Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Mno ale chystají za Tourku nějakého nástupce ;)

jo to se říkalo už loni, že by měl být nástupce Touru, ale těžko říct jak to vůbec bude...... :feve: ještě to nikdo nepotvrdil že vůbec bude nástupce.

Jinak nevím jak vy, ale já bych si dokázal představit Oktávii Tour v provedení HATCHBACK :palec2: Vůbec by mi nevadila

vzpomeňte třeba na Opel Astra, co se vyráběl od roku 95/96.. byl kombík, sedan i hatchback, a každej si vybral. Oktávku Hatchback by si plno lidí taky pořídilo, věřím tomu že jo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor ale na ty vyhřívaný sedačky, ty nejdou dát do sportpaketu :feve:

Musím nesouhlasit, dnes jsem viděl, přímo ve výrobním závodě dvě Tourky se sport paketem a měly vyhřívaný sedačky. Místo určení Německo, tak možná němci mají protekci. :)

Konec O1 se opravdu blíží, jak bylo řečeno, proslýchá se, že od ledna už jen 1 směna a jak dlouho to se uvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by ještě museli speciálně pro SportPaket dělat sportovní vyhřívaný sedačky místo jen sportovních, proto to tak je... :palec2:

buď máš sportpaket, tak ho máš celej se vším, nejde koupit paket a říct, chci tam tyhle sedačky. Mě osobně se SportPaket líbí, ale nevyhovují mi ty sportovní sedačky, když vylejzám z auta, tak to šileně tlačí do boku jak to má tvrdý ty bočnice, je to pro mě prostě nepohodlný. A vůbec z toho SPaketu se mi nejvíc líbí to zadní křídlo, a kola si už může dát každej jakýkoliv(i když Spidery tomu sluší nejvíc), takže já osobně bych si z originál příslušenství dokoupil jen to křídlo a peníze místo do SPaketu narval do jiný výbavy(např. tažné zařízení apod.)...

..naopak nejlepsi ze sportpaketu jsou prave ty sedacky se slusnym bocnim vedenim, kolem beder je naopak jeste dost slabe, navic jsou dos siroky i pro tloustiky, takze to neni jen pro stihle jako je to u F2/RM, oproti polosportum co mel seat nebo treba Recaro v GTi ci Cupre, tam sou boky 3x vetsi... ale ten posez to je pecka... serie je proti tomu lavicka... :) a druha podstatna vec je 3raminko v kuzi, (ne ten silenej 4ramenej plastak) na sedackach sedis porad stejne tak volant mas taky v ruce porad , kridilko a narazniky sou uz detaily...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tour vydrží do konce roku, pak konec.

To uz se vi davno ze bude do roku 2010 to je uz 2roky stejny... jde spise o to jaky bude nastupce, mel by mit zelenou, protze skoda by nemela vetsi levny auto jako ma treba rencek logana, opel astru atd... obzvlast dneska v krizi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tady zasírat fórum, ale když už se tu nakousnul dýzlový motor pro Oktávii Tour, což je 1.9 TDI PD 74KW, co si o něm myslíte? má někdo reálnou zkušenost s PD systémem? já jen, že slyším ty a ty názory....

Jinak ty "ropáci" se v Tour fakt jedou hodně hodně hodně, a taky dost 1.6ky MPI 75KW, a poslední dobou už moc nejsou vidět 1.4 16V...

.. je to zakladni PDcko... zaklad je stejny jako kazdy jiny 1,9TDi lety provereny a vyzkouseny oprpto 2,0 nebo 1,6... rozhodne bych se toho nebal... stejny meli posledni F1 navic chipem ho dat na rozumnych 130HP coz je na beznou jizdu akorat...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..naopak nejlepsi ze sportpaketu jsou prave ty sedacky se slusnym bocnim vedenim, kolem beder je naopak jeste dost slabe, navic jsou dos siroky i pro tloustiky, takze to neni jen pro stihle jako je to u F2/RM, oproti polosportum co mel seat nebo treba Recaro v GTi ci Cupre, tam sou boky 3x vetsi... ale ten posez to je pecka... serie je proti tomu lavicka... :) a druha podstatna vec je 3raminko v kuzi, (ne ten silenej 4ramenej plastak) na sedackach sedis porad stejne tak volant mas taky v ruce porad , kridilko a narazniky sou uz detaily...

To já se nehádám, ale mě ta sportovní sedačka fakt nesedla, lépe se mi sedí v obyč. Volant je pěkný :)

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

dle mýho by se škodovka měla začít soustředit na stavající portfolio vozů a trošku je "zpřístupnit" širší veřejnosti,třebas i prostřednictvím různých akčních nabídek.Ať se dneska podívám k jakýmukoliv dealerovi,všichni mají co nabídnout a to i,ruku na srce,za cenu 14 let starý Tourky.A co škodovka?Za 300 tis. onu zmíněnou Tourku....Já vím co příjde po OI na 100% Felicie-bude za 199 tis. kč a my srdcaři budem nadšený,jak skvělý a levný auto nám naše značka nabízí.

Prostě a jednoduše ať udělaj akční slevy na vybraný stávající modely a bude.Jak jsem už tady zmínil,prodávám Fordy a dneska Focus Combi Tdci prakticky v plný výbavě stojí ty samý peníze jako OII v základu.....a to není jen Ford,ale i ostatní.

Škodovka těží z oblíbenosti značky mezi náma a za fajn peníze nám nabídne,sice dobrý a šikovný auto,ale......

Pak je to ještě jedna možnost (jak je výše zmíněno),stejně jako u Renaultu,ať Škodárna vzkřísí nějakou upadající značku (Tatra,Praga) a ta ať dělá "český Logany".

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu nástupci Tourky: říkal to i někdo z vedení škodovky v médiích, že pokud by O Tour zkončila bez nějakého pokračujícího modelu byl by to špatný tah, protože toto auto má svoji klientelu a po ukončení výroby by těmto zákazníkům nebylo co nabídnout.

Nástupce by se ale neměl vyrábět v Boleslavi ale na "východě" kvůli ceně. Základní koncepce by zůstala stejná, jen by se jí dala nová karoserie a nové motory.

Jestli je o ni ještě zájem(jakože je), ta bych tomu roku další výroby i věřil. Vývoj se dávno zaplatil a to auto už jen vydělává :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomíno S.: já myslim, že hlavně zaspala marketingově, na jaře nabízela plošně slevy 25-30k na R, 10-15 na FII a člověk se o tom dozvěděl jedině až v salonu a nebo tady na foru.

cenově to zas tak špatný není, má ale podlě mě problém vykrývat díry mezi řadama (viz. velmi chytrý tak fordu a obrovské zlevnění fusionu - pochytali spoustu potenciálních kupců FII a R) a až zbytečně se snaží donutit zákazníky kupovat větší modely - dyť třeba u Roomsteru při výběru nejvyšších verzí člověk dostane horko těžko výbavu v množství, která by odpovídala příplatku, natož nějakou "navíc"... imho by si měla uvědomit, že kupce pro OII tímhle nezíská a spíš je nažene k Renaultu, Hyundai a pokud přejde Kiu to zdražení, tak i k ní..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku mimo téma - co je pravdy na tom že tyhle PD motory mají vyšší výkon než udává výrobce??? Prý je to běžně až o 10kW..je to tak, máte někdo zkušenosti??? A nevýhody PD motorů oproti CR??? Teda kromě horších emisí a kultivovanosti chodu..to jsou profláklý nedostatky.

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš recht předsedo,

je to tak....to je všeobecný.Všichni výrobci se takhle "sichrujou",abys je nenačapal,že je výkon menší než udávaj,ale hlavně abys byl překvapenej jak s tím slabým dýzlem jede....Osobně si myslím,že se bude od těhle marketingovejch tahů ustupovat,hlavně díky normám Euro a skutečný výkony budou prakticky totožným s tím co bude na papíře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyšší výkony má spousta motorů, netýká se to jen VW, naftových a už vůbec ne jenom PD. Spusta lidí naměřila mnohem víc i třeba u HTP apod. Zkoušel jsem včera 2.0TDI CR/81kW v Golfu a oproti OI 1.9TDI PD/74kW jsem postrádal vibrace, hluk a táhlo to kupodivu i hezky ve vyšších otáčkách.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl octu TOUR s motorem 1,6 MPI 101k. Za tři a půl roku sem najel 96tis km bez poruchy. Než jsem ji teď prodával, rozsvítila se mi tam sporadicky lambda sonda, ale ještě nebyla na výměnu. Ty slabé (do 77KW) TDI bych zavrhnul, tenhle benzíňák jezdil celkem svižně, údržba skoro nic nestála a 1.9 77KW jí neujede. Kdybych se měl v této kategorii znovu rozhodnout, šel bych do toho benzínu znovu. Nehledě na to, že ten motor je lehčí a netrpí tolik přední náprava.

Spotřeba také nebyla vysoká, dlouhodobej průměr byl 7,1, v létě i nižší. Po dálnici sem jezdil často do 140km/h.

Jediné, na co bylo třeba dát pozor byla převodovka. U benzínů /TDI to mělo jinak/ byl problém s tužším řazením rychlostních stupňů, já to chytil tak blbě, že hned po koupi jsem musel nechat převodovku předělat v záruce. Dvojka a trojka šly totálně mizerně. Ale jak říkám, auto splnilo veškerá očekávání a byl jsem s ním naprosto spokojen. ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri aktualni cenovy politice u Touru by sel dnes do 1.6tky jen blazen... obzvlast pri dnesnich cenach na benzinkach... u 1.6odchazeji lambdy u Tdi zase vahy ... pokud vezmu vyuzitelnost v praxi tak s TDi se me proste jezdi jednoznacne lepe nez s 1.6 kterou musim tocit aby trochu jela, pak zase extremne roste spotreba o pruznosti ani nemluve.. na zrychleni budou nastejo, ale to je tak asi vsechno...pokud si spocitam za 5telt leasingu cenu i s minimalnim najezdem 20Tkm rocne tak mam naklady po dvou letech zpatky.. pak uz jen setrim.. nehlede na 100% lepsi nasledni prodej auta s dieslovym motorem... kdyz benzin tak rovnou 1.8T kdyz bych to mel zivit tak at to aspon trochu jede...

K vykonu motoru nejvetsi rozdil je hlavne u 77TDi ktera me bezne 85kw, naopak treba 2.0FSi jsem videl i 100Kw - nizsssi nez udavany vykon.. na 95natural..

PS: Do forda bych nesel ani zanic, pokud beru v potaz nasledny servis.. octavka tour je dnes uz mozna v leccem zastarala ale zase lety provereny a vychytany auto..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak o nástupci se mluví už dlouho, ale před nedávnem psali, že by mělo vyjít "five-door" kupé, které by se mělo velikostně a cenově vejít mezi OII a FII. Když si spojíte, tak vám vyjde liftback se levnějším (starším) podvozkem :p

P.S.: Pro ty co mi budou říkat blesk, tak jsem tady chvíli nebyl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri aktualni cenovy politice u Touru by sel dnes do 1.6tky jen blazen... obzvlast pri dnesnich cenach na benzinkach... u 1.6odchazeji lambdy u Tdi zase vahy ... pokud vezmu vyuzitelnost v praxi tak s TDi se me proste jezdi jednoznacne lepe nez s 1.6 kterou musim tocit aby trochu jela, pak zase extremne roste spotreba o pruznosti ani nemluve.. na zrychleni budou nastejo, ale to je tak asi vsechno...pokud si spocitam za 5telt leasingu cenu i s minimalnim najezdem 20Tkm rocne tak mam naklady po dvou letech zpatky.. pak uz jen setrim.. nehlede na 100% lepsi nasledni prodej auta s dieslovym motorem... kdyz benzin tak rovnou 1.8T kdyz bych to mel zivit tak at to aspon trochu jede...

K vykonu motoru nejvetsi rozdil je hlavne u 77TDi ktera me bezne 85kw, naopak treba 2.0FSi jsem videl i 100Kw - nizsssi nez udavany vykon.. na 95natural..

PS: Do forda bych nesel ani zanic, pokud beru v potaz nasledny servis.. octavka tour je dnes uz mozna v leccem zastarala ale zase lety provereny a vychytany auto..

JasteRe :) :) seznámím tě s jedním kolegou na Sauto fóru, myslím že by jste si náramě rozuměli!!!!!!! :smich: :smich: :smich: chceš? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...