Přejít na obsah

Ostatní

Vše, co jinam nepatří


154 témat v tomto fóru

  1. 1.2 TSI vs 1.2 TCe

    • 16 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  2. Lůžková úprava 1 2 3 4 7

    • 165 odpovědí
    • 180.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  3. skoda fabia II na FB

    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11k zobrazení
  4. Zakladna vybava

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  5. Test žárovek H7 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 117.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  6. ROOMSTER SCOUT TSI

    • 14 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  7. Ceny pojištění

    • 19 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  8. velkost nadrze ?

    • 20 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  9. FRS vs F.II.RS

    • 15 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  10. chyba v techničáku?

    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  11. Slevy na nový vůz??? 1 2

    • 44 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  12. Fabia vs. Polo 1 2

    • 29 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 18.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  13. Autorizovaný servis Škoda 1 2 3 4 7

    • 152 odpovědí
    • 60.1k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 36.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
    • To se nedá nic dělat. Vzpěru jsem rozdělal, zkontroloval. Jedinný problém byl, že byl zkorodovaný kontakt mezi vnějším kovovým obalem morotu a tím "bazmekem" s uhlíky. Rez jsem očistil, kontaktní místo přeletoval, vše sestavil a fujnguje to. Zalepil jsem to nějakým univerzálním silikonovým lepidlem a ještě to přetáh samovulkanizačkou. Vzpěra je tedy hlučná, asi jsem tam někam přidal tření, ale zatím funguje.   Až to fungovat přestane, tak z ali koupím za 3 tis. obě vzpěry a vyměním.
×
×
  • Vytvořit nový...