Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

Caute, ked si pripojite mobil v aute cez kabel, tak cez Skoda app ukazuje rozne metriky, napr kW / Nm / tlak turba / ucinok brzd / atd...

Vyuziva to niekto a hlavne ake je relevancia dat, ci sa da na to spolahnut alebo je to uplne ustrelene.

Ja mam napr 110kW a ukazuje mi 112kW no nejakych 360Nm krutak. Tak len zo zaujimavosti ci to niekto vie okomentovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Služba funguje jak kdy. Skoro každý den odesílám negativní hodnocení v aplikaci s printscreenem z telefonu a popisem. Tuhle mne to tak vytočilo, že jsem z auta zavolal na infolinku, vynadal jsem jim a že mě přepojí na specialistu na konektivitu. Ke spojení ale nedošlo, prý byli všichni specialisté zaneprázdněni a vyžádali si email, že se ozvou. Samozřejmě se neozval nikdo. Začátkem října napíšu papírový doporučený dopis přímo do Boleslavi a budu chtít peníze za nefunkční dny zpět. A takhle je budu otravovat každý měsíc. Uvidíme, jestli z toho něco bude. Kdyby nás ale bylo více, co si budou stěžovat tak by s tím mohli konečně něco začít dělat.

Screenshot_20230928-195758.png

Screenshot_20230928-195810.png

Screenshot_20230928-195838.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas jsem taky poslal hlášení o nefunkčnosti. Řekl bych, že za začátku toho bylo víc. Teď už to není tak časté (používám to 5.let). Jednou jsem měl dokonce výpadek skoro měsíc a to už jsem byl docela vytočený. Řešil jsem to s podporou a specialisty. Výsledek byl, že mi prodloužili zdarma o 3.měsíce platnost. Jinak od začátku říkám, že by to mělo být zdarma, protože mi někdy přijde, že uživatelé jsou jen pokusní králíci. Poslední dobou ani žádné vylepšení není, jen změna loga a názvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měsíc ... no to je už hodně přes čáru. Pravda já tak často nejezdím, tak je klidně možné, že nějaký delší výpadek postihl i mě. Každopádně minulý týden to bylo asi třídenní nefunkční období s tím, že mi v aplikaci chybí nějaké jízdy. Dnes opět nefunkční. Navíc jsem to měl okořeněno tím, že mi nefungovaly jeden den v autě služby infotainment online.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jezdím přes den tak auto nabíjím až večer, když se vrátím z práce - jezdím na kole. Takže přijedu, zaparkuji kolo, telefonem (někdy) odemknu auto, připojím nabíječku a hotovo. No a včera jsem zase utřel. Přes víkend sepíšu dopis a pošlu ho do Boleslavi. 

Screenshot_20231004-223914.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Nějaké dopisy, stěžovaní apod to všechno mají na háku. Vedu s tímto boj již skoro 5let. Přes léto méně často, v zimě aspoň jednou za měsic, a to proto že v letě nezávisle topeni nepotřebuji zapínat vůbec na tož dálkově.

Již jednou jsem je dokopal že mi vyměnili jednotku. Teď už co par měsíců postup standardní: napíšu jím že to nefunguje, oni odpoví že prověří a za par dní odepíšou s tím že mám zajet na servis, tam za celý den servisak restartuje jednotku a u předaní zpět jen kroutí hlavou že i na něho je to moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už dva týdny intenzivně komunikuji se Škodovkou, posílám printscreeny, logy atd. tak uvidím, co z toho bude. Ale být za 2 tisíce pokusným králíkem se mi vůbec nelíbí. Ale aspoň se začalo něco dít, před tím se měl pocit , že křičím do zdi.

Editováno: , autor: Mira96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak nejenže to dost často nefunguje jak má, ale na místo spolehlivosti bude škodovka omezovat některé služky, četli jste už co nám posílají v e-mailu s názvem Vaše podmínky používání ŠKODA ID ?

 

ad 4. Služby Škoda Connect - INFOTAINMENT ONLINE

Import trasy - Dostupnost služby je zaručena do prosince 2023 - používám, mám tedy smolíčka

Zprávy - Dostupnost služby je zaručena do prosince 2023 - používám, mám tedy smolíčka

 

CARE CONNECT (PROAKTIVNÍ SERVIS + VZDÁLENÝ PŘÍSTUP)

Oznámení o opuštění oblasti - Dostupnost služby je zaručena do května 2024 - používám, budu tedy mít smolíčka

Oznámení o překročení rychlosti - Dostupnost služby je zaručena do května 2024 - používám, budu tedy mít smolíčka

 

nicméně kdy jdete dál, tak je zajímavé ad 6. Funkce na vyžádání jsou specifické služby Škoda Connect, které mohou rozšířit rozsah funkcí vašeho vozidla a přinést nové možnosti služeb Škoda Connect pro vozidlo. Upozorňujeme však, že vám pouze aktivujeme možnost používat konkrétní Funkce na vyžádání skrze rozhraní. Správné fungování však může záviset na výbavě vašeho vozidla, která není součástí Funkcí na vyžádání. Samotné vozidlo a jeho výbava se řídí výhradně podmínkami uvedenými v objednávce vozidla (kupní, leasingové nebo nájemní smlouvě). Dostupné Funkce na vyžádání jsou následující: Laura, Navigace (Tato funkce rozšíří rádio Bolero o navigaci, Rozpoznávání dopravních značek, Ambientní osvětlení – dodatečné funkce, Ambientní osvětlení – dodatečné barvy, Ovládání dálkových světel... nejspíš to ale bude jen pro nové modely, chceš výbavu = zaplať.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrušenie opustenia oblasti je vec, ktorú využívam aj ja, ale prežijem bez toho. Skôr ma zaujíma, že či odobratí týchto služieb plánujú znížiť aj cenu služieb? Už teraz to bolo drahé a ešte aj tých pár funkcií čo majú z časti rušia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to budu rušit protože to stejně dost často nefunguje. To s tím snížením ceny mě taky napadlo, ale pochybuji.

 

Dnes jse si všimnul, že už nejde nastavit notifikace emailem, ale pouze do aplikace. Znám lidi co to používali, kdy měli v emailu nastaven filtr, který maily od Škoda connect přeposilal jako SMS na mobil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem zaregistroval, že někdo prodlužoval balík služeb Connectu a cena zůstala, ale platnost je automaticky prodloužena na 2.roky. Tak jsem se před chvílí díval, že mi končí předplatné v březnu a mám tam taky rovnou platnost 2.roky při stejné ceně. Že by se někdo zamyslel a chtěl tím kompenzovat neustálé výpadky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak kdyby "někoho informovali", že nějaká akce je mohli si třeba zaplatit i ti co už to neplatí a zároveň by částečně kompenzovali i ty jejich neustálé výpadky. No co už.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hamoun tak to sorry, ale tady se jen řešilo, že to tam lidem nabíhá na 2.roky. Nikdo o žádné akci nevěděl až po odpovědi uveřejněné výše. Nebo tobě jako psal někdo nějaké info? To, že mi občas pošlou změnu smluvních podmínek a nebo info k aktualizaci ID to umí 😄.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@l79 jo .. to mas pravdu .. primo me neoslovili ... ja to koupil za tu cenu začátkem listopadu nahodou. Koncilo mi predplatne. Pak se to tu ale resilo na vice mistech, ze je to na 2 roky. Pred vanocemi tam pribylo na strankach 1+1 zdarma ...

To jsme tu nekde taky psali. Ale chapu, ze pokud to konci později, a kdyz to prodlouzit v akci nejde, je to pekne na houby :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...