Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 06/12/25 v Příspěvky

  1. Latkove - do superba vraj nepatria. Kozene - bez ventilacie nebrat. Sportline - bacha na bocnice. Svetla koza - bacha na tmave rifle a monterky, aby sa nespinili. Tak co si mam vybrat, drevenu lavicu? Tam asi bacha na triesky 🤷
    3 body
  2. Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
    2 body
  3. Ja jsem si vyhlidl Fabii 1.0 mpi 59kw ve vybave 130 let, v pondeli zavolal prodejci a ve ctvrtek pro ni jel. Takze jsem cekal 3 dny Z auta jsem nadseny, jezdi krasne, ma sve mouchy jako treba loketni operku, ale pro me nepodstatne veci. Uzivam si ticho, fajn podvozek, hezky zvuk motoru pri vyssim zatizeni, ale nejvic si uzivam spotrebu, ktera po 2000 km v prumeru neprekrocila 4.1 litru.
    1 bod
  4. To si nemyslim, i kdyz si projedu inzeraty fabie rv 20 najdu auta jak s textem tak se znakem, spis si myslim jestli tam nedavali nejake skladove zbytky, tezko rict.
    1 bod
  5. Oproti S3LJ ve V40 jsem se cítil stísněně a vadilo mi ovládání přes displej. Taky mi vadil tmavý interiér. V Supu mám světlý. Pak přišel S4 a infotainment je daleko horší než u Volva. Prostor je ale super. Svezení za mě srovnatelné, Volvo bylo ale živější.
    1 bod
  6. Venkovní strana bude asi víc exponovaná, možná i vlivem geometrie v zatáčkách a vůbec, nebudu se pouštět do nějakých fabulací. Na zimních sadách mám taky pilky, ale tam je to v záběru žádoucí. Ale nebudu tady vířit vášně, ať mě tady zase někdo nesetře. Kola jsem desítky let zvyklý točit předek/zadek a vždycky vyměním celou sadu cca stejně sjetou.
    1 bod
  7. Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká. Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí). U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    1 bod
  8. Tak jsem tvůj úkol splnil. Ano jistá pilovitost tam je. Byl jsem zkusit i další moje 3 auta a je to cca stejně možná i méně. Já myslím, že problém Dunlopů stejně bude někde jinde, možná nevhodná konstrukce pneu, směs, šířka na tak lehké a úzké auto a další faktory. Teď jsem si vzpomněl, že mám spolužáky z Gottwaldova na několika pozicích v Continentalu a až bude nějaký sraz jestli bude, tak se jich zeptám. Kdysi jsem se jich ptal na jedny no name gumy co jsem dal v době chudoby na feldu a smáli se, že jsem udělal dobře, byly to totiž gumy jejich koncernu. Zkus to taky u jiných aut a bude to cca stejné. Faktor technický a agresivity si troufnu vyloučit, jednak hlučnost byla od nového vozu a jelikož už nikam nespěchám a jsem v mých letech už dost vyřáděný z minulé práce což tady nemůžu komentovat 😀
    1 bod
  9. K hučení letních Dunlopů Sporft Maxx z výroby mám od kamaráda nový poznatek a nyní již vím, co jejich hlučnost způsobuje. Autem jsem jej kus vezl a posteskl si, jak mi hučí gumy. Pousmál se a říkal: "Až zastavíme, zkusíš si pohladit boky běhounu". Ukázal mi co a jak, tj. přejet prsty sem a tam po stranách běhounu s příčnými drážkami. Na jednu stranu ruka krásně klouzne a na stranu druhou je to jak struhadlo. U mě to bylo méně na vnější straně kol a pak o něco více (a už výrazněji) takto pilovité na straně vnitřní. @ben06, @Deawon mohu poprosit, zda můžete udělat stejný pokus i na vašich gumách, zda máme všichni toto opotřebení dezénu, generující hlučnost gum? Na webu je spousta článků o tomto způsobu opotřebení, ale nepřijde mi moc pravděpodobné, že pokud opravdu budeme mít všichni shodné problémy, že bychom všichni měli i stejné uváděné příčiny problému (tj. špatná sbíhavost náprav, opotřebené tlumiče, příliš agresivní styl ježdění apod.)
    1 bod
  10. cekni, ci ti toto pomoze https://www.briskoda.net/forums/topic/510961-2023-280ps-lk-replaced-2016-220ps-style/page/3/#comment-5854160
    1 bod
  11. Daj tie s mensimi dierami z Audi. @suri. to tu viac krat pisal
    1 bod
  12. 1 bod
  13. Vypadá jako Nakamichi NBF25.0A. Mě by spíš zajímala ta redukce, to je co zač?
    1 bod
  14. › Nižší, širší a výrazně lehčí: Škoda Motorsport vyvíjí plně elektrický koncepční vůz, který vychází z nového modelu Škoda Enyaq Coupé RS› Snížení hmotnosti o více než 300 kg: Nový koncept slouží jako pilotní projekt a přináší řešení pro budoucí sériově vyráběné modely, včetně udržitelných a odlehčených materiálů› Pokračování závodní DNA značky Škoda: Nový Enyaq RS Race se vyznačuje vizuálními a technickými úpravami, včetně rozšířeného a sníženého podvozku, přepracovaných nárazníků, vylepšených tlumičů a bezpečnostního rámu Škoda Enyaq Coupé RS Škoda Motorsport představuje nejnovější verzi svého nedávno představeného konceptu plně elektrického závodního vozu: nový Enyaq RS Race. Tento koncept, vycházející ze závodní DNA značky Škoda, podporuje vývoj inovativních technologií a udržitelných materiálů a slouží jako pilotní […] Článek ŠKODA Enyaq RS Race se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  15. Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
    1 bod
  16. a s prepacenim na keru pi*u sa vypytujes ked ti poviem realne skusenosti a aj tak si to vyriesis po svojom ... poznam xyz aut , scaly , oct4 ktore sa hriali ako besne a po vymene chladicov ok ... stare auta mali tieto problemy len okrajove , zrejme mali lepsiu dimenzaciu chladicov ... je tam milion plastovych sani , kokotne mriezky masky , vsetko co tam vleti tam ostane ... ked menim klima chladic na mqb aute ze ma 6+ rokov a dam ho dole tak je tam bordel jak svina pod nim , rebierka polamane zabite , polovicka vzduchu ide mimo ... ja vydavky takto neratam lebo ratat co som mohol a neurobil inak akosi nema zmysel , najlepsie nedat ani korunu a neriesit kym to ide, takym ludom to vydrzi najlepsie ... mna zivot naucil ze ak daco chcem musim si to kupit a nelamentujem nad tym ... a bud chcem a potrebujem alebo je to rozmach
    1 bod
  17. ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade. Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
    1 bod
  18. Já jsem pondělí úterý Stodůlky.
    1 bod
  19. Olej normy 508.00 (viskozity 0W20) je olej vyvíjený pro nejnovější emisní normy (aby měl motor minimální třecí odpor). Jeho předchůdcem byla norma 504.00 (viskozity 5w30 resp. 0W30). Domnívám se, že z hlediska mazacích vlastností zejména při vyšších teplotách by bylo vhodnější použít olej viskozity 5W30 nebo 0W30 za předpokladu, že to výrobce povoluje.
    1 bod
  20. Zdravím mám nezávislé topení a prý jde dokodovat aby fungovalo s tímto panelem climatronic uměl by někdo poradit díky
    1 bod
  21. odpoviem si sam a pokojne sa moze vlakno premenovat na "Prerabka nabijania z predFL na FL" alebo nieco podobne Konkretne treba menit 3 veci: USBC jednotka nabijania vpredu 45W: OEM cislo je 657035700 priamo zo skodovky za 50 EUR, lacnejsie sa najst zatial neda. treba len prepinovat resp zamenit pozicie 2 vodicov a jemne zbrusit vycnelky na konektore pripadne si zaobstarat z ALI novy konektor. Tych 45W skutocne podporuje samozrejme na telefone netreba cakat taketo hodnoty lebo je to vsetko o komunikacii/protokoloch medzi jednotkou a telefonom kazdopadne da sa nabijat aj laptop. USBC jednotka nabijania vzadu 45W: OEM cislo je 3G5035718A kupovane z ALi za cca 13 EUR. Tiez bolo treba prepinovat konektor a samizda spravit este dodatocny jumper wire ktory by sa mal inak tahat z predu ale da sa to spravit aj inak. Taktiez zadne USBC nenabija stale tak ako predne cize pokial by to niekomu vadilo musel by tahat novy kabel od predu. Samozrejme tiez sa da nabijat laptop. Jednotka bezdrotoveho nabijania 15W s ventilatorom: OEM je 6VA035502 CN (aliexpress): 5CG980611 Cena OEM je momentalne okolo 170 a viac EUR a to sa bavime o bazarovom diely. Aliexpress verzia vyzera inak, zrejme dobija trochu pomalsie zas ale cena je 80-90 EUR. Co sa tyka zapojenia nepreraba sa nic je to prakticky plug and play. Jedine treba urezat kusok plastu kvoli ventilatoru ale to je robota na 5 minut cize predpokladam ze v stredovom tunely musi mat FL scala/kamiq plast trochu iny. Na golfe co som pozeral sa nemusi robit vobec nic a na Leone treba este vacsie upravy ako na scale. Treba si aj zaobstarat novu vložku pre chladenie od ventilatora 655858169C 9B9. Co sa tyka rychlosti nabijania je to rychlejsie ako stara 5W jednotka ale u mna na motorole s podporou 15W sa to pohybuje skor tak okolo 8W+. resp da sa urcite ratat ze 20min jazdy 10% nabitie. Telefon je samozrejme podstatne chladnejsi. Vetrak pocas jazdy nepocut. Inak pridete o antenu ktora z nejakeho zazracneho dovodu na tejto novej jednotke nie je aj ked miesto tam na to je. KAbel s antenou teda treba zaizolovat. Co sa tyka zhorsenia signalu je uplne minimalny, testoval som aj GPS aj 4G/5G aj rychlost stahovania a minimalne rozdiely, mozno ma ta antena vacsi vyznam v husto osidlenych mestach s vyskovymi budovami. Suma sumarum do 250 EUR sa da prerobit komplet nabijanie na FL verziu, Ak by nad tym niekto uvazoval, piste spravu, pomozem. nahodne fotky z dorabky:
    1 bod
  22. Za mě DCC super věc, v předchozím Kodiaqu jsem měl to starší provedení, tohle nové je úplně něco jiného, je tam i velké rozmezí jejich nastavení.
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Za mě určitě mají smysl, posouvají úroveň komfortu a řízení o level výš. To co o nich básní v recenzích (obecně, v ramci VW produkce) je prostě pravda.. a mohu porovnat s minulou generací DCC , měl jsem je v Superbech a Passatu, tato nova verze je fakt jinde.
    1 bod
  25. celkom normálna cena ak je to urobené poriadne náboje dočista a detto dosadačky
    1 bod
  26. Recenziu a dojmy urcite dam. Ved mozem zacat hned teraz. Momentalne si predne kotuce uz celkom sadli brzdia celou plochou. Zadne som menil az o 2 tyzdne neskor takze tie si este nesadli. Jedine co ma trosku trapi je hluk. Zatial su tie brzdy dost hlucne, ale aj EBC ma o tom clanok na svojom webe, kde vysvetluju, ze brake in USR kotucov s ich platnickami trva aj 2 3 tisic km. Takze uvidime. Este jedna vec. Kto bude objednavat na 206 kw tak v katalogu EBC zvolte golf mk7r lebo vam to ponukne zly rozmer kotucov na zadnu napravu. Maju chybny udaj v katalogu.
    1 bod
  27. Mne to již také potkalo a přidal jsem se k místní skupině EBC. Zatím čekám, až si to sedne, po necelých 50 km se ten ochranný černý nátěr “sjel” pouze na jednom kotouči, zbylé mají ještě stopy. Já měnil za hranicemi v autorizovaném servisu. Sám jsem zvědav, jak budu spokojený a kolik toho snesou/vydrží.
    1 bod
  28. Tak prispejem aj ja. 40 tisíc km auto má 3 roky. Predné OK, zadné KO. Keďže som sa rozhodol pre EBC slotted kotúče tak som vymenil všetky 4 aby to nevyzeralo divne. Tie zadné boli naozaj po smrti, extrémny pitting a hlučnosť pri brzdení. Na EBC ma nahovoril dobrý kamarát, ktorý ich má tiež a je spokojný. Avšak nemá ich na Supe tak neviem ako sa zachovajú vzadu. V popise majú uvedené vyššiu prímes uhlíka tak snáď to bude lepšie ako origo. EDIT: Plánujem ich sledovať a pravidelne fotiť, či už pri zábehu a aj po. Hlavne som zvedavý ako zvládnu zimu. Keď budem mať nejaké lepšie poznatky tak sem hodím koláž s komentom. Zopár Foto pred a po výmene.
    1 bod
  29. Dal jsem tam kotouče Zimmermann a desky Textar.
    1 bod
  30. Na co to vypínat,aspoň to donutí jsi ty pásy zapnout-- zdraví máme jen jedno.
    1 bod
  31. HOTOVO teda ale řeknu vám že než jsem na to přišel,tak opravdu druhé tričko durch mokré!!!!!!! takže postup je následující: -sedák(nedělený) je fixovanej na čtyř(nikoli na dvou jak píší v análech)bodech!!!dva z čela sedáku a dva z boků sedáka(na každé strraně jeden)!!!!to je duležité vědět!!! 1.takže posuneme přední sedačky uplně dopředu,opěradla sklopíme k přístrojovce! 2.vlezeme do auta tak,abychom se kolenama zapřeli o čelo zadní sedačky!zatlačíme kolenem na sedačky směrem do kufru a zároveňrukama vytrhnem sedačky na horu,tím uvolníme sedáky ze dvou předních fixací! 3.uchopíme sedak z boku a opět tlačíme sedák vzhůru,tím částečně dojde k uvolnění na boční fixací,to uděláme o obou stranách!! 4.uvolněnej sedák opět uchopíme a silou tlačíme směrem do kufru a nahoru!!pač boční fixace vypadá jak obrácená kotva!!!!! 5.nezapomenout na konektor od výhřevu!!!!!!!!!!! vypadá to směšně ale než přijdete na bod čtyři tak máte ruky a nechty podřené a zalomené a hlavně vás přepadá beznaděj a myšlenky že jste lemra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! přátelé,alespon tak bych si představoval na foru postupy a rady jak na to!!!!!!!!!!!!pač mi to tu trochu chybí!!! -budu rád když to někomu pomůže,protože rady zatlač-vysun-odšroubuj absolutně nestačí,ba dokonce je to amaterské A MIMOCHODEM OPRAVDU DOPORUČUJI DEMONTOVAT SEDÁK,PAČ ANI NETUČÍTE CO POD NÍM LEŽÍ ZA PŘEKVAPENÍ V PODOBĚ MINCÍ ,PRACHU,VLASŮ,BOMBONŮ,...ZKRÁTKA HUMUS
    1 bod
  32. elegance měla vždy zrcátka v el = i vyhřívaná
    1 bod
  33. 12V ??? měřeno digitálem v obvodu ? nebo žárovkou nebo obvodovkou ? spínač má "kostřit"
    1 bod
  34. Maverick> Signalizaci nezajištěných opěradel zadní sedačky jsem si dodělával, spínače jsou rozdílné pro pravou a levou stranu. Oko zámku je na každé straně horizontálně vyosené ze svého středu, takže spínače nelze stranově zaměnit. Upozorňuji zájemce o dodělávku, že u některých karosérií je nosník zámku opěradla zadních sedaček vyztužen pomocným plechem a pro případnou montáž je nutné tento plech propilovat, jinak je na spínač(e) nedostatek místa. Spínače samotné se nijak nešroubují, jsou přichyceny speciální sponou, která je součástí spínače. Vodiče pro dodatečnou montáž spínačů je nutné natáhnout.
    1 bod
  35. Po namontování čidla do nádržky musíš natáhnot dráty do přístrojovky. Čidlo hladiny ostřiků je ve svorkovnici přístrojovky pin 30. Dál se musí (alespoň u oct. II to tak je) přes diagnostiku nastavit že čidlo je vestavěno.
    1 bod
  36. Když automobilky v poslední době oznamují velké investice, tyto peníze obvykle jdou na elektrifikaci. Ale ne teď. Společnost General Motors investuje 888 milionů dolarů ve svém závodě Tonawanda v Buffalu ve státě New York do vývoje motoru V-8 šesté generace. Jde o největší jednotlivou investici, jakou kdy společnost do závodu na výrobu motorů provedla, což je výrazný odklon od automobilového průmyslu, který se jinak zaměřuje na elektromobily. Na oplátku za tuto investici nabídne New York daňové úlevy až do výše 16,96 milionu dolarů. Vyšší výkon, který nebude na úkor účinnosti Společnost GM plánuje nasadit nový motor do velkých pick-upů a […] Článek GM udržuje motor V-8 při životě masivní investicí se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...