznačně 110kW. DSG je u 1.5 TSI odladěná pěkně, u litru má někdy tendence ho podtáčet (u 1.5 TSI taky drží klidně 1500ot. ale ten to na rozdíl od tříválcového litru zvládne).
    1 bod
  15. Tak jen doplním podařilo se mi usmlouvat slevu a s tou jsem celkem spokojený. Ceníková cena 688 900 Kč sleva 13% + povinná výbava a koberce víc se bohužel nedalo. Dodání snad na podzim říkal prodejce tak jsem zvědav. Cena je stejná jak na úvěr tak v hotovosti.
    1 bod
  16. Nic ve zlém, ale asi víc než tvůj "dotaz" po devíti dnech od posledního příspěvku v tématu. V zásadě změna poskytovaných slev proti ceníkovým cenám je dost významný prvek rozhodování a dá se považovat v jistém slova smyslu i za změnu ceny. Neviděl bych to tedy jako úplný off topic. Pokud to tu moderuješ, tak to asi v klidu promaž, nikdo se teď už asi zlobit nebude.
    1 bod
  17. Klidně to může být tou lambdou, motor po pár sekundách po startu přejde na lambda regulaci a pokud mu hlásí falešně bohatou směs, tak sníží dávku paliva a otáčková regulace už to nemusí stihnout uregulovat a motor zhasne.
    1 bod
  18. Dobrý deň, chcem sa podeliť o skúsenosť. Mám Karoq 1,6 diesel, automat, najazdené 35000 km. Doteraz veľká spokojnosť, auto svižné, výbava, elektronika super. Až približne pred 3 týždňami na diaľnici v plnej rýchlosti 130 km/h, prestal reagovať plynový pedál a už som len zastavil pri krajnici. Elektrika fungovala, ale už nešlo naštartovať. Bez nejakej výstražnej kontrolky. Nasledoval odťah do najbližšieho autorizovaného servisu s využitím asistenčnej služby. V servise najskôr vymenili čerpadlo močoviny (AdBlue), čo sa ukázalo, že nebolo príčinou, tak začali pátrať po elektrike. Napokon, po týždni a pól ma informovali, že podľa pokynov výrobcu je potrebné vymontovať a poslať na analýzu vstrekovacie čerpadlo aj s tryskami, či tam nebola zlá nafta. Informovali ma, že analýza má trvať cca 3 týždne. Naftu v mieste bydliska tankujem vždy na tej istej benzínke Slovnaft, rovnako aj pred touto poslednou cestou. Podľa informácie z miestneho aut. servisu nemali nejaké výskyty porúch spojené s nečistým palivom. Pred, ani počas tejto jazdy som nemal problémy, ktoré by (podľa môjho neodborného posudku) mohli indikovať upchatie trysiek - zvýšená spotreba, zvýšené chvenie motora, alebo rázy. Auto vypovedalo v plnej rýchlosti, bez zatrasenia, bez varovnej kontrolky. Celkom som mal šťastie, že som bol v pravom pruhu diaľnice. Čakám na doriešenie.
    1 bod
  19. Jak tu již někdo psal. Vzhledem k tomu, že ŠA všude vykládá, jak je SUPER vozidlo servisovat v autorizovaných servisech, neboť se tím zvyšuje jeho hodnota kvůli známe historie při výkupu a blablablabla… V salonu, kde jsem kupoval svého stávajícího Karoqa za nemálo peněz, jsem chtěl prodat protiúčtem, pravidelně v autorizáku servisovanou, Octavii 3 s čerstvou, ten den provedenou technickou. Šel jsem tam s tím, ze auto je v bezva stavu a chci za něj 200000,-. Nabídli mi 180000,- a bez bonusu na kupované vozidlo, neboť už smlouva byla na nové vozidlo z dealerství podepsána. Odjel jsem pryč a řekl jsem si, že zkusím AAA. Po 2 hodinách v AAA jsme si plácli za 215000,- Tolik asi k výkupu ve Škoda Plus a Trade-in bonusu…
    1 bod
  20. Fabia III od 1.2. zrušení HB a výbav Scoutline, Monte Carlo a Style model Combi Tour z Active a Ambition + 1000,- pro Active navíc - vkládané koberečky MaxiDot přišla o senzor světel pro Ambition - nově kola Cygnus místo Matone paket Ambition plus - navíc multifunkční volant, levnější o 1600,- nový paket Ambition TOP za 23900,- Ambition Plus a navíc Surround se 6 reproduktory, Smartlink, zadní PDC, výškově stav. sedadlo spolujezdce nový paket Ambition Premium 35900,- Ambition TOP a navíc ACC, přední PDC, couvací kamera nový paket Klima pro Ambition za 9900,- Vyhřívaná sedadla a trysky ostřikovačů, Sunset nový paket Klima TOP pro Ambition za 21900,- Klima + Senzor světel a deště, Climatronic, El.okna 4x nový paket Navi pro Ambition za 24900,- Amundsen, Bluetooth, eCall, Surround, hlasové ovládání nový paket ochrana cestujících pro Active 11900,-, Ambition 8900,- Asistent hlídání mrtvého úhlu, Asistent rozjezdu do kopce, Front Assist (pouze ACTIVE), Rozpoznání únavy řidiče (pouze AMBITION) nový paket Interiér pro Active za 11900,- Vyhřívaná přední sedadla, Sunset, Loketní opěrka vpředu + 2x USB vzadu, Výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, Vkládané tkané koberce vpředu a vzadu, Vyhřívané ostřikovače čelního skla nový paket Exteriér pro Active za 14900,- Kola z lehké slitiny 6J x 15" Cygnus, Bezpečnostní šrouby kol, Přední mlhové světlomety, Top LED zadní světla paket Black pro Ambition za 23900,- Černě lakovaná mřížka chladiče a kryty zrcátek, Kola z lehké slitiny 7J x 16" Vigo (černá), Bezpečnostní šrouby kol, Bi-LED přední světlomety a Top LED zadní světla - světelný a dešťový senzor + 1000,- - asistent dálkových světel + 2000,- - výsuvné integrované ostřikovače světlometů nově pro Ambition + 400,- - nový Simply Clever paket s mezipodlahou (síťový program, pružná odkládací schránka, odpadkový koš, mezipodlaha v zavazadlovém prostoru) za 5900,- - startování tlačítkem pro Ambition za 4500,- - ACC nově i Ambition za 13800,- - sportovní volant nejde objednat
    1 bod
  21. › Zaměřeno na soukromou klientelu: akční modely SCALA, KAMIQ a KAROQ pro rok 2021 přinášejí zákaznické výhody v řádu desítek tisíc korun › Nová generace modelu OCTAVIA nadále k dostání za skvělých 456 900 Kč › Poslední skladové kusy akčního modelu ŠKODA FABIA 125 let za ceny od 294 900 Kč ŠKODA Česká republika vstoupila do nového roku o měsíc dříve než kalendář. Její nejoblíbenější modelové řady nabízejí autorizovaní prodejci v provedení modelového roku 2021, který přináší bohatší výbavu a další zákaznické výhody jako bonus za výkup, financování se ŠKODA Financial Services s nulovým úrokem, slevu na balíček služeb Mobilita PLUS nebo zajímavé výkupní bonusy v řádu desítek tisíc korun. Současně s tím byl ukončen prodej akčních modelů 125 let. V dealerské síti lze ještě sehnat poslední kusy ze skladových zásob. Akční model SCALA vychází z výbavového stupně Ambition a je dostupný pro všechny motorizace s výjimkou verze G-TEC s pohonem na zemní plyn. Oproti standardní specifikaci dostává zákazník navíc výbavu v hodnotě 18 300 Kč, do níž patří šedý dekor interiéru Latice, specifický látkový potah, chromové lišty, 16palcová litá kola Orion s bezpečnostními šrouby, vkládané koberečky vpředu i vzadu, multifunkční kožený volant, vyhřívání předních sedadel a ostřikovačů čelního skla, elektricky ovládaná zadní okna, Sunset, zadní parkovací senzory, 2 USB-C vzadu, Smartlink, 8 reproduktorů a TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli směru. Doporučené prodejní ceny startují na částce 417 900 Kč, přičemž zákazník získá ještě výkupní bonus TRADE IN ve výši 20 000 Kč, slevu 5010 Kč na balíček služeb Mobilita PLUS a v případě financování se ŠKODA Financial Services úsporu až 32 615 Kč. Celkové zvýhodnění akčního modelu SCALA tak může dosáhnout až 83 200 Kč. Také akční model KAMIQ vychází z výbavového stupně Ambition a dá se pořídit se všemi dostupnými motorizacemi kromě varianty G-TEC od 427 900 Kč. Nad rámec běžné specifikace získává zákazník šedý dekor interiéru Latice, specifický látkový potah, chromové orámování, 16palcová litá kola Orion s bezpečnostními šrouby, vkládané koberečky vpředu i vzadu, dekorační nástupní lišty vpředu, kožený paket pro multifunkční volant, hlavici řadicí páky a ruční brzdu, vyhřívání předních sedadel a ostřikovačů čelního skla, elektricky ovládaná zadní okna, Sunset, zadní parkovací senzory, 2 USB-C vpředu a 2 USB-C vzadu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, 8 reproduktorů a TOP LED zadní světla s animovanými ukazateli směru. V tomto případě má produktové zvýhodnění hodnotu 17 700 Kč a při vyčerpání všech benefitů zájemce ušetří stejně jako u akčního modelu SCALA až 83 200 Kč. Akční model KAROQ je odvozen od specifikace Active a na českém trhu je dostupný s pohonnými jednotkami 1,0 TSI/81 kW, 1,5 TSI/110 kW a 2,0 TDI/85 kW za doporučené prodejní ceny od 549 900 Kč. Výbava navíc zahrnuje 16palcová litá kola Castor, dojezdové rezervní kolo s příslušenstvím, parkovací senzory vzadu, tempomat s omezovačem rychlosti, Jumbo Box s přední loketní opěrkou, vyhřívání předních sedadel a dvouzónovou klimatizaci Climatronic. To reprezentuje produktovou výhodu 34 300 Kč, k níž lze načítat další benefity do celkové výše až 122 090 Kč. Speciální nabídka se vztahuje na model ŠKODA KAROQ SPORTLINE, u něhož je zákazníkům k dispozici celkové zvýhodnění až 101 400 Kč. To čítá produktovou výhodu v hodnotě 7 400 Kč, při výkupu vozu je k dispozici bonus 25 000 Kč. Součástí akční nabídky je sleva 9 010 Kč na balíček služeb Mobilita PLUS. S financováním ŠKODA Financial Services ušetří zákazníci oproti běžným podmínkám až 49 139 Kč, získají úvěr s nulovým úrokem a bez poplatku za sjednání a další slevu na pojištění schopnosti splácet se zvýhodněním až 10 851 Kč. Rovněž bestseller značky ŠKODA vstupuje do roku 2021 s akčním modelem. Ten nahrazuje dosavadní verzi OCTAVIA 125 let při zachování shodných prodejních cen a výbavových specifikací. To mimo jiné znamená skvělou startovací cenu 456 900 Kč za liftback a 496 900 Kč za kombi. Akční model OCTAVIA v obou karosářských variantách lze pořídit s rozsáhlou škálou motorizací 1,0 TSI/81 kW, 1,0 e-TEC/81 kW, 1,5 TSI/110 kW, 1,5 G-TEC/96 kW a 2,0 TDI/85 kW.
    1 bod
  22. ...takže dány : H8 - https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-H8-H11-Led-HB4-9006-HB3-9005-Fog-Lights-Bulb-1200LM-6000K-White-Car-Driving/32822360175.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.NiAfBc ...výsledek - jo a nehlásí chybu :
    1 bod
  23. To, kde nabidli nejvyssi cenu na ojetinu nema s historii servisu nic spolecneho a s akcnima nabidkama u vubec. Tak to tady laskave nezasirej, ty "nemalo penez".
    -1 bodů
  24. Ku*va zas ty jejich emise 👹 Hlavní díra do motoru je ale přeci ta nahoře. Takže ne zimní clona, ale ekoteroristická clona. Edit: V tom případě nechápu proč je clona stavitelná? Jako, že dneska budu ekologickej a zítra ne? Nevím nevím. Kvůli tomu to nebude.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...