Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/24/22 ve všech sekcích

  1. No já, jako amatér, bych řekl, že to mění dost. Minimálně ta "poslední vyrobená" auta nebudou zbytečně dražší a složitější...
    2 body
  2. Materiál ktorým to lepia nepopraská nikdy je to butyl -kaučkové trvale plastické lepidlo Orgavyl. Mal som rozlepené obe svetlá kvoli výmene nových plexi a na spojoch po rozlepení boli vidiťelné defekty kadial sa do svetiel dostal aj prach a špina o vlhkosti nehovorím,obidve sa rosili.Po výmene mi vznikla medzi sklom a telom svetlometu trochu širšia špára ktoru som vyplnil transp. slikonom a je s tým pokoj a je jedno ako je von.Je to choroba aj u podstatne drahších aut ako Škoda napr. minule BMW 5 rok stare obe svetla v hajzlu fuj...
    1 bod
  3. Vyčekej to. Oni to nakonec dodají. Já čekal 20 měsíců. A konečně ji mám od minulého týdne doma. A je to fajn. Auto jezdí, všechno funguje. Jsem spokojenej.
    1 bod
  4. průser je v tom, že to je pořád pouze předpoklad :/
    1 bod
  5. Ono to nebude jen o termínech dodání, ale asi spíše kvůli cenám nových vozidel. Ten kdo auto kupuje bez možnosti jakýchkoliv odpisů si dvakrát rozmyslí co chce a co opravdu potřebuje. A v tom okamžiku si myslím věrnost značce přestává hrát rozhodující roli.
    1 bod
  6. Sustruzit pri aktualnych cenach je sialenost. ja som kedysi daval vzdy do predu ATE Power v kombinacii s keramikou... uz tuto chybu neurobim ale pri ATE som zostal. Na kazdej naprave mam ATE obycajne kotuce a keramiku... disky ciste.. momentalne maju dole po 45tis km a ziadne ryhy, ziadna hrdzava plocha. Akurat by som chcel väcsie, napriklad z Octavie RS. Verim ze je to niekde tu na fore ale neviem to vyhladat. ak viete kde to je, prosim, poslite mi link na temu. Dakujem.
    1 bod
  7. predpokladam bezdratove, ze jo? ... mi se to stava jen u AAWireless ... u pujceneho auta s original bezdratem se mi to nestalo. ale asi jsem jen nenasel spravne misto. dela mi to to stejne na zaklade vedeni elektriky v okoli. v jedne vesnici draty nad cestou. 2x po sobe, jak pod nima projedu. v dalsim miste je vysoke napeti podel cesty a tam to vypina taky. muzu volit 2,4 nebo 5GHz spojeni. na 2,4GHz se to chova viz vyse. na 5GHz to ma spoustu kratkych vypadku ve mestech. ve vysledku jeste horsi ...
    1 bod
  8. Ne, žádná informace ohledně dodacích termínů tam není.
    1 bod
  9. @Jan R. Jen pozor, toto nejsou Taurusy, ačkoliv jsou hodně podobné.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Úplně to nekoresponduje s tématem ale každopádně mi výsledek "protestu" udělal opravdu radost - tyhle aktivisti si nic jiného nezaslouží - inu to je tak, když si naprostá menšina chce svým křikem prosadit svůj názor bez ohledu na názor většiny... https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-dokonale-vybehl-s-protestujicimi-kteri-se-prilepili-k-podlaze-jeho-muzea-a-ponicili-nekolik-vozu/ ( informace o těch idiotech byly i v jiných médiích, ovšem ne s tím rozuzlením jak to skončilo).
    1 bod
  12. Origo DCC sa daju kupit aj za rozumnejsie prachy,zial bez zaruky ale nove,staci dobre hladat-v cechach cca za 25tis czk. Od vyvojara tlmicov mam info,ze pokial su tlmice len "zamastene" a netecie z nich olej,nie je este hned dovod na vymenu.Odpprucam ist na stolicu hocikam na STK skontrolovat ich stav a namerat ich.Ak ucinnost klesne pod 70%alebo je rozdiel na naprave viac ako 10%,riesil by som to az nasledne. To ci DCC niekto chce "vyrezat" je vec nazoru,ale pridana hodnota na DCC urcite je. Normalny podvozok je pomerne dost hupavy,povedal by som ze o nieco viac ako je nastavenie NORMAL na dcc.Mal som Superba bez DCC 4x4,aktualne mam Superba predokolku s DCC a vyhovuje mi daleko viac.Rovnako tak Kodiaq som mal s DCC a teraz Tiguan bez DCC a obcas limit podvozku clovek bez DCC najde skor ako by chcel.Pre mna teda odporucanie,premerat a az nasledne menit,a ked tak za origo DCC. Inak origo v skode stoji cela sada 1600e cize 40tis CZK,zatial co normalne cca 600e.Normalne maju aj mozne nahrady,DCC myslim ze len jednu a je rovnako draha ako origo.
    1 bod
  13. Taky přidám troškou do mlýna. Objednával jsem 9/2021 s tím, že to bude trvat cca 12 měsíců. Auto už mám vyrobené a příští týden si ho jdu vyzvednout. Zaplánováno bylo na 41-43kt. Je to scout 2.0tsi modrá race se vším mimo DCC a Panoramy. Samozřejmě 360 kamery nejsou a kompenzace 4800,- 🙄 Ale aspoň už je hotový, ty kamery v octávce nejsou stejně žádná pecka, ale chtěl bych je 😢
    1 bod
  14. Ja pridam len pre statistiku Objednane: 22.3.2022 Predpokladany termin dodania: 33/34kt 2022 Novy predpokladany termin dodania: 37kt 2022 Nova sprava o tom ze auto bolo vyrobene: 28.9.2022 Nemam teraz ziadne info kedy pride do Bratislavy 🫠 Update: 20.10.2022 mi bolo oznamene ze auto sa presuva z externeho? skladu a je na ceste do Bratislavy 🔥 Vybava v prilohe car-card-C7KN6HAK.pdf
    1 bod
  15. Na příští léto mam vystaráno Bridgestone Potenza S001
    1 bod
  16. Netreba hned sudit,kedze original ako ich ty nazyvas vyraba casto delphi,trw,ate a podobne,cize to co vlastne odmietas je vlastne to iste akurat bez krabice VW/Skoda.Viem co vravim,to mi ver.Tieto diely pre automobilky sa robia na kvanta a nakupuju sa podla kvot.je mozne ze urcity mesiac ide do prvovyroby Delphi,dalsi mesiac TRW,neskor ATE. Schvalne si pozri od koho mas napriklad strmene.Predpokladam ze ATE ktore teraz tak vrelo zavrhujes. Dovod ,preco kupujem ATE je ten ze viem ze dostanem vzdy ATE.Ak kupis origo,raz je to TRW neskor ine a pod,cize jediny kto nevie uplne presne je ten co kupuje originaly. To iste su rozvody.Skus si kupit sadu a pozri si od koho budu jednotlive komppnenty,garantujem Ti ze budes prekvapeny.
    1 bod
  17. V záběhu... takže k červenému poli na otáčkoměru jsem se moc nepodíval a pokud tak jen na chvíli. Je to od 0 km = mix dálnice, obcí, měst a silnic mimo obce.
    1 bod
  18. Celkem rozšířený omyl. LED-ky vyzařují teplo a to taky dost. Dokonce když se nedostatečné chladí tak klesá jejích svítivost dost rapidně. Zde je problém ten, že žárovka hřeje uvnitř paraboly, LED-ky mají chlazení čipu umístěné vně paraboly.
    1 bod
  19. Díky za upozornění! Teď to vidím v tom návodu od wirera. Při podzimním přezouváním ty pružiny raději otočím směrem dovnitř.
    1 bod
  20. Nemá to být nasazené opačně? Že to oko pružiny má být u tlumiče.
    1 bod
  21. Tyjo to vypada skoro jako, že to auto vytahuješ jenom za krásného slunečného počasí :D a v garáži vlhkost nikdy nebyla.
    1 bod
  22. ... a jezdím pouze, když svítí 🌞 Jinak to snad ani není možné! 😁
    1 bod
  23. Nemění to vůbec nic. Je blbost investovat do vývoje motorů s euro 7 když stejně už všechny evropské automobilky ohlásili přechod k elektrifikaci. Euro 7 prostě nedává smysl, tak jako tak už se spalováky vyrábět nebudou a je lepší narvat prachy do urychlení vývoje elektro vozů než rvát prachy na úpravu současných motorů, který budou stejně mít velmi krátkou životnost.
    0 bodů
  24. mno srovnávat Brembo se Zimmy je jako porovnávaz Superba s Fábií stejně úsměvné je pokoušet se o reklamaci kotoučů
    -1 bodů
  25. To máš určitě pravdu, ale na druhou stranu to nemění ani nezpomaluje současný kurz, jak na první pohled příspěvek od Dušana může působit a navíc zase bych v tom hledal záměr EU. Je jednoduší nechat lidi koupit levnější auto se spalovákem a pak ho pravidelně dojit na zvýšených ekologických daní za jejich provoz než si vybrat jednorázově poplatek za nákup vozu, víš co aby bylo z čeho tu vyšší třídu která si nakupuje elektro vozy z čeho dotovat. Já bych EU ani tak nehejtoval za elektrifikaci, jako za jejich dotační systém pro tyto vozy. Myslím si že dotovat by se měla jen vozidla pro masový prodej a ne vozidla pro lidi co nemají problém 4x ročně vyhodit za dovolenou u moře čtvrt mega. Ono by to pak vzalo zcela jiný směr. Mě totiž nepřijde normální, že člověk který si jde koupit auto s cenou přes milion a dotujeme mu to člověk, který jezdí ve starý herce za 100 tisíc.
    -1 bodů
  26. Když se na tím tzv. dotováním, ať už ze strany od té tzv. lůzy směrem k bohatším, ale i naopak, se člověk zamyslí, tak těch příkladů by se našla celá řada (nejenom nějaké dotování nákupu elektromobilů, to je jen jeden příklad z mnoha). Přerozdělování existovalo, existuje a bude existovat a spravedlivé nebude pro všechny nikdy. Naopak, na rozdíl od @15degren je nějaké to přerozdělování u té elektromobility u mne to menší zlo. Větší zlo je to neustálé prosazování zelené politiky Green dealu (obzvláště v kontextu chování se jiných částí světa a jejich energetické, hospodářské, sociální, migrační aj. politiky), za pomocí umně skrytého, skoro totálního nařizování a regulace v oblasti mobility, co se může a co se již nesmí. Ano dělejme něco pro životní prostředí, ale ne takhle nesmyslným nařizováním bez důsledného promýšlení a s důsledkem nepředvídatelných škod pro stamilióny lidí, které si nikdo dopředu ani nedokázal představit. Jak se Evropa chová v posledních, řekněme dvou dekádách v tomto směru, se jí již začíná dnes vracet a to je jen začátek. Čert vem nakonec tu elektromobilitu, kdyby měla ve svém důsledku podstatný pozitivní vliv na lidstvo, ale zatím to vidím tak, že bude mít podstatný vliv ( a to se mnozí neshodneme vlastně jestli pozitivní nebo negativní) na Evropu, Severní Ameriku. Ostatní svět si zatím jede ve svých kolejích a já se jim ani moc nedivím.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...