Přejít na obsah

Akumulátor


Catexcavator

Doporučené příspěvky

před 48 minutami, pája66 napsal:

V Rapidu Spacebaku 1.2 TSI 81kw 11/2015,nezná garáž, najeto 110 000km,též původní aku bez nejmenšího problému.Nebuďte otroky svého auta, má sloužit Vám a ne Vy mu.To bych se z toho za chvíli asi zbláznil.Tak Vám Karoqy dobře slouží.

V oktávce jsem teď vyměnil aku po 11 letech.....

A má ten rapid 2015 už tu vymoženost rekuperace? Můj rapid 1.0, 2019 ji bohužel má. Baterku cca 2x měsíčně dokrmuji lídlovkou, mám ji kde připojit, prodlužku ze 7. patra nepotřebuji a víc to neřeším. SS samozřejmě mám deaktivován.

Bohaté diskuse najdete u jiných modelů.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve "Vartě" pracuji už pěkných pár let a to, jakou značku baterie máte konkrétně podle roku výroby v autě je pouze o tom, jakou v tu danou dobu má ŠA cenovou politiku a jak se snaží býti nezávislí na dodavateli (točí to, aby si vyjednali lepší podmínky). OEM baterie dodává jiná firma, než OES. Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde oproti Vartě (Clarios autobaterie). Špatný stav baterie bych většinou přisuzoval jejímu používání, než "zmetku" z výroby. Bohužel dnes ty systémy vozu bateriím dávají pěkně zabrat :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LiveBomb seznam značek je obrovský. Celosvětově pokrýváme více jak třetinu trhu s autobateriemi. Nejznámější je opravdu Varta, Bosch, Optima, Perion... Děláme ale i velké objemy bez značek, o kterých pak rozhodne distributor - jak, kde a pod jakou značkou budou prodávány. Vše je o designu baterie a konkrétním trhu. Výrobní procesy máme z pohledu kvality nastavené na hodně dobré úrovni. Zmetkovitost je skoro nemyslitelná. Jestli tu někomu z fóra můžu poradit, tak si spíše dejte pozor kde a v jakém stavu baterii kupujete. Pokud je to nějaká supervýhodná koupě z regálu, nebo nedej bože výstavní kus, co někde stál na sluníčku atd, tak rychle ruce pryč. Také jak baterii používáte. Jestli je baterie často vybitá a ještě je to auto, co celý rok stojí venku na slunci, tak to nevydrží sebedražší baterie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 3. 2020 na 13:49, DCSpeedy napsal:

Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde...


Nevím, jak jsi na ten nesmysl přišel. V odkazu níže je jasně uvedeno, že jde o amerického výrobce se sídlem ve městě Milton v Georgii a v USA má 7 výrobních továren a 3 továrny na recyklaci baterií, v Evropě pak dalších 10 výrobních továren a 3 na recyklaci.

O společnosti Exide (anglicky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Zdravím, je možné si akumulátor vyměnit sám doma nebo je nutné jet do servisu? Někde jsem četl, že po výměně akumulátoru se musí do řídící jednotky nahrát barcode, který je nalepený na daném akumulátoru. Pokud se prý nenaskenuje, řídící jednotka snad nedokáže akumulátor dobíjet za jízdy. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, po pročtení mám dotaz na stav našeho karoqu 1.5 tsi manuál.

Auto jezdí primárně městský provoz cca. 4km tam a odpoledne zpět. Občas nějaký nákup. 
Už se nám párkrát stalo, že auto po pár dnech takového provozu a odstavení na pár dní, nešlo odemknout (kessy) natož nastartovat z důvodu naprosto vytlučeného akumulátoru. V prvním případě to končilo voláním asistenčky, od té doby nabíjíme. Je toto normální stav, nebo máme hledat problémy v dobíjení/akumulátoru? Poznamenávám, že první případ byl cca. do půl roku od koupě nového, takže starým akumulátorem to být nemohlo. 
Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepravděpodobné, že by šlo o vadný akumulátor. 1 studený start znamená min. 10 minut jízdy v otáčkách. Celkem šetřím spotřebiči (i když výhřevy jsou návykové), nic nenabíjím a baterka drží 6. rok. Doporučuji navštívit kodéra za účelem 1. deaktivace start stopu, 2. snížení vlivu rekuperace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 5. 2024 na 15:43, SROTTY napsal:

Bohužel u aut s "inteligentním " dobíjením je to naprosto normální. Běžné jsou případy, kdy baterka umře i po dvou, třech letech. Takže pokud chceš baterku udržet při životě, nezbývá než dobíjet doma.

Prostě se baterie za 8 km nestačí zregenerovat a dobít. Chce to delší trasy....anebo jednou týdně na hodinku nabíječka, jak píše SROTTY.

Editováno: , autor: Guppy
Dodatek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...