elvis78 Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 164 tisic novej rozvod panenské ticho.To je dobrá zpráva. Když vezmu obstarožní motor kterej končil ve fabii 1 1,4 mpi tak tam byl řetízek a duplex a taky nebyl na furt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogocik Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Můžu jen závidět, já najeto 125t km, nové rozvody a řehtá to furt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Podívám se, až ji najdu, do faktury, co vše se měnilo. Celkem to vyšlo i po slevách skoro na 9000 v AS, ale říkal, že měnili komplet vše, že to bylo za zenitem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Jak to mohlo byt za zenitem kdyz vymena rozvodu ( v teto variante s retezem) nema predepsanou vymenu a ted si nejsem jisty jestli ma vubec predepsanou alespon kontrolu. Tyto rozvody jsou preci CELOZIVOTNI. [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Předepsaná výměna není, ale u mého motoru 1,2 tsi 63kw z roku 2013 se dá nechat v AS zkontrolovat vytahání řetězu, cenu mi řekli cca 700 Kč za tu kontrolu. Doživotní je životnost auta, to škodovka počítá snad na 5 let a 200tis km:-) Jelikož to samé jsem měl na 1.8Tsi CDAA rok 2012. Najeto 193tis s rozvody z výroby. Při výměně mi řekli v AS, že už to bylo jen otázka času, kdy to hupsne. Nemám důvod jim nevěřit, jelikož přijímací technik je známý a prodejce kamarád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Se sice da, ale ta kontrola neni bodem v ramci servisni prohlidky. Ano zivotnost vozu se dnes bere 250tis km. O tech 5ti letech bych pochyboval. 700 se mi za podelanou kontrolu zda dost. No ja nic kontrolovat nebudu. Ve 100tis to vymenim tak jako tak a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogocik Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Jen abys nedopadl jako já. Rozvody vyměněny a starty furt stejné. Jen během jízdy je to tišší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Tak mně to zařechtá i nyní 81tis km jen občas a jen do 1s max 2s. Když nastartuji jezdím v 80% delší trasu jak 20km. Beru to jako prevenci proti přeskočení, protože tomu nevěřím. A zvuky ať si to dělá jaké chce, TSI má všeobecně různých podivných provozních pazvuků. Člověk se na to nesmí tak upínat. A jseš si jistý. gogociku, že Ti ty rozvody opravdu vyměnili? Řekli si, řetěz protaženej nemá, co bychom mu měnili, pojistku proti přeskočení už to má ( návarek) schrábnem jenom prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 Najeto 103tkm a ozve se to tak jednou do měsíce po dobu 1-2 vteřin. Motorový olej měním po cca 23tkm, řešit to budu až to bude dělat větší bordel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogocik Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 (editace) Tak jistý si být nemůžu. Ale na horním víku je vidět, že ho přetěsňovali, takže snad jo. Jediná možnost pak je, abych to nechal překontrolovat v jiném servisu. Ale je fakt, že motor jede po nastartování tišeji, než před výměnou. Editováno: 16. Říjen 2017, autor: gogocik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Vám co to zarachtá při startu, zkusili jste dýl podržet starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Jenom se zeptám, těm co to rachta, jakej jezdíte olej? Já jak do 1,2 tak do 1,8 leju totiž 0W30. Nemůže to být třeba tím? Že je v napinaku rychleji olej a proto to mám po výměně ticho? Jen takový nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogocik Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 Měnil jsem ho hned po rozvodech - Castrol 5W-40 Magnatec C3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 20. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2017 já mám to, co tam nalil servis.Jak řikám, startuju dýl a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jm32622 Vloženo 21. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 mam 140k a starty obcas takoveto, jinak klid video-1508540256.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 21. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 žádná trága, podrž dýl startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogocik Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Podržel jsem a stále stejný traktor při startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 já mám najeto 82tis., 63kW a rachtá to jenom když nejedu dýl něž 5 dnů, to se stalo jenom jednou za 5 let :-), nebo to dělá, pokud jenom popojíždím a olej se neprohřeje, start poloteplýho motoru. denně jedu 2x25km a neudělá to nikdy, ani ráno ani odpoledne. olej měním po 12-15 tis., buď Castrol nebo VW LL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Dneska ráno, jsem poslouchal šedé montecarlo jednoho objemnějšího chlapce a jemu to taky trdlikalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 (editace) Tak trdlikání je zpět. Držet startér dýl nepomáhá (a kdo na to taky má furt myslet). Takže jsem pořídil 03F 109 507 F 40 MR7 a uvidíme. Editováno: 10. Listopad 2017, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Zábava, která nikdy nekončí. Ty jsi pohotovej Miklis. Divím se, že Tě to ještě baví, za ty všechny prachy cos nasypal stranou do Rapida už bys měl Superba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Šetřím na MAZDU 6, to je můj sen... (jen kdyby nerezly ty kolejnice sedaček) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Vyměněno. Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné. Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Já to říkám už dlouho, protože ten olej nenapíná, napíná pružina. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jm32622 Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 6 hours ago, miklisek said: Vyměněno. Porovnámím stlačením rukou napínáky vedle sebe: F-ko potřebuje na plné stlačení o něco víc síly než D-čko, takže tam je nejspíš o něco silnější pružina. Rozměrově jsou totiž napínáky totožné. Po výměně je to fakt znát, první start ještě defakto nasucho a bez tlaku oleje, jen lehce namazaný píst, a fakt čestný pionýrský - ticho. Navíc motor ani nešel do výrazně zvýšených otáček jen nějakých 1000 1/min. A to byl motor studený. Poradil sis s tim aj doma ? Stacil momentak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.