Kyselinka Vloženo 27. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 (editace) Aj mne to robilo. Za studena cvakal napinak, alebo nieco podobne. Po vymene rozvodov je ticho. Editováno: 27. Listopad 2017, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 A co sa tyka rozvodov, je jedno ake pouzijem /INA, Conti.../? A co ma zaujima, cital som, ze niektore pumpy boli poruchove, ma ta novsia nejake ine oznacenie alebo vyrobcu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 (editace) Hale originální rozvody cca 4000 vč. DPH, conitech stojí 3700 kč a originální pumpa když vrátíš původní 1300 vč. DPh, takže si polož otázku, má smysl řešit conitech (ponechme mimo, že originál je conitech nebo ina) popř. pumpu od grafu, když můžeš mít originální komplet za 5300 kč vč. DPH ? Kolik ušetříš 800 kč ? Navíc aktuálně můžeš v rámci economy programu nechat vyměnit, origo sadu vč. vodní pumpy a s prací za 9700 kč. Z mého pohledu není moc co řešit, máš to se zárukou na práci atd, vůbec bych si nelámal hlavu s výběrem dílu a garáž mistra, když ti to v autorizáku udělají v originále se zárukou za celkem solidní peníze, ty rozvody už stejně nejspíš nikdy měnit nebudeš. A kolik máš vůbec najeto ? Já jsem to měnil až po 7 letech a 240K km a u druhého auta které má 200 je pořád původní :-). On ten řemen nepraskne když do nej nic nevlítne, to může i do nového a když už klady mají nejlepší za sebou tak je rozhodně včas uslyšíš, napínák byl v mrazech slyšet za studena hodně dobře a najel i tak ještě 30K Km než mi došli nervy a nechal jsem to vyměnit... Editováno: 14. leden 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 (editace) Najazdene mam necelych 160 tis, menil som lebo za studeneho motora nejaka kladka uz hucala. Vymena ma vysla na 155€ komplet rozvodova sada + kladky INA + pumpa, a 10€ drazkovy remen Dayco. Robota 70€. Po vymene je auto tiche aj za studena, + kladka na alternatore bola zevraj KO. Editováno: 11. Únor 2018, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubas Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 Já jdu na rozvody v úterý. Sice má OII FL nalítáno jen 70.000, ale je to 8let, tak raději vše vyměnit. A také mi za studena cvaká napínák na drážkovém řemenu. Komplet sada INA rozvody + drážkový řemen+napínací kladka+nemrz. směs 4.700,-. Bez práce, samozřejmě. Jak tady píše výše , že v rámci economy programu originál za ty peníze, doufám, že myšleno přímo ve Škodě-servisu,tak to je super cena. Kdybych neměl koupené díly, tak bych o tom vůbec neuvažoval a šoupnul to do originál Škoda servisu. Bohužel u nás ve městě mám s originál servisem špatné zkušenosti, ale naštěstí Škoda je i o kus dál,tak tam potom budu řešit jiné věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip XX Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 (editace) Ahoj kluci , pročetl jsem to tu celé co píšete, ale k mé otázce tu přeně odpověď není, a to že nějaký uživatel zde psal, že rozvody u tohoto typu buď 6 let / (a teď jak kdo chce servis píše 210 , pán zde píše že ve firmě se přešlo na 150k .) Jak to tedy je máme vůz z 1/2011 a má najeto 105 tisíc nic nikde neteče vše je ok myslíte si že bych měl preventivně vůz někam vzít na kontrolu nebo doržet interval cca 150 tkm a zatím neřešit? to bude cca za 2-3 roky to znamená že na původní sadu by vozidlo bylo provozováno cca 10 let. Každopádně slečna bude v rodině až do smrti takže investice pár tisíc je mi bližší než její oprava. :::: EDIT:::: Dále mě tedy napadá , je tu dost zkušenýých uživatelů je třeba preventivně měnmit cokoliv jiného? výměna palivového a pilového filtru je samozřejmostí každou výměnu oleje ( 1x za rok v období 10-15 prosince aby na zimu měla novej) Editováno: 22. Říjen 2018, autor: Filip XX EDDT: Napadla úprava otázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Palivový filtr měníš brzy. Stačí tak po 60 až 70 tkm. U rozvodů do 210 tkm nemusíš. Spíš začne téct vodní pumpa. Své auto jsem prodával ve 163 tkm a pumpa i vše ostatní bylo v pořádku. Tak asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Už ti vypršel časový limit na výměnu rozvodů (6 let nebo 210K km) - materiál hlavně řemen stárne i věkem, ale já bych to ještě neměnil, ona ti brzo začne téct vodní pumpa a měnil bych to až s ní. Jinak zaslechl jsem tvrzení že dle škodovky by se při 210K km měly správně měnit i klavíry a s hydroštelama, ale podle mě je to blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2018 Téma je o rozvodech a ne o filtrech atd. Dodržujte pravidla fora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 vymenit aj pumpu, ved menit to druhy krat uz nebudes tak naco to odkladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldíček Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Já mám auto z 6/2011 (vše původní), aktuálně něco přes 208.000 km najeto. Počátkem listopadu jedu na servis (během 14 dní ujedu těch zbývajících 2.000 km). Takže rozvody a vodní čerpadlo budu měnit dle předepsaného plánu při 210.000 km (dle mých automechaniků se vázat na 6 let je zbytečné, tedy pokud neujedu těch 210 tisíc až za 20 let :-)). takže auto bude mít už přes 7 let. Chladící kapalina evidentně nikde nemizí (takže čerpadlo v pohodě drží) - nedolévám, občas juknu a hladina je stále pár milimetrů pod hranicí MAX. Takže za sebe bych se nebál a neměnil zbytečně dříve. Samozřejmě jako ve všem platí, že hodně záleží jak kdo jezdí - kdo je závodník, motor je víc namáhán, tak asi musí měnit dříve....ale to je pouze můj názor a zkušenost :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Zdar lidi, tak na mě taky přišly rozvody. Když jsem zašel do Auto Tichý v Lysé nad Labem spočítali mě to na nějakých 17000,- když odečtu asi 15% za šekovku jsem na 15000,- Takže jsem přemýšlel že se pak ještě zeptám zda bych si mohl materiál přinést svůj a teď k otázce. Vybral jsem správně? Jen se chci ujistit a případně pokud víte kde se to dá sehnat levněji. Sada bez pumpy Pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 (editace) Mě v loni vyšlo v autorizáku v legerovce komplet s pumpou na 9200 kč.... Neni v 17 tisíc náhodou i výměna zdvihátek a vahadel ? Ono totiž jestli děláš ty rozvody ve 210K km tak je lepší to nechat rovnou vyměnit, materiál stojí 3000 navíc + práce za odstrojení hlavy (dolů jít nemusí) oni ty CAYC 1.6 ztrácí v těch km, kompresi právě kvůli vyběhaným vahadlům a zdvihátkům, kvůli práci se to vyplatí dělat s rozvody... tedy pokut nehodláš auto prodat. Pokud auto jezdilo na dlouhé intervali tak už ti ve 210 stejně začínají za studena ty ventily zcela jistě cvakat a bude se to zhoršovat. Editováno: 23. Březen 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 O tom nic neříkal. Chtěl jsem jen rozvody a pumpu nacenit. A taky když se koukal na ceny mat. psal si na papír jen dvě částky což asi byly rozvody a pumpa. Myslím že do 141t km než jsem ho koupil jezdilo, ale od té doby měním po 15t km. Ještě se zkusím zeptat jinde, ale cena bude +- stejná, a co ty odkazy? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanzhanz Vloženo 24. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2019 V 22. 11. 2014 na 10:52, sr5 napsal: Ahoj v kolika KM se mají měnit rozvody u tohoto motoru a co vše je potřeba vyměnit. Nejlépe s čísly dílů. Dík moc chlapy Rozšířit Ano dle příručky ve 210 tis. Po koupi mého vozu sem si je nechal raději udělat ve 139 tis a řemen byl dost naprasklej, dlouho by nevydržel.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2019 Ono je potřeba k nájezdu připočítat i to co prodejce stočil. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grooverider Vloženo 30. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2019 Už jsem to tady někde psal nebo někomu posílal fotky, už nevím. Dělal jsem rozvody ihned po koupi a s doloženým nájezdem jednoho českého majitele jsem se ve 139t KM zhrozil, jelikož řemen to měl za pět dvanáct. Voda se mi sice neztrácela ale čuměl jsem jak puk, takže ty servisní intervaly jsou spíše teoretizovaní od stolu. Ale každý svého štěstí strůjce, že. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2019 Řemen snadno poprská když auto dlouho stojí např. v bazaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 13. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 Já je dělal nedávno cca 222 000 km, ale už je dělal někdo přede mnou na cca necelých 140 000 v autorizáku a teď po nějakých 80 000 km už byl řemen načatý a pumpa už též malinko začínala. Takže 210 000 km je fakt blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 13. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 Nechce se mi věřit, že by po 80 tkm těm rozvodům něco bylo. Třeba na PD motorech jsem jich pár měnil i opakovaně po najetí 120 tkm s druhovýrobní sadou (INA) a většinou byly zcela OK. Není možný, že by při těch 140 tkm byla vyměněná jen vodní pumpa a zbytek rozvodů zůstal? Dělal jsem třeba dvojkovou fabii s 1,6 TDI s nájezdem 209 tkm a taky žádný kritický opotřebení. Můžeš dát fotky těch načatých míst? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldíček Vloženo 14. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2019 Já dělal rozvody dle servisky (auto kupováno po skončení firemního leasingu v prodejně Škoda) ve 210.000 km (auto jsem koupil ve 104.000 km) a moji mechanici říkali, že by v pohodě rozvody zvládly 250.000 km :-) pumpa netekla, takže u mne v pohodě (auto vyrobeno 6/2011). Takže bych spíše řekl, že je to o způsobu jízdy (závodník/kliďas, nájezd (denně ujedu 150-300 km), než že by to rozvody neměly zvládnout.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 15. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2019 To jestli jsi závodník nebo klidas nemá s životnostní rozvodů nic společného. Pokud někdo má ve 210 rozvody ve vizuálně špatném stavu tak bud auto někde dlouho stálo a nebo se na tom podepsala delší dobu prosakující pumpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 Pumpa byla asi původní proto začínala prosakovat, ale úplně kritické to nebylo. Řemen totéž. Oboje by nějakou chvíli a km vydrželo. Auto jsme kupoval kolem 142t km po leasingu jako 3,5 roku staré takže stálo max cca 0,5 roku co skončil leasing a než ho dali do prodeje. U prodejce Škody dlouho nestálo pač jsme ho bral ihned co ho dostal od Škofinu. Fotky nemám už je to skoro půl roku co jsme to měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 posledne som menil dve autá cez 210tkm , obe všetko origo , ani pumpa nebola menená /ešte hore skrutka čo drží držiak mala lepidlo / ... a nebolo tomu nič , kladky ok , pumpa suchá , remeň tiež nevykazoval známky toho že by o chvílu praskol ... netreba to tak prežívať , v origu tam bolo kopec zmien , na pumpách , na novších motoroch na kladkách aj remeňoch , dnes dosť často v origo sade na nový CR /OIII/ je remeň DAYCO ISORAN ktorý sa mi moc páči Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sit Spider Vloženo 9. Květen 2021 Sdílet Vloženo 9. Květen 2021 No, předpokládal jsem taky těch 210t km. Pumpa to urychlila a rozvody se dělaly cca v 100t km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.