Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Me se preskoceni projevilo tak, ze to trochu hur startovalo, motor hned po startu sel jakoby na 3 valce, nepravidelny chod a ani zvuk nebyl uplne OK, ale po chvili se to srovnalo ze vpodstate nic moc nebylo poznat. Svitila kontrolka motoru a to byla tak vse. Ani nevim kolik se s tim najelo, protoze s tim jezdila manzelka a ta se jen tak mezi reci zminila, ze ji to 3x neslo napoprve nastartovat a ze tam neco sviti. Ja s tim jel do servisu cca 50km (docela jsem se divil ze mi rekli ze s tim mam prijet i kdyz mam pocit ze nejspis preskocil retez). Na jizde jsem ani nic nepoznal, nakonec jsem mel dojem, ze to ani nepreskocilo a je tam jina zavada, ani sem nepocitoval ze by to min jelo, ale ja vykon toho motoru bezne nevyuzivam a prece jen jsem to trochu setril. Jen se trochu zvedla spotreba (podle PP to ukazalo 6.5 litru - tu trasu jezdim standardne kolem 6, rekord mam 5.2, na trase se klesne asi o 300 vyskovych metru). O preskoceni o zub mi rek servisak pote co to dali na diagnostiku. V zapise o zavade pri prejimani je napsany se sviti kontrolka vyfukovych plynu, takze ta kontrolka motoru asi sviti na zaklade vyfukovych plynu (???).

K cene:

material 593,- dostal jsem 70% kulanci, takze material byl za necelych 2000 kc

prace 3058

ceny bez DPH

servisak tvrdil, ze kulanci mu napoprve zamitli, dali mu ji az napodruhe, takze neni vubec jisty ze clovek nejakou kulanci dostane a to jsem mel zaruku pretazenou jen o 9tis km a casove by to do zaruky spadalo s velkou rezervou

serizeni svetel (xenony) 110kc, geometrie kontrola + serizeni 661kc, ceny bez DPH

Od vcerejska sem s tim najel cca 500km castecne hodne kopcovaty teren, jede to normalne, asi 2x mi pri pomalem ubirani plynu uhvizdlo turbo, ale to mi obcas dela, spis vyjimecne.

jeste k napinaku - asi mam ten nejnovejsi K-ckovej - cislo 06K109467K

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takže situace se má následovně - kolega s tím byl v autorizáku, celé to prohlídli, potvrdili, že zvenku je motor ze všech stran suchý, dolili olej na horní rysku (zdarma), zaúkolovali kolegu ať eviduje spotřebu oleje vs. ujeté kilometry a mluvili o kulanci... prozatímní stav je, že po 600km je olej přesně uprostřed mezi ryskami....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám stále ten problém s tim kolísáním otáček po startu studeného motoru na sytič. Ručička otáčkoměru mi lítá sem a tam, než spadne na normál, pak už je to ok. Když jsem viděl jiné 1,8, tak jim to nedělalo, i když někdo hlásí opak. Moc to nechápu, proč některá to dělá a některá ne. Přemejšlím nechat prohlédnout sání, vstřiky ap.....( i když si myslím, že vstřiky by se projevily i za jízdy)

Nepomohlo ani upgrade SW v řídící jednotce.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam pocit, ze ked chvalime tie tsi, tak do par dni sa ti potichu pomsti takymto zufalstvom, ktore sa neda vyriesit. Kazde tsi je jedinecne, tak to nechaj tak ako to je, kym to chodi :) Ja som bol tiez na to alergicky, ze to cukalo, kuckalo, skakalo, kaslalo, kolisalo a co ja viem co. Rano sadni, nastartuj, zarad jedna a neries. Cim viac budes to auto pocuvat, a skumat, tym viac ti to bude prekazat, az to predas a kupis si Maverickovu 1,6 Té dé ííí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po preskoceni rozvodoveho retezu a oprave v autorizovanem servise auto opet nejede - nejde nastartovat - motor na 1 sec chytne a hned chcipne, takze zitra si ho opet odtahnou do servisu.

Uz me to prestava bavit. Interval od posledniho servisu kdy auto prestane jet se zkracuje, tentokrat jen necelych 2tis km a opet jen delsi trasy klidnou jizdou.

Priste uz vyhlasim sazku kolik s tim najedu nez se zase neco vyse...

Podotykam, ma to najeto neco malo pres 70tis, a tak slusne jako k tomuhle autu sem se k zadnymu jinymu nechoval a takovyhle problemy sem nikdy nemel a to mam najeto kolem 1mil km..

Nejakej tip co tomu je??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najhorsie je, ze servis povie, ze urobili co mali, a budu sa kryt s importerom navzajom. Neverim, ze by sa mu podarilo auto vratit, aj ked by som mu to zelal, nech ma nove a poriadne auto. A teraz, ked to uz dal do jedneho servisu, a bude to chciet ist riesit do ineho, tak novy servis da ruky prec, lebo oni nebudu znasat problemy toho prveho servisu. A ked je prvy neschopny, nepomoze si... Pocul som o skusenosti s predajcom taku, ze predali dve 1,8 TSI a od problemov, ktore nastali s jednym z nich nepredali do dnes dalsiu 1,8 TSi. Kazdy servis sa toho motora boji a nikto ho nevie opravit... Toť smutné vsetko v tomto smere. Drzim ti palce, nech ti to opravia do tvojej spokojnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zavada se chcipajicim motorem byla banalni - vypadla hadice sani a ja sem za blbce - bylo to videt na prvni pohled po otevreni kapoty. Kdyz mi delali preskoceny retez, tak tam nedali svorku a hadice vcera vypadla. Hold lidsky faktor. Servis (jinej nez mi delali retez) se k tomu postavil celem a nic platit nechteli a jeste mi udelali diagnostiku. Manzelka auto vcera odlozila tam kde prestalo jet a ja kdyz k tomu prijel, tak uz bylo po 21 a v motoru pro tmu nebylo nic videt. Na plastove prirube kde se nasazuje hadice je nejaky konektor s cidlem z ktereho vedou draty a cidlo bez nasazene hadice asi vyhodnotilo nejaky problem a motor po nastartovani hned chcipnul. Jeste jsme si vecer delali srandu ze to bude asi nejaka hadice jako v "Jachyme hod ho do stroje" ...

Tak doufam ze to je do tretice a uz se zadny problem nevyskytne.

Ke kolisajicim otackam jak tu nekdo pise - ja jsem takovy problemy nikdy nepozoroval a to ani pri lonskych -25C ani pri vedrech kolem 40C (zatukavam).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ale uz byste tu taky mohli napsat, jak Vam nekomu 1.8TSI perfektne funguje uplne bez zavad. V domneni, ze to je nejbezproblemovejsi a vubec nejlepsi Octavia motor jsem si ji pred 14ti dny objednal a ted tu porad ctu, jak se nekomu rozpada, zere olej a tak. :)

Mám najeto asi 48tkm, Oct stará 18 měsíců a jezdí zcela bez problémů. Dvojspojka.

Chovám se ke svému v pořadí asi jedenáctému 11 autu slušně a nevytáčím ho se studeným olejem, měním olejpo 15tkm, nekupuji olej na eshopech, každých 10 tkm dám čistič vstřikování /LiquiMoly nebo STP/, tankuji pouze ćepro nebo benzina.

Jezdím střední trasy (30km, 90 km, 200km, 30km,..) . Spotřeba až do nájezdu 30tkm stále klesala až k 7,2, nyní celková 7,5 což myslím na 160 koní ujde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to nepatří úplně sem, mám 2.0 TSI a otáčky za studena se chovají OK, jsou na 1200 a cca po 35-65 vteřinách (záleží na teplotě venku) to padá rovnoměrně na 800 otáček. Píšu spíš proto, že kdykoliv jsem v minulosti (od novoty to dělá) vyjel chvíli po nastartování, tak mě auto nepatrně škubalo a rozhodně by asi plynulej ostřejší rozjezd nebyl možnej. Jakmile to spadne na 800, tak je zrychlování perfektní a naprosto rovnoměrný. S motorem (ťukám na dřevo) problémy nejsou, šlape perfektně (mám najeto cca 28 000km), nikdy se mě ještě nestalo, že by otáčky nějak zlobily atd. Prostě ty TSI motory mají svoje a u atmosféry se mi tohle rozhodně nestalo, aby auto cukalo hned jak člověk vyjede po nastartování. Auto mám už ze záruky, takže doufám, že bude držet bez problémů, jinak by mě asi kleplo, kdyby se to nějak neočekávaně zesralo. Zdarec všem.

Jezdím tudiž stylem, že buď čekám až mi otáčky spadnou anebo se rozjíždím velice plynule lehoulince :D

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...