Voice Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Co se ti nezdá. On dodržuje výměny dle škody. A garantuju ti že i kdyby tam dal nový olej, nic to nevyřeší. Měl to na reklamaci, proč mu ho teda nevyměnili? Když by to podle tebe byla skoro jasná věc. Editováno: 26. Únor 2014, autor: Voice Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 A já ti garantuju, že ten olej to vyřeší. Mám to vyzkoušený, sice z HTPčka, ale rozvody to má na stejným principu. Citovat
mal.jaroslav Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Netvrdím,že výměna oleje to nevyřeší,ba i dokonce jsem zvažoval zda ho nebudu měnit po 15 tis,protože na běžný,né dálkový provoz se mě 30tis zdá dost brutální.Jednou jsem do své bývalé fábči 1,9 TDI nalil olej na 30tis a ve 20ti tis jsem to nemohl poslouchat a přešel jsem zpět na olej na 15tis. Citovat
Voice Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 A já ti garantuju, že ten olej to vyřeší. Mám to vyzkoušený, sice z HTPčka, ale rozvody to má na stejným principu. Proč mu ho teda nevyměnili při reklamaci a měli by to z krku a byli by spokojeni všichni? Citovat
Pawouk Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 jj,vyměň ten olej, to zas není taková částka, aby se to nedalo měnit třeba po těch 15 000 km. A jestli to provedeš, nezapomeň na nás se sdělením, zda se něco na rachtání změnilo. Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Proč by mu měli něco měnit, když to rachtá pod 7s a interval je 30 tis. Citovat
Voice Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Tak pak je všechno v pořádku. co tu řešíme? 1 Citovat
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Proč mu ho teda nevyměnili při reklamaci a měli by to z krku a byli by spokojeni všichni? Protože to asi zatím nikoho nenapadlo. :kol-32: Zkusil jsem to tady napsat a vzhledem k tomu, že to mělo význam i u klapkoletu 1,4, kde chrastily zdvihátka to zkracuji i já. TSI si o to "samo" řekl vrrrrrrr, ten olej je hnusnej. Citovat
akubus Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Kolega ma interval 30 000 - 2 roky a servis nyni sa mu objavilo po 19 mesiacoch a 14 000 km. V servise mu vraveli že je tam nejaké čídlo čo vyhodnocuje kvalitu oleja. Tak neviem čo je na tom pravda. Olej mal ako sojovu omacku jazdi len po meste. Citovat
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Sleduje se i počet startů, poměr jízd, "motohodiny" a spousta dalších cipovin. Je to proměnlivý interval, co by měl lépe kopírovat styl jízd zrovna třeba hrc prc po městě. Viz moje drahá najela za 2,5 roku asi 5000 km a to jezdí denně do práce. Tam měním olej co cca 1,5 roku když už právě poklapávají ventily. Ovšem je to jen 1,5 km. Doráží staré Clio 1,2, ale drží se chlapec... Citovat
Pawouk Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Nic takového neexistuje. To jako nějakou laboratoř? Je tam jen čidlo teploty oleje. Řj jednotka to vyhodnocuje na základě mnoha údajů - teploty oleje, spotřeby paliva, ujeté vzdálenosti a já nevím ještě čeho všeho.Edit: koukám, že Kubino byl rychlejší. Citovat
McMatej Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Neměří (nevyhodnocuje) se přímo kvalita oleje, ale měří se jeho opotřebovávání. Jako když z metrového prkna uřízneš (spotřebuješ) 30 cm kus, tak víš, že tě zbývá 70 cm. viz příloha Edit: koukám že Kubino a Pawouk byli rychlejší. 44-Prodloužené-servis.-intervaly.pdf Editováno: 26. Únor 2014, autor: McMatej 1 Citovat
choceňák Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Pánové, myslete si o mě co chcete, ale já první olej vždy měním v 5 tis.km a pak vždy po10-12 tis.km a věřím, že to nedělám zbytečně. Motor spokojený a já rovněž. A že nejsem nejmladší. Čistota oleje v motoru je základ !!! Jen je třeba nelitovat položku za olej. Věřím , že mi dá Pawouk aspoň částečně za pravdu. Zdravím a přeji vše nej. ať nám miláčci dělají jen samou radost. Citovat
Pawouk Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Vidím, že mě máš za arbitra. Asi takto - ničemu to neškodí. A samozřejmě, že neopotřebovaný olej je základ. Já tedy měním po 15 000 km (najedu je za rok) na všech autech, které jsem měl. Jsem jen zvědav, či někdo potvrdí vormenův poznatek, že po výměně oleje se intenzita a četnost rachocení sníží, ba přestane. Já to na "původní" Fabiatické verzi 1.2 TSI r.v. 2010 potvrdit nemohu. Citovat
mal.jaroslav Vloženo 27. Únor 2014 Vloženo 27. Únor 2014 Vždy to tak bylo,že se měnil olej po prvních 5tis. a pak po 15tis. a když už to mělo nalítáno statisíce tak se přecházelo na 10tis. a celkem s tím souhlasím z vlastní zkušenosti z TDI,vždy po výměně byl motor podstatně klidnější.Každopádně vyměním olej a až to udělám tak dám vědět výsledek. Každopádně změním servis. 1 Citovat
vikyviky Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 Tak jsem se vrtal přez VCDS v rapidu řj motoru , tak jsem tam našel "možnosti" dinamicky tlak oleje a pevný tlak oleje, dale je tam pak možnost u obou "voleb" nastavit hodoty . Tak mně napadlo jestli z tim vytaháváním řetězu nemá společného právě onen dinamický tlak oleje. Když přudce přidám plyn a motor vytočím na +-3000 ot tak jak mile uberu tak krasně zarachoti rozvody Čidlo longlive vyhodnocuje vice věci něž jen teplotu oleje ! viskozitu- teplotu- vodivost oleje , aspon u fabie1 1.9 tdi rs to tak bylo , řj motoru samozřejmně bere udaje z vice zdroju Citovat
vormen Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 To rachotí ale tyčka regulace turba. To je dost vtipný, jak každej zvuk jsou hned rozvody. Ten motor je prostě legenda Citovat
Pawouk Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 Tomuto jedinci to nevysvětlíš, když si myslí, že řj umí změřit viskozitu oleje. Přitom o tři příspěvky výš je příručka, kde je to podrobně vysvětleno co a jak to vyhodnocuje právě u starších motorů... 1 Citovat
vikyviky Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 tak za A podložka na obtoku turba to není vyskoušeno , za B tak pak nevím k čemu je čidlo na olejové vaně motoru u longlive motoru ? má 6 pin konektor ! najk moc pinu jenom na mněření teploty teploty nezda se ti ? (za zapojených je všech 6) a další věc proč by čidlo long live stalo cca 4800 kč ? trošku drahé kdyby to mněřilo jen teplotu ! hele pavoučku běž se vozit na koloběžce místo po mně , dík Citovat
Pawouk Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 Až přestaneš plácat nesmysly, tak se půjdu vozit třeba na koloběžce. Do té doby to tady musím hlídat. A nastuduj si tu příslušnou příručku. 2 Citovat
vikyviky Vloženo 3. Březen 2014 Vloženo 3. Březen 2014 proč mi raději neodpoviš na dane otazky ? když tak všecho víš všechno znaš ? co . Velice rad se necham poučít Citovat
e1. Vloženo 4. Březen 2014 Vloženo 4. Březen 2014 vikyviky, prosím ťa, kúp si Hondu alebo iné auto mimo koncernu a choď sa už ventilovať niekam inam. Tie tvoje 3,14čoviny tu naozaj nikoho nezaujímajú. Citovat
vikyviky Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 (editace) fakt super odpověd hodna člověka místo toho aby mi odpověd raději mně posíla do kytek to je vídět jak se tu někteří tvaří jako super odborníci na auta a vědi akorát kulové !!! a taky je krasně vidět kolik lidí tady na foru plati ŠA za propagandu Editováno: 13. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat
Pawouk Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 Já ti odpověď dal. Hospodské žvásty o propagandě si nech do hospody, tady nemají co dělat. Citovat
vikyviky Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 (editace) Proměnné servisní intervalyŘídicí jednotka panelu přístrojů J218 vypočítávána základě došlých informací vzdálenost, kterouje možno do příští servisní prohlídky ještě ujet. tohel z toho dokumentu A ty další informace jsou co podle tebe ? a další věc taky z te příručky pro mněníče dílu QG2 prodloužené servisní intervaly2 roky resp. 30 000 km (zážehovémotory); případně 50 000 km(vznětové motory) hlavně at vám motor co nejdříve umře/pojde/pokazí se atd a nejlip po záruce at si musíte zaplatit drahou opravu nebo nový motor Editováno: 13. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.