Adarko Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 Ahojte, Váš problém bol do nedávna aj môj. Komunikoval som a napísali viz. niže. Spravil som a už to funguje.Tiež som nezabudol ešte zdôrazniť, aby o tomto verejnosť aj informovali. ivko ,,Dobrý deň, kolegovia z infolinky nás požiadali o vybavenie Vášho podnetu. V pondelok prebiehala na našom serveri aktualizácia ktorá mohla zapríčiniť krátkodobé výpadky. Podľa mnou dostupných informácii bol problém vyriešený v pondelok vo večerných hodinách. V prípade ak problém pretrváva, vysúšajte ešte zavrieť aplikáciu, tak aby nebola otvorená na pozadí. Otvorte je znovu, ak bude hlásiť opäť chybovú hlášku odinštalujte aplikáciu a nainštalujte ju opätovne. Ak ani to nepomôže vyhotovte nám aktuálnu snímu a pošlite nám ju, postúpime to na výrobcu vozidiel ŠKODA. Obchodné podmienky k službám ŠKODA Connect Vám boli doručené do vašej emailovej schránky pri vytvorení objednávky. Skontrolujte si svoju poštovú schránku v období kedy ste vytvárali objednávku. K ich nenájde pošleme Vám ich emailom. S pozdravom Peter Triebeľ, After Sales Technika ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 Mne to teda nepomohlo. Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) Presne tak ... Odinštaloval a nainštaloval som ju 3x a stále nefunguje... Takže len kecy. A keď im akože pošlem screen shot tak co...? Pošlu mi technika ku mne domov :-) Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: titanius 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) před 3 hodinami, deto napsal: Mne to teda nepomohlo. Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala. přesně tak, apka nefunguje od soboty zkoušel jsem kde co, odinstalovat, vymazat data, několikrát a nic a píše mi to po přihlášení: a když dám po přihlášení OBNOVIT GARÁŽ, chvíli se to snaží a naskočí to samé, když dám + PŘIDAT,zadám nebo vyfotím VIM, tak naskočí: když se přihlásím na https://www.skoda-connect.com/ , tak naskočí: a nejlepší paradox na to je, že jsem psal hodnocení aplikace, že nechápu proč do toho furt vrtají a proč zrušili widget, tak mi zrovna v pátek odepsali, že pracují na nové lepší verzi a že se widgery ve vylepšené funkčnosti vrátí zpět a že se moc omlouvají Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: guest100 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 Před hodinou, waikiki napsal: V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne. a kdy ti to pomohlo? teď o víkendu, nebo kdysi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 No, mne apka funguje... Odporúčam starý windowsácky trik: odinštalovať, vypnúť fón na minimálne 10 sekúnd (30 optimum), zapnúť, nainštalovať nanovo... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2 nicméně jak jsem psal, nejede ani webová aplikace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) ja na tom byl jako @guest100 ... po postupu @stafa uz jen: Nepovedlo se pripojit ... A11, 5.0.2 ... minuly tyden stejna verze na klientu a jelo to ... online stejny jako u @guest100 Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) včera jsem jim psal i jako recenzi na apku, na mail neodepsali, recenze na apku byla po pár hodinách vymazána jediné co funguje je informace o opuštění oblasti a o rychlostí, to chodí... nezbývá než čekat a doufat Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: guest100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 před 13 minutami, guest100 napsal: a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2 Súhlasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 Pokud nejede apka a ani portál nemá cenu cokoliv řešit. Jak jsem psal výše co mám zkušenosti z poslední doby jde vždycky o problém na straně provozovatele. Jinak pokud píšete na klasický infoline ŠA, přehodí to sem connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz. Jinak mě funguje portál i apka 5.0.2, A12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 píšu vždy sem: support@skoda-info.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skdh Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 U mna appka cely vikend funkcna bez problemov. Android 11, app v5.0.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaffi Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) před 2 hodinami, l79 napsal: Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D Ano mám Enyaq a v pátek ráno jsem si přes appku vyhřál auto a odpoledne jsem v appce auto neměl :/ a to trvá doteď přes veškeré snahy o typy a triky s telefonem a aplikací...stále nic. Ani přidat nejde s hláškou "služba není dostupná". Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: Shaffi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 a uz to zase jede .. app i web ... no .. je to masakr, co jsou s tim schopni na strane SERVERU delat ... :( 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 Wau...asi im nabehli nové internetové dáta,tak to opravili :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 Klasika, vždy se s tím jebou o víkendu, jako by každý o víkendu ležel u televize a nikam nejezdil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlJi Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 Nevíte, jestli tyhle problémy jsou jenom s aplikací na android nebo i iOS? Pokud by to bylo na straně serveru, tak asi u obou že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guest100 Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 (editace) i u iOS, tedy ani na ovoci to nejelo Editováno: 20. Prosinec 2021, autor: guest100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 Mi to teda na iOS průběžně fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 20. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2021 proste to bylo zavisle na serveru ... asi i na konkretnich uctech .. ale problem NE v aplikaci, ale jinde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 Čo k tomu dodať... 100% amatérizmus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 Je to individuální, mě to šlape bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.