Přejít na obsah

VCDS - Dá se něco dokódovat do Rapida?


Woody

Doporučené příspěvky

Víte proč to tak je pánové, protože s nakódovanou funkcí společné se zadním sklem, zrcátka ztrácí možnost fungovat samostatně. Sama prostě nefungujou, jen s výhřevem zadního skla. Psal jsem o tom prstu, nikdo mě nečte. Když zapneš výhřev zadního okna, tak po cca 3 min, už zrcátka jedou na plno a když na ně šáhneš prstem hřejou jako blázen, pokud ovšem to samé uděláš jen samostatně puštěním jen zrcátek, zrcadla ani po 10 minutách prostě nehřejou, jsou studená jako před zapnutím. To je asi důvod proč si to nechám odkódovat. Nepotřebuji aby mi naplno jelo zadní okno ( mám zadní stěrač)  nevím jak dlouho jen kvůli zrcátkám. když jsem do toho šel, myslel jsem, že bude možné i nadále ovládat zrcátka jen samostatně, to se ovšem nepotvrdilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže zadní stěrač ti nepomůže, když máš sklo mražený a k tomu ještě slepý zrcátka. Mě připadá, že se zapnutou fcí společně to hřeje výrazně víc, než když to bylo samostatně. Možná je to ale jen pocit a placebo efekt radosti z nové fce. A v dešti bohužel vyhřívání zrcátek u RAPIDa bylo stejně o ničem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som to predtým nevyskúšal ako rýchlo sa zohrejú samostatné zrkadlá keď nie je nakódovaný spoločný výhrev.. uvidím, snáď ma to zajtra napadne.. ;)

 

 

Tak len skúmajte. Ja to síce nemám nakódované (ale asi sa na to dám, že lubinob :kol-28:) ale aspoň zistím ako to je presne s tymi speťákmi u mňa.

Mal si povedať včera keď už som ti robil ten posilovač :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posilovač si neopředstavuj, že to ztvrdne tak, že neotočíš s volantem. Ono taky pokud máš teď úzké zimáky, tak to poznat moc není. Je to poznat hlavně u 16" a 17" letních pneu, širokých 215mm. Tam se rozdíl projevil hned po změně. Volantem šlo otáčet o trochu tíž, ale nic co by vadilo. Hlavní rozdíl a přínos ale byl ve snížení citlivosti řízení na vyjeté koleje. To byl před tím děs, teď je to plavání předku nepatrný. A hlavně auto jede v zatáčce kam má, není potřeba korekcí směru. Hlavně ale nastavení posilovače na SPORT má jeden velký plus - je v něm totiž obsaženo dynamické nastavení tuhosti řízení v závislosti na rychlosti. To beru jako největší plus. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víte proč to tak je pánové, protože s nakódovanou funkcí společné se zadním sklem, zrcátka ztrácí možnost fungovat samostatně. Sama prostě nefungujou, jen s výhřevem zadního skla. Psal jsem o tom prstu, nikdo mě nečte. Když zapneš výhřev zadního okna, tak po cca 3 min, už zrcátka jedou na plno a když na ně šáhneš prstem hřejou jako blázen, pokud ovšem to samé uděláš jen samostatně puštěním jen zrcátek, zrcadla ani po 10 minutách prostě nehřejou, jsou studená jako před zapnutím. To je asi důvod proč si to nechám odkódovat. Nepotřebuji aby mi naplno jelo zadní okno ( mám zadní stěrač)  nevím jak dlouho jen kvůli zrcátkám. když jsem do toho šel, myslel jsem, že bude možné i nadále ovládat zrcátka jen samostatně, to se ovšem nepotvrdilo.

 

A v čem je problém, že to hřeje současně i když nepotřebuješ vyhřívat zadní okno? Máš strach z nedoplatku za elektřinu :D 

Mě šíleně sere jak se blbě točí s tím kolečkem a proto společné vyhřívání je jasná volba  :kol-47:  a navic jsem vždy zapomněl vypnout zrcátka a teď se to vypne samo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No faktura za elektriku už mi přišla, doplácím 980kč, tak že žádná radost.  :kol-28:  Jinak si to správně pochopil, že když nepotřebuji vyhřívat zadní okno jen zrcátka tak to jede zbytečně a z psychologického hlediska mi to nějak vadí, ono se to nezdá, ale to zadní okno má docela vostrej odběr a s odběrem souvisí zvýšená spotřeba. Jinak souhlasím z hlediska uživatelského komfortu je to lepší. Teď když nebudu chtít vyhřívat společně zrcátka, musím vyndat pojistku  :kol-48:

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si myslím, že to topí pořád stejně bez ohledu na to, jakým působem se výhřev zapne. když zrcátka zapnu, tak jsou za pár minut horký, když na ně sáhnu za jízdy nebo těsně po zastavení, tak jsou sotva vlažný, takže se asi stačí ochlazovat a to topení nemá nijak velkej výkon. jestli to chcete porovnávat, tak leda za stejnech podmínek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dnes dostal "FERDA 25" do parády mého RAPIDA. Super spolupráce. Doděláno zamčení po rozjezdu, svícení koncových světel při denním svícení, HHC, protočení ručiček, dotankovat na maxi dotu, nahrání novějšího sw rádia a novinka (aspoň jsem o tom tady nečetl) úplné vypnutí ESP po podržení tlačítka na deaktivaci ASR. Patří mu velký dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes dostal "FERDA 25" do parády mého RAPIDA. Super spolupráce. Doděláno zamčení po rozjezdu, svícení koncových světel při denním svícení, HHC, protočení ručiček, dotankovat na maxi dotu, nahrání novějšího sw rádia a novinka (aspoň jsem o tom tady nečetl) úplné vypnutí ESP po podržení tlačítka na deaktivaci ASR. Patří mu velký dík.

to bych se možná taky hádal, jako jedině nahradit novým softem, ale daktivovat by to jít nemělo... Ale možný to je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda, kdyz to pise ferda, tak to musi byt pravda. Skoda ze si mi to nenabidl, ale asi u meho veterana MR 13 bez maxika to asi stejne neslo. :D Je fakt, ze kdyz jsem chtel radit na snehu na letisti tak bylo hned po zabave, ESP funguje fakt dobre, bud jsem gumak a nebo nevim ale nepovedlo se mi ho rozhodit. Maximalne pri nizke rychlosti otocku pres rucku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to malé video.

 

Když jsi u mě byl tak jsem to neuměl. První úspěšná akce byla zhruba před měsícem na Roomstru - ESP9.0i (tam, ale tlačítko systém nyní jen zcela vypne ESP i krátkým stiskem, tj. ztráta možnosti vypnout ASR).

http://forum.skodahome.cz/topic/128504-roomster-ambition-trumf-12-tsi-2014/page-2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako zajímavost skutečných možností nastavení oproti dnes běžnému standartu, že to vypnout nejde, pěkný. Možná jsem zpátečník, ale teď mě vysvětlete, nač si nechat nakódovat možnost vypínat ESP u běžného nevytuněného RAPIDa? U RS či jiné sportovní verze (chip, upravený snížený rozšířený podvozek atp.) pro brutus ježdění bych to chápal, když chce někdo řádit třeba na okruhu nebo ničit si gumy driftováním. Pro běžné použití ale stačí přeci vypnutí ASR, aby to nebránilo vyhrabání se třeba ze sněhu? Mě tedy spíš připadalo, když jsem zkoušel limity auta, že právě ESP zasáhlo tak, že průjezd zatáčkou byl velice přesný a spíš pomohlo k zatočení zadku, než že by omezilo. Až jsem byl překvapenej.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim s Ferdou souhlasit, muze to mit i vychovny charakter, kdyz si vyzkousis jizdu bez treba slalom na snehu a pak jizdu s aby clovek videl ten rozdil a uvedomil si i nejake ty zakonitosti. Jsou lidi co jsou opravdu ridici a pro ne je v nekterych pripadech ESP prekazkou, pro vetsinu beznych lidi ridicu bych ale rekl je prinosem z hlediska bezpecnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta deaktivace ESP bude totozna s golfem MR6 a dela se to
(pocitano od nuly)
BYTE 06 BIT 07 = 1
BYTE 14 BIT 00 = 1
 
takze puvodni kodovani jednotky
4129241409B100BC824724D290A50040480400
kodovani pro vypnuti ESP
4129241409B180BC824724D290A50140480400

 

jeste sem to netestoval ale predpokladam ze to tak bude :) jestli zejtra budu mit naladu a bude venku aspon trosku teplo tak to pujdu zkusit

Editováno: , autor: oneb1t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...