Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

Ahojte, Váš problém bol do nedávna aj môj. Komunikoval som a napísali viz. niže. Spravil som a už to funguje.Tiež som nezabudol ešte zdôrazniť, aby o tomto verejnosť aj informovali.

ivko

 

,,Dobrý deň,

kolegovia z infolinky nás požiadali o vybavenie Vášho podnetu.

V pondelok prebiehala na našom serveri aktualizácia ktorá mohla zapríčiniť krátkodobé výpadky. Podľa mnou dostupných informácii bol problém vyriešený v pondelok vo večerných hodinách. V prípade ak problém pretrváva, vysúšajte ešte zavrieť aplikáciu, tak aby nebola otvorená na pozadí. Otvorte je znovu, ak bude hlásiť opäť chybovú hlášku odinštalujte aplikáciu a nainštalujte ju opätovne. Ak ani to nepomôže vyhotovte nám aktuálnu snímu a pošlite nám ju, postúpime to na výrobcu vozidiel ŠKODA.

Obchodné podmienky k službám ŠKODA Connect Vám boli doručené do vašej emailovej schránky pri vytvorení objednávky. Skontrolujte si svoju poštovú schránku v období kedy ste vytvárali objednávku. K ich nenájde pošleme Vám ich emailom.

 

S pozdravom

 

 

Peter Triebeľ, After Sales Technika

ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic

servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, deto napsal:

Mne to teda nepomohlo.

Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.

přesně tak, apka nefunguje od soboty

 

zkoušel jsem kde co, odinstalovat, vymazat data, několikrát a nic a píše mi to po přihlášení:

 

Screenshot_20211219-205822_MyKODA.thumb.jpg.2c72bd378275bc1789386458aa4fc6a0.jpg

 

a když dám po přihlášení OBNOVIT GARÁŽ, chvíli se to snaží a naskočí to samé,

 

když dám + PŘIDAT,zadám nebo vyfotím VIM, tak naskočí:

 

Screenshot_20211219-205907_MyKODA.thumb.jpg.203767990d5d41cea6dd51801f1ff3ac.jpg

 

když se přihlásím na https://www.skoda-connect.com/ , tak naskočí:

 

image.thumb.png.7d050c529737fb4562916191227381ce.png

 

a nejlepší paradox na to je, že jsem psal hodnocení aplikace, že nechápu proč do toho furt vrtají a proč zrušili widget, tak mi zrovna v pátek odepsali, že pracují na nové lepší verzi a že se widgery ve vylepšené funkčnosti vrátí zpět a že se moc omlouvají

Editováno: , autor: guest100
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, waikiki napsal:

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

a kdy ti to pomohlo? teď o víkendu, nebo kdysi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, l79 napsal:

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

Ano mám Enyaq a v pátek ráno jsem si přes appku vyhřál auto a odpoledne jsem v appce auto neměl :/ a to trvá doteď přes veškeré snahy o typy a triky s telefonem a aplikací...stále nic. Ani přidat nejde s hláškou "služba není dostupná".

IMG_7BC3F313DB01-1.jpeg

Editováno: , autor: Shaffi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...