Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


732 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 623 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 178 zobrazení
  1. 1,4 mpi 44kw

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,6k zobrazení
  2. Teplota

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 887 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6,8k zobrazení
  3. Pomalejší akcelerace

    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  4. Poraďťe

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,8k zobrazení
  5. Olej na víčku

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
  6. chlazení

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 18,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak presli 4 dni a nic nesvieti...neviem ako to je mozne...asi samooprava🤣🤣🤣🤣
    • Nazdar, neviem či som si to za tie roky len neuvedomoval, ale teraz keď častejšie jazdím so služobným rapidom, tak som si u svojej Fabie tiež všimol rovnaké chovanie volantu. Ak volant držím pevne oboma rukami, tak je to nepostrehnutelne, ale ak sa len cukam mestom a jednou rukou chcem jemne korigovať smer tak to ide sekano. Vyriešili ste to niekto za ten rok? 
    • Dobry den, pri zarazenem D auto vibruje, Kdyz  je studene vice, po case se to trochu zlepsi. Nevite cim to muze bejt. Je to dost neprijemne. Dekuji za kazdou radu
    • Za sebe (mám 2.0tdi 110kw)- kdybych měl kupovat znovu tak pouze a jedině DSG a 4x4. Řadím často, řadím rád, ale nesmí se to přehánět. 2.0 má jen na přední náhon moc velkej krouťák a pořád to hrabe. A O3 když hrabe, tak to jsou strašný rány. Dělá to každá s kterou jsem jezdil. A když, jak říkáš, se rád svezeš, tak odřadit z 0 těch šest kvaltů je prostě otravný a je to otravný i když se chceš projet někde v zatáčkách. (Určitě si nechat aktivovat XDS, pak to v zatáčkách umí být i zábavný, když se člověk nebojí) 1.6 byla celkem svižný auto a připadala mi tišší než 2.0. 5 kvalt mi u ni vůbec nevadil, ale jezdil jsem v tom sám. Jak se to trochu víc naložilo tak už to nebylo ono.    DPF hlídat nemusíš. Tyhle motory, pokud jsou v pořádku, si regeneraci udělají i když budeš jezdit 10 tam a 10 zpět. Takový to, že se to vypálí o víkendu je nesmysl, stejně jako to nějak hlídat a zkoumat. Nebo jako někteří blázni, když přijedou a zjisti, že se vypaluje filtr, tak jezdí kolem komína aby se regenerace dokončila. (Ano i takový jsou).   Pokud chceš (v naftě) něco kolem 150tkm tak na první servis můžeš rovnou počítat s rozvodama (vodní pumpa) a komplet tlumiče… 
×
×
  • Vytvořit nový...