Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Také myslím, že toto vlákno v tomto podání ztrácí smysl. Obvykle na konkrétní dotaz zazní něco jako, "ano, jde to", případně "hledáš blbě, už se to tu psalo stokrát".

Editováno: , autor: signoflife
Vloženo

OK. Tak si stáhněte z oficiálně dostupného místa aktualizační soubory pro PLA. Následně si FRF soubor převeďte do SOX a ODX souborů. Z SOX souborů si vyexportujte jednotlivé části, které se nahrávají. Ty mezi sebou porovnejte a ověřte oblasti do kterých se ta určitá část nahrává, následně porovnejte SA2 klíč v ODX souborech. Pokud bude vše odpovídat(včetně počtu nahrávaných částí) a SA2 klíč bude shodný, lze aktualizaci použít jinak bohužel. Následně může být nutné kódování, parametrizace a adaptace....opět záleží na typu jednotky, na které se update provede. Vše děláte na vlastní riziko. Pokud někdo alespoň tuší co zde píšu, chápe, že můj předchozí příspěvek byl zcela na místě.

Vloženo

Toto není sekce návody.

 

Navíc z toho, co píše Ferda, nepochopí 99% z vás absolutně nic už v první větě. Co jako čekáte? Že se tady objeví soubor, který zkopírujete na kartu, vložíte v autě do slotu a to je celé? A i kdyby to bylo tak jednoduché, proč by to sem někdo jen tak dával, když místo toho za ním můžete přijet a zaplatit za know-how? Občas je to tady jak mimibazar...

Vloženo

Hochu,původně tyhle fóra vznikly z úplně jiných důvodů.Myslím,že jsem byl u zrodu a to už je "X" let zpět a fungovalo to úplně jinak.

Stačí se podívat a jiné fóra,odkud se čerpají info a pochopíš.

Jinak souhlasím,pokud si s tím Jirka dá tu práci,má nárok za svoji práci býti odměněn.

Pak je tu další otázka,jestli na tohle máme právo-podle všech různě možných autorských,ochraných a jiných zákonů

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Vloženo

Ty jsi někdy v nějakém voze musel před jeho užitím souhlasit s autorskými právy??

 

Ani vůz koupený přes zákaznické centrum v MB a smlouva zde podepsaná, nic takového neřeší.

 

Pokud mám oficiální přístup k souborům danými zákony EU nebo vlastním vůz, která data obsahuje a před jehož užitím jsem nemusel dát souhlas, případně jsem se dostal k datům se souhlasem majitele vozu?

 

Nemluvě o oficiálnímu přístup, který mám k ODISu, opět dáno zákony EU.

 

Oni dobře ví proč dali ODIS ke stažení a k jeho užití musí dát svolení po splnění všech pravidel. Jinak by bylo jejich konání už dávno napadnutelné, protože by neumožňovalo opravovat vozy mimo autorizovaný servis. 

Vloženo

Něco jiného je užívání,něco jiného je pozměňování,upravovaní dat.Nevím,pokud to není v rozporu se zákonem,proč né.

Jednou je to vývoj vozu,ten pak po zkouškách je homologován k provozu.Vím,že to co děláme,neohrožuje provoz jako takový,ale...se změnami nebyl vůz homologován.Myslím,že by se dalo hodně polemizovat a debatovat.

Vloženo

Neviděl bych to tak černě. Pokud se jedná například o americký styl svícení směrových světel, tak budiž, to by i mohlo vadit. Ale zavírání kufru na dálku, změna barvy osvětlení v interiéru apod asi žádnou homologací neprocházejí. To by se pak člověk bál vyměnit rádio...

Vloženo

Co vše mění data v jednotkách:

každý start vozu, nastavení data a času, ovládání funkcí přes MIB jednotku, učení pozic sedaček ke klíči, povolení hodin v režimu standby, atd....

 

Nemluvě, že dle tvého názoru by všichni tyto porušovali zákon:

všichni co navyšují výkon motoru

všichni co upravují DSG

všichni co učí auta česky...

 

Ti so upravují motorové jednotky obcházejí přímo ochranu výrobcem.

 

Tady jde někomu o něco jiného.

Vloženo

Mě o nic nejde.Já se tím nepotřebuji živit jako Ty Jirko,ale neberu Ti to.Pokud nad tím trávíš čas-a to vím že ano,proč si za to nevzít peníze.Také je beru.

Na druhou stranu když něco otestuji,napíšu to tady.Ano,nic nekoumám,čerpám info-možná jako ty a spousta jiných  z angl. a něm. fór.

Te´d jsem požádal kamaráda z Česany,jestli mi něco zajistí.Pokud ano,klukům,co mi pomohli to přepošlu.Také,když někdo něco po mě chce a je z dálky,nenutím ho jet ke mě 200 a více KM,ale napíšu mu,že to umí ten a ten...nejsem hamoun,co musí vše sežhrat.

Co se týče těch změn co píšeš-nejsem právník abych tohle posoudil,co je a co není v limitu zákona,autorských či jiných práv,ale....s něčím to auto vyjíždí jako homologované.

Na kolik jsou jaké úpravy povoleny,to ať posoudí právníci a jiní.Co si kdo nechá a nenechá udělat je také na něm...třebas na to někdy někdo dojede,jako teď,kdy začínají hošíci řešit vybrakované DPF,v Ecu vyplé čidla atd.Obrázek ať si každý udělá sám.

Ty jsi mi moc pomohl...nezapomínám na to,vážím si toho a vím,že jsi bedna.Tohle co jsem napsal není nic proti tobě.

Vloženo

Někdo šikovný v KV a okolí, kdo by vypnul start-stop a signalizaci nezapnutych pásu.Samozřejmě, bez ztráty záruky.Jak tady čtu umí vše asi Ferda, ale ten už je kousek dál.Sup MR 2017.Dík za informaci 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 12. 8. 2016 na 10:00, Lubos_PM napsal:

Jde dokódovat automatické zavírání střešního okna a oken při dešti u zamčeného vozidla? Překvapilo mě, že u S3 tuhle funkci nelze ovládat uživatelsky přes infotainment tak, jak to bylo u S2 přes maxidot - v menu tato položka chybí, ani v nejnovějším návodu se o ní vůbec nepíše. Dešťový senzor pochopitelně mám...

Tak o tuhle funkci bych taky stál, kdyby to šlo (MY2017).

Vloženo (editace)
15 hours ago, ferda25 said:

Úspěšně dodělán virtuální pedál na S3 2016 sedan s kessy.

 

Nevíš, jestli lze dodělat zavírání virtálním pedálem do modelové řady 2015?

Editováno: , autor: _o5_

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...