Duuch Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 Ahoj, narazil jsem u své FIII na takovou záludnou věc, parkuji v kopci a na zpátečku, pro jistotu ještě zatahuji ručku. Dnes jsem ale chtěl zaparkovat bez ručky a auto začalo poskakovat dozadu, myslíte že se jedná o závadu nebo normální? Mám 81 kw, 2500 najeto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 je to malá 1,2 takže pokud je to strmější kopec, tak pohyb dolů už dokázal otáčet klikou proti kompresi válců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 Je nějaký důvod pro parkování bez ručky, když se tomu říká "parkovací brzda"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 Parkovat v kopci bez ručky když extra nemrzne nedoporučuji, vymačkáte zuby v převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 No a také rády skáčou rozvody, takže bacha na to..já pouze na parkovačce a vždy bez kvaltu... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KulickaM Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Je nějaký důvod parkovat bez ručky? Jinak v manuálu je to jasně napsané: "Při zastavení a parkování vždy pevně zatáhněte ruční brzdu, jinak by mohlo dojít k nežádoucímu rozjetí vozidla - hrozí nebezpečí nehody!" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 v podélným stání parkuji zásadně bez ručky - pokud do toho při parkování někdo drcne, tak se prakticky nic nestane - auto se zhoupne na kvaltu. V opačném příadě dost trpěly nárazníky a přední poznávací značka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Ale když do toho drcne ze špatné strany, tak se může motor pootočit na opačnou stranu než se točí normálně a právě v tomto případě může skočit řetěz. Záleží jak moc si paranoidní, já parkuju s kvaltem taky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Já bych u těchto problematických motorů s kvaltem neparkoval. Nevidím v tom ani smysl. Od čeho asi je parkovací brzda? Je pořádně účinná? Tak bych to neřešil.. :-D Btw. soused měl HTP, jezdil s tím pouze o víkendech na nákupy. Jednou mu baba takto během parkování v řadě za sebou do auta omylem zacouvala. Jen trochu, on měl pouze kvalt, takže si auto skočilo dozadu. No, vyřešili to dohodou, protože nic viditelně poníčeného nebylo. O víkendu, že pojede na nákup. Nastartoval, šup rána a ohlé ventily. Napínak byl během týdenního stání zasunutý, pružinka již nedržela a díky tomu nacouvání přeskočil řetez o několik zoubků. Pak nastartoval a bylo hotovo... Od té doby nikdy kvalt nedávám, nikdy nevíte, kdo vám do toho drcne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Teda aby při parkovani, když je auto na "zpátečce" ... skocil motor... to musí být oprovská řacha.... Editováno: 24. Listopad 2016, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Tohle je problém těch hydraulických napínáků - pokud motor neběží, tak nenapínají. Pokud auto při stání visí na kvalku (na uvolněném řetězu), tak nastartování může být fatální. Pokud vím, tak u rozvodových řemenů, kde jsou pružinové kladky se to nestává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Hydraulický napínák má taky pružinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 A zoubky, který ho držejí v poslední poloze. U 1,8 TSI byla vadná série napínáků, odešel mi kvůli tomu u OII FL motor, naštěstí před Dieselgate a ve stáří do 4 roků, to ještě dávali kulanci, dostal jsem short motor za 140.000,- a platil jsem jenom práci asi 6t. Kamarád mi moje "štěstí" záviděl, chtěl by taky novej motor po 4 letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Má pružinku, ale ta povoluje a systém rohatka-západka u těchto motorů není, proto ty rozvody skáčou.. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 A proto asi každý má havarijní pojištění ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Havarijni pojisteni na skoceni rozvodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Proč ne? Když se prokáže náraz a vozidlo je zaparkováno dle pokynů výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Ten naraz a pricinna souvislost (a nahodnost) se bude prokazovat dost blbe :))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Havarijko se vstahuje i na poruchu ne? Na co bychom to jinak platili? Nebo alespoň jsem nikde neviděl možnost si připojistit něco jako přeskočený motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Ne... na poruchu se bezne havarijko opravdu nevztahuje mozna nekdo nabizi pripojisteni neceho, ale klasicke havarijko fakt neni na poruchy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Ty pojišťováci ale dokážou lidem navčet nesmysly do hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Keď potrebujú chytiť klienta, sú schopní nadľudských výkonov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 A když ta porucha motoru vznikne v důsledku nehody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 (editace) Pokud ta porucha vznikne nehodu z tvojí strany ano Pokud tebe někdo nabourá tak to platí povinné škodníka Editováno: 25. Listopad 2016, autor: vejbuch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Mě nikdo nic nenakukal, je to z mé hlavy KO motoru je přece taky havárie ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.