MaroCZ Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 abych jenom upresnil, myslel jsem kolme parkovani ... samozrejme je na kazdym, co a jak shodnoti, zda-li se mu to vyplati apod ... Citovat
ferda25 Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 Modelový rok 2017 rozhodně takhle dlouho neparkuje ani kolmo. Citovat
MaroCZ Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 MR2017 jsem jeste nemel, takze budu Ti verit ... predpokladam tedy, ze staci prehrat starsi jednotky SW ? Citovat
ferda25 Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 S přehráváním přeji hodně štěstí.... Citovat
MaroCZ Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 ono staci napsat, vcem tkvi ta "finta" Citovat
ferda25 Vloženo 4. Prosinec 2016 Vloženo 4. Prosinec 2016 (editace) V znalostech. Editováno: 4. Prosinec 2016, autor: ferda25 Citovat
signoflife Vloženo 7. Prosinec 2016 Vloženo 7. Prosinec 2016 (editace) Také myslím, že toto vlákno v tomto podání ztrácí smysl. Obvykle na konkrétní dotaz zazní něco jako, "ano, jde to", případně "hledáš blbě, už se to tu psalo stokrát". Editováno: 7. Prosinec 2016, autor: signoflife 1 Citovat
ferda25 Vloženo 7. Prosinec 2016 Vloženo 7. Prosinec 2016 OK. Tak si stáhněte z oficiálně dostupného místa aktualizační soubory pro PLA. Následně si FRF soubor převeďte do SOX a ODX souborů. Z SOX souborů si vyexportujte jednotlivé části, které se nahrávají. Ty mezi sebou porovnejte a ověřte oblasti do kterých se ta určitá část nahrává, následně porovnejte SA2 klíč v ODX souborech. Pokud bude vše odpovídat(včetně počtu nahrávaných částí) a SA2 klíč bude shodný, lze aktualizaci použít jinak bohužel. Následně může být nutné kódování, parametrizace a adaptace....opět záleží na typu jednotky, na které se update provede. Vše děláte na vlastní riziko. Pokud někdo alespoň tuší co zde píšu, chápe, že můj předchozí příspěvek byl zcela na místě. 3 Citovat
janmatejicek Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Toto není sekce návody. Navíc z toho, co píše Ferda, nepochopí 99% z vás absolutně nic už v první větě. Co jako čekáte? Že se tady objeví soubor, který zkopírujete na kartu, vložíte v autě do slotu a to je celé? A i kdyby to bylo tak jednoduché, proč by to sem někdo jen tak dával, když místo toho za ním můžete přijet a zaplatit za know-how? Občas je to tady jak mimibazar... 1 Citovat
cosby Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Hochu,původně tyhle fóra vznikly z úplně jiných důvodů.Myslím,že jsem byl u zrodu a to už je "X" let zpět a fungovalo to úplně jinak. Stačí se podívat a jiné fóra,odkud se čerpají info a pochopíš. Jinak souhlasím,pokud si s tím Jirka dá tu práci,má nárok za svoji práci býti odměněn. Pak je tu další otázka,jestli na tohle máme právo-podle všech různě možných autorských,ochraných a jiných zákonů 1 4 Citovat
sk0d@ Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Na to posledne. Nie, nemate pravo. Nastastie to ma vag uplne na haku Citovat
ferda25 Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Ty jsi někdy v nějakém voze musel před jeho užitím souhlasit s autorskými právy?? Ani vůz koupený přes zákaznické centrum v MB a smlouva zde podepsaná, nic takového neřeší. Pokud mám oficiální přístup k souborům danými zákony EU nebo vlastním vůz, která data obsahuje a před jehož užitím jsem nemusel dát souhlas, případně jsem se dostal k datům se souhlasem majitele vozu? Nemluvě o oficiálnímu přístup, který mám k ODISu, opět dáno zákony EU. Oni dobře ví proč dali ODIS ke stažení a k jeho užití musí dát svolení po splnění všech pravidel. Jinak by bylo jejich konání už dávno napadnutelné, protože by neumožňovalo opravovat vozy mimo autorizovaný servis. 1 Citovat
cosby Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Něco jiného je užívání,něco jiného je pozměňování,upravovaní dat.Nevím,pokud to není v rozporu se zákonem,proč né. Jednou je to vývoj vozu,ten pak po zkouškách je homologován k provozu.Vím,že to co děláme,neohrožuje provoz jako takový,ale...se změnami nebyl vůz homologován.Myslím,že by se dalo hodně polemizovat a debatovat. Citovat
janmatejicek Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Neviděl bych to tak černě. Pokud se jedná například o americký styl svícení směrových světel, tak budiž, to by i mohlo vadit. Ale zavírání kufru na dálku, změna barvy osvětlení v interiéru apod asi žádnou homologací neprocházejí. To by se pak člověk bál vyměnit rádio... Citovat
ferda25 Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Co vše mění data v jednotkách: každý start vozu, nastavení data a času, ovládání funkcí přes MIB jednotku, učení pozic sedaček ke klíči, povolení hodin v režimu standby, atd.... Nemluvě, že dle tvého názoru by všichni tyto porušovali zákon: všichni co navyšují výkon motoru všichni co upravují DSG všichni co učí auta česky... Ti so upravují motorové jednotky obcházejí přímo ochranu výrobcem. Tady jde někomu o něco jiného. Citovat
cosby Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 Mě o nic nejde.Já se tím nepotřebuji živit jako Ty Jirko,ale neberu Ti to.Pokud nad tím trávíš čas-a to vím že ano,proč si za to nevzít peníze.Také je beru. Na druhou stranu když něco otestuji,napíšu to tady.Ano,nic nekoumám,čerpám info-možná jako ty a spousta jiných z angl. a něm. fór. Te´d jsem požádal kamaráda z Česany,jestli mi něco zajistí.Pokud ano,klukům,co mi pomohli to přepošlu.Také,když někdo něco po mě chce a je z dálky,nenutím ho jet ke mě 200 a více KM,ale napíšu mu,že to umí ten a ten...nejsem hamoun,co musí vše sežhrat. Co se týče těch změn co píšeš-nejsem právník abych tohle posoudil,co je a co není v limitu zákona,autorských či jiných práv,ale....s něčím to auto vyjíždí jako homologované. Na kolik jsou jaké úpravy povoleny,to ať posoudí právníci a jiní.Co si kdo nechá a nenechá udělat je také na něm...třebas na to někdy někdo dojede,jako teď,kdy začínají hošíci řešit vybrakované DPF,v Ecu vyplé čidla atd.Obrázek ať si každý udělá sám. Ty jsi mi moc pomohl...nezapomínám na to,vážím si toho a vím,že jsi bedna.Tohle co jsem napsal není nic proti tobě. 3 Citovat
PetrKV Vloženo 14. Prosinec 2016 Vloženo 14. Prosinec 2016 Někdo šikovný v KV a okolí, kdo by vypnul start-stop a signalizaci nezapnutych pásu.Samozřejmě, bez ztráty záruky.Jak tady čtu umí vše asi Ferda, ale ten už je kousek dál.Sup MR 2017.Dík za informaci Citovat
ghost7 Vloženo 12. Únor 2017 Vloženo 12. Únor 2017 V 12. 8. 2016 na 10:00, Lubos_PM napsal: Jde dokódovat automatické zavírání střešního okna a oken při dešti u zamčeného vozidla? Překvapilo mě, že u S3 tuhle funkci nelze ovládat uživatelsky přes infotainment tak, jak to bylo u S2 přes maxidot - v menu tato položka chybí, ani v nejnovějším návodu se o ní vůbec nepíše. Dešťový senzor pochopitelně mám... Tak o tuhle funkci bych taky stál, kdyby to šlo (MY2017). Citovat
ferda25 Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 Úspěšně dodělán virtuální pedál na S3 2016 sedan s kessy. 1 Citovat
_o5_ Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 (editace) 15 hours ago, ferda25 said: Úspěšně dodělán virtuální pedál na S3 2016 sedan s kessy. Nevíš, jestli lze dodělat zavírání virtálním pedálem do modelové řady 2015? Editováno: 19. Únor 2017, autor: _o5_ Citovat
ferda25 Vloženo 19. Únor 2017 Vloženo 19. Únor 2017 Jedině po výměně Kessy jednotky a BCM jednotky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.