Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

kdo si koupí auto které neviděl? Znám takové lidi, zrovna jeden bývalý kolega si objednal auto z Německa, Mazdu 3. Jen mu řekli jak vypadá a že je dobrá, on zaplatil a uato mu přivezli. Pak ho měl teprve možnost vidět. Tyhle lidi já také nepochopím.

Napadlo mě, co zkusit na jeden z těch inzerátů odepsat a dělat vážného zájemce? A pak sem hodit celou korespondenci? ;)

No to jsem právě ze zvědavosti zkusil a odpověď je zde:

Dobrý den,

Toto auto je stále na prodej. Auto se nachází v Cambridge, Anglie , protože odtud jsem. Dovolte, abych zacal s obecným popisem auta. Vuz je v bezvadném stavu, nikdy se nepodilel na zadne nehode,je bez škrábancu a ve vybornem technickem stavu. Jsem 59 roku starý, a já nikdy nekourili. Má Servisni knizku a všechny kontroly byly provedeny ve znackovem servisu. Vuz jsem zakoupil v Praze a má ceské doklady.

Cena, kterou doufám, že k získání je 100000 KCZ vcetne expedice poplatku ve vaší zemi. Obdržíte auto na vaši adresu, takže nemusíte nikam chodit, aby si to.

Pokud mluvíte anglicky, mužete volat moje dcera na 0044 122 391 1019.

Pokud se nemužeme setkat tvárí v tvár, mohu také kontaktovat na ICQ nebo Jabbim se mnou na mé webové kamery.

Pro me bude lepší, když mužeme mluvit anglicky.

Máte-li zájem napište mi e-mail .

M Arthur Mores

100% PODVOD :aggressive::aggressive::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, klasika :D Chtělo by to dohrát ještě dál, zajímalo by mě, jak si představuje to zaplacení za auto, které svět neviděl :D

Dobrý den,

To prijde s originální dokumenty, bude námorní > spolecnost

zvládnout všechny podrobnosti transakce, budou dodávat vám auto na >

vaši domácí adresu, takže nemusíte jít a zvednout to!

Tím se > zabývají touto tretí stranou se rozumí nakládání s

neutrální strany, spolecnost, > která overuje, zda zboží odesláno, a

odpovídá tomu, co prodávající souhlasil s > kupujícím a uvolnit

peníze až poté, co byl prijat zboží. Použil jsem tuto službu > pred

a pomuže nám to rešení bezpecné a jednoduché.

Budete mít > kontrolu lhuta 3-5 dny, jak jsme se rozhodli (myslím,

že 5 dnu je dost). V této > dobe si mužete zkontrolovat, test a

zkontrolovat auto. Jednatel spolecnosti tam > bude, které vám

pomohou k registraci vozidla. Platba bude provedena až na tretí >

stranu, pomocí Instant bankovní prevod ve výši 30%, první a zbytek

je-li vuz > úspešne vydal na své místo.

Pokud z nejakého duvodu (auto má nejaké > skryté poškození nebo to

není, jako bych ho popsat), mužete odmítnout rešit. V > tomto

prípade se spolecnost vrátí vám zcela cástka, kterou máte poslat k

nim a > poslat auto zpátky ke mne na mé náklady. Vuz byl overen

spolecností obchod > kvalifikovaný automobilový technik a vuz prošel

všemi test bez problému.

Souhlasíte-li mé termíny pošlete mi vaše celé jméno, adresu a

telefonní > císlo, abych mohl zacít dodávky a já se zruší dohodu s

dalšími 2 potenciální > kupující!

Ujistete se, že chceš moje auto, protože nechci utrácet 400 do > 500

eur za dodávku pro nic za nic!

Jakmile jsem se tyto informace, > budu lod auto pro vás a e-mail vám

sledovací císlo.

-mail mi co nejdríve > dokoncit náš obchod. Jsem také online na ICQ

619420329 na, pokud chcete chatovat > v reálném čase, nebo se mnou.

Díky za odpoved

Mr Arthur > Mores

Ahoj znovu pane Kolský,

společnost bude dodávat auta přímo na vaši domácí adresu.

Budete záloha 30% z celkové ceny vozu pres Instant bankovním prevodem na lodní spolecnost ve stejný den dostanete dorucení faktury a kupní smlouva. Zbytek penez si bude platit po dostanete auto. Když se dostanete autem, budete mít 5 dní na kontrolu vozu pak, pokud jste spokojeni s autem zaplatíte zbytek penez. V prípade, že z nejakého duvodu nechcete auto, bude námorní spolecnost posílat peníze zpet a auto bude dorucena zpet na mou adresu bez nákladu.

Dostal jsem váš podrobnosti, ale firma žádosti také kopie všech průkazu totožnosti, za účelem doplnění dokladů. Jakmile jsem si kopii a potvrzení, že peníze jsou připraveny pro vklad, může začít i dopravu.

Díky za odpoved

M Arthur Mores

Dobrý večer ,

můžu začít dopravy ve stejný den můžete udělat vklad s firmou. Pro kopii si můžete udělat fotografie na váš občanský průkaz a pošlete mi ho, nebo přímo na společnost v EuroTransVoyage@london.com.

Těším se na Vaši odpověď.

Můj nejlepší jde.

M Arthur Mores

TO JE OPRAVDU DRZOST CO SI NĚKDO :aggressive: DOVOLÍ. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je to opravdu síla, co si lidi dovolí a nebojí se ani postihu. Je to pravděpodobně stejný systém, jako bylo obchodování s Nigérií, čili podvod, na který doplatila spousta důvěřivých lidí z ČR. No bohužel je hodně lidí, kteří na to vlítnou. Pošlou fingované číslo zásilky od jakési třetí strany, která jakoby potvrdí, že zkontrolovala odeslání a naložení vozu a budou požadovat tu zálohu, po té jako doručí vozidlo k zákazníkovi. Samozřejmě že vozidlo neexistuje a oni se po shrábnutí zálohy už neozvou.

Tohle bylo i s tou Nigérií. Hledali v inzerátech co kdo prodával a pak se ozvali že mají o to zboží eminentní zájem. Napsali, že jim máš zboží zaslat DHL do Nigérie a oni pošlou požadovanou sumu peněz na účet vč, drahého poštovného, leckdy převyšujícího hodnotu zboží. Aby mohli ovšem poslat peníze, chtěli kopii dokladu, že zboží bylo na uvedenou adresu přes DHL letecky odesláno. Jenže to jsi nedostal dřív, než po zaplacení několika tisícové sumy za odeslání. Samozřejmě zboží odešlo do Nigérie a prachy už nikdo nikdy neviděl.

ale to bylo jen malé poučné odbočení od tématu.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Díky za názor

ten csobleasing.cz je neco podobného jako

ALD Automotive, který asi patří pod fin. skupinu, kde je KB ( odkaz na ALD )

má někdo ALD Automotive zkušenost... hlavně jde o serioznost.

Jinak sorry jak jsem si díval na forum, tak podobné téma tady už bylo v této diskuzi

Nevím jestli to není úplně mimo,

ale co by se cca mohlo měnit (opravovat) u auta, které má najeté cca 150 000,-. Berte, že přechozí majitel dal autu pořadně nešetrně zabrat.

Klidně napište seznam dílů a orientační ceny co se často mění ať vím do čeho jdu.

Díky za vyjádření.

já jsem kupoval z operativního leasingu Lease plane vše perfektní řekl bych že je to daleko lepší nežli nějaký autobazar, akorát jde pryč asi spojka to je jediný co na tom je ale do toho člověk nevidí záleží jak se k tomu uživatel choval - je dobrý že leasingovky vyžadují pravidelný servis - hned se nakupuje s lepším pocitem :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z operativního leasingu bych to v žádným případě nekoupil. Jsou to firemní auta a platí,co není moje, k tomu se můžu chovat jak prase.Většinou si ty leasingovky nechávají opravit jen to nejnutnější,tj servisku to mít bude,ale tolik péče ty auta nemají a osobně zastávám názor,že serviska vůbec nic neznamená. Např vzduch filtry se mění po 60tis km u Tdi -dřív si to žádná leasingovka vyměnit nenechá a nikomu to nevysvětlíš,že ten filtr je už na 30tis km K.O. a akorát se tím rapidně snižuje životnost turba. Běžný zákazník si to vysvětlit nechá a ten filtr dá,firma,resp. tyhle leasingovky o tom nechtěj ani slyšet. Jistota bude téměř v počtu najetých km, v bazarech to opravdu hodně stáčí. Já bych v CZ už auto nikdy nekoupil,jestli chceš kvalitu a opečovávaný auto,zajeď si pro něj do Německa,neušetříš nic,ale koupíš auto spoctivejma km a v krásným stavu a se slušnou výbavou, protože němci mají prachy na to to servisovat + mají krásný silnice.....

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor je takový,že dnes už i některé bazary mají Cebii.Jinak co se týče dovoz s Německa,tak toho bych se taky nebál.Radši najetých 150 000 + po dálnicích a auto servisované,než 100 000 najetých u nás a s falšovanou serviskou...Dále doporučuji zkontrolovat historii podle VIN....Sám mám s Německa a auto šlape jak má.Mám 140 000 km a po kontrole vše OK. Dal jsem si ho na hever a vše doopravdy servisované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem jednoznačně PRO hledat i ve skončených operativních leasingcích. Je to jeden z mála zdrojů, kde je dohledatelná servisní historie. I většina aut z Německa či jiných zemí jsou taky skončené operáky, takže argument, že bylo firemní neobstojí ( které nebylo , že). Je potřeba k tomu přistupovat rozumně a hledat zachovalý kousek. Naopak zabavený leasing chce hoodně opatrnosti nebo finanční polštář. Ten člově( firma) ví že neplatí LS a ty auta jsou do poslední chvíle vykořisťovaná, nedostanou víc než potřebujou. Takže většinou přejetý servisy, obvykle spousta věcí rozprodána neplatičem či vyměněna za vadné díly. Nikdo to nešetří atd., stačí pár takových aukčních flotil vidět.... Nic méně normální člověk se k tomu málokdy dostane, draží to rovnou bazary on-line. Pak to vystaví na place s nějakou pohádkou o dědečkovi a babičce a nedělní cestě do kostela.....

Naposledy když jsem kupoval auto pro manželku, tak v průběhu 3 měsíců jsem měl vytipováno cca 50 různýchaut různých značek a modelů podle co bych si dokázal představit doma a které by přicházeli do úvahy. Jen na základě historie podle VIN, vyloučeno okamžitě 80% aut ( většinou smotaný, po různých haváriích deklarovaných jako nehavarované atd.) Asi 10 jsem viděl fyzicky, od 7 jsem hned odešel, nemělo ani cenu otevírat dveře. Na dalších kolabovaly smlouvy a výroba mezimajitelů pro legalizaci nizkých faktur bazarníka, takže otočka na patě a pryč.

Takže nakonec jsem volil cestu rovného jednání a servisní historie a koupil jsem jeden velmi zachovalý a vybavený kousek za poměrně slušný peníze u Business Lease.

Nicménně každý strůjcem svého štěstí....

PS: pro juke .box: nedávno jsem viděl nádherný 1,5 roku starý Mondeo, koupeno u Forda v D. serviska atd. . Bohužel již v Německu smotaný z 220 na 140 ( pak at mi někdo vypráví, že má 5-letý auto z D se 100tis. km a za super prachy). Takže ono i dneska koupit auto v tomhle " autoráji", plný ruských, tureckých bazarníků chce spoustu kontaktů a zkušeností

Editováno: , autor: cippis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám koupenou KOKTU z operativního leasingu (Lease plane) a zatím si nemohu stěžovat. Kupoval jsem když to mělo nalítáno 138 tis a teď mám něco málo přez 150 tis. Nemohu si stěžovat jelikož majitel jezdil na pravidelný servis do originálu škoda. Takže já jsem pro koupi auta od leasingovky. Co se týče opotřebení může odejít cokoliv. Od tlumičů, přez spojku až k turbu. To záleží kus od kusu a na předchozím majiteli. Jinak bych se koukal na stranky www.skodaplus.cz tam jsou prověřené vozy a nebo přímo na prodejce HAVEX.

2 juke.box : s těma opravama nesouhlasím. Některé leasingovky dokonce nařizovali kdy se má jít na prohlídku. ;) Třeba moje auto mělo jít na rozvody při 120 tis a šlo při 100 tis na popud leasingovky. Ale nevím jak je to teď. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s těmi opravami souhlasim. Já mám rozvody předepsány ve 180 a BL je nechal dělat ve 120. Jinak jsem kromě výměny oleje, přechodu na normální interval z LL a výměny všech fitrů nemuse na nic l sáhnout. Nikde nic neklepe, nic odřeno, nic lakováno, interier jako nový. Holt to nesmí být po zedníkách ( jinak k nim mám úctu :-) )

Editováno: , autor: cippis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Používáme ALD, auta odtam asi mají slušnou servisní historii, ale mají různé smlouvy tj. nekteří musí opravit vše, jiní opraví jen to, co platí ALD.

Lidi se u nás ve firmě chovají k autům všelijak, de facto po nikom z nich bych auto nechtěl. Opravdu tam svačí, hulí, vozí psy atp.

Sem tam se asi najde slušný kus.

Já když jsem odevzdával své opečovávané auto, ohřálo se tam dva dny, kolegovo /které vosk nikdy nevidělo/ tam leželo tři měsíce. /idendické vozy/

Tj. ano lze tam vybrat, ale když jsem auto odevzdával, prošel jsem parkoviště a nic zajímavého /třeba do rodiny na koupi/ jsem neviděl.

Počet km je diskutabilní, někteří jezdí i 80tkm ročně a auto vracejí max. po dvou letech, mnohdy má jen 120 tkm ale spojka ap. dostala zabrat.

Určitě se na jejich parkovišti ale nachází slušný výběr, nevidíte ale které auto jezdilo jen Mnichov a které jezdilo jen po Praze.

Návštěvou velkého značkového prodejce v Německu nic nezkazíte a alespoň budete mít srovnání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

I já jsem si koupil O2 z operativního leasingu (nevěděl jsem to hned), zaujala mě svým stavem a výbavou. Byla normálně používaná, plná servisní historie, v hodně vysoké výbavě. Zatím jsem s ní najel 20 tisíc km a nic se na tom nerozbilo. Dělá mi velkou radost.

Operativní leasing má tu výhodu, že to auto má plnou péči. Nevýhoda je majitel. Když to má nějaký starší manager, tak to neprasí. Když se na tom střídá banda lidí, tak je to zlý. Taky je výhoda, že to auto když má kolem 100.000km a cca 3 roky, tak se tomu dá věřit. Protože takhle se oper leasingy aut zbavují.

Když budete kupovat auto po nějakém majiteli, které je 3 roky staré a má najeto do 100.000km, tak si říkáte, proč to vlastně prodává, když je to lehce ojeté? Může tam být háček. Taky známe ty servisky. Jakmile skončí záruka, 2 roky, tak každý jezdí ke garážníkům (to mám ověřeno od kamaráda z VW a audi, který dělá dražší vozy jak škoda).

Operativní leasing za mě tedy ano...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Planujem kupit ojazdenu Octaviu II. Viem, ze to je do urcitej miery individualne a zalezi to od vodica a posadky auta, ale rad by som vedel vase poznatky a nazory na opotrebenie interieru pri urcitych najazdenych km, napr. klucky, volant, packy, zapinanie svetiel, klima, hlavica radiacej paky, sedacky, ovladanie okien a pod.. Vopred dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne slepá cesta, podle toho nic nepoznáš. Je to individuální. Minulou OII jsem prodával skoro s 200k km a interiér jako nový bez jediné vady. Kolega nosí prstýnek a má madla, volant a řadičku jako když má najeto O,5 mil. a přitom nemá najeto ani 100k KM.Jediné slabé místo co já vím je plast na dveřích řidiče sloužící jako loketní opěra. Pravidelně tam bývá vytlačený důlek nebo dokonce díra. Je to nezávislé na km někdo má ruku jako slon a pravidelně to používá někdo jen občas, někdo vůbec......Pokud náhodou by prodejce by chtěl omladit interiér jeto otázka pár korun oproti tomu co získá. Stačí si projít jen tady bazar. Řadiček, volantů, ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem kupoval OII v německu.Je pravda že tam je cena vyšší,ale seženeš tam o hodně lepší vozy s lepší výbavou...Scháněl jsem dlouho ale s tou výbavou jsem nesehnal.Nakonec jsem upustil od maxíka s tím že si ho nechám dodělat....V ČR bych koukal jen na vozy od škody - plus,ale jsou samozřejmě taky dražší.Za cenu kterou uvádíš tam seženeš cca Ambientku.

Joo a dej bacha na O II v modrý UNI barvě.Jsou to většinou firemní a proto jsou za lepší ceny....

Jinak mé poznatky v ČR.

Autobazary AAA a ESA ti nabízejí 100% stav najetých km,že je udělaná tzv. Cebia.... Není tomu vždy tak.Pokud by jsi si tam vybral auto,což se někdy poštěstí pokud neuspěcháš výběr,tak při koupi požaduj protokol CEBIE...Néé že mrknou do pc a budou tvrdit vše OK...Při koupi vozu totiž zaplatíš poplatek za CEBII,ale protokol ti nedají a v tom je ten fígl....

Požaduj ho a tím se utvrdíš že je auto OK.Nedávej na jejich řeči a věř že to umějí...

S Cebie by jsi se měl dozvědět vše až po výbavu,tak hlavně na tom si stůj.Pokud se budou kroutit atd,tak ruce pryč..Néé že by auto muselo být zrovna v tom nejhorším stavu,ale nějaká investice tě nemine...

Já osobně jsem měl auta s těchto bazaru 3x.Sloužily perfektně,ale jen s důvodů že jsem u všech měnil okamžitě komplet brzdy,rozvody,spojku,nechal vyměnit všechny kapaliny a filtry...Což je další investice....

Ps: někdy se vyplatí koupit i lehce bourané.Pokud znáš původ a s čím bylo servisováno atd.Mohl sejmout třeba srnu,jinak auto je v cajku.Jsou pak dobré ceny...

Další věc mě napadla a to že,jelikož jsem autolakýrník,tak na laku vždy poznaš vše....

KONTOLUJ!!!

Lícování dveří - ( bylo by to stříkané,tak v přechodech jde poznat střik nebo rozstřik) Pokud je to tam odřené a budou tvrdit že je to od zavírání dveří,tak ruce pryč,není co řešit.

Falce dveří - zde platí to samé.

Kapota - S vrchu zkontroluj stuktůru nastřiku a porovnej se zbytkem auta,se spod kapoty se mrkni jestli není porušen ten tapecírunk a jsou všechny zacvakávačky.Koukni na panty jestli tam není jiná barva apod.

5 Dveře - to samé co u kapoty

Střecha - Neboj se na ní silněji poklepat klouby.Pokud je tmelená uslyšíš jiný zvuk.

Nejspolehlivější je mít měřák na tlouštku nastřiku.Měří v mikronech.Pokud by v jednom místě ukazovalo jiné hodnoty,tak je to tmelené a tudíž něco není v pořádku...Měřák by mělí mít dnes ve všech bazarech na požádání..

Můžu Vám sem hodit i hodnoty v mikronech kolik co má mít,ale je to složité...

Svým spůsobem ma vše stejnou hodnotu,ale může být dvojnásobná nebo třínásobná,protože škoda auto a.s může podle platných norem auto nastříkat komplet max. 3x,pak jde do šrotu...Stříká se i určitý samotný díl tzv. panelová oprava,ale vždy to je dvojnásobek dané hodnoty v mikronech...Pokud to někdo bude stříkat i v nejlepší lakovně,tak těch hodnot nedosáhne...Povrch totiž stříkají roboti a má častečnou nezaměnitelnou struktůru.. Toť vše :-)

Editováno: , autor: Klon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...