Přejít na obsah

Zástěrky


chleidy

Doporučené příspěvky

Tak pokud lenost dovolí, tak zástěrky nemontuju. Mám teď své první auto bez nich a musím říct, že to je hodně znát. Boky zadního nárazníku obalený bahnem, přední část prahů totéž... Auto myji zpravidla jednou do roka - spoléhám na jeho samočistící schopnost, bez zástěrek to ale nefunguje - u předchozích aut se zástěrkami přitom problém nikdy nebyl. Stačilo, aby pořádně zapršelo, či delší jízda v dešti...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám přední i zadní zástěrky, ale i tak nečekejte nějaký zázrak. Auto se sice špiní méně, ale i tak je to dost. Ty zástěrky jsou dost malé. Na OII jsou o poznání větší a je to znát. Dal jsem je tam, abych neměl od kamínků otlučené prahy a zadní nárazník, ale jejich účinnost mě dost zklamala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 roky později...

Ahoj,

 

potřeboval bych radu, zda lze dodělat lapače nečistot na obě nápravy u OIII RS, nyní disky R19 Extreme. Místo tam je (zatáčení, naložení?). Případně jaké obj. č.

Už jsem stihl projet asfaltem během výspravy, teď je tam zase nějaké mazadlo, pryskyřice,... o ohledu na ostatní během deště ani nemluvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@Aleš_BX Tak ono je snadné napsat takovou chytristiku, můžeš si být jistý, že mě hledání na blind a pak naštvání z koupení nevhodného dílu (jen dle čísla) dávno opustilo.

Např. zde https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0075101a-zadni-zasterky-skoda-30999.html se píše, že nelze použít pro RS. Místo tam je.

Editováno: , autor: bouchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dával jsem zástěrky na f3.

Je pravda že jsou menší než F1/2.

Ale pořád je lepší než nic. Alespoň si nehazete  bordel a kamení od předních kol pod auto.

Když občas jedu po dálnici za deště tak vidím jen mlhu za auty predemnou.

Pak se podívám na kapotu a chce se mi brečet!

Kdyby měli všechna auta zástěrky bylo býti lepší. Ovšem výrobce by to zruinovalo.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě také účinnost nic moc. Přední dveře a prahy jsou lehce lepší, ale zadní část vozidla nepoznala rozdíl. Toto je pohled z mé strany. Ale když koukám na svůj přední nárazník a kapotu, tak bych zástěrky nařídil všem. Sice odletujícím kamínkům na 100% nezabrání, ale alespoň zredukuje.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně mám auto z 3 letého operaku --> tedy nikomu na nem nezáleželo. Přední nárazník a kapota presne podle toho vypadaj.

Čekal jsem že je před prodejem spravi, ale asi jen vyberou peníze od toho kdo s ním jezdil za poškození a nechají si je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na autě, které se vrací se toto provozní opotřebení neřeší, je to v tzv. akceptovaných poškozeních (u většiny leasingovek). Škrábance, trhliny, důlky apod. jsou penalizovány a jsou účtované na vrub firmy, která auto užívala. Leasingovka toto nespravuje, ani velká poškození typu odřeniny atd. Mohl bych ti tu dát pár aut, které jdou do aukce jak vypadají :rolleyes:

 

Jinak zástěrky za mě mají také rozhodně smysl. I kdyby zachytily menší procento, za tu cenu není o čem. Alespoň přední na ochranu karoserie, i když na zimu dávám i zadní - snad to za celou dobu ušetří alespoň jedno čelní sklo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Tak já dávám kompromis a sice jen dopředu. Máme tu asi 15 km úsek silnice I. třídy, kde se sype inert a pokud můžu porovnat, jiná auta zde bez předních zástěrek, mají po pár zimách počátek prahu za předním kolem bez laku a ty starší i rezavý. Vzadu to neřeším, tam je plast.

Pokud jedete kolem 90 km/h na inertu, dost to auto trpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Za mě přední určitě. Ty ani nevypadají na autě divně a i jsem se setkal s názorem že to vypadá dobře. 

Mám na autě celoročně přední i zadní hlavně kvůli vystrčeným kolům ven které jsou na maximum pro legální schválení a zápis do TP. (přední kola jsou o cca 4mm víc ven než vnější hrana zástěry, zadní kola jsou s vnější hranou zástěrky) 

Za deště před instalací auta jedoucí zamnou opravdu přes vodní stěnu neměla šanci vidět co se děje předemnou a nemusím auto každý týden mýt. Lepší ochrana podvozku před bordelem všeho druhu je největší plus. Jediná nevýhoda je u mě občasné škrtnuti kvůli sníženému podvozku. 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se podivej, co se deje mezi lemem zasterky a blatnikem, jak se tam ty kaminky jebou sem a tam a rejou do laku. Ihned jsem je sundal. Mam auta do 4 let/150 tis a nemam omlacene prahy od kaminku pri normalnim provozu a aspon vidim, co se tam deje. Tim ti nevyvracim tve presvedceni, ale nazor mam jiny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...