raca01 Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Tak jaký máte názor, budete jezdit dokud vás computer pošle do servisu nebo vsadíte na pravidelnou výměnu třeba po 15000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Není tohle téma spíš všeobecně do sekce motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Ostavam rozhodne u variabilneho intervalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Ja taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 5. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Není tohle téma spíš všeobecně do sekce motor? A není to jedno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca01 Vloženo 5. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Mě se těch +/- 30000 zdá hodně, ale chci věřit tomu že vědí co dělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 A není to jedno? Vpodstatě jo, ale tam bych spíš hledal info o intervalu výměny oleje. Ale je to Vaše Yeťácký téma, tak to je na vás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 (editace) Já si nechal Yetiho přetypovat na pevné intervaly. Když jsem auto koupil, tak jsem pročítal všechna možná fóra na toto téma a nakonec se rozhodl pro to, že každý rok olej vyměním. Zase taková "darda" to v servisu není a samotný olej je i o něco levnější než longlive. Navíc jsem musel v průběhu původního variabilního servisního intervalu olej dolévat a to téměř litr nebo 3/4 litru na jeden interval. Takhle nemusím dolévat a nic a před zimou prostě nechám olej vyměnit, ať se lépe studený motor maže. Je to jako se vším, co každý Yetista, Oktávkář či Fábista to vlastní názor. Uvidíš, co převáží. Jz Editováno: 5. leden 2011, autor: Jz73 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 I kdyby byl longlife horsi, tak na najezdu max. 150-200 tisic se to neprojevi a co se bude dit pak si poresi nekdo jinej . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 (editace) To je sice pravda, ale když povýšíš Yetiho na člena rodiny, tak pro něj budeš chtít jen to nejlepší Editováno: 5. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 To se mi snad nikdy nestane . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Já mám také chuť udělat výměnu po 15 tisící.Navíc mám pocit,že po zajetí nového auta bude z otěrů součástek v oleji mnohem větší množství nežádoucích částeček-všechno zkrátka filtr nezachytí. V Světu Motoru byl nějaký rozbor,kde se ukázalo,že LongLife oleje ke konci svoji životnosti mají už velmi malou mazací schopnost-jsou zkrátka vyčpělé. Test nijak nepřeceňuji,ale přijde mi to i logické. V sekci bazar se prodeji olejů věnuje několik lidí a značkové oleje se dají pořídit o 30 až 40 procent levněji............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 A jsou opravdu "znackove" nebo je znackove jenom jejich obal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Vo verejnosti koluje mnozstvo nepodlozenych mytov, zivenych mediami a kvazi odbornikmi. Myslim, ze nasledujuci clanok od ludi ktory tomu naozaj rozumeju, hovori za vsetko. http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_5 Rozhodne sa variabilneho servisneho intervalu netreba bat. Ale na druhu stranu su to vase peniaze a auta, takze si s nimi mozete robit co chcete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Sleduji tuto Vaši diskuzi o výměně motorového oleje dle doporučených servisních intervalů výrobcem, tak abych řekl pravdu a ze zkušeností které mám já a kolegové kolem kteří se tím neřídí, tak nejsem pro prodloužené servisní intervaly. JIž dlouhou dobu sleduji na webu diskuze o olejích viz link: http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=12 . Několik let jsem se řídil tímto doporučením a sledoval kolegy kolem, kteří se tímto neřídí a musím konstatovat, že já jsem měl auto na rozdíl od nich bez problémů. Teď mám Yetika 1,2 jsem s ním moc spokojený a taky řeším problém s výměnou oleje, jestli dodržovat servisní interval QG1 nebo jednou za rok vyměnit olej. Ale když se ohlédnu zpět a zvážím odborné doporučení nezávislé firmy asi vyhraje interval doporučený interval mezi 10000 možná až 15000 km, ale každopádně jednou ročně. Navíc, tyto motory se neopravují, turbo je citllivá a náročná součástka, hodně zatěžovaná, tak si nebudu zbytečně zadělávat na problém kvůli pár korunám jednou za rok. Editováno: 12. leden 2011, autor: Corzar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sulda1 Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Přesně tak, raději budu měnit po 15000km, nic tím určitě nepokazím. Minimálně první výměna bude celkem brzy. Chtěl bych tak při 10000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chrudimák Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 (editace) Tak jaký máte názor, budete jezdit dokud vás computer pošle do servisu nebo vsadíte na pravidelnou výměnu třeba po 15000km? Já jdu na 15000,teď kupuju Yetíka a domluvil jsem se,že interval zkrátí až po výměně po 15000,je to jedno, jestli to nastaví teď nebo potom,v rodině bude 10 let a najede okolo 300 tisíc,tak jako ostatní Škodovky,co mám. Nejlepší olej je ten čistej nebo méně špinavej,zvlášť je to důležité,když se zabíhá motor a v oleji je přece jenom více nečistot,než u zaběhnutého motoru. Když chci od motoru výdrž,musím s ním slušně zacházet a výměna oleje je důležitou součástí toho slušného zacházení. Nic na tom neušetříš,Longlife je 2x dražší,ta práce a filtr svět nestojí. Ten motor mi za to stojí. Je to Champion 103 kw DSG Editováno: 7. Únor 2011, autor: Chrudimák 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Já jsem už také rozhodnutý,interval si nechám změnit na pevný-po 15 tisících. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 Dávám do 2.0 TDI 103kw 4x4 olej 5w-30 castrol edge { 780kč 5l} každých 15 tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Jaký vymazání serv intervalu diagnostikou?To se dělá na dotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 31. leden 2015 Sdílet Vloženo 31. leden 2015 Ano, ale jen pevný interval. QG1 musí přes diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Da se provest vymena motoroveho oleje na Yeti 1,2 TSI 81kW samodomo, tedy bez nejakeho zdvihaciho zarizeni nebo montazni jamy? Je potreba nejake specialni naradi? Premyslim totiz, ze bych pro jistotu v polovine intervalu vymenil longlife olej a udelal si to sam. Za necely mesic to bude rok od koupe a mam najeto necelych 7300 km, kdyz kontroluji olej na merce, tak vidim, ze je to uz cerny a znecisteny humus. Palubni system mi ukazuje 408 dnu nebo 22800 km do vymeny oleje a 381 dnu nebo 22800 km do servisni prohlidky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Musíš se dostat pod auto, ideálně momenták na utahování... je to jen výměna oleje, nicméně správný postup je olej pod otečení ještě odsát. Navíc jestli máš proměnlivý interval, tak se musí dělat reset přes diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Ja prave nechci menit nebo resetovat promenlivy interval, chci jen v polovine toho intervalu provest vymenu spinaveho oleje za cisty. Dalsi vymenu necham provest v servisu pri predepsane prohlidce, tak jak si o to rekne palubni system. Asi bych nic neodsaval, nechal bych to vykapat. K vypoustecimu otvoru se da tedy jednoduse dostat bez montazni jamy? Cim je utesnen? Sroubem na imbus nebo na torx klic? A novy olej se napousti pres ten otvor, v kterem je zasunuta merka oleje? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2017 Na tobě je vidět, že jsi olej ještě nikdy neměnil, chceš to vážně dělat sám? Největší kumšt, je totiž odstranit zátku tak, aby ti to nenateklo do rukávu. Jinak auto se zá zvednou na jedné straně heverem (bacha ať jej vyspáduješ tak, aby oleje co nejvíce vyteklo.) Možná budeš muset sundat spodní kryt motoru. Olej se leje otvorem pro dolévání oleje - je to ta velká díra nahoře motoru :-) Černý olej po pár tisících kilometrech je normální stav. V Americe si řada pump na této neznalosti kdysi vybudovala celkem slušný byznys. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.