Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/23 ve všech sekcích
-
FIV nemám, vyjadřuji se víceméně obecně k tomu, že by sis chtěl někde stěžovat, zpochybňovat homologaci a tvářit se, že jsi objevil něco, co se týmu konstruktérů během x tisíc kilometrů a x hodin testování v PC simulacích povedlo přehlédnout. Koupil sis auto v kamenné prodejně, jak důsledný jsi byl v testování a kontrole je jen na tobě, i když uznávám, že pokaždé to není lehké a i já se někdy spálil... ale to jsem ukončil kritikou sebe samotného. Ono to pak nějak souvisí i s tvojí reakcí na pawouka, jasně ti napsal, že homologací světla projít musela i přes tvé pochybnosti, napsal ti, že jsi špatně zvolil název tématu, tedy dvě pravdy, které ty jsi ale nechtěl slyšet, tak šup, palec dolů.1 bod
-
1 bod
-
U toho USB je otázka co takový Y kabel bude dělat (jak je zapojený). Navíc samotné USB pod rádiem dává nějakých 1000mA, takže samotné nabíjení nebude nic extra rychlého (něco si vezme to AA wireles). Osobně mám vytažený přes pojistkové pouzdro USB C kabel spínaný se zapalováním a na delší cesty používám toto.1 bod
-
A co třeba klasická nabíječka do zásuvky 12V? Tu tam nemáš?1 bod
-
1 bod
-
@arokysjerdno Si myslím že reálně bys to mohl prodat i za víc tak 230-260K jestli máš servisní historii jako že asi jo a z bazaru bys těch 190-200K dostal. 120 byla otevírací cena a čekal na vyjednávání, nebo opravdu poznal že jen zkoušíš a chtěl se tě zbavit. @lemra79 Máš pravdu s elektro autem, problém je že malé vozy se nevyrábí a kvůli politice emisí ani nebudou. Eletro vozy jako enyaq a pod, jsou ty nejmenší, které výhledově na trhu budou. Očekávají se zatím spíš větší, např. elektrizovaný Kodiaq a pod. Do dnes lituji že jsem nekoupil eletrické citigo nebo VW up! jeté už to nechci.1 bod
-
V tomto případě by sis dražším autem asi nepomohl, třeba Scala se zadnimi full LED svítí taky špatně.1 bod
-
koukni na bazos a najdi podobny. Otazka, jestli jsi ochotny prodat prez bazos. Jinak budes muset akceptovat cenu autobazaru. Autobazarnik treba pozna, ze nechces prodat, tak s tebou neztraci cas a popichnul te.1 bod
-
Ja som tie svetlá tiež kritizoval. Keď som videl aké ďobky sú to. Ináč F4 má spiatočku iba LED buď jednu alebo dve. Podľa mňa by bolo lepšie a lacnejšie ak by tie základné zadné svetlá spravili komplet žiarovkové aj v zadných dverách ako takto to je. Že spiatočka, a hmlovka sú LED a zvyšok žiarovka a svetlomet v zadných dverách mŕtvy a prázdny na pravej strane. Ak odíde LED-ka musí sa celé svetlo zbytočne meniť. Tiež mi nedáva logiku že robia svetlá do piatych dverí a sú prázdne. Mali to spraviť ako na Hyundai i20. LED a žiarovková verzia má rovnaký podpis. Sťažuj sa Škodovke že toto je naozaj zlé riešenie a možno v prípade faceliftu to prerobia. Aj FAB2 mala jednu cúvačku ale na pravej strane spolujazdca. FAB4 má na ľavej strane vodiča čo ešte zhoršuje výhľad v pravom spätnom zrkadle pri cúvaní.1 bod
-
Zdravím a oživuji toto téma. Moje ovtavia 2016 najeto 55tkm. Při jízdě cuknuti a rozsvicení kontrolky epc. Smard z benzínu. V autě 15mesicni dcera. Okamžité zastavení a otevření motoru. Rozprašování benzinu na prvním vstriku a to přímo na alternátor. Okamžitě Jsem vyndal dceru z vozu a připravil hasičák. Naštěstí vše v pohodě. Následné odtažení auto do garáže a dle tohoto fóra jsem rozebral motor. Podotýkám že jsem vyučený automechanik s 15letou praxí v jiném autorizovaném servisu. Opravdu jeden šroub prasklý a druhý naprosro volný. Rozdelovaci lišta se vyhla a tlak benzínu stříhl gumicku na 1 vstriku. Opraveno novou sadou na všechny vstriky,srovnána lišta a koupeny tvrdší šrouby. Vše jsem zdokumentoval a poslal do redakce auto.cz a garaz.cz i do černých ovcí. Nedokážu si představit problém kdy by auto chytlo a měl jsem rychle dostat malou ven. Přikládám foto.1 bod
-
To se i tady x krát řešilo, v sekci scaly taky někomu vrzaly a skákaly stěrače, dělají to ty echt leštící a konzervační prostředky z myček. Použít čistidla na sklo pokus omyl.1 bod
-
Pokud je to ve finančních možnostech, tak bych hodně zvážil ty Ergo sedačky. Sice stojí raketu, ale jsou pohodlné, mají nastavení délky sedáku a hlavně mají ventilaci!! Tu na RSe nemám a hrozně mě to štve. Přes léto by to bylo nedocenitelné :). Já mám ty ergonomické sportovní a ty jsou super, ani po dlouhém řízení (+-10h) z nich nebolí záda ani stehna.1 bod
-
Není nad 100% nabíjení baterie ;-) EXIDE Equipment GEL ES900, 12V 80Ah. Dálkové měření napětí pomocí IoT (SigFox).1 bod
-
20230108_060846_1.mp4 Ráno byla mírná mlha, tak bylo krásně vidět jak Matrixy fungují. Se zhasínáním pravé strany při míjení protijedoucího auta problém nemám. Když je mlha hustější, tak se světla sklopí. Za mě Matrixy super.1 bod
-
Uprimne, drviva vacsina aut, ktora ma oslepuje (spredu aj zo zadu) su prave O4. A je jedno, ci su to tie s Matrixami alebo bez. Taketo oslnovanie neregistrujem ani pri S3, ani pri Kodiaqu, ani pri Karoqu. Takze zaverom, nedivim sa ked kolegovia s O4 su vyblikavani inymi vodicmi. Tie svetla su prasarna....1 bod
-
Velkym minusem matrixu v Oktavkach je oslnovani zezadu na dalnici. Typicka situace: ja v pravem pruhu, matrix tak 100m za mnou v levem pruhu. Dalkovy svetlo z levyho reflektoru to do me pali naplno. Az kdyz se priblizi vic, prestane. U zadneho jineho modelu aut tohle nepozoruju.1 bod
-
Postavení kol/synchronů. Asi každá převodovka na to trochu trpí. Mám Construct, takže první rozjetí po startu je ze zpátečky na jedničku a tam je to vždy OK. Opačně se musí někdy zatlačit, nebo zařadit 1 a pak znovu R. Jestli je to často, tak do servisu s tím. Štelováním si nejsem jistý, leda přestavit polohu řadicí tyče (?) Detailně bych v SS vyjmenoval, kdy se tak děje (% případů, co bylo zařazeno předtím, vliv teploty motoru,...)1 bod
-
Dodám už jenom, že lítost není na místě. Výrobní náklady a náklady od dodavatele takové nejsou ani náhodou. A počítá se s nima.1 bod
-
Mohli ist viac do detailov. Napriklad kazdy jeden superb vrzga. Mohli rozobrat tie silentbloky do detailu.-1 bodů
-
Prečo si si kúpil TSi keď jazdíš veľa krátkych jázd. Ja som vypozoroval u svojho MPi že kým sa zohreje olej na hodnotu cez 80 stupňov je potreba takmer 20km jazda. Celý týždeň jazdím ani nie 1km tam a späť, teda stále za studena. Takto by som TSi zanedlho odpálil do večných lovíšť. Za 30, 40 tisíc km ventile od karbónu čistiť a takéto hlúposti s tým robiť. Peniaze zbytočne vlievať, navyšovať zbytočne servisné úkony. Nie, Nie. Každý rok chodím meniť olej a už po výmene cítiť ako bol znehodnotený .Plus mínus najazdím 10tisíc km za rok. A to mám MPi. Neviem si predstaviť že by ma TSi nútilo chodiť vypaľovať filter. Sadnem druhý deň do auta za umýslom krátkej jazdy a nútilo ma jazdiť niekde 10 km za mesto len tak zbytočne, len aby som nezničil GPF. Čistá psychóza takéto niečo. Potom rozmýšľať kedy sa zapchá EGR, zakarbónujú sacie ventily, riedenie oleja benzínom. NIE, NIE. Ďalšie auto bude znova MPi.-1 bodů