Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...

Dobry den,

mam problem se synchronizaci dat mezi autem a skoda connect. Mam superb iV. Prvnich 195km slo vse jak melo a najednou nic. Nevim jestli je to spojene s tou jejich vestavenou e-sim. Zkousel jsem aji hotspot z mobilu, ale porad nic. Jsem prihlaseny jako druhy uzivatel, ale aji pri prepnuti na hlavniho uzivatele, to porad nesynchronizuje :/. 

Nevite nekdo, jak to opet rozchodit?

Pro zajimavost na druhem aute vse funguje jak ma, jen nema tu vestavenou e-sim.

Link to post
Share on other sites

auto jezdí nebo stojí? U mě synchronizace skončí pokud auto den dva stojí. Celý modul jde v tomto smyslu do hybernace. Neprobudí ho ani otevření dveří. musím nastartovat a pak se synchronizace spustí a zpětně dostanu i staré požadavky, které čekaly ve frontě, jako zdravotní karta atd. Nevím jak dalece to je normální ale po 4 měsících nikam nevedoucím "řešení" s infolinkou škoda jsem to už řešit přestal.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Auto jezdi. Na tachometru mam uz 360km, ale v apce/webu je porad 195km. Nevim co se stalo, ale do te doby to fungovalo jak melo. Myslim si, ze problem bude nekde v tom columbusu a te e-simce. Uz to resim se suportem, tak uvidim, co s toho bude. 

Kdyz to pripojim pres wlan na modem nebo na telefon, tak mi to pise, ze pripojeni wlan nebo hotspot nema datove pripojeni. Tak nevim kde co mam zapnout, aby to fungovalo. Jeste me utvrzuje, ze auto nema pripojeni, seda zemekoule na columbuse. Vidim to na navstevu servisu.

Edited by arpi11
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Tak mi minulý týden skončila licence na Care Connect a bláhově jsem se domníval, že mne na to auto nebo aplikace upozorní, bohužel nic. Až dnes jsem si všiml, že u symbolu zeměkoule svítí místo autíčka klíček, tak jsem se podíval do nastavení Škoda Connect a vidím, že licence skončila. Zastavil jsem a z webové aplikace jsem dokoupil další rok Care Connectu. V autě byla aktivace prodloužení licence v podstatě okamžitě.

Edited by sam121
Link to post
Share on other sites

Mne prislo upozornenie o expiracii na email...

Vážená/Vážený Pán Patrik ....

Dovoľujeme si Vás upozorniť na ukončenie poskytovania služieb ŠKODA Connect.

Služby ŠKODA Connect poskytujú jednoduchý prístup k najdôležitejším funkciám vozidla, a to buď prostredníctvom portálu ŠKODA Connect alebo aplikácie ŠKODA Connect.

Zostať on-line a pripojení k vozidlu v každej situácii môže byť užitočné.

Pozrite sa na dostupné služby uvedené nižšie, ktoré po skončení poskytovania služieb ŠKODA Connect zrejme nebudú k dispozícii. Viac informácií nájdete na portáli ŠKODA Connect.

Od septembra 2018 až do marca 2020 sme znížili cenu za predĺženie služieb Remote Access na sumu 39 € (z pôvodnej ceny 60 €) a za služby Infotainment Online na sumu 49 € (z pôvodnej ceny 70 €).

Platnosť služieb ŠKODA Connect skončí 15. 1. 2020. Ak chcete zostať naďalej pripojení, môžete platnosť služieb predĺžiť v portáli ŠKODA Connect.

Edited by Patrik1971
Link to post
Share on other sites

tak o to zvláštnější to je, že mi nic nedošlo, přitom hlášení o rychlosti nebo opuštění oblasti či zdrav. kartě vozu mi normálně do mailu chodí, díky, za info

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Tak jsem si prodloužil Connectivitu :-) dal jsem platbu převodem a už je to 5 dní a faktura nikde, volal jsem na infolinku kde je problém ..... prej  výpadek :-D už 10dní, tak jsem zvědav jak to bude fungovat / vlastně nefungovat když za prodloužení na 1rok chtějí 1299kč

     

Link to post
Share on other sites

A jak faktura souvisí s funkčností? Až zaplatíš fungovat to bude jako všem ostatním, když bude výpadek, budou ho mít všichni stejně. Nicméně do platby převodem bych u takovýchto nákupů nešel ani náhodou, sám ses o tom nyní přesvědčil, že to asi nebyl dobrý nápad. 

 

Jinak po poslední aktualizaci aplikace to vypadá, že je snad aplikace v laděná a funkční... 

Edited by sam121
Link to post
Share on other sites

Asi jsi to špatně pochopil, systém nefunguje, když něco nefunguje tak to nemohu zaplatit, proto mi nepřišel doklad aby ji mohl uhradit, Škoda auto pracuje na opravě softwaru.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dobry den,

rad bych se zeptal jestli nemel nekdo stejny problem jako ja..

koupil jsem si 2 a pul let staryho superba a kdyz se chci pripojit do skody connct tak mi to pise ze to smaze staryho uzivatele az se prihlasim vse udelam jak pisou potom to chce po me registracni kod ten zadam a objevi se CHYBA REGISTRACE NEUSPESNA.. a takhle mi to dela porad dokola kdyz zadam pin.. uz jsem zkousel i jinej ucet vsechno ale bohuzel porad nic.

 

Nevi nekdo co stim prosim.. budu rad za kazdou radu.. u nas v autorizovanym servisu absolutne netusili co stim... :/

Link to post
Share on other sites

Co to je za autorizak, kdyz si nevi rady :/...

Mel jsem stejny problem v novem MIB3, ale v autorizaku mi to kluci opravili. Nevim presne co delali, ale museli to napichnout na jejich pc a tam podle navodu od skody to opravili. 

Takze bych ti poradil jit do nejakeho jineho autorizaku, kde budou schopnejsi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...