Lupen_cz Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 Vzhledem k tomu, že jsem mile překvapen spotřebou u své nové Flll, chtěl bych porovnat svou spotřebu i s ostatními majiteli 1.0TSI. Za měsíc jsem ujel něco málo přes 3000 km a u posledního tankování již klesla spotřeba na 4,8 (830+km nájezd na nádrž) z prvotních 5,4 l/100km. Pokud by to takto pokračovalo dále, budu spokojen ještě více :-). Skutečná spotřeba se ale u mého vozu liší od pp až o 0,2 l/100km (pp ukazuje méně). Tak by bylo vhodné uvádět jak byla spotřeba zjištěna (výpočtem z tankování, nebo z pp). Vhodné bude i uvádět výkon (70 popř.81Kw), převodovku (M popř.A) a na jakém typu vozovky auto nejčatěji provozujete. Mé současné měření: 70Kw, 5°M, HB, benzín klasika 95 + Vif, najeto 3400 km - 30%město, 50%okresky, 20%dálnice 4,8 l/100 poslední takkovaní, průměr 5,05 l/100 (dle pp o 0,1 až 0,2 l/100km méně) Více zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 Ja mam Combi, 81kW, 6kvalt M, do benzinu som pridal tiez VIF... zatial som nabehal neakych 1200km... prva odjazdena nadrz za 5,41... presne ako ty :-) PP mi ukazoval presne 5,4... takze s tymto som nadmieru spokojny ako ukazuje... dlhodobu mi ukazuje 5,5... Predajca vravel ze to bude klesat, no uvidime :-) aj tak pocitam celorocny priemer 5,5... Jazdim prevazne kratke trasy 8km dediny a mesto do prace... 2-3 krat 20km svokrovci a 1-2 krat mesacne 50km rodicia... takze moja skladba ciest je cca 60%mesto a 40% okresky... u mna je dialnica zanedbatelna polozka... rocne tak 2-3x po 200km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
18lubi81 Vloženo 29. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2017 Zdravim mam Combi 70kw 5kvalt,najazdenych 2700km. Jazdim 60% mesto, 40% okresky, len dost mi kazi spotrebu dochadzanie do prace cca 3km co sa ani poriadne motor neohreje hlavne teraz ked je chladno.Dlhodobu spotrebu mam 5,9.Tankujem na shell Fuel Save bez pridania Vif .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horst Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Mám Combi 81kW, 6° manuál, palivo Verva 100, zimní pneu 15". Najeto přes 3000 km, jezdíme 10-20km přesuny po okreskách. Dlouhodobý průměr máme 5,5l dle PP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 Mam nabehanych malo do 5000 km. Ako sa nam oteplilo, 15stky plechace obute na zimnych gumach... spotreba krasne ide dole... vcera som na okreskach na tempomate spravil cca 60km trasu za 4,4l/100km. A to som isiel cez Nitru okolo 16:30 a stal som v zapchach. Tak uvidime co spravi prezutie na 16stky alu disky, teplo a neaky ten zabeh a nabeh... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 U mě to na 1.2tsi 15zima>17léto dělá max půl litru, u 1.0tsi to bude podobný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 @MilanHos jedna vec su disky rozmer, sirka, vaha, gumy. Druha vec je teplota vzduchu a Tretia je zabeh... tieto tri veci vsetky ovplyvnuju spotrebu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 16. Březen 2018 Sdílet Vloženo 16. Březen 2018 Jo sorry zapomněl jsem zmínit že půl litru nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 VIF je dle mého skromného názoru úplná zbytečnost ... člověk musí u řízení přemýšlet a pak jde spotřeba hezky dolů ... ale možná se pletu ... uvidíme ... zatím autíčko zajíždím takže bych měl držet hubu a ne vám tady do toho kecat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Chtěl bych se zeptat, na základě čeho si přišel na to, že VIF je zbytečnost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 No jak říkám nejsem profík natož automechanik, ale nevlastní brácha ano. Když jsem se sním bavil na tohle téma řekl mi že to nemá smysl, mluvil něco o tom, že to je jen o míře nebo teplotě spalování nebo tak podobně. Ale jak říkám nerozumím tomu a jen vyjadřuji svůj názor. Můžeš se do motoru lít cokoli, ale pokud s tím člověk jezdí jako dobytek tak to stejně nepomůže ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arokysjerdno Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 ale rád se poučím a přiučím ... proto jsem přece tady ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Tak to je skvělé, že si dorazil . Myslel jsem si, že když vyhodíš takové tvrzení, že to máš něčím podložené. Možná bude vhodné, když si o tom něco načteš než budeš něco takového tvrdit. Jsou zveřejněny testy, kde je jasně vidět přínos, to je myslím víc, než pouhé tvrzení na základě ničeho. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Doufám že jakhle budeš jezdit s ViFem to budeš mit meně osadu na ventilech a pistech To se týka takže premiového benzinu od Shellky . Kdy tankuješ v-power to nemusiš davat ViF-u . Teto benzin už to má v sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Ahoj, nejsem tak znalý...takže pokud budu tankovat do tohoto motoru Shell 95 nitro nebo Shell 100 racing, tak nemusím přidávat VIF? A nevadí když budu jezdit od začátku-záběh motoru na Shell 100 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Najdi si správné téma a je to tam do detailu vše popsáno. Hlavní výhoda 100 benzínů je krom lepšího spalování absence biosložky, což jistě autu prospěje. Není to z mé hlavy, to jsem si zde vyčetl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 (editace) Aditivace benzínu se řeší třeba zde Editováno: 2. Duben 2018, autor: stanmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Jinák řict kdy tankuješ 100 octanový benzin spotřebu máš menši do 0.5L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Toho jsem si nevšiml žeby mně spotřeba klesla po tankování Vervy100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 před 56 minutami, JendaII napsal: Ahoj, nejsem tak znalý...takže pokud budu tankovat do tohoto motoru Shell 95 nitro nebo Shell 100 racing, tak nemusím přidávat VIF? A nevadí když budu jezdit od začátku-záběh motoru na Shell 100 ??? Jaký význam má utrácet za prémiové (již více aditivované) palivo a pak do něj nalít další aditiva? Právě čistící složky jsou největší výhodou prémiových paliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 placebo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 @arokysjerdno VIF není o snížení spotřeby, tu má s ním i bez něj cca stejnou, ale o pročištění motoru. A ikdyby to bylo jen placebo, tak ten VIF není zas tak drahý, aby se to nedalo zkousnout, člověk utratí víc peněz za větší hlouposti co ničemu nepomůžou 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 Twisted - díky. Mě šlo spíše o to zda je lepší tankovat obyčejný benzín a dolívat aditiva a nebo rovnou kupovat ten lepší benzín. Dále mi jde hlavně o to zda ten 100 oct. nevadí - neublíží pokud ho budu tankovat hned od začátku - v záběhu, když píšou že mám lít do něj 95. Je to moje první úplně nové auto a nerad bych něco po..al hned od začátku. Na další nový auto budu mít až za dalších 10 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 V návodu máš postoj Škodovky na aditiva. Někdo lije VIF popřípadě prémiová paliva hned od začátku co auto opustilo autosalon a ještě se nikomu s motorem i výfukovým systémem nic nestalo. Prémiová 100 oktanová paliva jak už bylo řečeno neobsahují biosložku, takže je lepší používat spíš prémiové palivo než “obyč” benzín s VIFem. VIF má výhody jen ekonomické oproti 100oktanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Duben 2018 Sdílet Vloženo 3. Duben 2018 před 35 minutami, Martab napsal: A ikdyby to bylo jen placebo, tak ten VIF není zas tak drahý, aby se to nedalo zkousnout, člověk utratí víc peněz za větší hlouposti co ničemu nepomůžou 100% To zalezi, kolik toho projezdis. Ja uz se blizim k 200 tankovani a priplacet jeste 3-4Kc za premiova plaiva + dalsich x za VIF, kdyz motor je staveny na klasickou 95ku, kterou tam imho lije 90% uzivatelu... zbytecny luxus. To me spis driv nekdo nabori, nez ze se mi motor zanese karbonem. Pro nekoho, kdo jezdi fakt za pet na sto, za rok da min jak 10tis a auto je pro nej prvni a posledni, tak to smysl ma. Chvili jsem jsem ze zacatku jezdil na 98ku a zadny rozdil ve spotrebe ani vykonu jsem nepozoroval. Jen vyssi sumu na uctence... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.