Wittmann Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 hadičku nahřej nebo pokud už je stará a tvrdá, tak vyměň. Nahřátí, roztažení a případné namazaní tukem by ale mělo stačit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kmotak Vloženo 4. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2011 (editace) Zdravím Vás kolegové, mám takový to problém...Přední ostřikovače nestříkají médium. stěrače stírají, motor (čerpadlo) vrčí po aktivaci páčkou, ale nic nejde z hadiček potažmo trysek. Celé se to stalo asi takto...stříkáme, stíráme...pak stříkáme méně a nakonec jen vrčí motor..... Paradox je ( pokud by platilo, že je tam jen jeden motorek na zadek i předek), že zadek jede zcela v pořádku!!! Tzn. stíráme, stříkáme. Dále mě napadlo, že pokud by tam byl na každý vývod z motorku(čerpadla) jeden vodič a byl uklepán ten na předek předpokládám, že by to ani nevrčelo... Po pročtení celého tohoto vlákna jsem provedl následující : provedl kontrolu pod Vzduchovým filtrem, ale žádný spoj jsem nenašel rozpojen - pod autem nic nechčije...motorek vrčí.Kapaliny je dost...signalizace, že schází nesvítí.... Pokud někoho napadne co ještě zkusit budu rád. Pro doplnění Fabule Kombajn 1.9 TDI MR06.Díky a Škodě ZDAR Franta TAK VYŘEŠENO....je potřeba se nespoléhat na "kontrolku" a zaměřit se na plnost v nádržce...dneska jsem to naplnil po okraj a jede to...tzn. vzniká další "druhotný problém" čidlo hladiny naplnění/nenaplnění nezobrazuje...ale při startu se ikona rozsvítí a zase zhasne...tak fakt nevím... Editováno: 5. Říjen 2011, autor: Kmotak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2011 Ahoj chci se zeptat .. na starsi fabce 2001 1.4 mam problem se zadnim ostrikovacem .. Je tam vlastne jen na okrasu spis nez na strikani Strika sotva do ctvrtiny skla ani to ne .. u HTP strika az na 3. brzdove svetlo .. zkousel jsem uz ocistit trysku koukal na ni vypada vpohode jen me prijde ze je strasne nahnuta smerem na okno ale nejde mi sni pohnout .. nemate nejake napady? Pokud bych to mel nejak draho nechavat opravovat tak to se na to radeji vykaslu zas tak ten ostrik nepotrebuju .. predni jsou dulezitejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 (editace) S tou se snad ani hnout nedá ne? Je tam napevno ne? Může bejt malej tlak nebo nekape ti to někde? Editováno: 12. Říjen 2011, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 dá sa nastaviť a dá sa aj vybrať von Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 (editace) Nikde me nekape nikde me neunika a na predku me to prijde normalni sice ne tak natlakovane asi jako u HTP novejsiho ale zase takovy citelny rozdil to neni vepredu to vklidu umyje cele okno a jeste i bocni skla .. v zadu to doslova cura asi do ctvrtky okna .. mozna by stacilo natocit tu dirku vyse protoze je natocena dost dolu ale nejde s ni hnout! Nevite jak to opravit? Stve me to Editováno: 13. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 tak ju vymeň..vytiahneš ju kombinačkami http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3b9955985a-tryska-ostrikovace-zadniho-okna-fabia-fabia-2-roomster-octavia-yeti.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 A Myslis ze to pomuze? Je to tim? Abych nedal 250 zbytecne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Presne toto jsem mel u sve, rozdelal jsem tapec 5. dveri a byla vypadnuta plastova trubicka v kolenu u motorku. Zamackl jsem a ok. Vic nastrikej na zadni okno a kapalo by to ze dveri na zadni naraznik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 TO Petrkiller: nieviem ako ti pomôcť,ale skús urobiť čo písal psurn...podrž dlhšie ostrekovač zad.okna a potom pozri či ti niekde nevyteká zmes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Diky vyzkousim to a kouknu na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Hlavně když vytáhneš tu trysku, tak prostříkn systémi a trysku pročisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 tak ju vymeň..vytiahneš ju kombinačkami http://www.skoda-dil...tavia-yeti.html Ahoj, půjde tahle tryska na Fabii Combi 2001 (trysku mám ve třetím brzdovém světle)? Sice to tam píšou, ale radši se ptám, protože teď tam mám tudle červenou... http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y9955957-tryska-zadniho-ostrikovace-fabia-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 bohužial nie-nepôjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 do zadního ostřikovače skla u FI Combi patří tryska č. 6Y9 955 957 (červená viz druhý odkaz)....výměna na pár minut, pak je ještě dobrý špendlíkem nastavit kuličku s dirkou, aby voda stříkala skutečně na sklo pod stěrač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 Kluci díky, ještě kdyby kibi trochu posal jak na tu výměnu :-) Stačí starou vytáhnout kombinačkama, nebo musím demontovat brzdový světlo? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 5. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2011 kibi by mohl mrkni na obrázek, je to tam jasně vidět - jednoduše sundáš vrchní vnitřní panel dveří, vycvakneš brzdový světlo....odpojíš trysku - novou napojíš a jedeš...nené tam žádná záludnost, jen si správně trysku nasměruj a hlavně at ti nespadne do dveří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miketwo Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Takže díky za rady, dnes jsem taky dával nefunkční zadní ostřikovač na kombíku a směs tekoucí za přední nápravou....všechno super, rozborka dle rad bez problému, hadička opraavdu rozpojená, ale kam ji zapojit nebylo , prostě nikde nic.....tak hurá k netu zjišťovat odkud že by měl ten druhý díl trčet....byla potvůrka zaskočená pod tím krycím plechem , sice to byla tak trochu gynekologie přes ústní dutinu, ale stačilo vykloubit dva prsty a dostal jsem ji ven, pak už to šlo rychle....je to super, když člověk ví kam šáhnout a co dělat, ještě jednou dík.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 - i přes opatrnost taky prasknul, takže na netu originál držák řídící jednotky 181,-Kč co jsem našel nejlevněji - jinak jsem koukal, tak mi to teče u toho kolena pod ŘJ, bůh ví proč, v tomhle počasí se na to nedostanu, takže až bude teplejš, tak vyndám sání a uvidíme no, držte palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 2. Březen 2012 Sdílet Vloženo 2. Březen 2012 (editace) Tak jsem se k tomu dneska dostal, aby toho nebylo malo, bylo to vypojený jak vepředu, tak vzadu, tak jsem to dopojil a přelepil páskou, ale bůh ví, jak dlouho to vydrží, přístup je k tomu jako k penězům, ve škodovce by je ubylo dát tam o 10cm hadičky navíc . No musel jsem při tom vyndat spodek od sání a vyměnil jsem ten prasklej držák na ŘJ. No aby toho opravdu nebylo málo, řekl jsem si, že ten zablácenej spodek od sání umeju, jak jsem z něj vyndal ty dvě plastový vzpěry, tak jsem je ulomil . Takže musím sehnat nový a domontovat to zpátky. A ten zadní mí stříká jen asi do poloviny výšky okna to tak má být? Projistotu příště zkouknu, jestli to nekape ještě někde jinde, že by to nemělo tlak. Editováno: 2. Březen 2012, autor: repkin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sullysun Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 prosím vas, nema to někdo doma nebo kde se to da levně koupit ? tolik peněz za to nedam to je šílenost za takovou drobnost jako je tryska ostřikovače zadního okna http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3b9955985a-tryska-ostrikovace-zadniho-okna-fabia-fabia-2-roomster-octavia-yeti.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Duben 2012 Sdílet Vloženo 8. Duben 2012 (editace) Ahoj tak jsem konečně opravil ostřikovač.. Nemusí se kupovat nový. Já ho vyndal pročistil jehlou trysku i otvor v okně, spojil hadičky pořádně zacvakl a teď to stříká až na střechu Ještě jedna věc. Je u comfort výbavy kontrolka hladiny kapaliny do ostřikovačů? Já tam mám zapojený čidlo v nádržce ale na palubce mě nic nesvítí ani když nemám kapalinu ani při startu se nerozsvítí .. Editováno: 8. Duben 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Muraay Vloženo 29. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2012 Zdarec, mám dotaz ohledně ostřikovačů. Zjistil jsem, že mi nefungují ostrikovače, takže jsem rozdělal podběhy, vytáhl motorek - napojil jsem ho přímo na baterku a funguje. Multimetrem jsem si změřil napětí na patici k ostrikovači a dává mi tam pouze necelé 4,5 V. Zajímá mě, zda-li je to v pořádku, nebo tam má být přímo 12 V. Oxidace není na patici žádná a pojistka funguje. Kde by mohl být problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capillus Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Měl jsem podobný problém s tím, že se čerpadlo po delším "odpočinku" asi na vteřinu roztočilo a pak "ztrácelo sílu" až se zastavilo. Koupil jsem nový čerpadlo, to se už neroztočilo. Až pak mě napadlo měřit napětí. Na prázdno to u čerpadla dávalo 12V, při zátěži to šlo pod 4V. Usoudil jsem, že je někde po cestě přechoďák. Rozdělal jsem páčku pod volantem - to je docela vopruz se sundaváním volantu, odpojováním airbagu atd. Důkladně jsem vyčistil kontakty u páčky, ale nebyli nijak zoxidované. Dlouho jsem pátral, jestli je někde na svazku mezi volantem a čerpadlem nějaký konektor, ale nic jsem nenašel ani v autě ani na webu. Nakonec jsem prostě protáhl od čerpadla k páčce novou dvojlinku a bylo po problému. Kde konkrétně ten problém nastal jsem bohužel už nenašel. PS: Když už jsem měl nový čerpadlo, tak jsem ho tam nechal. To jsem netušil, že se asi do jiných modelů vyráběli čerpadla s opačnou rotací. Při pokusech s novým kabelem jsem to zkoušel na prázdno, čerpadlo se vrtilo a já byl spokojenej. Pak jsem dolil kapalinu a vyrazil na cestu. Ostříknul jsem přední sklo a zadní stěrač se rozjel na sucho :-). Tak jsem ostříknul zadek a rozpohyboval se přední stěrač. Přepájet se mi to už nechtělo, tak jsem tam vrazil zpět starší čerpadlo a s takhle jezdím bez větších problémů už skoro dva roky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 taku trysku som este nevidel...myslim, ze s rozprasovanim ani neexistuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.