Přejít na obsah

Instalační manuály

Návody jak na "to"...


157 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 18,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
    • 2,6k odpovědí
    • 909,8k zobrazení
    • 503 odpovědí
    • 223,6k zobrazení
    • 386 odpovědí
    • 74,7k zobrazení
    • 273 odpovědí
    • 113,6k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 128,5k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 79,2k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 38,7k zobrazení
  1. (OI) Demontáž Interiéru 1 2

    • 41 odpovědí
    • 43,9k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 77,4k zobrazení
  2. [TUT] Zmena logá staníc + linky 1 2

    • 30 odpovědí
    • 39,5k zobrazení
  3. Denní světla 1 2

    • 27 odpovědí
    • 29,2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 28,5k zobrazení
  4. Voltmeter do auta 1 2

    • 25 odpovědí
    • 10,6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 9,7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 16,4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 63,1k zobrazení
  5. Jak jsem lakoval plasty

    • 18 odpovědí
    • 41,8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím,   během zimy jsem začal pozorovat pazvuky od rozvodové části motoru (kladka?). Na podobný zvuk jsem byl zvyklý například i z Audi Q5, kde ale tento pazvuk vždy přestal po zahřátí motoru. Níže přikládám video, které jsem dnes natočil po ujetí 10 km při venkovní teplotě 11 stupňů. Projev pazvuku se trošičku zmírní po ujetí například 50 km na dálnici a opravdovému prohřátí motoru, ale slyšet je stále dost. V druhé OIV s identickým motorem a obdobným nájezdem tento pazvuk nepozoruji. Projevuje se to někomu z vás podobně? Například v O III 2.0 TDI jsem byl zvyklý na pazvuk z olejového čerpadla, který po zahřátí motoru nebyl slyšet. Kód motoru mám DTTC.   Díky za reakce.    IMG_4932.mp4    
    • O tom nastaveni v columbuse jsem nevedel. Diky!
    • Tento minivan D9 představuje uvedení Denzy na starý kontinent. Jde o značku vytvořenou čínskou automobilkou BYD a Mercedesem v roce 2010. Zpočátku byl společný podnik 50:50, ale německá luxusní značka v roce 2021 snížila svůj podíl na 10 procent, když Denza prošla restrukturalizací. Specifikace vozu BYD dláždí cestu Denze v Evropě tím, že přináší D9, velký tahač lidí se špičkovým interiérem, který konkuruje jinému luxusnímu minivanu – Lexusu LM . Není to úplně nový model, protože se původně začal prodávat v Číně v roce 2022. Podobně jako v Lidové republice lze variantu Euro mít jako plug-in hybrid nebo jako plnohodnotný […] Článek BYD představuje v Evropě značku Denza s nápadným minivanem se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...