McMatej Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 Viděl jsem testy použitých motorových olejů a z hlediska mazivosti je použitý olej lepší, tj. poskytuje lepší protiotěrovou ochraanu než olej nový. Starý olej má problémy s udržením čistoty v motoru, kal a podobně. Citovat
ZbyšekSU Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 Patří-li tato odpověď k mé části o 0W30 vs. 5W30 ve prospěch 0W30, pak je to jen dobře a budu se muset na změnu zvuku studeného motoru přestat zaměřovat. Citovat
Punit Vloženo 4. Prosinec 2018 Vloženo 4. Prosinec 2018 Ahoj, jen pro upresneni a muj klid.. mam nastaven promenlivy interval vymeny, zitra jdu na vymenu oleje a chci to zmenit na pevny. Predpokladam ze by to nemel byt problem. A... muze se tam dat olej Shell Helix Ultra 5w 40? (vw 502.00/505.00) Ps. Do 1.4 budou stacit 4 litry, ano? diky ?? Citovat
Pawouk Vloženo 4. Prosinec 2018 Vloženo 4. Prosinec 2018 Pro pevný interval VW 502 00, ale to máš uvedeno přímo v manuálu. Citovat
Joker 85 Vloženo 21. leden 2019 Vloženo 21. leden 2019 Tak dneska opět výměna oleje v motoru. Norma oleje 508.00 teď druhá výměna v 15tis a olej teda pořád krásný hnědý. (dalo by se říct že zbytečná výměna) Každopádně by mě opravdu zajímalo jak bude vypadat a mít hustotu po 30tis. Citovat
Hkubes Vloženo 18. Únor 2019 Vloženo 18. Únor 2019 (editace) No vzhledem k tomu, že chci také měnit olej u své 1,4TSI tak čtu co a jak. V manuálu je napsáno, že tam můžu dát olej VW 504 00,502 00 a nebo 508 00. Zatím jsem vždy dával olej CASTROL 5W-30. A tady jsem se dočetl ,že tam od výroby je olej 508 00 0w-20. Tak jsem obvolal několik servisů kde mi to potvrdili ale s tím, že tento olej 0w-20 je prvonáplň kde se dá ,,říci", že to je olej na zajetí. Pak již prý v servisech dávají do auta olej 5w-30 a to by měli prý v servisu vědět. Jiné je to u 1,.5TSI a 2TSI.Takže za mě to neřeším a dál budu jezdit na tom na čem jezdíme s ostatními auty. Editováno: 18. Únor 2019, autor: Hkubes 1 Citovat
Jojo91 Vloženo 18. Únor 2019 Vloženo 18. Únor 2019 @Hkubes Taky mam potrvrzeno z autorizaku, ze do 1.4 TSi davaji 0w30 ... Citovat
AjvenSG Vloženo 10. Březen 2019 Vloženo 10. Březen 2019 Ahojte, vie mi niekto povedat znacku olejoveho filtra, ktory bol namontovany vo vyrobe? Tipujem to na Purflux, a dufam, ze tam nie je nejaky skoda/VW original. Z vrchu vidim, ze filter je cierny a je na nom navod, bohuzial nevidim vyrobcu. Zospodu sa mi nepodarilo pozriet, nakolko treba zhodit plasty, do coho sa mi v mojej garazi bez jamy prilis nechce. Citovat
Patrik1971 Vloženo 10. Březen 2019 Vloženo 10. Březen 2019 No,ak je tam este ten z fabriky,tak tam ani s nicim inym,ako Skoda/VW AG nepocitaj. Citovat
suri. Vloženo 11. Březen 2019 Vloženo 11. Březen 2019 je tam originál filter , a čierny originál nekúpiš bude len šedý , 04E115561H , stojí pár korún a má ho každý autorizák 1 Citovat
AjvenSG Vloženo 11. Březen 2019 Vloženo 11. Březen 2019 Diky za info, Nahodou neviete, ci zvyknu autorizovane servisy riesit pri garancke kto a kedy tam vymienal olej a preco tam nie je original filter z vyroby? Citovat
Clerfayt Vloženo 11. Březen 2019 Vloženo 11. Březen 2019 před 5 hodinami, AjvenSG napsal: Diky za info, Nahodou neviete, ci zvyknu autorizovane servisy riesit pri garancke kto a kedy tam vymienal olej a preco tam nie je original filter z vyroby? Proč by to dělali? Filtr z výroby je tam jen jednou. Pak už stačí originál. 1 Citovat
suri. Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Nevidel som za svoju krátku kariéru nikdy mechanika ktorý by obzeral olejový filter , nejaké tajné znaky na vypustnej skrutke alebo iné fantazmagorie čo sa tu pravidelne riešia ... Zober v autorizáku olejový filter , nový vypušťák N90813202 a nikto to obzerať ani riešiť nebude ... 4 Citovat
Martin Bednář Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 suri. nebudeš vědět - jednou při výměně oleje znejistěli, že nemají stejný vypušťák který tam byl, resp. měli ale s delším závitem - tak ho tam dali s tím, že to nevadí. Nevíš proč existuje delší a kratší varianta a zda to opravdu nevadí? Děkuji za informaci. Citovat
bouchy Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Nebylo to kvůli více podložkám? Občas s tím takhle laborovali, i když se mění šroub včetně integrované podložky, "sedla". Nebo to bylo o hodně delší? Už ani nevim vůdov dvou podložek u mě, ale vím, že mám poškozený závit vany. grr Citovat
Martin Bednář Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Nene, byla tam jenom jedna podložka. Delší to bylo tak něco mezi půl a jedním cm. Jestli si to dobře pamatuju. Strčil do té díry šroubovák a že prý na nic nenarazil, tak tam ten delší šroub dal.... Citovat
suri. Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Bavíme sa o benziňáku ? na tých novších je z výroby klasický vypušták s krúžkom v kope N 90813202 , to je ten dlhší , ELSA píše pri výmene oleja prvýkrát ho zahodiť , použiť krátky vypušťák bez intergrovanej podložky a samostatnú podložku , pri ďalšej výmene meniť už len podložku ... Toľko oficiálne info . Ak tam dáš nazad ten pôvodný dlhý vypušťák tak sa tomu nestane samozrejme nič a pre mňa je to aj lepšie riešenie - dlhší závit , cenový rozdiel žiadny a vymením ho vždy ... jediné kde poznať výmenu oleja je plechová vaňa , tam býva vypušták zalakovaný načierno a väčšinou na 18 kľúč , nové už sú na 19 1 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Ano, benzín 1.4tsi (jenom tedy S3 MR 2016, ale to myslím nehraje roli). Nahrazoval kratší delším. Díky Citovat
suri. Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 a bola to určite prvá výmena? 1,4 má plechovú vaňu a originál tam býva práve ten dlhší zalakovaný na čierno na 18 kľúč 1 Citovat
Martin Bednář Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 Tak jsem to počítal, byla to druhá výměna.... (měním olej po roce). Jestli to tedy dobře chápu, tak při první výměně místo dlouhého dali krátký. A při druhé výměně místo podložky dali opět dlouhý výpušťák. Tak to udělali tak, že jsem si to lépe nemohl přát :-) Citovat
suri. Vloženo 12. Březen 2019 Vloženo 12. Březen 2019 jedine tak , dlhý sa mne pozdáva viac , odpadá výmena podložky a mením ho kus za kus , a je teda dlhší čo pri plechovej vani bude jedno ale pri hliníkovej to môže pomôcť dlhšej životnosti závitu 1 Citovat
Světlonoš Vloženo 28. Březen 2019 Vloženo 28. Březen 2019 Tak včera proběhla první výměna oleje (po cca 11500 km). Nechal jsem interval výměny změnit na pevný. Olej normy VW 502.00 (5W40) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.