Přejít na obsah

Zimné pneumatiky


Diamant

Doporučené příspěvky

Sniper_2003Velmi hezky řečeno :kol-47:

Bohužel je v tomto Evropa rozdělena na dvě části, západní a východní, střední se ztratila. Potraviny a naftu můžu potvrdit osobně a drogerii by vám vysvětlila manželka jak se jí lépe třeba pere nebo umejvá nádobí se stejnou značkou přípravků z A oproti z ČR. Za chvíli už si u nás budu kupovat jen Plzeňský, :) Zpět k pneu ať tu nejsme jak v hospodě, už sem mluvil s pár lidma co to tak začali praktikovat a chválí si to. Btw nemyslím si že jízda s lepšími pneu je jen o pocitech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prijde mi to pretazene za vlasy... U jídla, které dělají v různých fabrikach pro různé trhy si to dostanu představit (ibkdyz ta hysterie je směšná)... Ale u gum, pokud to dělají v jedny fabrice... To co by ušetřili tim, ze smecko by posílali tam, a nesmecko jinam, by zaplatili na logistice teto operace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím pocitem sem to myslel tak že ten kdo hledá dobrou gumu ví proč to dělá a pozná rozdíl mezi lepší a horší takže to není o tom že když jí koupí třeba v D tak má jen pocit že má lepší pneu. Pneu může bejt vyrobená klidně v Číně a bude kvalitní ale každá určitě nebude stejně kvalitní, to platí všeobecně. Např. kovárny v Německu vyrábí základní materiál pro výrobu určitých dílů který zpracovávám a každá várka je jiná, jedna lepší, druhá "horší", třetí zase lepší atd. Pokud tu lepší nechají v Německu a horší nám dovezou tak jakej to má vliv na logistiku? Vozí nám pořád stejný množství a když třeba v Polsku ve fabrice vyrobí pneu Dunlop tak je vozí jen k nám nebo i do jiných států? Nemůžou tak roztřídit A a B a podle toho je rozvést? Jeden prodejce ti tvrdí že je jedno kde byla guma vyrobena, pořád je prý stejně kvalitní, takhle to jde? To bych neřekl, nikdy se nepodaří každý kus stejný, všeobecně, co dělají s těma "horšíma", zlikvidujou je? To že se u nás kupuje horší zboží, samozřejmě ne vše, není za nic přitažené, to se myslím ví a jen doufáme že se to zlepší. Netvrdím že každá guma, či jiné zboží koupené u nás bude B ale je to větší pravděpodobnost. Kdysi mě dojalo prohlášení kolem paliv, u nás ho známá značka prodává v horší kvalitě protože prý máme zastaralý vozový park (to je bohužel pravda), ale za tu horší kvalitu si účtuje stejnou, ne-li vyšší, cenu. Proč k nám přestali lidi z A jezdit tak masivně nakupovat a ládovat si pupky jako nějakou dobu po takzvané revoluci? Když si to spočítám tak o penězích to nebude. V obchodech nebo u pumpy je dnes vidíš jen zřídka, třeba paliva mají dnes průměrně dražší než my a obědy jak by smet, a přesto je tu už dnes nevidíš jako dřív. Když se nám proháněli po mým rodným městysu tak sem z prdele zahlásil "aby se to jednou neobrátilo" a teď když tam jedu v sobotu na nákup tak v tom městysu stojí dvě auta z rakouskou značkou a u nich v obchodě nestačím zdravit známý, u pumpy to samý :) A to i přesto že nám soudruzi tak pěkně upravili kurz € :) Omlouvám se za velký OT, když tak to klidně smažte, ale o pneu to je taky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidím,že jsem tu vyvolal vcelku velkou diskuzi o kvalitě pneu... Samozřejmě byla otázka brána ironicky.Takže se teď pokusím vysvětlit jak to opravdu funguje..

Jestliže např. Michelin zadá výrobu do Polska,Ruska, či někde jinde stále směs zůstává stejná, je to kontrolováno a hrozí za to obrovské postihy , samozřejmě každá fabrika má jiné stroje, ale to je jen otázka potřebného času k vyrobení pneu.Každá pneumatika se liší, pouze tím ,že bude chtít vyvážit odlišným počtem závaží  . U nás v ČR či SK jsou pneumatiky stejně kvalitní jako v Rakousku,Německu atd. (neexistuje kvalita A a B ,ale pouze A, zmetky se likvidují.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si tedy nedovedu představit, jak by to fungovalo, jak by hlídali dané množství kvality A a B pro různé státy. Někde najednou objednají méně, jinde zase více...

A když by tu třeba němčourovi praskla guma, tak by mu zde pak namontovali na auto jednu nekvalitní gumu. Přikláním se taky k názoru, že u dané značky je jedna kvalita a zmetky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak to je,ale mám pneuservis a když k nám přijdou pneu,je jedno jestli Barum,Michelin atd,tak jednou z té země,podruhé z té a neovlivním to.

Je fakt,že někteří fajnšmekři chcou pneu vyrobené z německa a musím je sólo pro ně objednávat,ale to je opravdu vyjímka.

Co je fakt a vidím,tak na pneu dodaných do prvovýroby je větší nájezd km než na těch samých kupovaných dodatečně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce vozu, např. škoda si nechávala kompletovat kola u jiných firem(ten kdo vyhraje "konkurz"), jeden čas jsme je i kompletovaly.Takže nějaká prvovýroba je blbost.. a to že na prvních namontovaných pneumatikách ujede člověk více je spíše přisuzováno "zajíždění vozu" kdy člověk jezdí scitem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta pneumatika není jiná.., prostě taky zaleží na více faktorech, styl jízdy,huštění,teplota, povrch na kterém vůz jezdí, neříkej mi že na jedné sadě cos dostal na autě namontované jsi ujel

40tis km a na druhé sadě 20tisíc km a jezdil jsi tím samým stylem, na uplně stejném povrchu a při stejné teplotě jak na první sadě.. U toho výfuku to beru ale u pneumatik ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...