Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/22 ve všech sekcích

  1. Ajo tak to jste vy dva co objednávali pár dnů od sebe a mají dodání (skoro) pár let od sebe :) @filda88 @cross @roman.semora mno kdybychom my zůstali u původní objednávky, tak máme teď za sebou 7. měsíc čekání a ještě by nás pravděpodobně jednou tolik čekalo... Kolega s dodáním 2 měsíce měl pěknou kliku no :)
    2 body
  2. Odpovím za něj. On se jde občas projít a vysává z lidí okolo štěstí. Dealer to nepochopil taky a netuší, jak se to mohlo stát. Žádný slot se mu neuvolnil - prostě to Škoda zaplánovala. Já mám teda jinou konfiguraci (1.5 Style DSG), objednáno u stejného dealera o 3 dny později a termín 02/2024.
    2 body
  3. @OndřejČer11 Čemu nerozumíš? Jasně ti řekl, že nemáš pravdu. A myslíš si, že tady bude veřejně reportovat, kde přesně získal znalosti o výbavě a výrobě? Tvé znalosti jsou evidentně chabé - kdes na to vůbec přišel, že je tam lepší odhlučnění a že Monte Carlo je o level lepší než Ambition? Už jen tím jsi projevil zásadní neznalosti výbav škodovek. Co jsi pro ostaní a forum udělal, že se tady chováš tímto stylem a utrhuješ se na lidi, kteří tady pro ostaní už něco udělali? Tak se uklidníme a začneme normálně diskutovat.
    2 body
  4. Nevim ... Akce -30 gr. konči se dnes. A co bude dal to nevim. Mam ještě 2 slevové kupony. Držim je možno budou ještě platit Ve městě n95 načepaš za +/- 6.60 zl a naftu kolem 7.09
    1 bod
  5. Moje denní dojíždění Opava-Ostrava přes šest jiných obcí na trase celkem potěší a vypadá třeba takto ;-)
    1 bod
  6. Já také nesdílím nadšení v MB a s tímhle tak nějak souhlasím : https://www.autickar.cz/clanek/skoda-vision-7s-festival-tisickrat-ohranych-napadu/?consent=CPX-u0APX-u0AD3ACCCSCeCgAAAAAAAAAATIAAAAAAAA.YAAAAAAAAAAA&sznclid=vdTZgI-Mi4qFjo2IjIyOi4-KjI2FiYTByYCMi46Fj4yJjYqOk4mNjMHJ2ICMi4uMhIiMiomFk4iJj8HegIqMhfyKjfuP_on_i_uKiYyKi_mE-f-K-I_4ifv4ioX5&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
    1 bod
  7. Včera oznámili, že Facelift bude uveden na trh v roce 2024. Jsem zvědavý jaká bude čekačka v roce 2024 na současnou generaci.
    1 bod
  8. Když si představím jak jsem 10/2018 konfiguroval předváděčku; ta 1/2019 dorazila na salon kde se na letních schovala dovnitř, 4/2019 jsem ji dostal do užívání a 6/2019 jsme řešili přepis. Tehdy mi to přišly jako nekonečné měsíce a teď už mám vlastně výročí 12 měs od objednávky a říkám si, že je to ještě relativně v pohodě.
    1 bod
  9. @kober Viz výše odpověď od @cross. Jen bych dodal, že mluvil i něco o tom že mají (asi, nebyl si taky jistý) pro různé výbavy napočítané díly, případně varianta 2, že jsem se trefil do nějaké zrušené objednávky. Jinak to absolutně nechápal a říkal ať si jdu rovnou vsadit sportku.
    1 bod
  10. Když pominu ceny energií, tak stejně. Oznámení MB o kompletní elektrifikaci, není nic jiného než oznámení zrušení automobilového průmyslu v ČR. Je jasné že jejich produkce vozů klesne o nějakých 80-90%. Nyní se ukazuje, že dotování automobilového průmyslu v ČR během covidu, bylo vyhazování peněz oknem. Kdyby ty prachy raději narvali do průmyslu, který u nás má budoucnost... Ale to ne, raději vypláceli nadprůměrné náhrady mzdy pracovníkům škoda auto... Se tu vlastně za 20 století nic nezměnilo... silnější pes m*dá.
    1 bod
  11. Je to tak. Rozdíl v ceně TOP2.0 a TOP2.0 PREMIUM byl 12000 kč (po slevě pro mě asi rozdíl 11000 kč). A rozdíl byl jen v těch kamerách. Uvidím jak to nakonec dopadne. Samozřejmě se mi to nelíbí, ale pokud to auto bude mít vše ostatní jak má, tak ho neodmítnu kvůli 6000 kč.
    1 bod
  12. Škodovka asi již ztratila pojem o realitě, tedy minimálně o tužbách a přáních zákazníků. Tedy ústy svého nového šéfa tvrdí, že v roce 2030 bude 70% její produkce čistě elektrifikováno. Jen Kodiaq a Superb mají mít nějaké ty spalovací motory i po roce 2030, spalovací Octavii pravděpodobně čeká jen facelift v roce 2024, jinak vůbec nic. Fabia, Karoq, Octavia, Scala, Kamiq to vše má být dále jen s elektromotorem a baterií, některé z těchto typů vozů asi nebudou vůbec. Nová elektrická Fabia má stát od cca 570.000,- Kč. To tedy opravdu nevím, jak toho chtějí dosáhnout, když taková očesaná a v Číně vyrobená Dacia Spring v současnosti stojí od 500.000,- Kč výše? Takže asi kupujme, od roku 2030 si ty spalováky od Škodovky moc nekoupíme, nebo koupíme, ale s cenovkou na beton převyšující 1 milion Kč a více. Tečka, padla. https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-ztratila-smysl-pro-realitu-zatopi-pod-kotlem-elektrickych-aut-slibuje-novou-fabii-pod-570-tisic/ https://www.skoda-storyboard.com/cs/skoda-svet-cs/skoda-vision-7s-ukazuje-budoucnost/
    1 bod
  13. Práveže u mňa pri MR2008 som našiel plno chýb spojených s el. obvodmi spínačky a ich výpadkami, keď som to napichol na diag. Začal by som prv tým. Ale je pravda, že s immo som problém nemal keď mi odišla el. časť spínačky.
    1 bod
  14. Bubny budou mít vzadu brzy všechna běžná auta protože u aut s rekuperací se brzdí ještě míň. A jestli orezlý problémový kotouč nebo bezúdržbový černý buben ... to je pro mě jasná volba. A ohledně přitažení ruční brzdy. Taky to občas udělám. Jen že čím dál víc aut má elektrickou.
    1 bod
  15. Jen mně zaujala v tom článku informace, že závod Vrchlabí je od roku 2020 uhlíkově neutrální! Ony všechny ty hliníkové, hořčíkové odlitky, všechna ta ozubená, kalená, popouštěná kola a hřídele se někde vyrobily uhlíkově bez emisí? Nebo, když to přeženu, on ten závod Vrchlabí má tak účinný filtrační systém, že absorbuje z celého provozu a výroby CO2 a vypouští naproti tomu adekvátně O2? Ono se to dá nějakým způsobem odborně nadefinovat, aby to tzv. bylo uhlíkově neutrální? Určitě ano, jinak by taková terminologie neexistovala. Ve skutečnosti není podle mne uhlíkově neutrální skoro nic. Stejně jako lidstvo, které již z podstaty existence nemůže být nikdy uhlíkově neutrální, třeba jen proto, že tady chodí po světě cca 8 miliard lidí (a stále více a více) a všichni produkují a vydechují CO2, produkují metan (pardon, prdí). Bože můj, buď se blbost lidstva neustále zvyšuje, nebo někdo chce aby se zvyšovala, nebo účelová propaganda je čím dál, tím účinnější, nebo v tom informačním mixu se pomalu všichni již ztrácíme. A nebo taky všechno dohromady. Jako by ani pro zelené aktivisty a politiky vůbec neexistoval zákon o zachování hmoty, budeme v budoucnu všichni uhlíkově neutrální a přitom budeme nadále úspěšně existovat, vyrábět a žít......
    1 bod
  16. Tak když nepočítám estetiku, jsou nejlepší co se týče životnosti většinou bubny.😁
    1 bod
  17. Protože to je problém dnešní doby. O problému nic nevíš - OK, může být, ale na internetu je k tomu mraky informací, vše se už řešilo a vyřešilo, jen ty (a spousta dalších) jsi líný hledat a v podstatě chceš, aby tu lidé opakovali pořád dokola pro každého nového, to samé.
    1 bod
  18. Dnes jsem zahlédl info ve videu k Vision 7S že nový Superb přijde v polovině 2023 (...a v roce 2024 snad Octavia, patrně myšlen O IV facelift).
    1 bod
  19. Mandava u Sulic Ládví u Kamenice Závist u Dolních Břežan Pepř u Jílového Veselov u Družce Veselý vrch u Mokrska Besedná u Chotilska Haniperk u Vodňan Svatá Markéta u Dlažova
    1 bod
  20. 1 bod
  21. No ale toto není garance, ale pochybení konkrétního servisu při předprodejní prohlídce, zapoměli sundat přepravní podložky.
    1 bod
  22. neviem ako nove Columbusy, n a starsom Amundsene MIB2,5 v F3 aj O3 pomaha: pisal som o tom na https://wirer.sk/f3_amundsen-update/ ak mas urobenu zalohu, mozes to skusit
    1 bod
  23. To jsou ale zase zbytečné řeči - když si takové auto může koupit, ale zatím povinně nemusí , tak nevím proč by nemohl. Spousta z nás má auta, která ve skutečnosti nepotřebuje, ale má jen proto, že je prostě chce.
    1 bod
  24. Asi uplne zakladna otazka bude,ake mas vlastne svetla a aku a ci vobec mas kameru.Xenony su obe verzie natacacie.Verzia s SLA-svetla v ktorych svietia aj tie ihlice/mihalnice pracuju pri dialkovych tak,ze dokazu oproti iduce auto ale jazdiace rovnakym smerom maskovat a tym padom neoslnovat.Tieto svetla musia mat aj velku kameru v celnom skle. Svetla odlisis aj tak,ze maju na konci index B. Nizsia rada xenonov dokaze tiez automaticke dialkove,ale len v pripade,ze mas v celnom skle kameru-moze byt mala aj velka.Tu sa tato funkcia vola FLA-ferlicht assist.Kamera vtedy iba prepina medzi dialkovymi a stretavackami.
    1 bod
  25. Protože žádnou tlakovou zkoušku pravděpodobně nedělali, nebo dělali ledabyle, nebo jak píše Dodi 15 jsou to neználkové. Zvláště po tom, když se zákazník dozví, že musí tyhle prkotiny konzultovat s fabrikou. Najít únik není nic, na co by člověk musel mít mozek Einsteina, akorát to vyžaduje čas, trpělivost a pečlivost. Což jsou vlastnosti, které mnohým dnešním pracovníkům v AS chybí a taky Škodovácké časové normy na jednotlivé opravárenské úkony jsou kolikrát mimo mísu.
    1 bod
  26. ….protože to jsou lemplové a co jim neporadí počítač, tak to nedělají. :-(
    1 bod
  27. Osobně mám kožené a ventilované sedačky v L+K a jsem s nimi velmi spokojený. Mít kožené sedačky bez ventilace musí být masakr na delších cestách.
    1 bod
  28. Obrousi, zmizí, zase se objeví atd. Je to jen ocel. Reaguje a zbarvuje se vlivem tepla a samozřejmě vlivem vlhkosti koroduje. Samozřejmě co se týče celkové životnosti, záleží na kvalitě oceli. Ovšem takovéhle zbarvení nic neříká a nejedná se o závadu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...