Clerfayt Vloženo 28. Červen 2022 Sdílet Vloženo 28. Červen 2022 Za normální to nepovažuji. Ale řekněme, že je to trend. Dnes motory používají řídké oleje a pístní kroužky s nízkým třením atd... Tak nám nezbude než se s tím smířit. Je to smutné vše kazí ekofašismus. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 29. Červen 2022 Sdílet Vloženo 29. Červen 2022 V 28. 6. 2022 na 6:59, Clerfayt napsal: Nevím tedy jak bys na odlévání oleje nepřistoupil. Když motor olej žere, tak ho doleju. Ty jsi takový tvrďák, že bys jezdil třeba 2 cm pod spodní ryskou na olejové měrce? No zjišťoval jsem si teda vše ohledně "dolévání oleje" a nic jiného mi asi nezbyde. Původně jsem žil v tom, že se ten motor jen nepovedl, ale když je to vlastnost dnešních motorů... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 2. leden 2023 Sdílet Vloženo 2. leden 2023 Prej se pracuje na nové verzi motoru, která má odstranit stávající neduhy. Máte k tomu někdo nějaké info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 4. leden 2023 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2023 Pro mě by byl ideál, kdyby motor nechali jak je a němu přidali baterku a elektromotor k zadní nápravě. Tedy PHEV s 200 koňmi z 2.0 TDI a k tomu třeba dalších 50 - 80 koní s elektrickou čtyřkolkou. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bruno47 Vloženo 8. Duben 2023 Sdílet Vloženo 8. Duben 2023 Jezdil jsem s oběma 2,0 tdi, a rozdíl ve výkonu jsem nespatřil, akorát na 2,0 tdi ve byla lepší spotřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jemhadar6 Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Nevíte, jak tenhle motor dopadl v Superbu na brzdě? Tj. jaký má doopravdy naměřený průběh výkonu a točivého momentu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 To by byl nejspíš dotaz na @motorpowerjestli už tento motor brzdil, také by mě to zajímalo v porovnání se 140 kW motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. Duben 2023 Sdílet Vloženo 25. Duben 2023 Volejte... Povím- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emil-Z Vloženo 16. Květen 2023 Sdílet Vloženo 16. Květen 2023 Žere olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 17. Květen 2023 Sdílet Vloženo 17. Květen 2023 ??? Můžeš svůj příspěvek trochu rozvinout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 26. Květen 2023 Sdílet Vloženo 26. Květen 2023 To jako všechny tyto verze 147kW žerou olej ? Nebo je to dáno tím, že používají velmi řídký olej 0W-30 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 4. Červen 2023 Sdílet Vloženo 4. Červen 2023 Neviem ci do toho neleju už 0W-20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 4. Červen 2023 Sdílet Vloženo 4. Červen 2023 No nalej a pak se ale nediv ze ti mizi :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 5. Červen 2023 Sdílet Vloženo 5. Červen 2023 On 5/26/2023 at 9:32 AM, Martin_TDi said: To jako všechny tyto verze 147kW žerou olej ? Nebo je to dáno tím, že používají velmi řídký olej 0W-30 ? Olej 0W-30 je pri prevádzkovej teplote rovnako "riedky" ako 5W-30, nie je tam žiaden rozdiel oba oleje sú tridsiatky. Za studena sú zase oba stále výrazne hustejšie, než ako je ideálna prevádzková viskozita, akurát 0W je vtedy k optimálnej viskozite o niečo bližšie než 5W takže za studena maže o niečo lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 12. Červen 2023 Sdílet Vloženo 12. Červen 2023 OK, takže pokud to není řidším olejem za velmi nízkých teplot, tak proč tyto 147kW verze mají podstatně vyšší spotřebu oleje než ostatní 110kW nebo 140kW verze? Je u motoru 147kW nějaká konstrukční chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Červen 2023 Sdílet Vloženo 18. Červen 2023 To je otázka na konštruktérov tohto motora. Môj osobný názor ale je, že za to môže hlavne spôsob prevádzky týchto motorov. Predsa si ich kupuje trochu iná klientela ako 110 kW verzie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 18. Červen 2023 Sdílet Vloženo 18. Červen 2023 Kdysi jsem četl ve Světě motorů, že silnější varianta 147 kw má hliníkový blok (na rozdíl od 110 kw, která má litinový) a vyšší hliníkové písty. Při řešení vůlí mezi pístem a válcem však došlo k chybě a některé kusy mají nadměrnou spotřebu oleje či trpí klepavými zvuky. Řešení se prý hledá, ale prý ten litinový se z dětských nemocí dostane, ale u toho hliníkového napsal autor článku, že je k vyřešení neduhů skeptický... Tak těžko říct jak se to posunulo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 5. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2023 Osobne by som neriskoval lebo VW je známy neriesenim. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března Tak potvrzuji, že i já musím dolévat. Poprvé mi to vyskočilo nyní. Auto vyrobeno červen 23. Co se týče mého stylu jízdy, jezdím normálně, ani pomalu, ani rychle. Dálnice tempomat většinou 140 (někdy 130)... Tedy stylem jízdy to úplně nebude. Doliju půl litru, možná celý litr a uvidíme. Nevím, kolik bylo oleje v motoru z výroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března Tak toto není moc dobrá vizitka tohoto motoru..... Jsem tedy rád, že mám ještě starší 140kW verzi a klepu na dřevo, protože mezi výměnami dolévat olej nemusím. Držím palce ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mariacek Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března No já mám spíš pocit, že už z výroby tam bylo minimum, ale nejsem si tím jistý. Ale jinak jak už se tu řešilo několikrát, není to nic neobvyklého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 3. Března Sdílet Vloženo 3. Března To je celkom normalne, ze u noveho auta si motor nejaky olej vypyta doliat na zaciatku. Ja som to na 110kW verzii mal rovnako - odvtedy na 30t km intervale je ubytok oleja minimum a dolievat nemusim. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pabloescobar Vloženo 12. Března Sdílet Vloženo 12. Března Je tu vubec nekdo, kdo ma tento motor a olej mu nezere? Nebo aspon nekdo, kdo dodrzuje intervaly vymeny oleje 15 tis km a nemusi mezi nimi nic dolevat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 12. Března Sdílet Vloženo 12. Března (editace) Mám DFHA 140kW , rok 10/2019 a odkedy som vymenil olej, tak som nedolial. Chýba mi ešte 4000 km do intervalu 15000 km. Bohužiaľ tie 147 kW olejujú najskôr do turba. Aj to potrebuje premazať. 😋 Editováno: 12. Března, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 13. Března Sdílet Vloženo 13. Března (editace) Celých 15 000 km mi nevyšlo, ale vychází mi první hláška nízké hladiny vždy cca okolo 11 000 km... Editováno: 14. Března, autor: bilovec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.