Effective Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 To půjde vypnout asi jen vypnutím toho safety zamykání. Nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Ahoj Kluci, dodělával jste někdo CORNER f-ci na MR 2013 a níže. Narazil jsem na to, že z pojistky 38 mi vede pouze jeden vodič který se rozvětvuje v bodě B522. Jelikož se tam mění průřez za větší (kvůli ztrátám), tak bych předpokládal že bude někde co nejblíže pojistky. Víte někdo kde je, jinak jsem bez přisvědcování .... Případně zda nemáte někdo zkušenost kudy rozumě natáhnout vodiče do motorového prostoru, dodělal bych si rovnou hlídání kapaliny ostřikovačů a "hlídání" tlaku v pneu .... Díky za každou radu :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 13. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2015 Když jsem dodělával zadní stěrač a hlídání kapaliny ostřikovačů, tak jsem to táhl tudy: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
056152 Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 Ahoj nějakým nedopatřením jsem si odkódoval sledování tlaku v pneumatikách. Teď jsem měnil na zimní a všiml jsem si, že se kontrolka nerožne po zapnutí klíčku a tlačítko nereaguje. Poraďte kde to zapnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 napiš uživateli ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oneb1t Vloženo 6. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2015 podivej se do logu ve vcds budes tam mit puvodni kodovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlad1130 Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Zdravim , mám problém s VCDS 12.12 - když chci nakodovat BCM . tak mi program napíše - EQUIPMENT NUMBER IS INVALID Setkali jste se s tím někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Mas vyplnene cislo servisu v programu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlad1130 Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Zkoušel jsem to s vyplněným číslem i s nulami ,ale největší zádrhel se mi jeví to , že mě začíná číslo jednotky 4xxxxx a VIS má mít něco jako 12345 . Zkouším prohledávat net asi týden a narazil jsem jen na informaci , že při ponechání nul v čísle importéra a servisu bude program pracovat ve skrytém režimu. Nastavil jsem si v RAPIDU SB všechno co jsem chtěl - protočení ruček,HHC , dotankování a když jsem si dodělal xenony a LED do parkovaček a RZ tak jsem se divil proč mi to nehlásí prasklou žárovku. Snadno , protože tato funkce není zapnutá. Když jsem to chtěl zapnout , tak jsem zaškrtal všecny volby a při odesílání kodu mi to hodí tu hlášku , že EQUIPMENT NUMBER IS INVALID . Výpis z LOGU. : Shop #: WSC 00000 064 414724 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Telephone Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Chtěl bych si v maxidotu nastavit dotankování v litrech, ale mám kabel v angličtině a nevím pod čím hledat v angličtině "Dodatečný objem k načerpání". Můžete někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vajkooo Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Ak by chcel niekto dokodovat nejake funkcie tak nie je problem BA + okolie a casto aj zvysok SK. Staci ma kontaktovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 14. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2015 Někdo mi tvrdil, že když si budu něco kódovat v ŘJ tak při každém zápisu se tam kromě mých změn zapíšou další informace podle kterých servis následně pozná zásah někoho dalšího. Není mi to úplně jasné. Máte o tom někdo víc informací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 To ano, ale někteří prodejci poskytují záruku třeba 5let s tím, že podmínka získání záruky je, že veškeré servisní úkony musí být provedeny u nich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 No, ale prodlouzena zaruka, pokud se bavime o ni, je prece produkt Skody a ne lokalniho prodejce. Takze je jedno, do jakeho AS pak jedes na servisni ukon. Pokud je na seznamu oficialnich AS Skody, tak nevidim nikde problem... Pokud by to byla nejaka individualni "akce" prodejce, pak asi jo. Sorry, to uz je zas OT asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 "Odborný servis" je prostě servis, neodborné servisy definitoricky neexistují (reálně je jich jak much). Podle Nařízení EK č. 461/2010 musí být možné, aby nezávislé subjekty ve smyslu nezávislých servisních pracovníků a nezávislých dodavatelů ND měly neomezený přístup k trhu ve specifikovaném rozsahu. Takže pokud jedinec není vázán nějakou nadstandardní formou spolupráce s prodejcem, neměl by být ve většině věcí omezen na AS. To, že práce non-AS se komplikuje jak to jde je věc druhá. Že v příčurce je slovo odborný - to je jak z Básníků: Servisy budou odborné, pracovníci specializovaní, díly špičkové, technologie pokrokové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 extra záruku ti může dát i prodejce, kterou on si nějak se Škodovkou vyúčtuje, ale prodloužení záruky je pak vztah mezi tebou a prodejcem... A on může mít podmínku. že platí pouze při servisování u něj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Nemyslím prodlouženou záruku, ale záruku nad rámec prodloužené záruky třeba na zmíněných 5 let kterou poskytuje ten daný prodejce na své náklady. A pak mne zajímá jestli tím samo domo dokódováním o něco nepřijdu. Resp. jestli oni mají šanci zjistit že jsem tam něco měnil. Je mi jasné že by se dal použít nějaký kontrolní součet nebo něco v tom smyslu, ale je otázka jestli to používají/ umějí používat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 na to odpoví nejvíce Ferda, podle mě to nikdo nikdy řešit nebude - pokud se nevysere něco, co by mohlo mít s kódováním něco společnýho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 To vis ze tohle nikdo neresi. Navic kdyby jste poradne cetli. Tak jeden kluk tady uz nevim jmeno. Vznasel dotaz primo do SA na linku peci o zakazniky ohledne dodatecne nakodovaneho HHC mimo AS a bylo mu odpovedeno ze toto nema vliv na zaruku - pokud ty dily toto fyzicky umoznuji a neni zasahovano do dilu jako takovych. Tedy nejaka aktivace zamknuti dveri po rozjezdu ci co je uplne zanedbatelna zalezitost. Uz me nebavi tady furt dokola tady resit ty same veci jen kvuli tomu ze nekdo neumi cist. Tedy reste nove vecne problemy ci dotazy a ne kraviny davno vyresene. Mam na aute nakodovany kde co a nikdy mi nikdo nic nerekl. Oni opravdu nemaji cas neco zjistovat, kolikrat si neumi najit ani nos mezi ocima natoz nejaky takovy veci. Nejsou na to ani vybaveni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Pánové, tady se mají řešit čistě technické věci = kódování. Ostatní debatu tedy veďte někde jinde. Stejně to tady nevyřešíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Telephone Vloženo 17. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2015 Docela zajímavá stránka: http://www.vcdscoding.com/#!rapid/c1arc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 Petrrře, ale já neřeším záruku jako takovou, tam je to jasné. Mluvím o tom čemu prodejce říká záruka a poskytuje ji na vlastní náklady po dobu třeba 5 let. Už jsem to psal výše. A u tohoto typu záruky jsem byl upozorněn, že pokud nebude vše tak jak si představuje onen prodejce tak záruka padá. Bylo mi to vysvětleno tak, že oni nebudou zkoumat jestli to či ono mělo nebo mohlo mít na projevenou závadu vliv. Udělal jsi nestandardní zásah a oni se tím už nebudou zabývat a automaticky reklamaci zamítnou. Což mi příjde logické a plně je chápu. Něco jiného je ta zákonná záruka kde se tím musí zabývat. A tak jsem se ptal jestli oni můžou nějak zjistit že jsem si tam něco měnil. Zapnu si třeba HH a pak budu mít problém na brzdách. Takže HH vypnu a pojedu do servisu s reklamací. Poznají že se tam odehrála nějaká změna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Otázka je, jak poznají, že jsi si zapnul HHC. Nikde v ODISu se tuhle informaci nedozví(vlastní diagnostika nezobrazí kódování pro ABS a v řízených funkcí také nic není). Pokud vrátíš vše zpátky a pojedeš do servisu a problém bude přetrvávat je evidentní, že to nezpůsobil tvůj zásah, ale problém, který s ním neměl nic společného. Chtěl bych vidět technika ze servisu jak mi bude dokazovat jen za pomocí diagnostiky ODISu a na základě čeho, že je tam aktivní HCC a nemá být(pokud to nebude dokazovat pomocí PR čísel, ale to už bude jen evidentní snaha servisu se vyhnout plnění v rámci záruky, které navíc poskytují). Pokud upravuješ software v rámci standardních přístupů, které má i servis a jen je nedokáže využít, nelze je označit za nestandardní zásah. To bys mohl tvrdit, že každé kódování co dělá servis je nestandardní zásah a tím, že Ti nakódovali jednotku Ti ji opakovaně poškodili. Je to vlastně obrácené tvrzení toho co Ti tvrdí servis. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 23. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Vse jasne a lepe napsal Ferda25 u predchoziho prispevku a to si pis, ze zrovna on je odbornik na slovo vzaty ohledne elektroniky aut a kodovani jako takoveho. Ja mel na svem aute hodne reklamaci. Nakodovano mam kde co a myslis ze na neco prisli nebo neco zkoumaly? Za prve to ve vetsine pripadu ani neumi ( jako hodne veci AS neumi ) a za druhe na to nemaji cas resit nejake kraviny. Jsou lidi co meli nachipovanej motor , ktery jim diky vadnym rozvodum preskocil v zaruce a vse probehlo ok. Tak ze az tady budes mit neco nacteno a nastudovano tak pak kecej a bud za chytraka. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2015 Tak to by snad stačilo. Věnujte se nadále kódování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.