Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Včera
  2. Ahoj, rad bych si nechal na SUP 3 Dragon Skin aplikovat ochrannou ppf folii na přední část auta. Mate někdo nějakou dobrou zkušenost/doporučení na jihu Čech, ale i jinde v nějaké rozumné vzdálenosti na dojezd (Praha/Plzeň), jezdím poměrně často i Liberec. Diky.
  3. Tak po cca 9 mesiacoch dam maly update, blatnicky drzia zatial bezproblemov. Bordel od zadnych kolies odfiltruju na 90% takze spokojnost. Problem je skor doliehanie plastovej izolacie v zadnej spodnej casti dveri a jej doliehanie na gumu v spodnej casti karoserie kde sa bordel pretlaci nie od zadnych kolies ale odspodu, rovnako ako odvodnovacie kanaliky v spodnom plaste pri zadnom kolese a dovolia aby ten bordel ktory vyhadzuju predne kolesa prenikol... Ale stale je to len piesok alebo uplne malicke kamienky ktore prejdu iba odspodu. Takze ako tak pise Olby, je to jednoducho dizajnova chyba ktora mala byt pri prvotnych testovaniach odstranena...
  4. Tobě jedno téma nestačí? Opět porušuješ pravidla fóra. Zamykám a posílám odměnu.
  5. radek253

    Rozmery kol

    Taky mám tyhle zímní 16 , přezouvám před domem , jen potom, až ti skočí na infotamentu výzva - zkontrolujte pneu - musíš uložit nové tlaky - rozměry pneu - viz návod.
  6. V kolika tématech se ještě hodláš zeptat? Navíc máš tady dokonce celé téma o kódování. To je tady k čemu? A za tu drzost, že víš, že tady téma, posílám odměnu. Zamykám.
  7. Nic sem nepočítal. Zvednul jsem jej vždy o jednu otočku šroubu (tedy světlomet vlevo) a vyzkoušel při jízdě. A to tak dlouho, až sem byl relativně spokojený já a hlavně na mě nikdo neblikal z protisměru.
  8. Ahojte viem že už tu ta téma je ale príde mi už dosť mŕtva ,chcem sa len opýtať či sa tu nenájde niekto z okolia TN ,PB DCA,ZA ,BN kto vie nakodovat Adaptívny Tempomat ,a poradiť ktoré páčky zháňať ,Škoda Karoq Sportline 2.0 TDI 110Kw 4x4 DSG ZA VŠETKE ZMYSLUPLNE ODPOVEDE VÁM ĎAKUJEM.
  9. Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám oct 1 1.9tdi 81kw rotačka. Startoval jsem motor bez egr ventilu a do sání se nasála latexová rukavice. Motor běžel asi 3 sekundy, pak zdechnul, zkusil jsem to znova 2 se to protočilo a nic. Pak jsem si to uvědomil a sundal jsem celé sání a rukavice byla obmotaná a zažraná okolo ventilu v třetím válci. Pomocí kleští jsem cca 85%vyndal, zbytek nejde. Mám to celé poskládát a motor si s tím poradí? nebo je to větší průser, hlava dolů atd. Diky
  10. Měl jsem ten samý problém, v ŠA také bez výsledku. Pak přišla velká aktualizace, cca 15 minut a od té doby klid. Je to již půl roku
  11. Dobrý den, mám fabia 1 2003 a setkal jsem se s nečekaným problémem. Při jízdě ve předu jako řidič jsem si toho nikdy nevšímal ale slyšel jsem, že hodně lidí včetně rodíčů mi říkají, že jízda vzadu je extrémně hlučná a nemůžou mě slyšet při jízdě na dálnici, což znamená, že mám blbou akustiku vzadu. Nevím jak to řešit a čím přesně to bude dveřmi, podlahou nebo stropem fakt nevím. Pokusil jsem něco najít na yt ale na moc toho jsem nenarazil jenom třeba na tohle video , kde se vlastně jedná o popis izolací což je super ale stejně co já potřebuji, nechápu to ale chci. Proto vás prosím, pomozte mi prosím vyřešit tento problém, protože sám na praktice jsem to vyzkoušel a bylo to hrozné, přičemž jsme nejeli ani na dálnici ale na místní silnici jestli se dá tak nazvat haha. Předem děkují všem.
  12. "sklon -1% ať je auto naloženo (3 chlapi v kufru) nebo prázdné" to znamená, že nivelace pracuje správně. Tudíž stačí imbusem zvednout světla tak, aby svítila dál, nebo se pletu? Ostrý přechod je dle mého dán kostrukcí LED světel s čočkou používaný v F3, O3. Někde v tomto vlákně byl uvedený vzorec: Pokud mají mít světla sklon 1°, tak to znamená, že dosvit by měl být zhruba d=h/0.0175, kde h = výška světel a d = dosvit. Takže stačí změřit výšku světel (já si měřil na střed LED světla a vyšlo mi cca 39m) a nastaveno mám o něco málo míň = nikdo na mě nebliká a ostrý přechod je dále
  13. Hi, I'm Angelo from Italy. I Need an help for my radio. I have an octavia CNG 2016. After and implant of speakers and amplifiers my fader on radio Is disappeared. I tried manu solutions... without solutions. Have you case like the mine to solve? Thanks you very much! Ahoj, jsem Angelo z Itálie. Potřebuji pomoc s rádiem. Mám octavia CNG 2016. Po implantaci reproduktorů a zesilovačů můj fader na rádiu zmizel. Zkoušel jsem manuální řešení... bez řešení. Potřebujete vyřešit případ jako důl? Děkuji mnohokrát! (By Google translator)
  14. Bazar zde sice není, ale nejsme zrovna inzertní server. Prodej si vyřizujte přes SZ. LOCK.
  15. Ahoj po prodeji auta nabízím nové originál Škoda přední stěrače za 700 a síťový program za 300Kc. Praha případně Zásilkovna. Kdyby měl někdo zájem nechť se ozve. Nevidím zde kategorii bazar, tak snad nenaštvu adminy založením nového tématu.
  16. Petr AMF

    Rozmery kol

    Tsky mám na své na zimu 16' 195/60, kvůli řetězům. A i manželce na scalu jsem již koupil disky. Jen pozor disk musí být 6J 16 et35.
  17. suri.

    Výmena oleja v DSG

    bohužial už nevedia čo pýtať , za cenu dvoch litrov origa máš 6L ravenolu , liqui moly , fuchs ... len kedže tieto nové prevodovky sú také vergle aké sú , kde takmer s istotou odíde tlakové čidlo v mechatronike tak ja aj tak dávam 90% origo olej ... lebo poznáme ľudí , naliali ste mi tam zlý olej a pokazila sa prevodovka ... ktorý by sa síce pokazila o mesiac aj tak ale to už neukecá nik , zvlášť keď máš dať do nej 1800eur
  18. Kulan

    Rozmery kol

    Ahoj, škoda má teď verzi 130 let a tam už ty ceny vypadají dobře. Uvažuji o koupi 130 let premium u které jsou 17tky kola. Na zimu bych ale chtěl 16tky. Chci se zeptat jesli je nutné při přezouvání něco přenastavovat nebo se to může vyměnit jen tak na zahradě? Ty 16tky (195) chci z důvodu, že na nich jdou dát zimní řetězy. 17tky jsou jenom 205. Pár lidí se už taky ptalo, jestli někdo zkoušel zimní řetězy na 205tkách, ale nikdo neopověděl, takže asi nikdo nezkoušel a proto budu brat 16tky (195) Díky
  19. Pánové tak jsem zase zpět. 😅 Po té co jsem vzdal seřizování světel v roce 2019 a smířil se s posledním nastavením (dobré co se týče dosvitu lechce zatíženého auta a horší při plném nákladu) mi v létě prasknul světlomet. Po úspěšné reklamaci (prý výrobní vada, robot napasoval světla moc na těsno) ale zase špatně seřízeno... Takže seřizování zase nanovo a rovnou jsem šel na AS který minule seřídil nejblíž k mé skoro spokojenosti.. Tentokrát dosvit plného i prázdného auta zase cca 25m měřeno v podzemní garáži... V AS byli ochotní to se mnou proměřit a ukázali mi jak na digitálním regloskopu se ustálí sklon -1% ať je auto naloženo (3 chlapi v kufru) nebo prázdné. Tak mi trochu sklaplo, protože jsem si nebyl jistý zda to během 1/2 hodiny čekání znovu neseřídili.... Ano neseřídili, protože v garáži a jízdou v noci se mi potvrdlio cca 25m dosvit a ostrý přechod světlo/tma. Tak jsem si dojel za 100,- na STK změřit světla a říkám si že se to ukáže tam.... Jenže na STK zase naměřil "perfektně seřízená" světla na -1%. Při dotazu proč to svítí jen cca 25m mi řekl že na O3 světla svítí "xenony" málo a že tam ani nedosvítí. (Což je blbost protože když přejedu horizont tak dosvítí snad 1km). Co mne zaujalo že když jsem se technika STK zeptal kam nastavuje výškově regloskop MOTEX 7535 tak mi řekl že na "špičku krytu světla" (bod 2). To mne zarazilo protože bych čekal že to nastaví na střed osy LED modulu (bod 1). Návod na regloskop Motex jsem nikde nenašel ale na videích na konkurenční produkty nastavovaly vždy na bod 1. (kromě toho že upravili tlak pneu, řešili naplnění nádrže a 75kg na sedačku řidiče..... o tomhle v AS a STK asi nikdo nic neví...). Máte někdo stejnou zkušenost. Je mi divné že 2x AS a jednou STK nikdo neumí nastavit / zkontrolovat světla..... Zkoušet další AS mne už fakt nebaví
  20. Ondra16V

    Škoda Superb 4

    A tím bych tady tuhle debatu uzavřel
  21. Příští rok vstoupí v platnost nové limity pro emise z automobilů. Pokud by současní spalováci měli toto plnit, tak jedině s průměrnou spotřebou max. 4,1l/100 km. „Už aktuální emisní regulace průměrný automobil prodražila o 50 až 100 tisíc korun. S novou regulací se to bude jenom navyšovat,“ říká expert na automotiv, Petr Novák z JTEKT (významný dodavatel komponentů pro automobilky) . Evropské automobilky nyní tlačí na EU a EK, aby se schválil odklad platnosti nových emisních limitů o 1 až 2 roky, jinak budou nuceny zvyšovat ceny, nebo vyrábět a prodávat spalováky v menší míře než dosud, nebo prodávat elektromobily ve větší míře, což se jim v poslední době stejně moc nedaří. Třeba taová Itálie v současné době tlačí na to, aby plánované revize elektromobility byla v EU provedena již v roce 2025, oproti naplánovanému roku 2026 a hledá spojence napříč celou unií. Podle Petra Nováka současné dění v evropském automotive je iracionální, ostatně třeba experti v automotive z USA se dívají na elektromobilitu docela odlišně, spíše z hlediska byznysu, než nějaké klimatické ideologie.... https://www.seznamzpravy.cz/clanek/porady-inside-talks-automobilky-potrebuji-penize-na-pokuty-za-emise-zdrazi-auta-tvrdi-odbornik-260744#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
  22. Rapid1.0

    Škoda Superb 4

    @bazycek Tady vůbec nejde o to, že máš "v něčem milion" a je stanoveno nějaké konkrétní datum. Můj příspěvek směřoval na to, že každodenně otravuješ prodejce a ten se právem odvděčil tím, že nemá snahu ti shánět jakékoliv informace navíc, a že by to chtělo víc trpělivosti, protože to stejně neurychlíš. A tvrzením, že víš o výrobě aut vše si mi jen dokázal, že nemá cenu dál v tomhle OT pokračovat, stejně to tu nepatří. Ono totiž debatovat s někým, který tvrdí, že ví o něčem vše, nejde.
  23. bojler

    Škoda Superb 4

    Navic ohanet se zaplacenym milionem je dost lacine. V dnesni dobe to nic neni. A jestli mas zivot redukovany na to, ze se nemuzes dockat hromadky plechu a plastu, tak je to dost smutne.
  24. Ahoj, čistili jsem EGR a mám silné podezření, že dovnitř do sání se nasála latexová rukavice. Myslíte, ze si motor poradí?
  25. zkus si uvedomit, ze kdyby ten prodejce vsem lidem, kteri cekaj na auto, a kazdej se jednou denne ptal na aktualni status, nedelal nic jineho, nez ze by 24x7 kontroloval aktualni stav auta. na prodejne nemaj jenom tvoje auto, maj jich tam objednany desitky/stovky a proste maj danej proces, auto prijde na obchod, zaridi jeho prihlaseni, a nekdy v tomhle procesu ti daj vedet, kdyz mu to vyjede, ze auto je ready. nemusis se bat, ze na tebe zapomenou. jediny, tak toho rpodejce nase**s.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...