Přejít na obsah

Vaše spotřeba


hollywood.2

Doporučené příspěvky

jak píše Rogerer: my co nemáme maxidot, nemáme trapný ručičky, ale digi čárečky. Od 1/4 do 1 jsou v každé čvrtině 2 čárečky. Já mu k RS krom Rapida a plné nádrže přidám i střešní nosič Thule i s kolem.  :kol-28:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím no...mě připadá, že se motor usadil jen co se dynamiky týče (ale možná jsem si jenom zvykl a už mi to přijde víc normální než po přesednutí z Feldy) a spotřeba pořád stejná. Spíš než usazení motoru ty krásné výsledky připisuju sám sobě :D Naučil jsem se s tím jezdit tak, aby to nežralo, nepouštím klimu ve městě buď vůbec nebo aspoň ne na plné kule zbytečně, abych pak dostal facku od vedra až vystoupím, dál už si s tím tolik nehraju a neužívám si 105 km/h na dvojku tolikrát týdně jako ze začátku :D atd. Loni v létě jsem měl nejnižší dlouhodobou 6,1 l/100km, ale to bylo jeden měsíc, ve kterém jsem nejezdil moc město a dálky, ale největší částí okresky cca 30km. Standard v létě je těch 6,3 no. Zjistil jsem, že má celkem vliv i tlak v pneumatikách. Chce to vychytat a udržovat.

 

Jinak už jsem se vrátil z výletu a Praha - Brno ve čtyřech lidech s bagáží zas 5,8 l/100km. Styl jízdy stejný jako cestou tam. Připomínám, že do Prahy bylo naložení poloviční, takže staré pořekadlo 100 kg  nálože = 1 litr navíc se jaksi vůbec nekoná :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu jen jednu poznámečku:dej si trasy do nějakého mapového vyhledávače a porovnej výškové profily. Ono to zpátky na Moravu muze být víc najetych km z kopce..... Já když jedu do Brna, tak tim směrem víc nastoupám (musím se vyšplhat na Vysočinu) z5 je to naopak. A u takhle slabého motůrku záleží i počasí a např.na větru jak ti fouká.

To vse nemění nic na tom,že 5,8 je krásná spotřeba na dané podmínky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda, já pravidelně jezdím z Prahy na Vysočinu, cestou tam mám spotřebu dle PP 6.6 - 6.9l, zpět 6.1 - 6.3l. Samozřejmě to může být i provozem atd., ale snad nikdy jsem cestou zpět neměl vyšší spotřebu a to zpět jezdím většinou spíš rychleji. Navíc ten průměr této cesty (tam a zpět = 6.5l/100km) mi sedí na jiné "rovnější" dálniční trasy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu. Rozdíl tam je asi 25 výškových metrů mezi Prahou (místem odkud jsem vyjížděl) a Brnem, kde jsem končil. Ale myslím, že i tak to naložení auta nehraje až tak velkou roli jako to pořekadlo říká. Loni jsem jel v pěti lidech a napráskaným kufrem Ostrava - Brno a zpět a bylo to za 6.0 l/100 km. Takže rozdíl spíš tak 2 deci na 100 kg. 

Jinak Adame z Prahy jenom na Vysočinu je velký rozdíl oproti tomu, když to protáhneš až do Brna. Na Vysočinu jedeš totiž na kopec a do Brna přes kopec, tedy nahoru i dolů a to ti zas ubere. Ale jinak hodně závisí na rychlosti. Tu cestu zpět bys mohl jet za dost méně, než píšeš, ale je to právě o rychlosti. Taky bych měl jiný výsledek kdybych jel třeba 140 nebo 160. To není kritika, každý jezdí rychle jak mu to vyhovuje (taky občas jedu rychleji a pak je ta spotřeba klidně 8 i víc :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych jen neteoretizoval. Dnešní spotřeba cestou z Jižních Čech. Teplota na odjezdu 9,5°C , na příjezdu 17°C. Západní vítr, tzn. celou cestu boční, po dálnici (cca 40km) pak protivítr. V autě osoby 85+65+45kg+nějaká ta bagáž na prodloužený víkend (nakonec jen pěší výlety místo původně plánovaných kol :( ). 2x čekačka na semaforech na opravované silnici před Pelhřimovem, 10km dálnice 80km/h ve zúžení za Humpolcem. Většinu času na tempomat. 

post-6633-0-32574300-1399841839_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Testování spotřeby mě teprve čeká, pokud by to takhle po zajetí zůstalo jako u mikliska, byl bych nad míru spokojen! Doposud jsem jezdil Xsarou Picasso a momentálně se nemůžu dostat pod 8,6 l/100 km. Dříve jsem jezdíval kolem 7,2, ale nějak mi teď hodně žere, což byl i jeden z důvodů výměny za Rapida.

Když budu jezdit pod 6 l, budu spokojený.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem jel na otočku do Prahy, celá trasa tedy byla Opava -> Praha (letiště) -> Opava. Průměrná rychlost 97km/h a spotřeba 5,9 l/100km. Myslím, že to je naprosto skvělý údaj.

 

Jen doplním, že tam jsme jeli v autě 3 dospělí, zpátky 4 dospělí, jedno dítě a plný kufr zavazadel.

post-83926-0-34203200-1400143807_thumb.j

post-83926-0-19388400-1400143810_thumb.j

post-83926-0-16938300-1400143812_thumb.j

post-83926-0-63798300-1400143814_thumb.j

Editováno: , autor: gelny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I já jsem překvapen spotřebou. Ráno jsem vynuloval a z České Metuje na Náchodsku okresky do Hradce Králové a odtud 86 km po D11 do Prahy a po okruhu do FN Motol. Potom z FN Motol do Centrum Černý Most a zpět Motol. No a navečer domů Praha - Česká Metuje. Celkem najeto 430 KM a průměr 6 litru. A nijak jsem auto nešetřil. Na dálnici většinou kolem 140-150Km/h a čtyři lidi. Veliká spokojenost. 1.2 tsi 63KW

Editováno: , autor: Sitta Miroslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam najeto cca 10500km, a prumerku neberu na trasy ale spise na 99h interval provozu dle maxidotu.

Po prvnich 99hodinach jsem mel perumerne 6.7l. Nasledujici cyklus prumer 6.3l. a ted jsem asi po 20hodinach na prumernych 6.2l/100km.

 

Jinak ted posledni nadrz jsem plnou natankoval ten ShellPower Nitro+ Racing (100oktanu) a jede to o neco lip. mirne nizsi spotreba a vyssi dojezd. vetsinou se pri cerpani klasicke N95 nedostanu s dojezdem pres 750km.  Ted s timNtirem, ikdyz uz mam nadrz skoro vyjetou, tak kdyz spoctu co jsem projel a kolik zbyva, tak to vychazi na celkovy najezd kolem 800km, coz je o cca 50km vic. Tzn. reci penez najedu o 50km vic, tzn. cca 3litry N95 usetrim, coz je pri cene 36,50Kc asi 110Kc uspora.

Na druhou stranu vydam za Nitro +, o cca 3,50Kc/l vic ne z za N95, takze na nadrzi 50litru to je navic 175Kc.

Rozdil 175 -110 = 65Kc, ktery jsem realne na 1 nadrz zaplatil navic za plnou nadrz toho paliva Nitro+ Racing.

 

Samozrejme, kdyz clovek prislapne, tak ten motor je zivejsi a ma to pocitove trochu lepsi tah, takze mne to neprijde jako uplna blbost tankovat lepsi palivo jak N95, nehlede na mensi opotrebeni motoru, atd..

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...