Zdenek Pastorek Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Přiznávám, že jsem rád, že jsou u nižších výbav tmavé budíky. S tím auto podsvícením super jak ve dne, tak i v noci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Souhlasím, černé budíky jsou krásně čitelné a přehledné, ty šedé se mi ani nelíbí a čitelnost mi taky přijde mnohem horší... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Ňekomu by se libily ty bílé, je to individuální. Se mezi sebou dohodněte a třeba si je mezi sebou vyměňte.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Co čtu Tvoje příspěvky, tak máš dneska celkem rýpavou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 (editace) Ale ne. Myslel jsem to celkem reálně. Mrzi mě,že to takto vyznělo akorát ty budíky neumí každý nakódovat... Editováno: 13. Říjen 2017, autor: Clerfayt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2017 Pridavam se k tem, co nemaji zadny problém, byt je pravdou, že na prudkém slunci je to malinko, opravdu malinko hůře viditelné, ale plánuji nakodovaní (doufam, ze to jde) staleho podsvitu pristroju (mel jsem i na O2FL), a pokud je to podsvicene, tak je to zcela perfektni. Mam ji cca 3 tydny, cca 1.100-1.200 km tydne... Ale proc si na to vesmes stezuji majitele tech nizsich verzi s tim klasickym vzhledem (nebo zadni majitele, nebo i ti, co si to nikdy nekoupi), a ti co s tim jezdi, si naopak nestezuji, tomu nejak fakt normalne nerozumim Pripada me to obdobne jako narky nekterych na cerne dekory v klavirni cerne leskle, kteri volaji po tomu hnusu napodobenin hlinku a podobnych hnusu. Inu kazdemu se nezavdeci... Jsem docela rad, ze mam jine "...nesmyslné barevné budíky (bílé číslice na šedém pozadí)...", jen skoda, ze je to jiz skoro v kazdem aute To bude narku... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 (editace) simply clever nový asistent, "čištění gumových koberečku" Editováno: 14. Říjen 2017, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 U OIII preFL mam penovku taky. Jak u RS, tak Style 1.4 TSI. Ted jsem to overoval.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 16. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2017 2/2014 a mám tam taky pěnu.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 (editace) Uz to tak ma Kodiaq. O3 a S3 to tak bude mit od 45KT/2017 Nekde to tu Lukason psal. Editováno: 17. Říjen 2017, autor: M_ike 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Co přesně dělá to AirCare, ví někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 před 5 minutami, M_ike napsal: Uz to tak ma O3, S3 i Kodiaq. Nekde to tu Lukason psal. Nevím tedy od kdy, ale mám auto 3 týdny, a stále s tím původním nápisem Takže možná přání otcem myšlenky... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 před 2 minutami, viewer napsal: Co přesně dělá to AirCare, ví někdo ? Více recykluje již použitý vzduch, má to nějaké lepší filtry a algoritmy pro lepší využití již ohřátého/ochlazeného vzduchu, jakási rekuperace vzduchu s jeho "občerstvováním". Ani manuál to lépe či podrobněji nepopisuje, v autosalónu ani netušili, že něco takového tam nově je... Zatím jen pozoruji, že se mě občas mlží přední sklo ve zcela běžném provozu (!), což jsem u O2FL v režimu AUTO NIKDY nezažil (tam ale byla SunSafe skla, nevím, zda-li to mohlo mít také nějaký vliv) Na zkoušku AirCare deaktivuji, jestli to pomůže... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Air Care jsou pylové a prachové filtry v klimatizaci: https://www.volkswagen.cz/svet-volkswagen/novinky/5155-sbohem-senna-rymo-air-care-climatronic-cisti-vzduch-ve-vozec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Trochu mimo téma.. Má FL blinkry v zrcatkách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 před 47 minutami, Dixik2 napsal: Air Care jsou pylové a prachové filtry v klimatizaci: To znamená více filtrů a více penízků na faktuře za klasickou roční prohlídku vozu, že? Dobrá práce, VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 před 1 hodinou, Dixik2 napsal: Air Care jsou pylové a prachové filtry v klimatizaci: https://www.volkswagen.cz/svet-volkswagen/novinky/5155-sbohem-senna-rymo-air-care-climatronic-cisti-vzduch-ve-vozec Jen bych to upresnil (apropo to uvadi i ten clanek - kdyz bude nekdo liny si to precist, coz se ukazalo ), NENI to jen o filtru ci filtrech, je to jiny, chytrejsi zpusob a rizeni ventilace auta, at u z s AC ci bez, s vyuzitim dalsich senzoru (vlhkost, kvalita vzduchu)... Popsal jsem vyse i potom Ales_BX. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Před hodinou, Sabiza napsal: To znamená více filtrů a více penízků na faktuře za klasickou roční prohlídku vozu, že? Dobrá práce, VW. Zkus si prvně kombi filtr, pak klasický. Rozdíl jde cítit velmi výrazně. Obdobné to bude nejspíš i v rámci vzduchové péče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Tak to abych si to Aircare zapnul a vyzkoušel, v manuálu o tom skoro nic nepíšou tak jsem to nastavení tak nějak doposud přecházel, děkuji za bližší vysvětlení koncernoví kolegové.... :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Tady to zacina byt nesnesitelne. Alesi vy jste s koktou naproste 2 extremy. Kokta je na tomto foru, aby si zahejtil Skodovku a kolikrat tu pise takove veci, nad kterymi zustava rozum stat. No a podle Tebe je zase FL nejlepsi auto na svete, vse je v nem o 10 urovni jinde a take FL udelal z trojkove Octavky Rolls Royce. Zafungoval u Tebe holt marketingovej placebo efekt. Kdyz se tedy zpet dostanu k Aircare, tak ja bohuzel zadny rozdil ve FL opet nepocitil. Zkousel jsem nechat vse co slo na auto a stejne jediny rozdil, ktery oproti predchozimu climatronicu vidim je lesteny ramecek a tlacitka [emoji3] mozna je to tim, ze neni jaro a ja nejsem alergik. Pak bych MOZNA rozdil pocitil. Ono bohuzel ale Skoda u FL prezentuje spoustu veci, ktere mel jiz predFL ale nebavila se o tom predtim. Napriklad aktivni potlaceni sumu pomoci cantonu. Ta vselijaka cidla vlhkosti a kvality vzduchu mel jiz climatronic preFL. Tak nevim, co si mam o tom vsem myslet. Nicmene by bylo supr se prestat hadat a zacit resit pouze FL [emoji6] 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 před 5 minutami, iphonik4 napsal: ...ktere mel jiz predFL ale nebavila se o tom predtim. Napriklad aktivni potlaceni sumu pomoci cantonu. Ta vselijaka cidla vlhkosti a kvality vzduchu mel jiz climatronic preFL. Tak nevim, co si mam o tom vsem myslet. Nicmene by bylo supr se prestat hadat a zacit resit pouze FL Opravdu, měl Active Noise Canceling i Canton u predFL ? No, ze se v ruznych dostupnych informacich o tom mluvi jen chvili... Kdyz jsem se zde relativne nedavno na to zeptal, nikdo vicemene netusil "vo co gou" A jsi si jisty senzorem kvality vnitrniho vzduchu take u predFL ? To je docela podivne, protoze pokud vim, tak Octavia mela senzor kvality venkovniho vzduchu jiz od O2, ale o vnitrnim kde nic, tu nic...? A na co by tam prosim byl, kdyz na to Climatronic od predFL zpet nemel zadny algoritmus (na reakci na vnitrni spatny vzduch) ??? A take budu rad, kdyz se tu bude diskutovat o technice jako kdysi, kdyz jsem se chodi aktivne ja, a ne jen v ramci nejakych kamardsoftu ze srazu apod, a neustale dehonestovani vybranych a nepohodlnych jedincu. A to plati i pro tebe, protoze ackoliv kazes opak, tak se stejnou vetou nazouvas do Alese... To je dost divne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Automatickou vnitřní cirkulaci měl první SII a pak OII FL.Pylový a alergení filtr je až s Air Care. V létě jsem v našem autě nestačil přepínat vnitřní cirkulaci.Ta řepka je hrozné svinstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 [mention=1470]omicron[/mention]: do nikoho krome kokty jsem se nenavezl. Ales kolikrat pise veci, co davaji smysl. Jen mi obcas pripadne, ze je do FL az nezdrave zamilovany. Tak to bylo mysleno [emoji23] co se tyce tvoji otazky na aktivni potlaceni hluku, tak to normalne uvadeli v brozurach preFL cantonu. Napriklad zde na kyperskych strankach to jeste maji: " acoustic filters for active elimination of noise." FL proste prodluzuje dobu doziti modelove generace a Skodovka z toho musi marketingove udelat terno a to za co nejmensi peniz a realne investice. Proto dost velkou cast novinek ve FL tvori proste marketing. Bavil jsem se o tom s dealerem, ktery ma na starosti prodej novych vozu. [mention=90469]Ales_BX[/mention]: Ano pres menu v Columbu. Presne jak rikas, otacky ventilatoru to zvysi ale zadny rozdil ve vzduchu necitim [emoji3] pokud potlacim placebo efekt... porovnavam svoji preFL RS, ktera to nema a firemni trojku po FL ve Style. Celkove ty rozdily zkoumam, protoze jsem nejdriv mel o FL RS zajem. I pres predni svetlomety. Nicmene bohuzel jsem dosel k zaveru, ze az na novy Columbus (ten je moc fajn!) se zazrak nekona. Dokonce ten benzinak u FL RS230 ma stejne kodove oznaceni. A kvuli infotainmentu se mi prechazet nechtelo. Cekal jsem vetsi rozdily podle prezentace Skodovky. Ale jak rikam, kdyz jsem patral hloubeji, tak to bud byly lzi (napriklad o rozsirenem zadnim podbehu RS, rikali to pri nejake prezentaci ve Vidni a byla to lez. Karoserie je stejna a jenom tam dali tu cernou plastovou nechutnost, ktera musi byt dle regulaci) a nebo plno veci, ktere mel uz FL ale moc o nich Skoda nemluvila. Takze cekam na 4. generaci. Doufam, ze za 3 roky je tu. Proto tyhle rozdily zkoumam a pozoruji. EDIT: tak jsem tu informaci o potlaceni hluku pomoci Cantonu u preFL nasel i zde na ceskych strankach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 17. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2017 Sice formatovani tveho prispevku moc nerozumim, obcas si to po sobe aspon precti, nez neco takoveho vypustis. A to FL ? No vidis, ja mel O2 i O2FL (v LK), a jsem presvedcen, ze FL bylo o dost dale. Z O3 jsem byl dost zklaman (v zakladnich verzich opravdu nic moc, a nic nez LK bych nechtel), a tak jsem se rozhodl, ze si pockam na FL, a myslim, ze jsem dobre udelal. Pokud bych i pripustil tvuj podivny souhrn (jako mas osobni zkusenost ?), tak minimalne v nastaveni DCC (a chapu, ze to zde ma malokdo) je FL svetelne roky (zle jazyky tvrdi, ze nejlepe ze soucasne Skoda produkce) pred predFL O3, tam to v podstate nemelo zadny velky smysl. To je jedna z veci, ktere me na FL hooodne tesi. Ani nemluvim o hlidani slepeho uhlu (to je take marketing ?) atd....atd Nebudu tady vyjmenovavat, v cem vsem je urcite FL pokrok proti predFL ("...plno veci, ktere mel uz FL..."), a nejen ten tvuj "marketing", za to me to nestoji, je to jiste ztraceny cas. Je to takovy ten znamy kolovratek, podle ktereho nekteri vzdy budou shazovat to, co sami nemaji. Nebudu ti to dale vyvracet... Mimoch. Canton u FL ma 10 aktivnich kanalu oproti 8 u predFL, takze asi bude (trochu ) inovovan... A predni svetlomety ? No i pres mozna spatne tovarni nastaveni potkavaciho rezimu jsou full LED celkem velkym pokrokem, takze tvuj narek ani zde nechapu... @Pawouk - já tu žádné osobní půtky neřeším, reagoval jsem jen na OT. Svym OT jsem jen si posteskl, jak toto forum s prichodem novych lidi upadlo obsahove i urovni slusnosti (jsem tady od 2006), a v tom jsem mu vlastne dal za pravdu. Budu rad, kdyz se tady bude objevovat mene invektiv vuci FL (o cem je vlastne toto vlakno?), ktere svete div se ale pochazeji vetsinou od tvych priznivcu, kteri se asi neobavaji zadneho postihu. Mozna by bylo uzitecne, kdyby se teto diskuze zucastnovalo (zejmena negativne) mene tech, kteri k tomu vlastne nemaji co rici, a jen troluji, proc je take neresis? Jedno takove jmeno tady padlo jiz nekolikrat, a nevsiml jsem si zadneho zasahu ? Vim ze se snazis tady udrzet cistotu diskuze, ale trochu vice objektivity. Jsem ucasten i na jinych diskuzich, ale takto to nikde vyhrocene a polarizovane neni. Obcas si tady pripadam jako na nejake pomocne skole.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.