Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

já jsem teda rád za klasickou ručku. Asi jsem staromódní, ale prostě to zatažení za páku má něco do sebe, než ťukání na náký čudlíky.

Zklamáním pro mě je, že 1.5TSI jen s DSG.

Ale ten příplatek za 50l nádrž, to jsem teda nečekal. Za to palec nahoru.

Editováno: , autor: Bikes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě,  coby staromilce a příznivce co nejjednodušších řešení,  jsem rád za tu mechanickou ručku, i za zachování atmosfér 1.0 Mpi. U převodovek doufám, že opustí né zrovna moc povedenou MQ100 a i k těm Mpi budou dávat MQ200. Ta ručka třeba bude později nebo po FL za příplatek, nebo ve vyšších výbavách tu elektriku dají, ale mechanika je mechanika :-).  To, že v nižších výbavách bude zachován analogový přístrojový štít, je taky podle mě OK, kdo chce něco extra digi, tak prostě bere vyšší verzi auta. I tak odhaduji základní verzi Fabie se základním motorem něco  přes 300.000,- Kč, snad tak 320-330.000,- Kč to dá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Sudetak napsal:

V nabídce bude MPI, takže Maltovi se bude určitě líbit,

LPG is live !

přesně tak, je tu opět naděje, akorát budu muset počkat, až vyjde kombajn ;).

 

Před hodinou, Martab napsal:

Nevím no, když už LPG, tak jsou tady lepší favorité než MPI s 59kW (třeba TCe 74kW :) ), minimálně než bude kombi.

TCe nee, já jsem patriot :skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím z toho mám dojem, že teprve teď se dočkala jedničková Fabia opravdového nástupce. Dvojka byla pro mě úplně mimo (vzhled, uskákané jízdní vlastnosti, sezení jak na židli, prostě se to furt ošívalo jak člověk seděl vysoko nad podvozkem). Trojka je jen ve všem vyzlepšovaná dvojka, ale mě se upřímně nelíbí její interiér a její design jen velmi umně maskoval podobné proporce jako měla dvojka. Prostě trojka byla ve věsměs ve všem taková vylepešená dvojka, ale nepřinášela nic až tak převratného. Už ze zamaskovaných prototypů čtyřky cítím, že teď teprv přijde opravdu posun (design, interiér, jízdní vlastnosti, sedačky). V interiéru oproti oktávce ovládání klimatizace tlačítky/točítky - palec hore. 50l nádrž (sice za příplatek) je super. Kufr 380l se blíží mému Rapidu Spaceback (415l). Větší celkový průměr kol = citelně lepší komfort. Konečně nízký správný posaz atd. Látkové čalounění přístrojovky jako O4 - to se mi moooc líbí. Nikde jsem si v člancích nevšiml zda se F4 vrátí k měkčeným plastům aspoň na palubce a předních dveřích, neví někdo?? Asi to nebude mít v zadních opěradlech průvlak na lyže - ani nevím jestli jej do Scaly už dávají :-/

 

Start prodeje v září, to bude zrovna u táty ve firmě obměna za Rapida Spaceback, kterého odkupuji pro sebe. Jako náhrada je tam na leasingovce vypsány možnosti Fabia/Scala. Docela jsme s tátou nalomení, zda místo Scaly nesáhnout právě po zcela nové F4, byť krátké. Uvidíme, jestli leasingovka nebude cpát jen F3 combi - to pak je Scala jasná volba (i když tipuji, že F4 se mi bude líbit víc)...

 

Musím říct, že se moc těším :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy nevím jestli bude F4 oproti staré F3 zas taková revoluce. Fabrika vždy rozhlašovala nevím kdoví co a skutek zas tak revoluční nebyl.  Motory známe, navíc tedy 1.5 Tsi, ale i to z větších typů známe, na podvozku taky nic revolučního asi nedají, infotainment bude asi ala Scala nebo Octavia4, možná zjednodušený, nějaké ty centimetry navíc v kabině přibudou, na druhou stranu ten středový panel mezi řidičem a spolujezdcem je zase o notný kus širší, takže aby z toho nebyla nula, nula nic a i prostor na zadních sedačkách prý taky nějak naddimenzovaný není. Pro posez vzadu byla nejlepší Fabie II a ta těžila z té vysoké střechy a vysoko umístěného sedáku, to Fabie III neměla a ani Fabie IV mít nebude. Co tak v dnešní unifikované době, plné snižování nákladů a snahy o zvyšování zisku, mohou extra revolučního vymyslet a do vozu dát, aniž by na tom neprodělali gatě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aje jo, když to považuješ za revoluční, máš svůj názor, proč ne. Já tam nic tak revolučního zatím nevidím, ale mýlit se mohu, těch informací je zatím pár. Čísla, rozměry, litry  jsou jedna věc a jak se tam bude člověk cítit, a jak to bude vcelku fungovat,  to je zase druhá věc. Doby, kdy mě ze všeho nového a revolučního málem padala brada, je již dávno pryč. Možná jsem skeptik, možná realista. Hlavně, aby to fungovalo OK a neměla fabrika  ostudu z nějakého dalšího rychlého polotovaru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tom01trojka byla hlavně krok zpět v interiéru po všech stránkách kromě vzhledu. To jsem nemohl rozdýchat a doufám, že se to zlepší. 

 

Zatím je to velmi slibné, sice z pohledu techniky Fabia pouze dožene koncernové sourozence, ale ti jsou nesmyslně drazí. Největší radost mám z ovládání klimatizace a tlačítek např. na start/stop. Nelíbí se mi kruhové výduchy ventilace, to bylo vždy řešení v levných autech a dodávkách, ale to zkousnu. Hlavně nepřehnat cenu, ale tu bude tlačit dolů Scala. Měl jsem spíš obavy, ale teď se na ni těším. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď ještě správně nasazená cena (což poslední dobou ŠA moc neumí) a naše F3 může jít do světa. Ta 1.5 TSI je vysněný motor, F4 s tím určitě bude náramně svižné auto, a troufám si tvrdit, že i při nízké spotřebě... držím palce, ať to vyjde, zatím to vypadá více než dobře 👍😎

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...