Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      2 139


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      8 646


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      32 734


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      7 288


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.3.2020 v Příspěvky

  1. 3 body
  2. @vormen uznávam, v tomto máš z časti pravdu. Rozumnejšie je vymeniť olej po 5 tisíc km a potom každých 10 tisíc.
    3 body
  3. Takže v tématu Přestavba Superb 3 Predface na Superb 3 FL Matrix světla přibližně kolik?
    3 body
  4. To dělal někdo doma? Vůbec mi k tomu nesedí hlavní světlomety, respektive ta velká plocha pod nimi. Ale co kupovat to nemusím, a co se nelíbí mě, může se líbit druhému. Ostatně třeba to na živo bude lepší. Každopádně za zadní část dávám 1.
    3 body
  5. Nejdůležitější je olej měnit včas, tj. max po 15tis. a ne po 30 jak doporučuje výrobce a jestli tam bude 504 nebo 508 je jedno. A měnit po 2tis. z důvodu, že v oleji budou částice kovu je prostrě absolutní nesmysl, protože ty se tam budou tvořit i nadále, řekněme dalších cca 3 tis., takže výměna po záběhu ano, ale rozumně, třeba po 7 tisících.
    2 body
  6. Pravdu máš, omlouvám se. Co jsem ale koukal, tak se většina automobilek odvrací zpět od tabletů, což je dobře, protože vypadají hnusně.
    2 body
  7. Nechci nic říkat,ale zdá se mi totální nesmysl valit toliko peněz jen proto,aby mi blinkr šel animačně.A k čemu-krom efektu je to dobré?
    2 body
  8. Možná u nás by to bylo hůř prodejné, ostatně hybrid asi nejspíš bude stát stejně kolem milionu. A vůbec když se podíváš na cenu OIV ve výbavě Style s 1,5 Tsi, tak nové RS za hubičku tak jako tak nebude. No hlavně že bude opět v naftě...
    2 body
  9. To tu kludne odtajnim...... 25000 Kč Jen díly 10000 kč montáž a nakodování a parametrizace kabelaz konektory atd... Sorry,toto je cena za zadne led svetla s animaciou.....
    2 body
  10. Já si právě myslím, že spojení hybridní technologie může přinést do automobilového průmyslu mnohem více, než si myslíme. Vždyť to jde krásně vidět u supersportů, že elektromotory u každého kola dělají z těch aut neuvěřitelné bestie. Chce to jen čas na to, aby se to rozšířilo a trochu zlevnilo. Já se spíše divím, že koncern do RSa nedovolil dát 2.0 TSI 221 kW, který se dává do Cupry nebo Golfu. Takhle to vypadá, že Octavia dostala zbytky z fabriky na motory.
    2 body
  11. Osobne som na 1,5 Tsi prechadzal zo 140kw dizlu v 4 kolke a uprimne,posobi na mna ovela sviezejsie,lahsie/predsalen skoro -200kg oproti dizlu v 4kolke hra svoje/ a uplne dostatocne,o trapeni sa neda vobec rozpravat.Jasne ,plne nalozene a v rychlostiach vysoko prevysujuce nase povolene,rychlostne limity tam chyba samo ten krutiak,ale uprimne,kde a kolkokrat to realne uz teraz vyuzijeme. Spotrebou som podla apky dlhodobo 6,8/dizlova 4kola ju mala 6,2/,najazdene mam skoro 23000 km.A ako bonus to neskutocne ticho.......
    2 body
  12. Parkování před TESCEM za 10 let. Parkovani_pred_Tescem.mp4
    2 body
  13. Pohon vozu ŠKODA OCTAVIA RS iV zajišťuje benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor o výkonu 85 kW. Celkový systémový výkon činí 180 kW (245 k). Maximální točivý moment, který činí 400 Nm, je přenášen přes šestistupňovou automatickou převodovkou DSG na přední kola. Emise CO2 činí cca 30 g/km v režimu WLTP. Vůz tak již nyní plní emisní normu EU6d, která bude závazná od 1. ledna 2021 pro všechna nově zaregistrovaná vozidla v EU. Vysokonapěťová lithium-iontová baterie má kapacitu 37 Ah, respektive 13 kWh a umožňuje dojezd v čistě elektrickém módu až 60 km v režimu WLTP. Dynamický rozjezd zajišťuje elektromotor, jehož maximální točivý moment 330 Nm je k dispozici hned od startu. Ve sportovním režimu, který poskytuje maximální systémový výkon, zrychluje OCTAVIA RS iV z 0 na 100 km/h za 7,3 s. Maximální rychlost činí 225 km/h. Dynamické jízdní vlastnosti zajišťuje standardně dodávané progresivní řízení a speciální nastavení sportovního podvozku.
    1 bod
  14. V modré Race, snad už to tu nikde není :)
    1 bod
  15. https://www.youtube.com/watch?v=HNwpeEBMCM4&t=2s https://www.youtube.com/watch?v=u2Dlh1rYbWM https://www.youtube.com/watch?v=uFEO6t5otWk https://www.youtube.com/watch?v=a3CiFaVv_Q8 https://www.youtube.com/watch?v=HNwpeEBMCM4
    1 bod
  16. Já? Nic. Protože ji nemám
    1 bod
  17. Pro RS vytvořeno samostatné téma zde:
    1 bod
  18. @Cappsitohle dává smysl a pro motor to bude nej.
    1 bod
  19. Problém je ten, že O1 byla ještě poctivé auto, které vydrželo … to už se o dnešních new autech říci nedá (a to nejen embéčka). Poslední poctivě navržené embéčko, aby vydrželo, byl yeti, jak říkají zdroje blízké AZNP Boleslav (já sysel se jej zbavil, abych si pořídil klokana). Následující embéčka jsou jen těžce spotřební zboží stavěné na to, aby to vydrželo do ukončení záruční doby, případně prodloužené záruky, nebo aby nevydrželo méně, než srovnatelná konkurence …
    1 bod
  20. 0w20 není předepsaná norma ale viskózní třída.
    1 bod
  21. @cosby Dopnil bych ještě Shell, ten je na tom úplně stejně. @Rapid1.0 Když už se ptáš vyloženě mě, tak ti odpovím. Opravdu na značce nezáleží, dodržuj normu předepsanou výrobcem, zvol si viskozitu adekvátní tvému provozu, respektive na normální podmínky vezmi standardní širokorozsahový olej. Vyber si značku a pohlídej si, ať máš jistotu, že tvůj prodejce bere olej z oficiální distribuční cesty. Měň olej tak jak je správný a věnuj se raději tomu, jestli šukají líp blondýny nebo brunety protože to máš jako s tou značkou oleje :D Já osobně preferuji raději výrobce kteří nevalí hromadu peněž do reklamních kampaní. Proto většina mých strojů jezdí na oleje které z laiků nikdo moc nezná. Co je mi třeba líto, že Aral skončil na českém trhu, protože jejich oleje opravdu nebyly špatné ;) Přecijenom zaplatit si kampaň kde mi výrobce jako VW vygravíruje logo na víčko od oleje nebo jak to tam je, mi zavání monopolem..
    1 bod
  22. Já třeba ano, kupoval jsem nové auto na důchod a chci aby mi vydrželo do konce mého motoristického života, třeba těch 20 let. Takže tak a věř Vormene, takových důchodců je jen v mém okolí hodně. Holt žiji na tzv.generačním sídlišti, kde 1/3 osazenstva je takových jako já a odhaduji tak 20% si z nich na důchod kupuje nové auto a pravděpodobně tak každý asi to poslední. Ale jak jsem psal o nějaký ten můj příspěvek výše, značku oleje neřeším, ale normu a včasnou výměnu, tak to určitě ano.
    1 bod
  23. Rapide1.0 Naprosto jakoukoliv značku, dodržuj lhůty výměn, popř. když chceš tak si je i zkrať , dodržuj předepsané normy olejů od výrobce aut a jak bylo již řečeno, kupuj od zavedených a vyzkoušených prodejců. Když toto budeme dodržovat, tak žádný olej z oficiální distribuce nemůže motoru uškodit a nemá smysl si navzájem některé oleje odsuzovat a některé vyzdvihovat. I ten olej z Kauflandu poslouží dobře a když ho třeba po těch 15.000 km vyměním, tak se nic motoru nestane. Nebo si někdo myslíte, že nadnárodní řetězec pod nějž Kaufland, ALZA, Mall atd.atd. patří si může dovolit prodávat falešné oleje a ještě k tomu takové, co motoru budou škodit? Neřešte značky, řešte si vlastní kapsu, jestli jste ochotní za litr oleje dát třeba 200,. nebo 1000,- Kč.
    1 bod
  24. A3 je stejná třída a začíná na 715, to není moc vzdálené O4 LB Style [emoji3]
    1 bod
  25. Presne tak, pekne ste to tu napísali chalani. Pán Černý je v tomto odborník a preto som napísal to, čo som napísal. Iný sa do mňa hneď obuli ale tak, aspoň vidno, kto sa o autá naozaj zaujíma a kto okolo nich len chodí a niečo pochytí. @headerTDI k tým olejom, na Alze majú napríklad Castrol z nemeckého importu za cca 35e 4l, čo mi príde fér cena a hlavne istota pôvodu.
    1 bod
  26. Tablet sice zakomponovali, ale ofuk ostal ako prilepeny naviac ?
    1 bod
  27. To uz radsej si toho S3 FL kupim ? nez aby som vyplazil 100k za prestavbu svetiel.
    1 bod
  28. tak nějak,ale ať si každý leje a dává co chce.
    1 bod
  29. Tak to cosby můžu potvrdit, že opravdu i v některých autorizovaných servisech Škoda a to přímo přejímající technici oprav a garanček i prodejní manažeři mají opravdu "velký hokej" co se týče motorů a k tomu předepsaných norem motorových olejů, holt několikanásobná osobní zkušenost. Tady na fóru je skoro každý druhý odborník na oleje, mě stačí se řídit obecnými radami tribotechnika pana Černého (zájemce si jeho články na webu jistě najde) a měnit olej v rozmezí cca 15.000 km a stačí, co chcete pořád řešit. Inteligentní člověk, který umí pracovat s internetem si relevantní odpověď na to jaký olej do jeho motoru vždycky v pohodě sám najde.
    1 bod
  30. Nezaváděj tady nové označení olejů.Nevím o tom že by se někde uvádělo mid sap a low sap. Debata naprosto nesmyslná.Každý rozumný motorář ti poví 5W30 a 15.000km.Víc se s tebou nebude bavit. Dobrý olejář-třebas p.Demel,jedinný ofic.dealer Agipu pro ČR by ti mohl povykládat o nových olejích,jejich mazacích filmech atd.prostě to,o čem vy tady nemáte ani ponětí a hádáte se jak malí kluci,oháníte se s "pseudo-odborníky" ze Škoda servisu,co kolikrát ani nemají páru,jaké jejich prodávané auta mají mít normy.
    1 bod
  31. U vozidel vybavených OPF ti autorizak nenaleje 502.00 mají na to instrukce, pokud ano přebírají záruku na motor. U modelů bez OPF ano, při nastavení pevného intervalu 15tkm/rok. Toť restrikce výrobce vše ostatní je o benevolenci servisu. edit: pardon, mluvím o 502.00 504 byl překlep.
    1 bod
  32. a co třeba filtr pevných částic a olej? jinak magnetický šrouby byly vždy jen na převodovce, tak nevím, kdes viděl ty špony na něm a navíc z motoru, kde většina dílů je z nemagnetické slitiny...
    1 bod
  33. Přesně tak. Pro tyto motory lze použít oleje 5w-30, 0w-30 (504.00) či 0w-20 (508.00). Kdo pohledá tady na fóru, tak zjistí, že ani nejsou vyjímky, kdy stejný servis naleje do auta při jedné výměně 0w-20 a při následné zase 5w-30. Naprosto běžná praxe. Proč? Protože obě specifikace lze dle výrobce použít a servis použije takový olej, který zrovna sehnal výhodněji. Takže nevidím důvod popichovat někoho, kdo si chce vyměnit olej sám a mít tím jistotu, jaký olej se mu do auta dostane. Navíc hádám, že MillersOil bude kvalitnější než např. Shell, Total apod. oleje střední třídy (cenově).
    1 bod
  34. @Cappsia co tě k tomu vede? To je totiž nesmysl.
    1 bod
  35. Vidím že se v tom vyznas ale každé auto je jiné cena je individuální tak asi tak!
    1 bod
  36. Preco nie,az na par dost podstatnych vytiek...historicky prva od RS1 (liftback) bez kridla na zadnom veku kufra s nejakym nastavcom,ktory posobi na mna lacno,nevyrazne a uz teraz som presvedceny o tom ako novi majitelia,tuning majstri budu zasadne menit vzhlad k lepsiemu ? A opat to nestastne vysoke ET s utopenymi kolesami v style šalina.Ako celok fajn,kazdopadne si pockam na plnohodnotny agregat TSI.Mimochodom,coronagin dnes vypusteny ?
    1 bod
  37. Prosím pokud už chceš honit kšefty a nechceš říct cenu, tak odpovídej taky přes SZ
    1 bod
  38. Tak on by se ten akumulátor vybít neměl, zajímavé bude sledovat, jak se to bude v reálu pod zátěží chovat. No při klasické jízdě si myslím že na situaci kdy by to táhla jen 1.4 TSI a nebyla už elektrika nedojde. Ale kdo ví...
    1 bod
  39. Superb III 1.4 TSI měl 1395kg, 1.5 TSI má 1455kg a PHEV má 1730–1861kg. Takže bych se nebál říct, že ten rozdíl bude i k/přes 300kg... https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/07/TD-SUPERB-cz.pdf https://www.cb-auto.cz/pdf/cbauto/57d6b64f53077_superb-katalog2.pdf
    1 bod
  40. 1 bod
  41. Mi zase vadí ty geometrické a úzké tvary celého auta, které vyžadují nízké těžiště. Jenže auto sedí jako koza a působí tak jako by sedělo metr nad zemí..
    1 bod
  42. Ještě bych zkusil nějakej vrakáč, jestli tam nebudou mít... ;)
    1 bod
  43. Vsetko sedi,iba poupravim,ze s DCC -10mm,sportovy podvozok -15mm Takto predokolka,DCC, 1,5 Tsi a 19tkami
    1 bod
  44. Napodobne, vobec to nieje utrapene, uplne v pohode staci na normalne jazdenie, sportove auto to nebude ale to je kazdemu jasne. Ja mam spotrebu okolo 6L, velmi zalezi ci je plynula prenavka (ak je da sa jazdit do 6) alebo nejake zapchy, v zapchach vie zrat o dost viac, najazdene mam 5700 km.
    1 bod
  45. Tak pred par dny jsem byl na prvni kontrole po 2 letech (najeto cca 16000km). Objednal jsem si garancni prohlidku + vymenu oleje, cisteni klimatizace a geometrii.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...