Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/21/22 ve všech sekcích
-
Tak asi bohuzel ne. Dival jsem se do schemat Audi a s tim delenym tlacitkem je tam na to extra vodic navic co vede do jednotky vika kufru, ktera je jina nez u jednoducheho tlacitka. Navic ma delene tlacitko jinak resene osvetleni. Ma vnitrne propojenou zem: Audi: SIII: Takze to jiste nebude pouze swap/pinout change2 body
-
1 bod
-
Minimálne jednu stranu treba odistiť ale to je ako sex na sucho všetko sa nasilu križuje hlavne maska.1 bod
-
@Rapid1.0já vím. Auto si budu přihlašovat sám na svoje RZ. Dostanu ho na zelených.1 bod
-
Filozofie Dacie ohledně budoucnosti výroby aut na fosilní paliva a vlastně nejen tohoto, ale i filozofie výroby aut jako takových, tedy aut pro zákazníky, ne aut z velké části zkonstruovaných a vyráběných na základě politického tlaku. Já osobně dávám Dacii a její filozofii výroby aut palec nahoru. https://www.autoforum.cz/predstaveni/dacia-je-asi-posledni-velka-znacka-aut-ktera-ma-zakazniky-na-prvni-miste-a-pouziva-zdravy-rozum/1 bod
-
Asi předtím tam bylo něco nakodovano já to dělal podle Octavie 3 takže dal vše zpět a pak podle tebe ok diky1 bod
-
Od doby co jsem si nechal otevírání aktivovat, tak to funguje, když teda zrovna funguje ten jejich výtvor s ikonou MyŠKODA 🤭1 bod
-
Radši jsem kódoval. Změnil jsem kapacitu, výrobce a sériové číslo baterie. Sériové číslo nemusí odpovídat, jde jen o to, že když se změní, auto pozná, že má novou baterku. Já jsem tam místo něj dal datum výměny abych věděl kdy jsem to měnil :)1 bod
-
Vyrobené by melo znamenat vyrobene, ne nedodelane, auto není oznacene za hotove, pokud neni kompletni a i treba uz nekde stoji1 bod
-
mám startstop memory modul, takže po startu auta je vypnutý :) opravdu vím co jsem nakódoval a proč jsem to dělal, z popisu je snad jasné k čemu to je, kdo potřebuje, nakódujte, kdo ne, nechte být :)1 bod
-
@OnMiT312 stejne by to za lepsi analyzu nekoho, kdo tomu rozumi mohlo stat. jednotka kufru z nejakeho Audi bude stat na allegru pakatel, pokud by to melo byt krom tlacitka a kus kabelu jedinou prekazkou. zda to je jedinou prekazkou nedokazu posoudit, nicmene stale plati, ze bych do toho sel.1 bod
-
Nový Superb má být představen v 2. polovině příštího roku. Můj má jít do výroby v lednu 24, takže asi nějaký překryv tam být může. Nic nebrání Škodovce přijímat objednávky u stávajícího modelu až do doby zveřejnění ceníku modelu nového. Mě se také Octavia moc nelíbí, proto jsem ještě objednal stávající model z obavy, že ten nový bude ošklivý jak Octavia. Do října příštího roku se dá objednávka změnit na nový model, kdyby náhodou...1 bod
-
V kontextu uvedeného (viz. odkaz níže ) by mne zajímalo jak dlouho se vlastně ještě má vyrábět stávající Superb. Osobně odhaduji, že výroba stávajícího klidně může dobíhat současně s náběhem nového, když ten se už nemá dělat ve Kvasinách... PS: Mám-li srovnat design stávajícího Superba a Octavie IV (které má být nový Superb údajně podobný), tak u mne jednoznačně vede stávající Superb. https://auto-mania.cz/video-zachycuje-testovaci-prototypy-nove-generace-skody-superb-v-interieru-se-chysta-revoluce/1 bod
-
No po kontaktu se zdravým jádrem ŠH komunity si myslím, že se bude ještě chvilku léčit, buďte rádi, že po vás nechce hradit výlohy za psychiatra :D :P1 bod
-
Za me v poradku. Pokud nekdo jezdi tak, ze mu pravomocne vezmou na pul roku papiry (coz uz musi byt!), nevadi mi, ze za blbost zaplatil jeste temhle podvodnikum.1 bod
-
To je šok. Vy si fakt myslíte, že tyto společnosti vám ty řidičáky zachrání a nebo vrátí peníze. Ani jedno ani druhé a ještě přijdete o další nemalé peníze.1 bod
-
Tak psát, že Kamiq je hnusná krabička.......to je věc osobního vkusu. Stovce lidí vč. mě se líbí Scala a další stovce Kamiq. Vzhled se opravdu nedá takhle doporučovat.1 bod
-
To "nepamatování" poslední skladby je v mém případě vždy spojeno s jevem, kdy po nastartování blikne hláška, že zařízení není připojeno = t.j. od posledního vypnutí zapalování se disk "odpojil". V takovém případě začne hrát vždy jedna stejná skladba. Čas mezi vypnutím a nastartováním nehraje roli - někdy stačí natankovat a už se stačí odpojit, jindy se neodpojí ani když auto nejezdí 3 dny To (ne)načítání je výsledkem kombinace slabého HW a dementního firmware. Jde totiž o triviální načítání alokační tabulky souborů, které ale trvá půlku věčnosti. Např. cca čtvrt hodiny po startu nemám šanci pustit si obsah složky Queen. Ale po půl hodině už jo... Kapely na R nebo S se chytají ještě později. Nicméně pustit si ZZ Top - to chce klid zenového mistra. Jednou jsem už nevím proč asi hodinu a půl poslouchal rádio a pak jsem byl v šoku, jak svižně se přepíná mezi složkami a skladbami - systém totiž celou hodinu nemusel přehrávat z disku a měl čas k načtení celé FAT. Poslední stav: před týdnem jsem disk přeformátoval, vytvořil složky A. B. C ... až Z. Hudba ze složek A až C je dostupná v podstatě hned. Jinak žádné velké zlepšení, akorát se dá o něco rychleji doscrollovat ke kapelám třeba na V - sice se pak zobrazí, že složka Vulfpeck je prázdná (stejně jako předtím), ale ke složce Vulfpeck jsem předtím scrolloval snad dvě minuty. Jo a ještě takový vtipný detail: hraje třeba Beatles, ale vpravo se postupně střídají obrázky kapel začínajících na C, D, E atd- to jak si systém postupně načítá metadata. Klidně bych věřil, že v mém autě se ze všech sil snaží čip, který měl řídit prací cyklus v nějaké čínské pračce, ale shodou okolností musí řídit infotainment vlajkové lodi z MB1 bod
-
A ti řidiči snad mají také manuály k dispozici, ne? Tak jistě, diskusní forum zde je. Nicméně není nezbytně nutné tady řešit věci, které jsou již dávno vyřešené a snadno dostupné každému... A čeho ses dočkal? Ten předemnou píše úplné nesmysly, které se ani netýkají tvého vozu (manipulace s automatem s hydroměničem, elektrická parkovací brzda a jakési uvolňování destiček). To jsou opravdu přínosné rady pro Scalu. To bys tady také mohl řešit jakoukoliv funkci auta, které je popsaná v návodu od výrobce. Za mě je to naprosto zbytečné téma.1 bod
-
Taky jsem se toho bál, že neustálé startování a vypínání motoru mi bude vadit, ale nevadí! Když jezdím jen po městě, tak na elektriku. Když vím, že pojedu dál, tak tam dám hybrid. Když se v hybridním režimu zapne spalovak, tak jej auto nevypne, dokud se trochu motor nezahraje, a to ani když jedu z kopce - brzdí motorem. Co řeším je, jak zjistit stav nabití palubního akumulátoru v infotainmentu. Baterka je schovaná v kufru :-/ V návodu o tom ani slovo...1 bod
-
1 bod
-
Přečetl jsem si pár recenzeí na PHEV. Bezpochyby jde o technicky zajímavou exotickou. Co by mě tedy chybělo, je režim jízdy čistě na spalovák. Abych mohl jízdou spalovák třeba v klidu zahřát. Nebo si doma nabít a plnou baterii odvézt kam bych uznal za vhodné. Vynucení chodu spalováku požadavkem na dobíjení za jízdy mi přijde jako trotlovina (ne tedy v případě, že tento režim nabíjení z nějakého důvodu chci). Jestli Jsem to dobře pochopil, tak v režimu hybrid málokdy vydrží v chodu současně oba motory po delší čas. Spalovat je co chvíli vypínán a naskakuje při každém úplném stlačení plynu? To neustále chcipaní a startování motoru bych psychicky nedal.1 bod
-
1 bod
-
Evidentne si nepochopil pointu. "Predlžovací kábel" z Číny je práve super riešenie pre tých, ktorí nechcú kódovať svoje auto (napr. kvôli záruke alebo leasingu), alebo nechcú úplne prísť o túto funkcionalitu a chcú mať možnosť stop-štart občas aj zapnúť. Ďalšia vec ktorú ktorú síce neviem určite, ale asi to bude podobné ako napr. u Caristy, je to, že nebude to fungovať na ročníkoch 2019+.1 bod
-
Start-Stop se dá deaktivovat i bez potřeby rozebírání čehokoli, kupování nějakých hejnlátek z Aliexpres, a podobných blbostí. Stačí si pořídit www.carly.de s roční licencí pro Škoda (popř všechny značky), a přes něj to jde z telefonu trvale deaktivovat. A jako bonus máte ještě nástroj pro čtení a mazání chyb …-1 bodů