Dixik2 Vloženo 1. Únor 2022 Vloženo 1. Únor 2022 Ceník bude příští týden. První elektrická Škoda RS je Enyaq s karoserií kupé. S novou zadní částí dojede dál - Aktuálně.cz (aktualne.cz) Citovat
Dixik2 Vloženo 1. Únor 2022 Vloženo 1. Únor 2022 Nový ceník: https://www.skoda-auto.cz/_doc/f803b8b8-f9c0-4288-945d-1dc79412bae7 Citovat
AntonioB721 Vloženo 6. Únor 2022 Vloženo 6. Únor 2022 Ahoj, nevíte někdo jestli mají Enyaq RS vystavený v zakaznickém centru v MB? Citovat
stanmar Vloženo 8. Únor 2022 Vloženo 8. Únor 2022 Není všechno zlato co se třpytí... https://www.autoforum.cz/predstaveni/nizozemci-zjistili-jaky-vliv-ma-na-dojezd-elektricke-skody-enyaq-pokles-teploty-o-pouhych-9-stupnu-celsia/ Citovat
Michal B. Vloženo 8. Únor 2022 Vloženo 8. Únor 2022 Ano tenhle test mohu potvrdit u svého PHEV Superbu IV. Dojezd je o 30% nižší než v létě. Citovat
Rapid1.0 Vloženo 8. Únor 2022 Vloženo 8. Únor 2022 (editace) To je snad poprvé, co vidím, že by žádná barva nebyla bez příplatku. Za jakoukoliv se platí příplatek. Zvláštní.. Editováno: 8. Únor 2022, autor: Rapid1.0 Citovat
stanmar Vloženo 10. Únor 2022 Vloženo 10. Únor 2022 Vím, že zde někteří nemají zrovna v oblibě pisálky na Autoforu ale : https://www.autoforum.cz/predstaveni/doba-novych-skod-za-2-miliony-kc-je-na-spadnuti-chybi-uz-jen-12-500-kc-s-maximalkou-horsi-nez-u-rapidu-1-0/ Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ? A opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ? Citovat
Dixik2 Vloženo 14. Únor 2022 Vloženo 14. Únor 2022 V hlavním výrobním závodě společnosti ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi byla zahájena sériová výroba modelu ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV - ŠKODA Storyboard (skoda-storyboard.com) Citovat
PSE Vloženo 15. Únor 2022 Vloženo 15. Únor 2022 V 10. 2. 2022 na 15:32, stanmar napsal: Opravdu je (i ta základní) cena hodna značky, která se měla profilovat jako vstřícná k běžným lidem ? A opravdu je to nejdražší vždy to nejlepší ? Nevím co jsou běžní lidé ale vím, že Enyaq Coupé není běžné auto. Je to nové, velké a navíc elektrické. Škoda má přece taky Fabii, Scalu a Kamiq které asi taky na přesun z místa A do místa B stačí a stojí to třetinu? Kdo má na vybavený Superb, bude mít i na Enyaq. Pak závisí na tom, jestli může nabíjet večer doma u baráku a kolikrát má denní nájezd > (300)400km. Nejdražší a nejlepší jak pro koho. Vegan si taky nekoupí hovězí Kobe a lanýže taky nechutnají každému. To si každý musí vybrat sám. Zase furt lepší než kdybychom měli k jídlu jen toufu, zato skoro zadarmo... Citovat
Martab Vloženo 15. Únor 2022 Vloženo 15. Únor 2022 Jde se na to dívat pohledem, že Fabia stojí třetinu toho co Enyaq, druhá strana pohledu je ta, že podobně velký Kodiaq je ale už velmi blízko v podobných výbavách... Citovat
octabin Vloženo 20. Únor 2022 Vloženo 20. Únor 2022 To sice máš pravdu Kodiaq se blíží, ale to co bych potřeboval třeba je 4x4 a to jsem u Enyaqu na 1,6 což mě Kodiaq v TSI staál 1,3 Takže rozdíl 300. A pokud bych neměl plnou výbavu ale střed tak jsem na 1,1 a Enyaq stále 1,5. Což je moc. Citovat
Dixik2 Vloženo 25. Únor 2022 Vloženo 25. Únor 2022 Modelová řada ŠKODA ENYAQ iV s ještě delším dojezdem a komfortem díky novému softwaru - ŠKODA Storyboard (skoda-storyboard.com) Citovat
wolfspitz Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Koukal jsem na video montáže Enyaq a zajímavé nylo uložení baterie. Nejdříve přijela podvozková skupina, pak byla vložena baterie a na to pak posazená karoserie. Tedy v případě opravy nebo výměny baterie bude potřeba totální rozložení auta. To se po záruce nebude vyplácet z ekonomického důvodu. Tak se může očekávat funkčnost max 10 let a pak šrot. Citovat
Martab Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Asi to vidím špatně Vpředu a vzadu jsou podvozkové skupiny a baterie se vloží mezi ně. Tedy nevidím důvod, proč by se museli třeba nápravy demontovat kvůli výměně baterie. Citovat
wolfspitz Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Jenže ten bílý rám mezi nápravama je pod baterií a proto by nešla při výměně vyndat směrem dolů. Citovat
Martab Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Řekl bych že ten bílý rám je jen pomocný rám k montáži, podobný rám je vidět třeba u výroby OIV. Navíc tam je sousta místa mezi baterií a tím bílím rámem, to by musel mít Enyaq prahy skoro metrové, aby se to vešlo pod podlahu i s baterií... Citovat
DušanV Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 (editace) před 5 hodinami, Martab napsal: Asi to vidím špatně Vpředu a vzadu jsou podvozkové skupiny a baterie se vloží mezi ně. Tedy nevidím důvod, proč by se museli třeba nápravy demontovat kvůli výměně baterie. Díval jsem se na to video z montáže Enyaqu celé a získal jsem z toho přesvědčení, že pro výměnu baterie asi opravdu bude potřebovat demontovat obě nápravy a až pak demontovat baterii od karosérie. Na druhou stranu nebude to určitě žádné "totální" rozmontování auta, jak tvrdil wolfspitz. Můžu se samozřejmě mýlit (k potvrzení bychom potřebovali dílenskou příručku), ale dle mého úsudku a postupu sestavování vozu při montáži, bych si troufl skoro vsadit na to, že ty nápravy půjdou dolů u té výměny baterie. Ten bílý rám tam určitě bude jen jako pomocný rám při montáži, celek baterie a náprav, drží pohromadě dále jen ta samonosná karosérie. Pokud by tam ten rám zůstal, tak to by byla po více jak 60-ti letech zase první škodovka, co by byla vybavena rámem, naposledy ho měla stará Octavia. Editováno: 3. Březen 2022, autor: DušanV Citovat
Martab Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Moc tam toho vidět nejde, ale nápravy jsou celou dobu na autě: 1 Citovat
DušanV Vloženo 3. Březen 2022 Vloženo 3. Březen 2022 Hm, vypadá to, že to tak opravdu bude..... Citovat
MIgráček Vloženo 5. Květen 2022 Vloženo 5. Květen 2022 Ta zelená SPZka je na slovensku nějaký standard pro elektorvozy? Nebo to má jiný význam? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.